Hallo,Stofzuiger

31-10-2011 15:31 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik moet een nieuwe stofzuiger, want de ouwe doet het ineens niet meer. %^&%$#@*&







Wie weet welke goed is?? Kan ik gewoon naar Blokker en een goedkoop ding halen of is in dit geval goedkoop duurkoop??

Ik wil er niet te veel geld aan spenderen....
Alle reacties Link kopieren
Whahaha, waarom staat er nou ineens hallo in de titel???
Ik hou het op Miele, zijn rond de 149 euro momenteel.Jarenlang plezier van.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak stofzuig je?

Wat is je budget?

Wil je met of zonder zak?

Hoe groot mag hij zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Miele ook het beste merk in stofzuigers. Heb een hond en een kat, en al verschillende stofzuigers versleten.

Heb nu mijn tweede Miele (al een aantal jaren) en bevalt super!
Alle reacties Link kopieren
http://www.besteconsument ... aratuur/beste-stofzuiger/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.google.nl/#q=stofzuiger+best ... 20&bih=936
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die heb ik momenteel, Miele voor cat's en dog, werkt prima.( en nee, de viervoeters lopen hier nog vrolijk in het rond ) Die zijn iets duurder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een stofzakloze,iets van 180 euro,veel geld vond ik,maar als je uitrekend wat ik bespaar op stofzuigerzakken met 2 honden 3 katten en nog wat vee,is het het zeker waard.

Heb een AEG supercyclone.

En goedkoop is inderdaad vaak duurkoop.

En goed letten op het aantal Watt,want minder als 1000 zowiezo niet doen.
Alle reacties Link kopieren
Let ook op dat hij een lekker lang snoer heeft. Mijne blijkt een te kort snoer te hebben, waardoor ik elke keer moet wisselen van stopcontact. Heel irritant!
..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Nilfisk, een kleine goedkope zuiger.
Alle reacties Link kopieren
ik heb alle merken van de kijkshop gehad, ben al aan mijn 13e stofzuiger ofzo.@-( Heb hele dure gehad, en nu een hele goedkope van de bestron, prima stofzuiger!
Alle reacties Link kopieren
Miele is het beste. Wij hebben een dyson, ook goed en heeft geen zakken nodig. Maar ze maken allemaal een rotherrie en je moet ze door het huis sleuren.
Alle reacties Link kopieren
Nadeel van de dyson is dat je de zuigkracht niet kan regelen, dat vind ik toch wel handig voor de bank, kleed etc.
Alle reacties Link kopieren
Dames let op, laat je in de winkels niet wijs maken hoe meer Watt hoe beter. Het wattage van een stofzuiger is het verbruik van de stofzuiger. Een goede zuinige met een laag wattage is qua zuigkracht meer liters per minuut dan een goedkoop merk van bijvoorbeeld 1200 watt.. Ook de herrie die een goedkope maakt is vaak dubbel zo hard bij een pikkepouly merk die ook nog korter mee gaat. . Laat je voorlichten, onthou het type en koop via webshop. Die verkoper met stropdas moet ook betaald worden.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben deze van Phillips, ik vind hem echt heel fijn!

We hebben 3 katten en hij is krachtig en het stinkt niet in de kamer na het zuigen want hij houdt de stofdelen binnen als het ware



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Let er bij aanbiedingen op dat de zakken voorlopig ook (nog) verkrijgbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Moest meteen denken aan hallo Jumbo

Dat geheel offtopic. Sorry!
Het gras aan de overkant is niet groen.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@FliTz, wat is een pikkepoulymerk?





Mijn oude Bosch hield ermee op met een knal en een spectaculaire blauwe vonk. Zo'n stofzuiger wil ik nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een Philips, maar die deed het na een paar jaar al niet meer.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Substanza_ schreef op 31 oktober 2011 @ 16:21:

Ik had een Philips, maar die deed het na een paar jaar al niet meer.Dat is jammer ik heb de mijne al zeker 8 jaar en gaat nog als een trein !!

philipsstozuiger
Alle reacties Link kopieren
@Flitz hahaha wij noemen dat een bokkiwokki merk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven