Robyn weer gevonden

31-10-2011 20:37 32 berichten
Weggelopen in de stad Groningen omgeving Javalaan ,Robyn,teefje middelgroot nog geen jaar,3 kleur ,zwart wit en bruin.Witte neus met oplopende streep over voorhoofd,witte borst en 3 kwart witte voorpoten.Pas enkele dagen in NL en angstig,voorzichtig. Zij heeft haar halsband en lijn om.

Als je haar gezien hebt, neem dan contact op met stichting Mirtos...
Of met mij, laat effe een berichtje achter op het 3000 topic ( op overig)
Alle reacties Link kopieren
Lekker snugger van stichting mirtos om hier hondjes naar toe te halen, maar niet op ze te letten
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ooh wat een schattig beest. Kan helaas niet voor je rondkijken, want woon niet in de buurt.

Hoop dat je haar gezond terug vind!
Ooit een hond gehad Mali?

Dan weet je niet hoe honden kunnen reageren.

Beetje stomme reactie van je.
Ik woon in Groningen en kom vaak in die buurt. Ik houd het in de gaten... Zielig hoor.
Wat een schatje! Ik hoop dat je haar gauw terug hebt.
Ik hou mijn oogjes open... Een knapperd is het zeker.
Het zal vast niet express gebeurd zijn Mali, enne Mirtos doet haar uiterste best om de juiste hond/kat bij de juiste baas te plaatsen.

Thanks Alu foil Ik ben haar niet kwijt, ik woon nog verder uit de buurt haha, maar doe een oproepje voor Robyn, ( stond op mijn FB)
"hipslala, 2 minuten geleden

Ooit een hond gehad Mali?

Dan weet je niet hoe honden kunnen reageren.

Beetje stomme reactie van je."

Ja ze ligt momenteel naast me, een flatcoat retriever.

En ik weet dat als een hondje net nieuw is je haar altijd aan de riem moet houden, en de deuren achter je dicht moet doen, tuin afsluiten etc.

Stom, mag je vinden ik vind het zielig voor het arme beestje.
Mali, zoals je kan lezen in mijn OP, is Robyn ontsnapt met halsband en riem, ik weet niet wat er gebeurt is, wel dat ze nu weg is, en haar nieuwe baasjes vreselijk verdrietig zijn. Daarom plaats ik dit oproepje.

Iedereen alvast bedankt, vooral de mensen die in de buurt wonen..
Ik hoop ook van harte dat ze gevonden word. Ik ben gek op dieren, en ze zal erg angstig zijn.

Dus ik duim (woon niet in de buurt)
@mali30.

Mijn hond is een keer ontsnapt terwijl m'n moeder haar vast had, en de deurklink nauwelijks naar beneden had gedaan.

Mijn vader reed net weg met de auto, hond rukte zich los, rende achter de auto aan ongeveer 2 km en mijn moeder was thank god net snel genoeg achter m'n vader aan om te voorkomen dat hij mee de snelweg op rende...

Sindsdien weten we dat ze nogal gehecht is aan de combi auto en baas...

Maar voor hetzelfde geld was m'n hond doodgereden, of achter een andere auto aangerend, de bosjes in gesprongen, m'n moeder net te laat en al door iemand anders gered.

Je kunt absoluut niet oordelen over het hoe en wat op basis van deze openingspost.
Uppie Wuppie..
Jeetje Lunaan, wat erg. Ik woon helaas niet in Groningen dus kan niet mee zoeken. Heb vannacht wel op internet gezocht of ze ergens gevonden was en bij een asiel was maar kan haar niet vinden.

Heeft ze wel een chip? Dan hoef je iig niet op die asielsites te zoeken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Thanks MV (voor het zoeken op internet) Ze is nog niet gevonden, anders had ik het wel gehoord op FB.

En ze heeft een chip, laten we hopen dat ze snel gevonden word.

(laatste nieuws staat ook op Mirtos Animal Project)
Kan ik nog iets voor je doen Lunaan? Ik woon alleen niet in Groningen dus echt door de stad zoeken kan ik niet maar als er iets is wat ik wel kan doen, zeg het dan
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ps, goed dat je zon duidelijke foto hebt geplaatst. Ik zag in een asiel precies eenzelfde hond. Maar heb de fotos goed vergeleken maar het was haar niet.

Ik duim iig dat ze snel gevonden wordt.

Liefs MV
Thanks MV lief van je, Je kan me meehelpen, het topic hoog te houden, zodat het door veel mensen gelezen word.

( Enne je weet dat niet mijn hondje is he? die ligt naast me te snurken )
Nog even wat foto's

En UP..
Ik help je het topic te uppen zodat het bij de laatste drie staan. Ik klik nooit het prikbord normaal aan, alleen als het bij de laatste staan en je het kan zien.

Ik zal eens aan de Mod vragen of het niet ook 10 kunnen worden.

Ja ik dacht al dat het niet jouw hond is. Ik weet in welk land je woont.

(heb via via nog een recept van jou die ik een keer wil maken)
Thanks MV

Enne recept? Zeker de lekkere okra boontjes van Roosje
Ja klopt de okra boontjes. Maar heb ze nog niet gemaakt maar wil het heel graag een keer maken, nog nooit gegeten.

Ik zie die andere foto s niet, is er iets misgegaan?
Lekker okra boontjes, die moet je zeker maken.

Snap 't ook niet van de foto's, zal straks effe kijken, eerst effe met mijn eigen hondje naar 't strand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven