berightje vor Miezemus
vrijdag 14 oktober 2011 om 12:20
En Zjena je bent niet gek hoor!
Het zou goed kunnen dat je delen uit je geheugen kwijt bent ook door deze problemen van de mogelijke atrofie.
Dus laat je inderdaad niet zomaar aanpraten dat alles psychisch is.
Daarom zei ik al misschien goed als er mensen uit jouw omgeving met de dokters gaan overleggen of enige druk uitoefenen.
Het zou goed kunnen dat je delen uit je geheugen kwijt bent ook door deze problemen van de mogelijke atrofie.
Dus laat je inderdaad niet zomaar aanpraten dat alles psychisch is.
Daarom zei ik al misschien goed als er mensen uit jouw omgeving met de dokters gaan overleggen of enige druk uitoefenen.
vrijdag 14 oktober 2011 om 13:28
Lieve Zjeen,
Ook voor vandaag een hele dikke
Wat naar voor je dat je op de psychiatrische afdeling bent opgenomen, kun je wel rusten als je daar behoefte aan hebt?
Meis, ik denk aan je, het is nog steeds niet gelukt om je emailadres te pakken te krijgen. kHeb de moderators gemaild maar geen reactie gekregen. Zit je ook op fb?
Meid, heel veel sterkte met alles
Muis
Ook voor vandaag een hele dikke
Wat naar voor je dat je op de psychiatrische afdeling bent opgenomen, kun je wel rusten als je daar behoefte aan hebt?
Meis, ik denk aan je, het is nog steeds niet gelukt om je emailadres te pakken te krijgen. kHeb de moderators gemaild maar geen reactie gekregen. Zit je ook op fb?
Meid, heel veel sterkte met alles
Muis
vrijdag 14 oktober 2011 om 15:17
vrijdag 14 oktober 2011 om 15:22
Miezemuis, is het ook nog niet gelukt via het mailadres van Lunaan?
Zie berichtje in huidig topic:
quote:lunaan schreef op 01 oktober 2011 @ 16:50:
Miezemuis, je kan mij ook je email sturen op Annalunaan@hotmail.com, dan geef ik het aan Zjena door. (@Lunaan, ik zag dat je bericht nog stond vandaar dat ik het durf te quoten, zal het later weer weghalen)
Zie berichtje in huidig topic:
quote:lunaan schreef op 01 oktober 2011 @ 16:50:
Miezemuis, je kan mij ook je email sturen op Annalunaan@hotmail.com, dan geef ik het aan Zjena door. (@Lunaan, ik zag dat je bericht nog stond vandaar dat ik het durf te quoten, zal het later weer weghalen)
zaterdag 15 oktober 2011 om 13:40
Lieve Zjeen,
helaas gebeurd het vaak dat je van medicatie voor je psyche aankomt. Das een echt nadeel.
Je klinkt al een stuk beter gelukkig maar! Tja de medicatie moet ik helaas ook zo aan bieden aan mijn clienten. Het staat niet echt alsof ze vertrouwen in je hebben he?
Ben je een beetje leuk geslaagd voor kleding?
helaas gebeurd het vaak dat je van medicatie voor je psyche aankomt. Das een echt nadeel.
Je klinkt al een stuk beter gelukkig maar! Tja de medicatie moet ik helaas ook zo aan bieden aan mijn clienten. Het staat niet echt alsof ze vertrouwen in je hebben he?
Ben je een beetje leuk geslaagd voor kleding?
zaterdag 15 oktober 2011 om 13:44
Heerlijk he, als je weer voor het eerst naar de stad mag.
Ik heb tijdens de opname medicatie gehad waar ik snel van aankwam. Ik had ook zo'n trek de hele dag door. Niet te geloven.
Dat slik ik nu niet meer en zit weer op een normaal gewicht.
Ik had de periode na het stoppen weinig eetlust en ben daardoor afgevallen. Maar wat normaal is weet ik niet.
Ik slik nu wel medicatie maar het is nog niet duidelijk of ik dat moet blijven slikken. Heb er bijna geen bijwerkingen van dus het is niet zo erg.
Maar blijf het gewoon slikken nu, dat gewicht komt later wel weer goed. Eerst beter worden
Ik heb tijdens de opname medicatie gehad waar ik snel van aankwam. Ik had ook zo'n trek de hele dag door. Niet te geloven.
Dat slik ik nu niet meer en zit weer op een normaal gewicht.
Ik had de periode na het stoppen weinig eetlust en ben daardoor afgevallen. Maar wat normaal is weet ik niet.
Ik slik nu wel medicatie maar het is nog niet duidelijk of ik dat moet blijven slikken. Heb er bijna geen bijwerkingen van dus het is niet zo erg.
Maar blijf het gewoon slikken nu, dat gewicht komt later wel weer goed. Eerst beter worden
zaterdag 15 oktober 2011 om 21:21
zaterdag 29 oktober 2011 om 18:15
Jee, Zjena, wat een verschil met het schrijven! En heel fijn om te horen dat het wat beter met je gaat. Vermoeidheid is vervelend, maar het is ook logisch na wat je allemaak te verwerken hebt. Probeer je rust te nemen. En die vragen. Opschrijven en met een paar mensen bespreken is misschien wat. Of je er antwoord op krijgt of niet, maar dan staat het op papier en kun je het misschien wat loslaten. Heel fijn weekend!
zaterdag 29 oktober 2011 om 19:30
Fijn dat het zoveel beter gaat. Maar het zou voor jou wel prettig zijn als je ook weet waardoor het gekomen is en hoe je dit in het vervolg kan voorkomen. Het is toch wel angstig dit.
Ja en verder zullen de mensen die je kennen toch wel weten dat als er iets raars gebeurd is dat ze weten dat je er niets aan kon doen.
Maak je daar nou maar niet druk om.
Sterkte nog even.
Ja en verder zullen de mensen die je kennen toch wel weten dat als er iets raars gebeurd is dat ze weten dat je er niets aan kon doen.
Maak je daar nou maar niet druk om.
Sterkte nog even.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 29 oktober 2011 om 23:26
Ha Zjeen,
wow, wat gaat het schrijven al een stuk betermeid!
Fijn dat je op proefverlof mag!
Meis, ik heb echt geprobeert in contact te komen met je maar nog niet gelukt. email gestuurd naar dat adres wat hier stond, mods gemaild, maar helaas.
Ik hoop dat we hier weer meer kunnen 'kletsen'
heel veel liefs,
Muis
wow, wat gaat het schrijven al een stuk betermeid!
Fijn dat je op proefverlof mag!
Meis, ik heb echt geprobeert in contact te komen met je maar nog niet gelukt. email gestuurd naar dat adres wat hier stond, mods gemaild, maar helaas.
Ik hoop dat we hier weer meer kunnen 'kletsen'
heel veel liefs,
Muis
zondag 30 oktober 2011 om 01:40
Ha Zjeen, goed je weer te lezen.
Ik herken dat wel, dat je eigenlijk niet zo goed weet hoe je bepaalde dingen die gebeurd zijn weer ter sprake moet brengen, en of je dat eigenlijk wel wilt.
Denk er nu maar niet teveel over na. Eerst vooruit kijken.
Hoe gaat het met de hond?
Ik dacht dat je ergens over haar geschreven had, dat je haar zo miste?
Ik herken dat wel, dat je eigenlijk niet zo goed weet hoe je bepaalde dingen die gebeurd zijn weer ter sprake moet brengen, en of je dat eigenlijk wel wilt.
Denk er nu maar niet teveel over na. Eerst vooruit kijken.
Hoe gaat het met de hond?
Ik dacht dat je ergens over haar geschreven had, dat je haar zo miste?