Verjaardag
zondag 30 oktober 2011 om 09:14
Als ze heeft afgebeld dan is er niets aan de hand.
Het gaat om je kind, niet om jou.
En laten we wel wezen, een verjaardag van je eigen kind is fantastisch, maar van een ander is het toch horror?
Niets erger dan een kinderverjaardag van een ander. De herrie, de troep, het tijdstip, de tuttige praat van alle moeders.
Het gaat om je kind, niet om jou.
En laten we wel wezen, een verjaardag van je eigen kind is fantastisch, maar van een ander is het toch horror?
Niets erger dan een kinderverjaardag van een ander. De herrie, de troep, het tijdstip, de tuttige praat van alle moeders.
zondag 30 oktober 2011 om 09:15
quote:missk01 schreef op 30 oktober 2011 @ 09:06:
Nou ik zou bij mij zelf denken, al ga ik maar een uurtje....dat zou ik wel zo fatsoenlijk vinden...
Eens.
Ik zou het ook niet leuk vinden. Het zou me onzeker maken over onze vriendschap. Maar dat is wel mijn zwakke punt. Het jouwe misschien ook? Onzekerheid?
Nou ik zou bij mij zelf denken, al ga ik maar een uurtje....dat zou ik wel zo fatsoenlijk vinden...
Eens.
Ik zou het ook niet leuk vinden. Het zou me onzeker maken over onze vriendschap. Maar dat is wel mijn zwakke punt. Het jouwe misschien ook? Onzekerheid?
zondag 30 oktober 2011 om 09:16
Ik vind het ook heel normaal dat je naar de verjaardag van een familielid gaat....maar die vriendin had toegezegd te komen en de verjaardag van mijn kindje was al vanaf 12 uur (mensen mochten zelf weten wanneer ze zouden komen). Dus dan lijkt het mij dat je wel ff een uurtje vrij kan maken om langs te komen, het was allemaal in dezelfde woonplaats (geen kilometers van elkaar vandaan).
zondag 30 oktober 2011 om 09:19
En toen ze afbelde, heb je toen gezegd: oh oke, volgende keer beter hihi of heb je gewoon gezegd dat je het jammer vond?
Want nu is het in jouw hoofd al een issue aan het worden en zij weet misschien nniet eens dat je teleurgesteld bent. Maar aan de andere kant, vind ik dus dat het leven niet alleen ojou en jouw dochtertje draait en er dus ook andere dingen kunnen zijn die mensen bezig houden. Dat betekend echt niet dat zij een mindere vriendin is, want vergeet je dan maar voor het gemak dat ze er op andere momenten wel gewoon is?
waar wringt de schoen nou?
Want nu is het in jouw hoofd al een issue aan het worden en zij weet misschien nniet eens dat je teleurgesteld bent. Maar aan de andere kant, vind ik dus dat het leven niet alleen ojou en jouw dochtertje draait en er dus ook andere dingen kunnen zijn die mensen bezig houden. Dat betekend echt niet dat zij een mindere vriendin is, want vergeet je dan maar voor het gemak dat ze er op andere momenten wel gewoon is?
waar wringt de schoen nou?
..popcorn?
zondag 30 oktober 2011 om 09:22
Het gaat mij om het principe, laat ik voorop stellen dat het niet komen van iemand niet de 'sfeer' van de verjaardag bepaalt. Het is een hele leuke verjaardag geweest en het was zeker geen horror kinderverjaardag . En het maakt mij persoonlijk niet onzeker, maar laat mij wel nadenken over de vriendschap....