Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 21:04:

Heeft ze nou eigenlijk wel iets aan die kerel van haar?Ik denk het niet.
Tamtamtamtammmmmm......
Ik zou die kerel naar de Turkse kapper sturen, kunnen ze gelijk even een touwtje langs zijn wenkbrauwen halen.
En ik maar tegen mijn vriendinnen zeggen dat ik even mijn mail check ik vertel ook regelmatig verhalen van het forum alsof het over schoolvriendinnen van me gaat ofzo haha
quote:batwom schreef op 30 oktober 2011 @ 21:00:

Mooi lied Het origineel

De versie die ze zong van Herman van Veen
2 kilo d'r op of d'r af? Bij mij gaat het met 4 kilo tegelijk
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 21:05:

[...]

Ach, het Leids verdient ook niet de schoonheidsprijs hoor Eh nee, dat is onverstaanbaar voor de meesten haha!
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 21:06:

kunnen ze gelijk even een touwtje langs zijn wenkbrauwen halen.Jaaaaaaaaa, zag ik ook
Ik heb weleens gehoord dat je afvalt van boven naar beneden.. Dus eerst gezicht etc. Lijkt hier ook wel zo. Iemand enig idee of dat klopt?
Ik zie die buik nu van opzij, op de loopband staat ze. Maar IS niet al zwanger nu? En dat ze daarom ook niet afvalt?
Ik ben misschien een ei, maar moeten ze die borsten en dat vel niet insnoeren? Lijkt me best pijnlijk tijdens dat lopen.
Pff... zo zou ik ook staan te hijgen... en dat is niet erg als er iemand naast je staat die je in de gaten houdt.... maar in mijn eentje..
Ze doet het trouwens expres, want nu mag ze weer naar Radmilo. Lekkere stimulans... om aan te komen.
Weet je wat ik me afvraag he... Hoe kweek je een doorzettersmentaliteit?

Zij heeft echt een slachtoffer mentaliteit en continu ik kan het niet enzo... maar stiekem lijk ik echt op haar :(

En ik heb geen Radmilo in de buurt die me op het rechte pad brengt
Ik vraag me af of ze ook kandidaten hebben gehad die afgehaakt zijn of die het niet gehaald hebben. En die niet op tv. komen. Die man van haar heeft ze niet veel aan
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:06:

En ik maar tegen mijn vriendinnen zeggen dat ik even mijn mail check ik vertel ook regelmatig verhalen van het forum alsof het over schoolvriendinnen van me gaat ofzo hahaDoe ik ook weleens, maar dat komt vaak niet over, als je hier niet forumt merk ik..
Ligt het nou aan mij of ligt de nadruk hier wel heel erg op sporten en veel minder op gezonde voeding? Drie keer per dag sporten? Da's toch niet gezond?
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:08:

Ik heb weleens gehoord dat je afvalt van boven naar beneden.. Dus eerst gezicht etc. Lijkt hier ook wel zo. Iemand enig idee of dat klopt?Niet iedereen heeft dat hoor. Ik heb het wel, mijn vader trouwens ook. Mij vragen ze altijd of ik me wel lekker voel als ik ben afgevallen.
Tickel, jij bent geen ei, maar wel ei-vormig!

Yraatje: ik zou júist zo staan te hijgen als er iemand naast me staat ligt.
quote:patries88 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:08:

Zij heeft echt een slachtoffer mentaliteit en continu ik kan het niet enzo... maar stiekem lijk ik echt op haar :(

En ik heb geen Radmilo in de buurt die me op het rechte pad brengt Dat ken ik ook... Mijn vriend is dan niet zo van het "ach ze is wel goed zoals ze is", maar het is ook geen Radmilo...
Wat bedoel je Phoolan?

Ik denk trouwens dat als ze niet zoveel zouden sporten het lang niet zo snel zou gaan
Haar man is cruciaal bij het volhouden van een goed eetpatroon. Dus het wordt tijd dat ze met hem ook eens een gesprekje aangaan lijkt mij.
quote:patries88 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:08:

En ik heb geen Radmilo in de buurt die me op het rechte pad brengt Geen idee, vandaar dat ik net ook weer een peuk heb opgestoken.
quote:msdetox schreef op 30 oktober 2011 @ 21:06:

[...]

Het origineel

De versie die ze zong van Herman van Veen

Jaaaa! prachtig allebei de uitvoeringen!

Meteen even lekker geluisterd. Dank voor de linken
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 21:09:

[...]

Niet iedereen heeft dat hoor. Ik heb het wel, mijn vader trouwens ook. Mij vragen ze altijd of ik me wel lekker voel als ik ben afgevallen.Aach das ook niet leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven