Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
donderdag 14 februari 2008 om 16:11
quote:Ann Liv schreef op 14 februari 2008 @ 16:00:
Wat ik me afvraag is, hoe doen jullie dat met die soap bars? Als ik ze namelijk in de douche laat liggen, op een schaaltje, wordt dat zo smerig van het vocht. Ik vind die stukken zeep er heerlijk uitzien in de winkel, totdat ze een paar weken bij mij in de badkamer liggen. Dan worden ze zacht en glibberig. Hebben jullie daar speciale doosjes of bakjes voor? Misschien met een uitdruiprekje ofzo?
Ik gebruik 2 verschillende dingen er voor. Een zeepdoosje die ribbeltjes aan de bovenkant heeft (gekocht bij etos of hema)
en van die houten zeepplankjes van ikea. Vooral voor spullen die ik dagelijks gebruik vind ik ze ideaal. Hij heet Molger en kost 0.99 cent.
Even kijken of ik een foto kan plakken:
Wat ik me afvraag is, hoe doen jullie dat met die soap bars? Als ik ze namelijk in de douche laat liggen, op een schaaltje, wordt dat zo smerig van het vocht. Ik vind die stukken zeep er heerlijk uitzien in de winkel, totdat ze een paar weken bij mij in de badkamer liggen. Dan worden ze zacht en glibberig. Hebben jullie daar speciale doosjes of bakjes voor? Misschien met een uitdruiprekje ofzo?
Ik gebruik 2 verschillende dingen er voor. Een zeepdoosje die ribbeltjes aan de bovenkant heeft (gekocht bij etos of hema)
en van die houten zeepplankjes van ikea. Vooral voor spullen die ik dagelijks gebruik vind ik ze ideaal. Hij heet Molger en kost 0.99 cent.
Even kijken of ik een foto kan plakken:
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 14 februari 2008 om 16:35
donderdag 14 februari 2008 om 21:33
Op het forum van Lush staan lijstjes van mensen die al een tas gekocht hebben! Daar heb ik het vandaan!
Las alleen ook dat ze bestellingen gaan annuleren omdat er teveel tassen besteld zijn, balen hoor!! Gaat op binnenkomst van betaling! Ik heb niet met credit card betaald dus vrees dat mijn bestelling ook niet doorgaat!
Las alleen ook dat ze bestellingen gaan annuleren omdat er teveel tassen besteld zijn, balen hoor!! Gaat op binnenkomst van betaling! Ik heb niet met credit card betaald dus vrees dat mijn bestelling ook niet doorgaat!
donderdag 14 februari 2008 om 22:03
Dat zou wel balen zijn Happy!
Ik heb de mijne binnen:
1 snowcake zeep
1 bob soap
1 angels delight zeep
1 greenwash zeep
1 party on temple balm
2 romance in a stone bath ballistics
1 jingles spells douchejelly
1 the big calm douchejelly
En nog flink grote stukken zeep ook!
Ze hadden bij mij de prijsjes erop laten zitten, en was wel ter waarde van 65 euro!!!!!!
Ik heb de mijne binnen:
1 snowcake zeep
1 bob soap
1 angels delight zeep
1 greenwash zeep
1 party on temple balm
2 romance in a stone bath ballistics
1 jingles spells douchejelly
1 the big calm douchejelly
En nog flink grote stukken zeep ook!
Ze hadden bij mij de prijsjes erop laten zitten, en was wel ter waarde van 65 euro!!!!!!
vrijdag 15 februari 2008 om 14:48
Ja jammer is dat ook dat we (of in ieder geval ik) te ver weg woon om even een bag te gaan halen, er is hier in Friesland in de verste verte geen lush-shop te bekennen!
Lief van je boschbolletje dat je anders wel wat voor ons mee had willen nemen!
vrijdag 15 februari 2008 om 19:26
quote:jasmine schreef op 14 februari 2008 @ 16:11:
[...]
Ha Jasmine, dankje! Die Molger is wel een goed idee. Ik ben nog steeds bang dat er nog wat door de spijltjes sijpelt, maar dat valt bij jou mee dus? Het is het proberen in elk geval waard.
[...]
Ha Jasmine, dankje! Die Molger is wel een goed idee. Ik ben nog steeds bang dat er nog wat door de spijltjes sijpelt, maar dat valt bij jou mee dus? Het is het proberen in elk geval waard.
zaterdag 16 februari 2008 om 10:47
quote:jasmine schreef op 15 februari 2008 @ 14:48:
Ja jammer is dat ook dat we (of in ieder geval ik) te ver weg woon om even een bag te gaan halen, er is hier in Friesland in de verste verte geen lush-shop te bekennen!
Ik woon ook in friesland, ben best boos.
Ik had meteen om 12 uur besteld toen het kon, en het aanbod van iemand om het mee te nemen afgeslagen.
Het geld is er dus wel afgeschreven.
Ik vind het gewoon niet eerlijk dat mensen met CC voorrang krijgen. Ik heb eerder besteld, en met mij vele. Maar mensen met CC gaan er mee vandoor puur omdat ze een CC hebben. Het is toch altijd wie het eerst komt, wie het eerst maalt?
Ik woon ook in friesland, ben best boos.
Ik had meteen om 12 uur besteld toen het kon, en het aanbod van iemand om het mee te nemen afgeslagen.
Het geld is er dus wel afgeschreven.
Ik vind het gewoon niet eerlijk dat mensen met CC voorrang krijgen. Ik heb eerder besteld, en met mij vele. Maar mensen met CC gaan er mee vandoor puur omdat ze een CC hebben. Het is toch altijd wie het eerst komt, wie het eerst maalt?
zaterdag 16 februari 2008 om 21:44
Pfff ik las op het lushforum dat iemand die om 6 uur 's avonds besteld heeft met een creditcard wel gewoon een bag gekregen heeft en wij dus 's middags niet.
Daar word ik toch wat minder vrolijk van. Ik vind dat niet eerlijk.
En ook dat de bags wel gewoon in de winkel staan. Ben gewoon niet in de gelegenheid om naar A'dam te tuffen.
Hm dat maakt me toch minder enthousiast.
Is net als bij rituals, aanbiedingen gelden wel in de winkel maar niet online.
Vind ik al zo dom.
Dan bestel ik dus alleen dat wat ik echt wil hebben bij rituals (voetencreme) en laat de rest mooi zitten.
Daar word ik toch wat minder vrolijk van. Ik vind dat niet eerlijk.
En ook dat de bags wel gewoon in de winkel staan. Ben gewoon niet in de gelegenheid om naar A'dam te tuffen.
Hm dat maakt me toch minder enthousiast.
Is net als bij rituals, aanbiedingen gelden wel in de winkel maar niet online.
Vind ik al zo dom.
Dan bestel ik dus alleen dat wat ik echt wil hebben bij rituals (voetencreme) en laat de rest mooi zitten.
maandag 18 februari 2008 om 09:48
maandag 18 februari 2008 om 15:01
maandag 18 februari 2008 om 20:38
Hier komt het lijstje:
Zeep (dus te ruilen):
Gratuitous violets soap (houdbaarheidsdatum 14-feb-08) mmm, niet ruilen dus
Paarse zeep zonder naam en houdbaarheidsdatum
Sultana of Soap (14-02-08)
Avowash soap (11-02-08)
Angels delight soap (12-02-08)
Bad (dus niet te ruilen):
Silver Cloud Bruisbal (14-02-08)
Avobath bruisbal (14-02-08)
Sunny side (14-02-08)
Flosty Gritter (14-02-08)
Zijn bovenstaande datums ms verpakkingsdatums?? lijkt me sterk dat alles overtijd is??
Haargel (dus niet te ruilen)
King of the mods (18-09-08 hehe, iets dat ik nog kan gebruiken)
Goth juice (28-08-08)
Solide parfum (dus niet te ruilen)
Potion (06-01-09)
American Cream (05-01-09
en nog een massagehartje met choco geur, mmm
Totale score dus 14 produkten voor die 20 eurootjes. martini is happy
Zeep (dus te ruilen):
Gratuitous violets soap (houdbaarheidsdatum 14-feb-08) mmm, niet ruilen dus
Paarse zeep zonder naam en houdbaarheidsdatum
Sultana of Soap (14-02-08)
Avowash soap (11-02-08)
Angels delight soap (12-02-08)
Bad (dus niet te ruilen):
Silver Cloud Bruisbal (14-02-08)
Avobath bruisbal (14-02-08)
Sunny side (14-02-08)
Flosty Gritter (14-02-08)
Zijn bovenstaande datums ms verpakkingsdatums?? lijkt me sterk dat alles overtijd is??
Haargel (dus niet te ruilen)
King of the mods (18-09-08 hehe, iets dat ik nog kan gebruiken)
Goth juice (28-08-08)
Solide parfum (dus niet te ruilen)
Potion (06-01-09)
American Cream (05-01-09
en nog een massagehartje met choco geur, mmm
Totale score dus 14 produkten voor die 20 eurootjes. martini is happy