Problemen ... zucht

31-10-2011 10:28 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een getrouwde man, kinderen, je kent het wel. Nu zijn mijn sexuele behoeften totaal anders dan die van mijn vrouw. Zij vindt een keer van achteren wel goed, en slapen.

Zelf vind ik het hele voorspel, likken, enz, ook erg lekker. Bovendien vind ik het lekker om onderdanig te zijn ... inclusief riemen en opdrachten.

Een ex van mij vindt het leuk om dominant te zijn ... en zij komt me op dit punt ook tegemoet; dus ze legt me aan de riem, beveelt me om haar anus te likken, enz. De sex is erg goed, ik hou ook van haar.

Ik heb zelf niet echt het gevoel dat ik mijn 'normale' relatie hiermee tekort doe; deze dingen kan ik thuis niet bespreken of doen.

Ben ik wel slim bezig ... wat te doen ... iemand tips ? Hou dus eigenlijk van 2 vrouwen ...
Misschien moet Henk maar eens nadenken over wat hij nou echt wil?

ik bedoel een leren riem om je nek en een meesteres zijn lekker, je zegt dat je van haar houdt...en ik geloof best wel dat je van meerdere mensen kunt houden...

maar hoe ga je dat in hemelsnaam allemaal combineren?

Quote Jambers: "Overdag is Henk een brave medewerker bij de plantsoenen dienst maar snachts gaat Henk in zijn rubberen outfit naar zijn meesteres om vernederd te worden " ....
Henk, je zult het toch echt op de een of andere manier bespreekbaar moeten maken.
quote:henkdewit schreef op 31 oktober 2011 @ 10:54:

Die klik en band met mijn vrouw worden door mijn avonturen niet slechter ... we doen vanalles met elkaar en met de kinderen.

Alsjeblieft zeg...

Je houdt een heel belangrijk, heel wezenlijk deel van jezelf bij je vrouw weg. Diepe verlangens die je gevoel, je lijf en je gedachten van tijd tot tijd compleet beheersen (en ja, ik weet uit eigen ervaring waar ik over praat). Maar omdat jullie met de kinderen naar de Efteling gaan, je samen eet en je op zaterdag 'n potje voetbalt met je kinderen is de band met je vrouw prima?

Juist datgene wat je van je vrouw weghoudt, is datgene wat jullie relatie onderscheidt van de relatie die je met de buurvrouw, je neef, je vrienden hebt. Alle andere dingen die je samen met je vrouw doet, kun je met willekeurig wie doen.

Het is heel naar en verdrietig dat jij je verlangens om wat voor reden dan ook (want die reden wil jij maar niet vertellen) thuis niet kunt of wil of durft te bespreken. Maar je gerief bij 'n ander halen maakt het probleem alleen maar groter, het lost werkelijk NIKS op, is alleen maar 'n quick fix.
quote:MonaTwist schreef op 31 oktober 2011 @ 10:57:

Henk, je zult het toch echt op de een of andere manier bespreekbaar moeten maken.hoe zie jijd at voor je? na de aardappen en groente "schat ik wil SM relatie en mijn ex staat er voor open, wat vind jij ervan?
Mijn man en ik hebben ook niet precies dezelfde opvatting over hoe ideale seks eruit ziet, maar dat is geen enkel probleem. Kwestie van het constateren en het verder toch leuk hebben samen. Zeuren over wensen die de ander niet ziet zitten, voelt alsof de ander tekort komt en dat komt een fijn seksleven niet ten goede. Je verschillende opvattingen over ideale seks als smoes gebruiken om vreemd te gaan, is nog veel erger.
Henk, misschien had je vrouw begrip gehad voor je behoeftes die zij niet voor je kan vervullen en was er een manier geweest binnen jullie relatie dit vorm te geven, dan wel buiten de relatie in de behoefte te voorzien (al denk ik dat een ex daarvoor in te zetten geen goed idee is)

Nogmaals, waarom koos je er niet voor gewoon open kaart te spelen alvorens je het pad van de verboden vruchten in sloeg?
quote:bellalicious schreef op 31 oktober 2011 @ 11:01:

[...]

hoe zie jijd at voor je? na de aardappen en groente "schat ik wil SM relatie en mijn ex staat er voor open, wat vind jij ervan?Ik zou dat van die ex voorlopig maar even niet vertellen. Maar ja, TO moet met z'n vrouw in gesprek. Niet met ons en niet met z'n ex.

[...]

hoe zie jijd at voor je? na de aardappen en groente "schat ik wil SM relatie en mijn ex staat er voor open, wat vind jij ervan?Of.. je bespreekt gewoon dat je sexuele verlangens hebt die je moeilijk kan negeren, je begrip hebt dat deze niet in haar lijn liggen en praat samen hoe jullie daar mee om kunnen gaan?

[...]

hoe zie jijd at voor je? na de aardappen en groente "schat ik wil SM relatie en mijn ex staat er voor open, wat vind jij ervan?

Ik ben 5 minuten weg en je hebt hier al diverse antwoorden op gekregen, zie bovenstaande reacties.

Maar hoe dat voor me zie: praten, dat doet ieder op zijn/haar manier, maar TO zal zijn weg moeten vinden, en dat is eigenlijk het enige advies wat ik hem kan geven, hoe hij dat doet, is zijn zaak.
Maar heeft je huidige vrouw ook aangegeven dat ze het niet wilt proberen op seksueel gebied om naar jouw verlangens te kijken en er wat mee te doen?

Of is ze zelf van binnen niet zo? Wie weet wilt ze het gerust proberen. Maar dat weet je niet als je er niet over praat.
Henk heeft je SM minnares ook een partner of zo?

Zo ja...wat vind je daar dan van?
Ik vind dat je het hartstikke goed doet. Jij bent een stuk blijer en vrolijker omdat je bij je ex hebt kunnen vinden wat je bij je vrouw mist. En je gaat daarna lekker met je vrouw en kinderen boodschappen doen en samen de auto wassen, op visite bij opa en oma, je bent echt hartstikke leuk en ontspannen, ideale man en echtgenoot. Kan niet mis gaan, toch?
Eindelijk een verstandige man op het forum!
Henk de WIP (per)
Beter te laat dan over tijd.
Henk zal ook wel kaal zijn.
Beter te laat dan over tijd.
quote:blinkie123 schreef op 31 oktober 2011 @ 11:46:

Henk zal ook wel kaal zijn.Hahahahaha!
quote:MonaTwist schreef op 31 oktober 2011 @ 10:37:

Je raakt ze allebei kwijt, en dan heb ik het niet over je ballenInderdaad niet, want Henk heeft ze niet.
World of Warcraft: Legion
Hans is zeker zo'n brave Hendrik die nooit buiten de deur neukt, en alle dames hier zijn ook 100% trouw ...
Zolang je geen eigen gesloten relatie hebt, zou ik niet weten waarom buiten de deur neuken zo'n groot probleem is, wat ik dan ook doe.

En je scheert alle vrouwen hier over één kam (want ik denk dat je de tweede opmerking sarcastisch bedoelt). Alsof ze allemaal notoire vreemdgangers zijn. Two wrongs don't make a right.
World of Warcraft: Legion
quote:henkdewit schreef op 31 oktober 2011 @ 14:23:

Hans is zeker zo'n brave Hendrik die nooit buiten de deur neukt, en alle dames hier zijn ook 100% trouw ...

Ik vind mensen die vreemd gaan niets meer dan een laffe zak stront. Als je nou iets aan hebt gedaan om je relatie te verbeteren oké. Maar als je niet eens geprobeerd hebt seks te hebben met je vrouw op de manier hoe jij wilt en er over praten ben je gewoon per definitie verkeerd bezig als je het maar gelijk ergens anders zoekt.

Buiten de deur neuken in een open relatie vind ik dan weer wel kunnen maar dat heb je dan tenminste nog afgesproken samen.
quote:henkdewit schreef op 31 oktober 2011 @ 14:23:

Hans is zeker zo'n brave Hendrik die nooit buiten de deur neukt, en alle dames hier zijn ook 100% trouw ...Whut Daten?
ik ben harstikke trouw!!
ach en een vent zou mij geen reden vinden om buiten de deur te gaan wippen....ik hou hem wel bezig....je moet elkaar wel bezig blijven houden....wippen is niet voor niets een werkwoord...niets is vanzelfsprekend...

kus

Bella Licious
we zitten allemaal wel af te geven op Henk of hij heet whatever...maar hij gooit dit onderwerp niet zomaar op dit forum..hij wil weten wat hij kan doen en wat ik nu lees daar zitten geen constructieve oplossingen tussen...alleen maar schelden...oordelen...

Give Henk a chance...

kus

Bella Licious
Bella, ik denk dat Henk heus wel weet wat hij moet doen. Hij hoopt alleen dat er iemand in zijn straatje meepraat.

Gegroet,

Mac

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven