Een mooie zomerdag deel X

10-08-2011 20:28 3077 berichten
Deel X! Deel 10! Een jubileum!

Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!

Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.

Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!

Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer :-) Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Earth: je leest niet Nee, voor de kliniek maakt het niet uit. Ze behandelen me ongeacht mijn gewicht. Maar ja, het is beter om af te vallen.

Ach ach, arme WB!!! Veel sterkte vannacht!

Ik ga nu op H. zetten wat ik voor spannends heb gedaan waar ik de hele avond mee bezig ben geweest....
Alle reacties Link kopieren
Sorry draai .

Fijn dat je niet verplicht hoeft af te vallen.

Hier zijn vriend en ik nog wakker. Lekker flesje wijn aan het opdrinken en gezellig trick or treat te kijken. Pffffff lang geleden dat we dit gedaan hebben.
Ach een Oorontsteking , wat zielig en goed dat je bent gegaan!

Heeft hij een kuurtje ofzo gekregen?

Wel fijn dat jullie even konden relaxen en filmpje kijken!

Draai ik ga straks even kijken op h, nu nog even oogjes dicht, want onze man kwam om 4 uur vannacht omdat hij gister niet genoeg dronk...:(
Elmie: heel veel succes vandaag!!!
Och arme wb! Een oorontsteking doet zoooo zeer... Beterschap voor hem!

Hier ook gek meisje, werd om 5 uur wakker. Ook dorst. Daarna nog lekker geslapen met zijn drietjes tot 8:45, dat was lekker!

Kristin, misschien de laatste dag zwanger zijn, bijzonder hoor. En leuk weer een verse baby hier!

Gister eters gehad, curry was zeer geslaagd. En vandaag ook weer kraamvisite. Daar blijf ik het druk mee houden. Wel leuk hoor!!

Heb trouwens zoiets leuks gedaan (was door h helemaal geïnspireerd) heb twee mooie foto's van danoon in zwart wit laten ontwikkelen en vergroot. Mooie lijst erom, staat echt super mooi hier. Volgende week ga ik met mijn vensterbank project bezig!
Oh en Elmie: toi toi toi! Heeeel veel succes! Alhoewel jij nu niet veel meer kan doen behalve dan lekker relaxen! Zitten vast prachtige embyo's bij.
Elmie: succes!!!!

Ik blijf de vraag stellen, want wil gewoon een antwoord : laten jullie meerdere terugplaatsen als er neerdere goede embryo's zijn?

Flower je bent zo heerliijk actief! En je huis ís al zo leuk!!
Gaaf flower, anders ff fotootje ervan op h?

Straks komt mijn neef en die kan goed fotgraferen. Hopelijk werkt r een beetje mee en hebben we ook mooie foto's om te vergroten!

Heb jij een cursus gedaan?

Ik vind die op fb ook al zo mooi van danoon
Bedankt! Nee, geen cursus gedaan maar vind het wel leuk om te doen! Zal er morgen wel ff fotootje van maken...

Moet trouwens morgen naar tandarts *slik*
Trouwens draai, ben ook nieuwsgierig naar jullie stijl in huis, komen er nog foto's?
Flower, pas je post even aan!
Ik wil best foto's maken hoor, maar dan moeten jullie door de troep heen kijken. Man, wat zijn jullie allemaal netjes!
Ha meiden, ik ben ook weer boven water! Was gisteravond echt kapot dus geen zin meer gehad om te komen buurten. Heb dus wel wat in te halen.

Do, ben je er al uit wat dag 1 is van je menstruatie? Wat spannend dst je dan morgen of overmorgen al naar de kliniek mag. Dan gaat er dus ook echt iets gebeuren!!

Voel je je verder weer oké?

Wat een leuke plannen op H. zeg.

En ja, ik wil ook foto's vsn je huis zien!

Kristin, nog geen baby dus? Alhoewel, je bent vandaag nog niet gesignaleerd. Dit is jullie laatste zondagochtend samen. Geniet ervan. Lekker uitslapen en op je gemak tutten. Heerlijk.

Staat alles al klaar voor morgen? Staat de familie al te trappelen van spanning?

Elmie, voor jou ook al zo spannend! Onwijs veel succes. Gek idee dat je dus nu eigenlijk al zwanger bent. Ik hoop zo voor jullie dat het gaat lukken!

En ook bij Kimmie positief nieuws dat je gewoon deze maand kunt gaan starten. Leuk dat er voor jullie nu ook wat gaat gebeuren.

Heb je nog veel voortgang in je huis kunnen boeken?

Earth, wat zielig voor kleine WB! Hopelijk voelt hij zich snel weer beter.

Hoe waren zijn eerste 2 volle dagen op het kdv gegaan?

Goed dat je je vriend hebt aangesproken op het feit dat hij wel wat meer in het huishouden op zich mag nemen. Hij werkt per slot van rekening minder dan jij.

Juno vroeg gisteren al aan mij om een lijstje te maken voor als ok weer ga werken we ik normaal allemaal doe als ik thuis ben. Dan weet hij ook wat ik van hem verwacht.

Flower, wat leuk vsn die foto's. Ik wil ook nog foto's op Canvas laten drukken.

Ik heb ook een super mooie foto van Nielsje met mijn vader. Ik denk dat ik daar iets mooi van ga maken en dan geef met sinterklaas of kerst ofzo.

Was dat trouwens die ene foto op Fb die je hebt laten drukken? Die vond ik erg mooi!

Elisa, leuk dat r. gefotografeerd gaat worden. Is nog een hele kunst, baby's fotograferen

Zo verder weet ik het even niet meer.

Vandaag een luie zondag. Denk dat we niet eens onze pyjama's uitdoen vandaag.

Net voor het eerst nielsje op zijn rug in bed gelegd om te oefenen voor het kdv, maar warempel sliep hij al na 3 minuten huilen. Wat een kanjer.

Zo, drink even mijn koffie op en zal dan op H. evdn posten over gisteren.

Shaaaa, ben je al weer in de lage landen? Wil je een keer komen zwaaien?
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Goedemorgen! Nog geen baby hier. Wij hebben net schandalig lang in bed gelegen.

Ga me maar eens aankleden en nog wat dingen in huis doen. Kom ik daarna even buurten.

Fijne middag allemaal!
sorry draai...
Jun, ik heb geen idee wat ik als dag 1 moet tellen. Maar vannacht is het in elk geval zonder twijfel losgebarsten!

Kristin: lekker toch! Heerlijk uitslapen :-) Is er verder nog activiteit? Spannend vind ik het! Hoe is je vriend er onder? Vraagt hij telkens of je al wat voelt?

Jun: lekkere pyjama-dag! En wat goed van N.! Slapen op zijn rug!

Lief van Juno dat hij aan je vraagt wat hij allemaal moet doen :-)

En ooooh wat een mooi verhaal op H.!
Foto's maken met een huilend kind is niet leuk:(
Ah, Elisa, wat sneu. Toch zijn foto's waarom emoties te zien zijn vaak prachtig!
Ach er zit er altijd wel eentje bij!

Alleen wilde ik zo graag een leuke van ons drietjes...

Maar ja komt wel goed.

Ik heb wel de quinny zapp buggy van hun overgenomen. Klapt heel klein in! Wel nog 80 euro voor gegeven, maar ach dat gun ik hun wel. Die foto's doet hij ook voor niks!

Nu naar buiten!!
Draai: Ok, dus morgen begint het allemaal officieel? Spannend, of niet? Heb je de afspraak van je werk nog kunnen verzetten?

Elisa, Dat zul je altijd zien he.... Misschien zitten er nog wat mooie tussen? Ik had het toen ook, alles geregeld en op het moment supreme heeft meneer er geen zin in. Nou ja, wij prberen het over een tijdje gewoon weer.

Oja die foto's van de prenatal, ze waren belachelijk duur, maar er zaten wel 3 mooie tussen. Vriend heeft ze dus gekocht...

Jun, wat een mooi verhaal van gister zeg. Ontroerend.

En vanmorgen las ik nog even mn reactie op de foto, en misschien komt t wat raar over, maar ik was/ben t echt op je!

Zo mooi dat je 'nog op tijd was', en na alles wat jullie hebben meegemaakt, dat t zo goed voelde.

Kristin, spannend meid... Hoe laat moet je morgen in het zh zijn? En dan gaan ze dus beginnen met inleiden, dus misschien morgen al mama en op zn laatst vrijdag ofzo? Spannend!! Heb je t je omgeving verteld, of blijft t in eerste instantie een verassing?

Elmie! Hoe ging het vandaag! Ik heb veel aan je gedacht, wat een spannende dag.... Misschien test je over 2 weken wel gewoon "ZWANGER!" Wat zou dat geweldig zijn. Het word tijd dat Miekkie het stokje eens aan een van jullie overgeeft. Haha, mooie woordspeling; 'Overgeeft'.

Hier gister een leuk feestje gehad, met de babyfoon ging het prima, ik zat een stuk rustiger dan eerder, toen ik dat ding niet bij me had.

Wij proberen hier tegenwoordig weer een nieuwe techniek voor t slapen gaan, wat tot nu toe, super werkt.

Als we max naar bed brengen, zorg ik dat de gordijnen boven al dicht zijn, en hou ik hem goed tegen me aan, en knuffelen we nog wat, ik fluister dan dat ie zo lekker gaat slapen, en dat dit zijn kamertje is en dat soort onzin en maak m lekker rustig, en hij went aan het donker, daarna zachtjes wegleggen en meneer slaapt.

Eerder legde ik hem meteen in bed, gaf m een kus en liep weg. Vaak huilde ie dan nog, en moesten we nog een paar keer terug voor de speen.

Dit werkt beter.

Nu ga ik effe naar H. want ik las wat spannends van Draai en iets van Wish, waar ik op moet reageren....
Fede: de afspraak kan ik echt niet verzetten, dus het is allemaal nog een beetje afwachten. Ik moet eerst morgen bellen, verder weet ik nog niks. Ik weet niet hoe ze de dagen tellen. Of dat in 24 uur gaat, of echt per kalenderdag. Als het dat laatste is dan MOET ik morgen wel naar de kliniek, en dan hoop ik dat ik 's avonds terecht kan, anders lukt het niet. En als het per 24 uur gaat kan ik ook dinsdag nog. Wordt ook heel lastig, want kan ik ook alleen 's avonds. Zelfde probleem als morgen, externe afspraak, en die kan en wil ik niet verzetten.

Je bed ritueel klinkt heel goed zo! Fijn dat het werkt!

Hoe is het trouwens met je gevoel dat andere mensen M. niet zomaar mogen aanraken. En hoe doen je schoonouders het nu?
Hallo! Hier een fijne en gezellige dag! De druppels die we gisteravond van de arts hebben gekregen werken goed! En hij ligt de hele dag lekker in zijn bedje te slapen en uit te zieken! Dan lekker tussendoor de fles even knuffelen, spelen en zonder huilen het bedje in.

Het schijnt dat hij last van zijn oor heeft gekregen omdat hij al ruim anderhalve week erg verkouden is.

Hebben jullie nog last het uurtje terug gehad? WB alleen bij het opstaan (was iets eerder en hebben dus zitten rekken). Maar is nu alweer helemaal gewend.

Kristin, heel veel succes en geluk morgen! Heerlijk dat jullie vandaag nog zo hebben kunnen uitslapen!

Elmie, en en en hoe is het gegaan?

Fede, fijn dat je rustiger op de verjaardag zat. Ik denk dat ik ook lekkerder zit met babyfoon als zonder.

En fijn van jullie avondritueel wat rust bij Max brengt.

Lieke, hoe is het met David gegaan? Heeft hij lekker in het campingbedje kunnen slapen? Hoe gaat het trouwens met hem nu hij aan de speciale voeding zit?

Luna: hoe gaat het met jou en Lunameisje? Zag dat je al een tijdje niet op het forum geregeerd hebt. Hopelijk gaat het beter met jullie!

Elisa, balen van de foto's. Maar wie weet zitten er toch mooie tussen!

Draai, en hoe was het lunchen gisteren met je vriendinnen? Lekker genoten?

Zo, ik ga maar eens even koken. Bij ons staat er pompoensoep op het menu.
@draai; Het gaat beter, ik denk dat t vooral aan mij lag. Nu max ouder word, vind ik het makkelijker. We hebben nu ook een vakantie geboekt, met schoonfamilie, wel zin in! Zo hebben vriend en ik ook echt vakantie met zoveel oppas in de buurt.

Wat zielig earth! Hoe merkte je t? Greep WB naar zn oortjes? Max is ook al lang verkouden, hopelijk gaat t niet die kant op!
Earth: sneu voor WB. Hopelijk knapt hij snel op!

Elmie: ik ben benieuwd hoe het is gegaan!

We moeten morgen eerst bellen of het door kan gaan. Zo niet dan worden we opgeschoven naar dinsdag. Ik heb niet de hoogste prioriteit qua inleiden, dus dames met zwangerschapsvergiftiging etc. Gaan voor. Anders moeten we er om 7.15 uur zijn. Dan doen ze eerst een CTG. Daarna kijken ze of ik genoeg ontsluiting heb, zo ja dan beginnen ze met inleiden. Zo niet, dan krijg ik die ballonkatheter en begint het inleiden op zijn vroegst op dinsdag. Verder is het afwachten. Gyn zei dat het wel drie dagen kon duren. Ik weet niet in hoeverre ik jullie op de hoogte kan houden, omdat we niet gebruik mogen maken van mobiel op de verloskamers.

Beide ouders weten er van, omdat ik het lastig vind om drie dagen niet bereikbaar te zijn. Wel hebben we gezegd dat we tussendoor niet bellen en dat we het laten weten zodra de baby er is. Mijn vriend heeft net de kat naar mijn ouders gebracht voor te logeren. Vind ik toch fijner dat er op hem gelet wordt. Ik zou mee gaan, maar helaas vond mijn lichaam het nodig om weer een aanval te hebben. Gelukkig is het vrij snel afgezakt.

Draai: succes morgen. Ik hoop dat je morgen terecht kunt! Had je nog nagedacht over het opnieuw openen van een topic?

Fede: klinkt goed idd van je bedritueel! En wat lekker een vakantie in het vooruitzicht. Waar gaat de reis naar toe?

Ik kom later even terug. Heb honger!
Elmie, ik ben ook zo benieuwd!

Ik heb net ongesteld en wel hard gelopen. 8-10 km omgeveer. Het ging beter dan vorige week, maar nog niet zoals ik zou willen.

Oh en de ongesteldheid gaat heerlijk gepaard met fijne rugpijn.

Kristin: wat spannend allemaal! Vind je die onzekerheid rot? Ik zou denk ik ook mijn ouders vertellen dat ik wel bel als het kindje geboren is, als ik in dezelfde situaite zou komen! Ik wens je alvast heel heel veel succes! Zet em op!

Ik zeg definitief: een meisje!

Earrh: wat fijn dat WB niet heel veel last lijkt te hebben van zowel oor als klok!

Hoe is dat met de andere kleintjes?

Ik wil wel een nieuwe topic openen! Dat doe ik straks, na het douchen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven