Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Beck, Sofradex? Het is maffe is, dat we direct na plaatsen van de buisjes moesten we direct beginnen met die druppels, omdat er zoveel troep achter het trommelvlies zat. En we zijn een dag klaar met die druppels (moest een week), en het begint... Ik durf ook niet direct opnieuw met die druppels te beginnen. Zo dicht op elkaar opnieuw antibiotica, weet niet of dat mag?

vent zou kno bellen. Je snapt, heb nog niets gehoord. Hoor net dat A morgen even moet langskomen.
Jakkes, naar dat A nog steeds zo'n last heeft van zijn oortjes.

S hier al dagen achter elkaar rond 5.30 wakker. heeft dus niks met wintertijd te maken, want dat deed ze daarvoor ook al. Heel vermoeiend. De ene keer werkt papfles en weer slapen, de andere keer niet (vanmorgen ). Nou ja, ze heeft het redelijk volgehouden, lag er nu pas weer om 12.00 in en was vanmorgen niet sjaggie.
Moom fijn dat je morgen even met hem langs mag
wihoe mijn Kindle is er al! Straks als H in bed ligt eens gaan prutsen ermee
Bah, wat enorm veel vieze prut zeg
en zijn andere oortje begint nu ook. Vind het zo zielig
Heeft hij er last/pijn aan moom of is het meer dat het alleen vies is?

Anders pcm voor de nacht?

Net nog even nwe neef op de webcam gezien
Ach, die arme Atje toch!! Gelukkig kan je morgen even met hem langskomen!

Hier een rustig dagje gehad!

Alleen toen ik T net op bed bracht, begon ze ineens heel hard te huilen, dat ze in haar andere bed wou (grotere bed)..

Naja, waarom niet dacht ik, dus ik leg haar maar in het peuterbedje, nou toen was het feest helemaal compleet, gillen, gieren, huilen dat ze terug wou naar haar ledikantje!

Dus maar weer terug in ledikantje en toen ging ze wel meteen slapen.. Wat dat nou weer is??

Zal morgen even een kindernachtlampje gaan halen, want denk dat ze het te donker vind op de nieuwe kamer (die ook nog es een stuk groter is dan waar ze nu slaapt)

Wil haar deze week eigenlijk wel over laten gaan naar haar nieuwe kamer, maar dames bij wie het al van toepassing is, hoe hebben jullie dat gedaan????

Ik voorzie hier regelrechte drama's daarin!
Moom, als er prut uit de oren komt is dat juist goed. Dan werken de buisjes goed! De druk is er dan van af dus als het goed is geen pijn.
nou vannacht had hij er wel echt last van hoor. lag echt te jammeren in zijn bedje. en je hebt gelijk, beck. toch een teken dat de buisjes het goed doen.

justdeb, geen tips.
Deb, geen tips hier, I. vindt haar grote bed ook maar eng, en dat terwijl ze toch niet echt bang is aangelegd zeg maar.

Moom wat sneu zeg voor A. Hoop dat er iets uit komt bij de KNO arts morgen.

I.is ook een echte papegaai hoor, de wijsneus. Man was de afwasmachine aan het uitpakken, laat hij iets vallen. Hij zei niets, ik zei niets, en I. zei "papaaah" maar dan zijn voornaam ipv papa, op een toontje van sjonge jonge let nou eens op. Van wie ze dat gehoord heeft...?

I. had van het weekend een theedoek uit de keukenla getrokken en over haar hoofd gedaan en liep (rende) vervolgens keihard tegen de muur aan. Dus ik dacht dat ze dat wel afgeleerd zou hebben, maar op het kdv had ze vandaag ook met een doek over haar hoofd rondgelopen, andere kindjes lachen om haar, nou toen was het helemaal een favoriet spelletje.

Meestal wachten ze op het kdv met I. naar bed brengen tot de andere kindjes al slapen, want als I. iemand ziet die nog wakker is dan gaat ze uitgebreid zitten kletsen. Maar vandaag was ze zo moe dat ze eerder naar bed ging. Toen zaten ze met een ander kindje, wat echt het vriendje van I. is, en die moest ook nog naar bed, maar hij mocht niet zien dat I. naast hem sliep, want dan zou hij haar zeker weten wakker maken om te spelen in bed, dus hebben ze een deken tussen de 2 bedjes ingehangen Hihi, dat jongetje wordt in december 2 en gaat dan naar dezelfde peutergroep als I. kunnen ze samen verder ravotten.

Ik heb ook niet geoefend met I. om met vork en lepel te eten, maar ze doet dat al wel een hele tijd. Ze wilde dat zelf, soms eet ze met 2 of 3 lepels tegelijk als ik niet oplet, dan pakt ze die van ons er gewoon bij.

Oh en die R. die blijft maar op haar buik rollen, maar ze kan nog steeds niet terug!

Maya vond J1 het weer leuk bij de peuters?

GW ik heb het denk ik gemist maar wat is een kindle?

Nog lastige vragen gehad op je werk Kath?

Binnenspeeltuin zijn we nog nooit geweest, dacht altijd dat I. daar nog wat te klein voor zou zijn eigenlijk.

Nou de rest weet ik niet meer. Fijne avond dames.
Helleuw!

Hus, ik moet altijd zo lachen om je verhalen over I, wat een heerlijk meisje is het toch! Echt een ondeugd. Ben benieuwd of R haar straks na gaat doen!

Deb, ik heb D de eerste dagen alleen tussen de middag in zijn nieuwe bed gedaan. Scheelde wel dat hij op dezelfde kamer bleef en zijn ledikantje er naast stond, is toch vertrouwder denk ik. Misschien eerst lichtje aan (nachtlampje) en boven een beetje blijven rommelen zodat ze weet dat je in de buurt bent?

Arme A.. D heeft het ook gehad, na zijn buisjes, maar niet zo snel, zat wel een paar weken tussen. Fijn dat je morgen terecht kan.

Verder weet ik even niet meer wat ik gelezen heb..

Hier is het enorm druk, zat er vandaag even doorheen. D slaapt nog steeds slecht, en is een paar keer per nacht overstuur. Al van alles geprobeerd, niets werkt. Nachtlampje aan, deur open.. Hij wil alleen maar tussen ons in slapen. Maar ja, dat wil ik niet. Niet de hele nacht in ieder geval. Vanmorgen was hij uiteindelijk om half 6 wakker, toen heeft hij nog wel even tussen ons in gelegen.

S heeft erg last van krampjes. Als ze haar fles drinkt, laat ze steeds veel uit haar mondje lopen tijdens het drinken. En tussendoor begint ze steeds heel hard te huilen en moet ze veel boertjes laten. Van alles geprobeerd, @vent fles, Difr@x, Tommee tipp ee fles vandaag gekocht, ook geen succes.. Arme meid. En ze slaapt erg onrustig, zal me er eens in verdiepen wanneer we met inbakeren kunnen beginnen, wie weet helpt dat. Met D zijn we daar pas later mee begonnen.

O, S is weer wakker, zal haar voeden en dan kijken of ik een paar uur slaap kan pakken..
Och arme Duuv, klinkt heftig hoor! Twee kinderen die niet lekker in hun vel zitten is echt megadruk natuurlijk.. Kan ik nog terug?

Al Infac0l geprobeerd bij S? Dat hielp bij F. wel goed destijds..

Moom, arme A.. Maar kan me wel voorstellen wat Becks zegt, dat ze dan echt helpen. Niet fijn dat hij er last van heeft..

GW, lekker aan t prutsen met je nieuwe gadget? Lijkt me echt mega-handig voor op vakantie. Nou ja, vroeger dan, toen ik nog kinderloos was en 8 boeken uitlas op vakantie. Vorige vakantie tot een half boek gekomen..

Justdeb, volgens mij doe je het fantastisch met T. en haar wc hoor! Ze geeft zelf aan dat ze eraan toe is, en dan doe je met haar mee. Prima! T is wat anders als ik F. nu ieder moment op de wc zou zetten, terwijl ze daar totaal niet in geïnteresseerd is (behalve wanneer mama erop zit dan..)

We hebben binnenkort ouderavond op het kdv, maar op die beide avonden is 1 van ons weg, en zouden we oppas moeten regelen.. Is t heel erg om niet te gaan? Ik heb niet t idee dat daar nou enorme issues leven..

Dikke pens valt mij enorm op, maar weet niet of collega's daar ook zo op letten. En ook niet of ze mij daarop aanspreken.. Ik heb echt maar heel weinig wijde kleding in mijn kast, maar heb nog wel een jurkje voor morgen gespot. Ik draag zelden of nooit broeken, misschien verbergt dat wel weer wat beter. Zal even strijken.
Duuv: als S zo'n last heeft van krampjes en veel boertjes moet laten, misschien eens Inf@col proberen??

Hielp hier toendertijd heel goed, ze sliep er toen ook meteen rustiger van..

Oh, zie net dat Kath dat ook al zegt

Kath: Ik denk niet dat het erg is als je niet gaat hoor naar die ouderavonden.. Als er echt wat bijzonders is, zouden ze dat toch zo wel vertellen??

Wij zijn ook nog nooit heen geweest hoor. Dus je bent niet de enige
Duuv: wij hebben altijd born free flessen gebruikt. Heeft speciaal ventiel dat zorgt dat kinderen minder lucht binnen krijgen bij het drinken. Maar je hebt ook al allemaal andere flessen gebruikt, lees ik, dus of dat een oplossing is?

Kath: als jij tevreden bent over kdv en je hebt geen vragen, dan lijkt het me geen ramp als je niet gaat.
GRRR ik stuur dat ding weer terug, ben al de hele avond aan het prutsen en heb nog steeds geen boek er op staan
Eerste boek staat er EINDELIJK op, pfff meer toeval dan wijsheid

Oh hier vanavond 3 kindjes aan de deur voor halloween

H was vandaag naar de vakantiego, was ze sinds de zomervakantie niet meer geweest maar ze vond het vanocchtend meteen goed en wilde vanmiddag niet mee naar huis ik geloof dat ze het dus wel naar de zin heeft gehad.

Kath, als je geen behoefte hebt aan een ouderavond dan toch niet? Je spreekt de leidsters toch ook wel eens gewoon zo?

Hier morgen alweer vrij, moet nog even bedenken wat we gaan doen, iemand nog suggestie's?
Meurning.
Goedemorgen Becky!
sjit, mondhygieniste is om half 9 (ipv 8), dus ik ga KNO alleen redden als het dan al een half uur uit loopt..

Zijn rechter oor is nu ook lekker mee aan het doen. Nacht ging best goed, 1 keer aaien en 1 keer muziekie aan.
en gewoon alweer 39.2. Hij is dus gewoon weer enorm ziek.
Moom fijn dan dat de kno even nakijkt vandaag
Moom. Arme A. Succes!
Meneer heeft schone oortjes, en weer een ab-kuur.
Waarom dan AB als zijn oortjes schoon zijn?

Ga me zo maar eens klaar maken om naar buiten te gaan met H.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven