p!nk
zaterdag 13 oktober 2007 om 22:18
Een heel forum over entertainment, en geen topic te vinden over p!nk!!
Zelf ben ik echt helemaal weg van haar. Ok, haar muziek vind ik al lang lekker om naar te luisteren. Maar na het 1e concert waar ik haar live zag was ik helemaal om. Wat een uitstraling heeft zij zeg!!
Ze spettert van het podium, speelt met het publiek en zingt geweldig!!
Nog meer fans op dit forum te vinden??
Zelf ben ik echt helemaal weg van haar. Ok, haar muziek vind ik al lang lekker om naar te luisteren. Maar na het 1e concert waar ik haar live zag was ik helemaal om. Wat een uitstraling heeft zij zeg!!
Ze spettert van het podium, speelt met het publiek en zingt geweldig!!
Nog meer fans op dit forum te vinden??
vrijdag 19 oktober 2007 om 20:50
Hoi,
Hier nog een fan. Op de sportschool hoorde ik wat leuke nummers vvan haar voorbijkomen (who knew, i'm not dead, u and R hand, enz.) Ik heb gelijk I'm not dead gekocht.
Ook ben ik naar Beatstad geweest, speciaal om haar live te zien.
WAUW!!! Ze is STOER!!!
Nu draai ik vaak (als cd) het concert in Wembley.
Je bent dus niet alleen!
Hier nog een fan. Op de sportschool hoorde ik wat leuke nummers vvan haar voorbijkomen (who knew, i'm not dead, u and R hand, enz.) Ik heb gelijk I'm not dead gekocht.
Ook ben ik naar Beatstad geweest, speciaal om haar live te zien.
WAUW!!! Ze is STOER!!!
Nu draai ik vaak (als cd) het concert in Wembley.
Je bent dus niet alleen!