vandaag is de dag, dat ik...

29-10-2011 13:31 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
besloten heb, dat het genoeg is.

dat het weer tijd voor mezelf is,

dat de wereld niet meer om hem draait,

maar om mij en mijn meiden..

vandaag gingen ineens de ogen open,

genoeg is genoeg...

en durf ik eindelijk uit mijn jarenlange meeleesmodus te komen,

en zelf steun te zoeken hier op dit forum, vol met sterke vrouwen.

zo...

Goed zo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
de eerste stap goed zo
Ik ken je niet, maar ik ben trots op je

You can do it!
Goed zo!

Sterk!
dank je wel...

het heeft wel heel wat tranen gekost,

en nog

...

maar het is ineens over, het gevoel van houden van.

hoe kan ik van iemand houden, die ik niet kan vertrouwen,

waar ik niet op kan bouwen, iemand die beloftes niet na komt.

iemand die bij hoog en bij laag beweert dat ik zijn grote liefde ben, maar er wel tijdens onze relatie, een gezin naast geproduceerd heeft????

de weg is lang, en zal nog veel pieken en dalen kennen, maar ik sta nu wel op mijn eigen nummer 1, toch?
Ja jij staat op je eigen nummer en dat mag ook! Heel veel succes! En blijf je ogen open houden! Dikke knuffel
misschien is het netjes, om iets meer licht op mijn persoontje te werpen. Ik schreef hier al in het stenen tijdperk..

en was erg actief....

maar toen kwam het nieuwe forum, samen met mijn zogenaamde prins op het witte paard, en alles verdween naar de achtergrond...

ik vind het doodeng.... al besef ik dat ik relatief weinig ingewikkelde stappen hoef te nemen, in de trant van woning zoeken, en dergelijke. Nee het is bij mij echt een probleem, van losweken... losweken van een leugen...
Je kunt het echt wel, ook al zal het niet makkelijk zijn! Aan een ingestorte mama hebben je meiden niets. Heel veel sterkte en vertrouwen in jezelf!
heftig ladyinred...

ja ik ken dat, dat er ineens een knopje omgaat en dat je denkt waar ben ik mee bezig?! dit wil ik niet meer!!

ff door de zure appel heen bijten, en dan wordt het alleen maar beter..!

En blijf ook in de moeilijke tijden jezelf op nummer 1 zetten.

het losweken is zwaar.(zit nu ook in dit proces maar ik heb het er voor over.)
instorten kan niet, mag niet.

komende week komt het bericht of mijn jaarcontract verlengd wordt.

Er staat teveel op het spel wanneer ik mijn baan ook nog zou verliezen.
Wat goed, het besef dat het genoeg is, is zo`n grote stap.

Mocht je je baan verliezen, komt er weer een andere baan. Echt.

Zet jezelf op de eerste plaats, dat volgt de rest vanzelf.

Dikke knuffel!
you go girl.

Ik spreek uit ervaring en ook ik ben er na bijna een jaar nog lang niet (denk aan verdriet, woede, frustratie, "hadden" "jammer" en "als", veel twijfel, bijna een keer weer teruggegaan naar hem etc..)

Misschien moet je niet alleen door een zure appel bijten maar door de hele fruitafdeling van de Appie Heijn maar dat geeft niet, uiteindelijk krijg je er denk ik heel veel voor terug.

Ben benieuwd welke stappen je koppelt aan je eerste stap.

Sterkte igg
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
losweken is een hel.

niet kunnen inzien/beseffen/willen accepteren dat een mens zo in en in slecht kan zijn.

zo harteloos, zo gevoelloos.

Is er iemand die mij kan vertellen hoe je het in hemelsnaam voor elkaar krijgt, om gewoon 2 volwaardige relaties naast elkaar te hebben, jaren lang?
@ sprokkelientje

in iedergeval de negeer modus aan, niet meer reageren op smsjes en mailtjes.

hij neemt het nieuws niet goed op, en begint nu vervelend te worden. Zucht, mannen...
Het zal idd eng zijn voor je gevoel, maar zoals je zegt JIJ bent belangrijk! Stap voor stap nu naar jouw geluk, en jouw leventje waarin geen plek is voor iemand die op je hart heeft getrapt!!

Sterkte!!
Dat je hier je frustraties van je af kan schrijven helpt al hoop ik.

Zet maar eens (hier of in een dagboek oid) neer waarom je eigenlijk van hem af wilt. Wat hij je allemaal wel niet geflikt heeft. En als het dan moeilijk wordt omdat je hem mist, lees dat dan over. (Oh, en zorg dat je irl mensen om je heen hebt om bij uit te huilen...)

Verder, enorm applaus voor jou! Jij en je dochters zijn het waard om op de eerste plaats te komen, en dat je nu voor jullie durft te kiezen maakt je al een geweldig mens!

Ik kan me die twee volwaardige relaties ook niet voorstellen... en dan vooral het stiekeme niet. Maar straks is dat jouw probleem niet meer, straks ben je vrij
Tsjaa, hoe het kan? Door te liegen en bedriegen net zo lang en hard, tot een van de partijen de signalen opmerkt. Ik geloof dat dit soort mannen het vaker gedaan hebben hoor.
Applaus voor jezelf!

(En ik denk dat je helemaal niet wil weten hoe iemand het voor elkaar krijgt om er een gezin bij te produceren. Dat is echt ver beneden jouw niveau, totaal niet belangrijk)
@Alynia,

ik geloof dat wat ik allemaal geslikt en gepikt heb van deze heer, wel verwerkt kan worden tot een mooie rtl4 waardige soap serie.

@ FullHouse, ik weet dat je gelijk hebt, maar toch is het een vraag die me bezig houdt. Was ik niet goed genoeg voor hem?

En dat doet zeer.

Feit is gewoon dat dit soort mannen absoluut niet in staat zijn tot enige vorm van gevoel, ik denk dat hij ook emotioneel niet door mij geraakt kan worden, dat het iemand is, die zijn eigen geluk en welzijn continue boven dat van een ander zet.

Verdriet ja, boosheid, heel veel. Meneer heeft ook een aantal financiële streken uitgehaald, waar ik gewoon de consequenties van draag.

Daarom is mijn baan ook zo belangrijk.

Emotioneel ben ik volledig afhankelijk geweest van dit persoon.

hij is in staat geweest mijn persoonlijke ik, helemaal tot de grond af te branden.

Zelfs nu, vraag ik mezelf af, wat ik in hemelsnaam moet
Wauw!

Dit is jouw eerste stap op weg naar weer gelukkig te worden! Heel veel succes!

Be strong!
Goed hoor Ladyin Red. Hij heeft je niet heelmaal af kunnen branden, je sterke kern is gebleven en komt er nu uit.

Schrijf de meest kloterige dingen die hij je heeft geflikt op, ook je eigen vedriet en andere vreselijke dingen die hij bij je teweeg bracht. En lees dat terug als je momenten van zwakte hebt of even niet meer weet waarom je voor jezelf en je meiden kiest.

Dat helpt in het losweken.

Je mag trots op jezelf zijn hoor dat je dit nu gaat doen.

En tja, verklaren hoe zo'n man in elkaar zit. Ik denk dat hij dat zelf niet eens weet. Ik zou mijn kostbare energie daar niet meer aan opmaken. Gebruik maar lekker voor jezelf.
@iones,

is daar een recept voor, om gelukkig te worden?

ik geloof dat ik mijn dochters als eerste doel beschouw. Voor die meiden, die dus ook het nodige hebben meegemaakt, wil ik nu een rustige haven zijn.

doel 2, is het financiele verhaal afronden, maar daar ben ik nog wel een jaar of 2 mee bezig. Maar dat geeft niet, dan heb ik het wel op eigen kracht gedaan, dus daar kan en mag ik dan ook trots op zijn.

doel 3, jeetje, dan wordt het al een aardig 10 jarenplan, is geloof ik het uitvoeren van mijn eigen dromen.

Klinkt dat raar?
het meest kloterige, is denk ik toch wel kinderen krijgen met een ander.

de eerste was reeds onderweg, relatie verbroken beweerde meneer, toen hij en ik elkaar leerde kennen.

de 2de kwam uit de lucht vallen... en 2 jaar lang heeft hij ontkent dat het van hem was.

Toen onstond er een situatie, waardoor zijn zorgvuldige gebrouwde luchtbel uit elkaar spatte, en zijn bedrog aan het licht kwam, bij alle partijen.

Mevrouw met de kleine kinderen schopte hem meteen de deur uit, eiste een contactverbod en hield de kinderen bij hem weg.

En toen ging de hele familie van hem er van uit, dat ik hem wel zou opvangen. Dat heb ik geprobeerd, vraag me niet hoe, en waarom, want er was toen toch al wel heel veel stuk.

Maar ik heb het gedaan, en ineens gisteravond, naar de zoveelste rottige opmerking, gingen de luiken gewoon dicht..
quote:ladyinred schreef op 29 oktober 2011 @ 15:10:

het meest kloterige, is denk ik toch wel kinderen krijgen met een ander.

de eerste was reeds onderweg, relatie verbroken beweerde meneer, toen hij en ik elkaar leerde kennen.

de 2de kwam uit de lucht vallen... en 2 jaar lang heeft hij ontkent dat het van hem was.

Toen onstond er een situatie, waardoor zijn zorgvuldige gebrouwde luchtbel uit elkaar spatte, en zijn bedrog aan het licht kwam, bij alle partijen.

Mevrouw met de kleine kinderen schopte hem meteen de deur uit, eiste een contactverbod en hield de kinderen bij hem weg.

En toen ging de hele familie van hem er van uit, dat ik hem wel zou opvangen. Dat heb ik geprobeerd, vraag me niet hoe, en waarom, want er was toen toch al wel heel veel stuk.

Maar ik heb het gedaan, en ineens gisteravond, naar de zoveelste rottige opmerking, gingen de luiken gewoon dicht..En terecht! Je kan dit, echt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven