Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Rasa schreef op 30 oktober 2011 @ 21:09:

Ligt het nou aan mij of ligt de nadruk hier wel heel erg op sporten en veel minder op gezonde voeding? Drie keer per dag sporten? Da's toch niet gezond?Dit programma gaat inderdaad meer over het sporten, is iedere week namelijk al zo.
Tgg, waarom laten ze het eindresultaat nu al zien?
Zie t al helemaal voor me dat die man straks bij de finale zijn schouders ophaalt met de woorden 'tsja.. Watteva'
quote:phoolan schreef op 30 oktober 2011 @ 21:11:

[...]

Aach das ook niet leuk!Ik heb over een wang een behoorlijk duidelijke ader lopen. Als ik afval zie je die altijd heel goed zitten. Geen idee hoe dat komt, maar ik ga er geen troep voor op mijn gezicht smeren.
quote:molly74 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:10:

Tickel, jij bent geen ei, maar wel ei-vormig!

Yraatje: ik zou júist zo staan te hijgen als er iemand naast me staat ligt.

Mijn vriend ligt dagelijks naast me... maar ik hijg echt niet zo... Als je mij een stukje laat hardlopen dan wel...

Hardlopen durf ik niet zo heel goed, maar als ik dit programma zie dan denk ik dat ik me niet moet aanstellen...

Ik ben bang dat ik mijn knieën ga beschadigen en/of dat mijn hart het niet aan kan...
quote:Yraatje schreef op 30 oktober 2011 @ 21:12:

[...]

Mijn vriend ligt dagelijks naast me... maar ik hijg echt niet zo... Als je mij een stukje laat hardlopen dan wel...

Hardlopen durf ik niet zo heel goed, maar als ik dit programma zie dan denk ik dat ik me niet moet aanstellen...

Ik ben bang dat ik mijn knieën ga beschadigen en/of dat mijn hart het niet aan kan...Ik ben bang dat ik heen wel red, maar terug niet meer :-)
Er zijn mannen die liever een dikke vrouw houden. Niet omdat ze dat mooier vinden, maar omdat ze denken dat een onzekere dikke vrouw wel bij ze blijft
Da's ook stom tickel, het is juist zo fijn als t mensen positief opvalt dat je wat kwijt bent.

Ik lig hier overigens weer met chips en roomboterkano's
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:10:

Wat bedoel je Phoolan?

Ik denk trouwens dat als ze niet zoveel zouden sporten het lang niet zo snel zou gaanNou, je kunt er wel over vertellen aan anderen, maar als die niet forrummen, missen ze vaak de clou, dat iets grappig is ofzo.
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:11:

Zie t al helemaal voor me dat die man straks bij de finale zijn schouders ophaalt met de woorden 'tsja.. Watteva'Haha misschien vond ie der before wel mooier
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 21:13:

[...]

Ik ben bang dat ik heen wel red, maar terug niet meer :-)Dan doe je de Haarlemmerstraat heen, en neem je de bus terug!
Oh zo Phoolan (mobiel dus kan niet quoten). Ja dat is ook wel zo. Forummen hier wel mensen die jij kent dan? Ik heb werkelijk geen idee.. Niemand weet ook van mij dat ik er op zit.
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:14:

Da's ook stom tickel, het is juist zo fijn als t mensen positief opvalt dat je wat kwijt bent.

Ik lig hier overigens weer met chips en roomboterkano's Ik ga straks weer 2 halve liter flesjes water tappen.
quote:Tickel schreef op 30 oktober 2011 @ 21:13:

[...]

Ik ben bang dat ik heen wel red, maar terug niet meer :-)Dat kun je dan toch lopen??
[quote]Yraatje schreef op 30 oktober 2011 @ 21:12:

[...]

Ik ben bang dat ik mijn knieën ga beschadigen en/of dat mijn hart het niet aan kan...[/quote]

Dat heb ik ook, terwijl ik niet eens echt overgewicht heb, maar wel van nature zwakke knieen. Maar dan denk ik van als zij het met zo zoveel overgewicht kunnen moet mij dat ook wel lukken
quote:phoolan schreef op 30 oktober 2011 @ 21:15:

[...]

Dan doe je de Haarlemmerstraat heen, en neem je de bus terug!Weet je wel hoe láng de Haarlemmerstraat is!
.
Ik zou zeggen 'mijn gezicht' ipv 'het gezicht'
Ik heb altijd begrepen dat je het meest/snelst afvalt daar waar het er het laatst bijkwam.

Ik ben wel in verhouding veel van boven afgevallen. Heb een smal koppie nu en ook mijn sleutelbeen is goed zichtbaar (had wel iets minder gemogen....)Van broeken heb ik nu mt 40/42
quote:Yraatje schreef op 30 oktober 2011 @ 21:16:

[...]

Dat kun je dan toch lopen??

Jee, dat ik dáár nou niet aan gedacht heb.

Weer een excuus naar de haaien
Of denkt ie "chips, nu moet ik seks met haar hebben"....

Niet lullig bedoeld, maar misschien dat hij haar bewust zo houdt. Je weet nooit...
Ramilo is een echte man.

Natasja in badpak in 't zwembad. Huilend: "Ik voel me zo ongemakkelijk in badpak. Ik voel me zo dik, ik voel me zo bloot, ik schaam me zo. Ik bén ook wel dik, maar ik voel me zo naakt, het is zo zichtbaar, ik voel me nu echt zo dik, zo bloot etc. etc."

Ramilo: "Ja het is wat het is hè?"

quote:Twinkle1001 schreef op 30 oktober 2011 @ 21:16:

Ramilo is een echte man.

Natasja in badpak in 't zwembad. Huilend: "Ik voel me zo ongemakkelijk in badpak. Ik voel me zo dik, ik voel me zo bloot, ik schaam me zo. Ik bén ook wel dik, maar ik voel me zo naakt, het is zo zichtbaar, ik voel me nu echt zo dik, zo bloot etc. etc."

Ramila: "Ja, het is wat het is hè?"

Grappig he??
Ik vind dit altijd zo'n vreemd moment. Ben je zoveel afgevallen, mma zie je er nog zo raar uit met al dat vel
quote:chance schreef op 30 oktober 2011 @ 21:17:

Ik heb altijd begrepen dat je het meest/snelst afvalt daar waar het er het laatst bijkwam.

Ik ben wel in verhouding veel van boven afgevallen. Heb een smal koppie nu en ook mijn sleutelbeen is goed zichtbaar (had wel iets minder gemogen....)Van broeken heb ik nu mt 40/4240/42 is toch de gemiddelde Ned. damesmaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven