Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:Ann Liv schreef op 14 februari 2008 @ 16:00:

Wat ik me afvraag is, hoe doen jullie dat met die soap bars? Als ik ze namelijk in de douche laat liggen, op een schaaltje, wordt dat zo smerig van het vocht. Ik vind die stukken zeep er heerlijk uitzien in de winkel, totdat ze een paar weken bij mij in de badkamer liggen. Dan worden ze zacht en glibberig. Hebben jullie daar speciale doosjes of bakjes voor? Misschien met een uitdruiprekje ofzo?

Ik gebruik 2 verschillende dingen er voor. Een zeepdoosje die ribbeltjes aan de bovenkant heeft (gekocht bij etos of hema)

en van die houten zeepplankjes van ikea. Vooral voor spullen die ik dagelijks gebruik vind ik ze ideaal. Hij heet Molger en kost 0.99 cent.

Even kijken of ik een foto kan plakken:

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Die plankjes van Ikea zien er super uit zeg! Schrijf ik meteen even op!

Bij mij ligt wat ik gebruik op een washandje. Niet echt ideaal maar kon geen leuke zeepbakjes vinden. Deze van de Ikea ziet er wel leuk uit!
Bleech,

kreeg net mijn geld teruggestort......zijn uitverkocht.....

Heb maar een winkel gebeld, en die hebben alleen nog de kleine.....

Maar die wilden ze wel 1 apart houden voor mij!!!

Ben erg benieuwd!!
Balen zeg!!! Ik hoop dat ik ze wel krijg!

Wel fijn dat ze in de winkel een bag apart houden voor je!!! Heb je toch nog een bag, ook al is het geen maxi bag!
Ach is iets he

En voor dat geld, scheelt als je vaste klant bent!!

Hoe weet jij al wat er in zit happy?

Hoop zo dat er bij mij een snowcake in zit!!

Daar ben ik verliefd op, heb er met kerst 5 gekocht, maar ben nu al met de laatste bezig.....
Op het forum van Lush staan lijstjes van mensen die al een tas gekocht hebben! Daar heb ik het vandaan!

Las alleen ook dat ze bestellingen gaan annuleren omdat er teveel tassen besteld zijn, balen hoor!! Gaat op binnenkomst van betaling! Ik heb niet met credit card betaald dus vrees dat mijn bestelling ook niet doorgaat!
Dat zou wel balen zijn Happy!

Ik heb de mijne binnen:

1 snowcake zeep

1 bob soap

1 angels delight zeep

1 greenwash zeep

1 party on temple balm

2 romance in a stone bath ballistics

1 jingles spells douchejelly

1 the big calm douchejelly

En nog flink grote stukken zeep ook!

Ze hadden bij mij de prijsjes erop laten zitten, en was wel ter waarde van 65 euro!!!!!!
Heb een mail gehad dat de bags uitverkocht zijn en ze me geen bag kunnen toesturen. Erg jammer.
ik, ook! Flink balen! Vooral omdat ik het zo laat hoorde en nu dus niet meer via via aan een bag kan komen....
anders had ik er wel een voor jullie meegenomen
Ja jammer is dat ook dat we (of in ieder geval ik) te ver weg woon om even een bag te gaan halen, er is hier in Friesland in de verste verte geen lush-shop te bekennen!

Lief van je boschbolletje dat je anders wel wat voor ons mee had willen nemen!
Je kán proberen om de winkel in den bosch te bellen of ze ze nog hebben.
quote:jasmine schreef op 14 februari 2008 @ 16:11:

[...]

Ik gebruik 2 verschillende dingen er voor. Een zeepdoosje die ribbeltjes aan de bovenkant heeft (gekocht bij etos of hema)

en van die houten zeepplankjes van ikea. Vooral voor spullen die ik dagelijks gebruik vind ik ze ideaal. Hij heet Molger en kost 0.99 cent.

Ha Jasmine, dankje! Die Molger is wel een goed idee. Ik ben nog steeds bang dat er nog wat door de spijltjes sijpelt, maar dat valt bij jou mee dus? Het is het proberen in elk geval waard.
quote:jasmine schreef op 15 februari 2008 @ 14:48:

Ja jammer is dat ook dat we (of in ieder geval ik) te ver weg woon om even een bag te gaan halen, er is hier in Friesland in de verste verte geen lush-shop te bekennen!

Lief van je boschbolletje dat je anders wel wat voor ons mee had willen nemen!

Ik woon ook in friesland, ben best boos.

Ik had meteen om 12 uur besteld toen het kon, en het aanbod van iemand om het mee te nemen afgeslagen.

Het geld is er dus wel afgeschreven.

Ik vind het gewoon niet eerlijk dat mensen met CC voorrang krijgen. Ik heb eerder besteld, en met mij vele. Maar mensen met CC gaan er mee vandoor puur omdat ze een CC hebben. Het is toch altijd wie het eerst komt, wie het eerst maalt?
Pfff ik las op het lushforum dat iemand die om 6 uur 's avonds besteld heeft met een creditcard wel gewoon een bag gekregen heeft en wij dus 's middags niet.

Daar word ik toch wat minder vrolijk van. Ik vind dat niet eerlijk.

En ook dat de bags wel gewoon in de winkel staan. Ben gewoon niet in de gelegenheid om naar A'dam te tuffen.

Hm dat maakt me toch minder enthousiast.

Is net als bij rituals, aanbiedingen gelden wel in de winkel maar niet online.

Vind ik al zo dom.

Dan bestel ik dus alleen dat wat ik echt wil hebben bij rituals (voetencreme) en laat de rest mooi zitten.
Balen hoor die grabbag actie! Had zo zin in m'n tasjes!

Er heeft iemand met cc voor mij in Duitsland besteld. Een iets mindere actie maar beter iets dan niets!!!! Ben benieuwd wat er daar inzit! Heb 2 kleintjes voor mezelf besteld en nog 3 kleine zakjes voor andere!
Is in ieder geval iets happy!!

Die angels delight soap is trouwens mier en mier zoet....

poe...

Dochter vind hem wel weer erg lekker, loopt hier ook geurend als een zuurtje rond.....

Blijf toch een zwak voor de snowcake houden......
Ik had dus do-dag besteld (idd met de CC) en werd zaterdag door de bezorger uit bed gebeld. Zal vanavond even inhoud op forum zetten..ik was iig wel blij verrast door de hoeveelheid. Waren volgens mij wel iets van 12 produkten.

Update volgt dus nog
Inderdaad, beter iets dan niets!

Las alleen nu op de duitse site dat er voornamelijk bad producten in zitten terwijl ik juist voor de zeep ging )-;
@Happy: ik heb volgens mij best veel zeep..terwijl ik dat weer niet zo leuk vind..dus misschien is ruilen toch wel mogelijk. Ik laat vanavond lijstje even achter en dan hoor ik tzt wel of je ms iets wilt ruilen.
ok, dat is super. Ik zal heel even m'n email adres neerzetten, is wat makkelijker communiceren.
Staat genoteerd..staks geef ik update van de inhoud
quote:Martini schreef op 18 februari 2008 @ 15:55:

Staat genoteerd..staks geef ik update van de inhoudPrima! Ik verwacht de bestelling uit Duitsland deze week nog dus zal je dan mijn lijstje doorgeven!
Hier komt het lijstje:

Zeep (dus te ruilen):

Gratuitous violets soap (houdbaarheidsdatum 14-feb-08) mmm, niet ruilen dus

Paarse zeep zonder naam en houdbaarheidsdatum

Sultana of Soap (14-02-08)

Avowash soap (11-02-08)

Angels delight soap (12-02-08)

Bad (dus niet te ruilen):

Silver Cloud Bruisbal (14-02-08)

Avobath bruisbal (14-02-08)

Sunny side (14-02-08)

Flosty Gritter (14-02-08)

Zijn bovenstaande datums ms verpakkingsdatums?? lijkt me sterk dat alles overtijd is??

Haargel (dus niet te ruilen)

King of the mods (18-09-08 hehe, iets dat ik nog kan gebruiken)

Goth juice (28-08-08)

Solide parfum (dus niet te ruilen)

Potion (06-01-09)

American Cream (05-01-09

en nog een massagehartje met choco geur, mmm

Totale score dus 14 produkten voor die 20 eurootjes. martini is happy
oh wat lekker martini!

Echt een superpakket

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven