Een mooie zomerdag deel X

10-08-2011 20:28 3077 berichten
Deel X! Deel 10! Een jubileum!

Wat gaat de tijd toch snel. In deel I was er nog niemand zwanger, en nu hebben we 8 blozende, gezonde en lieve baby's. En 3 onderweg! Waarvan we zeker weten dat er eentje in deel X geboren wordt!

Natuurlijk draait het niet alleen om zwangeren en mama's, maar is er ook ruimte voor zij die helaas nog niet zwanger zijn, of dat hopen te worden via een andere weg.

Dit wordt het 10de topic waarin we naar elkaar luisteren, elkaar advies geven, met elkaar meeleven, elkaar de les lezen, elkaar pesten, en met elkaar lachen!

Naamstand van zakenNieuwsFedeuitgerekend april 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama is zelfs al weer aan het werk! WishUitgerekend juni 2011Babygirl is geboren, mama weer aan het werk! Maar moet wel goed voor zichzelf zorgen!!! Lieke uitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama geniet van verlof, maar is lekker actief! Juniperuitgerekend juli 2011, zoonBabyboy is geboren, en mama kent haar mannetje door en door! Elisauitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en mama geniet er van! Earthuitgerekend augustus 2011, zoon Babyboy is geboren, en is een relaxte baby met dito mama! Alleen nu een liesbreuk Floweruitgerekend augustus 2011, dochterBabygirl geboren! Mama is supermama en fiets al weer :-) Dochter doet het goed!! Kristinuitgerekend november 2011 Jongetje/meisje?? blijft een verrassing voor ons. Mama blijft beetje kwakkelen, maar einde is in zicht! (van de zwangerschap dan he...) Gerbera Uitgerekend eind februari / begin maartMeeleesmodus, maar is de blijde boodschap aan het verkondigen aan iedereen! De eerste 3 spannende maanden zitten er op! Iedereen mag het weten!!!! Elmie in de meeleesmodus Is GETROUWD! Gaat voor ICSI, prikinstructies gehad, Draaiorgelaltijd in voor een gesprekje en meetGaat voor eiceldonatie maar eerst afvallen. Counseling gesprekken lopen! Shain de meeleesmodus, maar vergeet niet dat ze hier alijd welkom is Kimmiein de meeleesmodus, want druk aan het klussen in haar huis, en genoeg familieperikelen.Lang genoeg gewacht! Als het niet gaat zoals het moet... dan maar..... Precies! Miekiein de meeleesmodusZWANGER!!!!!!

Vorige topic: Een mooie zomerdag deel IX
Alle reacties Link kopieren
Haha Wish! Ik ben ooit een jaar of 10 geleden zonder mascara op mijn werk aangekomen. Mooi dat ik in mijn pauze mascara gekocht heb!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Haha wish! En dat viel je ook niet op toen je in de spiegel keek? (Auto/W.c.)

Toppunt van ontspanning: zoon viel net in slaap onder de douche, zo schattig! Foto op h.

Fijne avond!
haha, Wish. gek genoeg denk ik dat mij dat niet gat gebeuren. Loop vaak zat zonder make/up maar een beetje masacra naar het werk voel ik me wel lekkerder.

Kristin, wat spannend je slijmprop!

Juun, aan de ene kant fijn dat er plek is, maar het gaat nu wel ineens heel snel. Ik maakte me ook zorgen over het niet slapen op het kdv. Maar uiteindelijk loopt dat wel los. WB is de jongste en de kleinste. Dus als hij niet wil slapen dan wordt hij geknuffeld en gewiegd tot hij wel slaapt. Erg fijn dus!

Fede, fijn dat je gezin weer compleet is! En super dat je Gerbera een berichtje gestuurd hebt.

Sha, inmiddels al weer in den lande?

Zo, ik ben helemaal gaar na een week werken. Stond ook keihard te brullen vanavond, dat ik me zo alleen voelde staan met het huishouden. De zorg voor WB is echt supereerlijk verdeeld over vriend en mij. Maar ik doe daarnaast het huishouden, de sociale contacten, financien en de regeldingen voor WB. En dat terwijl vriend 3 dagen werkt en ik 4. Vriend reageerde er gelukkig super op en had het (uiteraard man-eigen) niet door.
Elisa, vervelend he die boertjes. Volgens mij is R. over zijn krampjes heen he. WB heeft er ook bijna geen last meer van! Echt superfijn!

Kimmie, wat is de status nu? Bruin of rood? Echt ik hoop dat je deze ronde kan gaan beginnen met spuiten.
Draai hoe is het met je?
Oja, jullie wisten dat WB superslecht poepte. Vanaf het moment dat hij geopereerd is poept hij iedere dag 1 x 2 keer! Echt je ziet gewoon de opluchting dat het geen pijn meer doet tijdens het poepen.
Ik ga nog even door.

Volgens mij moeten we binnenkort een neiuw topic openen. Draai wil jij dit nog doen of moet iemand het overnemen?
Earth....typisch mannen. Wel goed dat hij begripvol was.

Whaha wish. Gaat je niet snel nog eens gebeuren denk ik :-)

Spannend Kristin!

Tja status...net nog bruin, durf nu niet zo goed meer te kijken haha. Maar buik begint wel pijnlijker te worden dus verwacht dat het ieder moment kan doorbreken. Fingers crossed voor morgen.
Goed nieuws van wb! Wel jammer dat het via deze manier moest, maar gelukkig wel ergens goed voor geweest.
Wat fijn dat WB geen pijn meer heeft met poepen! Toevallig dacht ik er pas nog aan, maar heb het niet meer gevraagd..

Goed dat je 't ter sprake hebt gebracht met je vriend! Nu in combi met jouw werk wat weer is gestart is het even weer zoeken naar evenwicht! Hoeveel dagen zijn jullie samen vrij?

Vriend en ik samen maar 1 dag (eens per maand 1 dag extra) das best wel eens pittig!
Ik cross met je mee Kimmie!
Oh Fede, ik heb iets voor je op H. gezet! Of ben je druk met manlief verwelkomen?
Ja gelezen wish!

Morgen reageer ik uitgebreid!
Yeah, nog geen rood. Ga voor 00.00u niet meer naar toilet dus kan gewoon heerlijk naar de Ardennen :-). Kan nu met een gerust hart gaan slapen. Trustu allemaal!
Hoi lieve meiden!

Pfff... wat een week! Ben afgelopen week iedere dag op mijn werk geweest (er was een belangrijke meeting op mijn vrije dag waar ik graag bij wilde zijn), ben in plaats daarvan nog wel een extra middag vrij geweest, maar dat voelde toch wel zwaarder dan 4 dagen werken! A.s. maandag ook weer een lange werkdag, eind van de dag een meeting en daarna uit eten met klanten. Gelukkig vind ik het allemaal wel heel erg leuk, dus dat houdt mij op de been. Op mijn werk trouwens bezig met iets rondom een belangrijke bevalling! Zal er op H. wat meer over vertellen .

Woensdagavond gehoord dat mijn beste vriendin zwanger is! Was er zo hyper van dat ik maar slecht kon slapen . Ze had eigenlijk helemaal niet verteld dat ze gestopt was met de pil, maar die dag had ik al een voorgevoel. Tegen mijn directe collega zei ik nog: ik zie vanavond mijn vriendin en heb ineens en gevoel dat ze zwanger is... en waarempel!

Vandaag is D. zo vrolijk! Hij is echt aan het gillen van plezier. Heel erg leuk :-). Verder slaapt hij ineens prima door! Als ik hem niet wakker maak dan wordt hij pas om half 9 wakker. Geef hem nu geen speen meer als hij de nacht in gaat en hij blijft zo veel beter doorslapen.

Earth, je eerste week zit er mooi weer op! Ik vind al dat regelwerk na werktijd ook best zwaar! Ik ben ook degene in huis die eigenlijk al die dingen regelt, maar goed manlief heeft in zijn avonduren ook nog zijn freelance werk waar hij druk mee is. Ik merk wel dat ik door de week mijn sociale leven echt even op een laag pitje zet. Afspreken met vrienden wordt nu echt in de weekenden.

Juun, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij het KDV. En dan ineens toch eerder plek, kan me voorstellen dat het dan ineens heel erg dichtbij komt. Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk voor kiezen.

En: succes morgen. Ik hoop dat jullie het fijn hebben!

Elmie, wat fijn dat de punctie zo goed is gegaan! Net als Fede vind ik dat je het heel goed uitlegt. Het wordt op die manier voor mij ook veel tastbaarder. Hoe laat moet je zondag weer naar het ziekenhuis?

Kristin, wauw een slijmprop, je lichaam is goed aan het werk! Hopelijk gaat het dit weekend allemaal vanzelf beginnen, zodat het inleiden niet meer nodig is. Vind het wel weer heel spannend een verse baby hier!

Fede, geniet van je mannen!

Wish, ik ben tijdens mijn verlof ook een keer boodschappen gaan doen zonder mascara... ik schrok mij naar toen ik weer thuis was en in de spiegel keek. Herkenbaar dus .

Earth, wat goed dat je mannetje zo heerlijk kan poepen. Dat moet voor hem zo veel lekkerder voelen! Hebben jullie binnenkort nog een nacontrole eigenlijk?

Hebben jullie nog leuke plannen voor dit weekend? Morgenavond hebben we een verjaardag van vrienden. We nemen het campingbedje voor D. mee, dus hopelijk gaat dat goed! Verder maar even weer lekker rustig aan doen en bijslapen :-).
Kimmie, gelukkig! Zou zo zonde zijn als je dat weekendje aan je neus voorbij moet laten gaan. Wel even lekker ontspanning in jullie drukke programma!
Ha meisjes,

Hier is het rare gevoel wel weg, maar nog geen menstruatie. We zien het wel.

Ik heb even geen zin in lange verhalen, het is al laat.

Elmie: wat een superscore, en wat fijn dat het nu achter de rug is! Morgen (officieel vandaag al) dus bellen om te horen hoe ze gegroeid zijn! Ik duim voor een paar A-kwaliteitjes!!!

Kimmie: wat een onzekerheid weer! Maar, je hebt het gered tot vandaag, dus heerlijk genieten van je weekend en daarna wel weer verder zien!!!

Lieke: leuke baan heb je toch (H.!) :-) Wel druk he! En wat leuk van je vriendin! De eerste voor haar? En wat fijn dat D. goed slaapt!

Earth: zo'n eerste week is zeker zwaar! Rust maar lekker uit dit weekend! Lief dat vried goed reageerde! Het is ook niet de bedoelling dat jij alles doet, maar mannen zijn soms net kinderen :-)

Jun: fijn dat kdv zo goed overkomt! Maar slik, dat is wel even wennen ja.... Ik denk niet dat ik het zou doen. Je stelt je ergens op in, en alles is al geregeld.

Veel succes maar vooral veel plezier/mooie momenten vandaag!!!

Wish: ik heb eigenlijk nooit makeup op. Af en toe. Laatste tijd ietsje vaker, maar meestal dus volledig naturel. Dus kan niet helemaal met je meeleven. Kan alleen maar zeggen: je ziet er vast prima uit zonder makeup hoor!

En 1 dag in de maand samen vrij, daar bedoel je ook de weekenden mee? Wow! Da's echt pittig ja!!

Earth: fijn van WB en de poep :-)

Kristin: woehoe! Een slijmprop!!! Oh ik duim zo dat het doorzet, en dat het een natuurlijk bevalling gaat worden!!!!!

Met mijn dieet gaat het weer even prut. Was maandag wel 84.5, dus wel weer een heeeeel klein beetje er af. Maar verdomme ik vind het zo moeilijk. Waar is die knop!!!! En kut, ik WEET gewoon dat ik eerst moet afvallen voor ik aan een terugplaatsing begin. Waarom luktl het me dan niet?????!
Jij bent ook nog laat wakker draai. Kan je geen antwoorden geven waarom het volgens jou niet goed lukt het afvallen. Ik vind iig dat je goed bezig bent en ook een heel klein beetje is toch weer resultaat. ik heb er iig veel respect voor!

Hier vannacht toch doorgebroken. Nu veel buikpijn ( meer dan anders) maar ben blij dat ik zaterdag als dag 1 mag tellen. Nu gelukkig duidelijkheid en kan ik me gaan richten op het spuiten.
Ik kan niet slapen. Heb wat zeurderige buikpijn, net of ik flink ongesteld moet worden of ben. Even in de gaten houden.

Kimmie: fijn dat het nu doorgebroken is en dat dit dat je eerste dag is. Moet je nu maandag naar het ziekenhuis?

Draai: je bent nu toch weer een halve kilo afgevallen, of niet? Wat vindt je dat er niet goed gaat? Heb je gezondigd deze week of ben hè de motivatie kwijt? Zou je het afvallen anders ook niet met behulp van een diëtiste willen doen?
Kristin, dat klinkt wel als weeactiviteit!
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Inderdaad kristin! Zijn t krampen die komen en gaan of een contstante?
Kristin, dat klinkt inderdaad als weeen! Gaat het over als je onder de douche gaat? Dan zijn het voorweeen. Gaat het niet over dan is het het echte werk!

Ik hoop dat je nog even kunt slapen.

Ben je onrustig? Ik weet nog dat ik wilde liggen, maar dat lukte niet zo, ik wilde vooral 'wiebelen' met die weeen.

Draai, ik snap je frustratie! Hebben ze gezegd hoeveel eraf moet? Inderdaad een dietiste is een goed idee..

En misschien heeft het met je hormonen te maken dat het niet zo hard gaat?

M. heeft vannacht voor het eerst op haar eigen kamer geslapen! Ze groeit de wieg zowat uit. Hoor haar nu een beetje wakker worden, tot later.
Zo, wat een activiteit hier nu alweer!

Jeetje Kristin, wat reuze spannend voor je. En, hoe gaat het met de buikpijn?

Kimmie! Top dat je het nog ff "binnen" hebt kunnen houden. Een spannende maand wordt dit voor jullie...

Ik had vorig jaar 15 november mijn laatste menstruatie. Gek dat die datum nu nadert...

Draai: ik ben blij dat je je minder raar voelt. Maar er is dik slijmvlies gezien, dus moet er een ontrfkkingsbloeding komen toch?

En 84 is geen 86 waar je mee begonnen bent! Is er ook ruimte in jouw drukke programma om (nog) meer te sporten?

Oh wat leuk lieke van je vriendin! Mijn beste vriendin is ook zwanger. Krijgt ook een meisje en heeft bijna verlof: zo gezellig!!!

Miekie; vroeg me af hoe het met je gaat(?)

Earth: ik had van de week om precies dezelfde reden ruzie hier. Eigenlijk kont het erop neer dat mannen het werk niet zien. Hij komt thuis en gaat zitten (en dan ook nog klagen dat hij het zo druk heeft op het werk) het lukt me net het hoognodige in de week in huis te doen maar merk dat er toch veel blijft liggen...

Hier lekker geen heftige plannen eindelijk. Vanavond eters. Jullie ideeën voor een makkelijke maaltijd? En het liefst wat ik vooraf kan voorbereiden?

Danoon wakker om 7:45! Joehoe... (hoop morgen het beperkt blijft vanwege wintertijd) misschien vanavond beetje rekken??
Niks aan de hand hier. Zakte even later alweer af. Wel wat een drukkend gevoel in de onderbuik. Maar de krampen zijn over. Jammer.

Zo even lekker douchen en ontbijten.

Flower: goed van Danoon!

Wish: en Maaike ook al op haar eigen kamer! Was het wennen voor jou?
Even ego: morgen hebben we de terugplaatsing en horen we over de kwantiteit en kwaliteit van de embryos!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven