Robyn weer gevonden
maandag 31 oktober 2011 om 20:37
Weggelopen in de stad Groningen omgeving Javalaan ,Robyn,teefje middelgroot nog geen jaar,3 kleur ,zwart wit en bruin.Witte neus met oplopende streep over voorhoofd,witte borst en 3 kwart witte voorpoten.Pas enkele dagen in NL en angstig,voorzichtig. Zij heeft haar halsband en lijn om.
Als je haar gezien hebt, neem dan contact op met stichting Mirtos...
Als je haar gezien hebt, neem dan contact op met stichting Mirtos...
maandag 31 oktober 2011 om 20:53
"hipslala, 2 minuten geleden
Ooit een hond gehad Mali?
Dan weet je niet hoe honden kunnen reageren.
Beetje stomme reactie van je."
Ja ze ligt momenteel naast me, een flatcoat retriever.
En ik weet dat als een hondje net nieuw is je haar altijd aan de riem moet houden, en de deuren achter je dicht moet doen, tuin afsluiten etc.
Stom, mag je vinden ik vind het zielig voor het arme beestje.
Ooit een hond gehad Mali?
Dan weet je niet hoe honden kunnen reageren.
Beetje stomme reactie van je."
Ja ze ligt momenteel naast me, een flatcoat retriever.
En ik weet dat als een hondje net nieuw is je haar altijd aan de riem moet houden, en de deuren achter je dicht moet doen, tuin afsluiten etc.
Stom, mag je vinden ik vind het zielig voor het arme beestje.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
maandag 31 oktober 2011 om 21:00
maandag 31 oktober 2011 om 21:09
@mali30.
Mijn hond is een keer ontsnapt terwijl m'n moeder haar vast had, en de deurklink nauwelijks naar beneden had gedaan.
Mijn vader reed net weg met de auto, hond rukte zich los, rende achter de auto aan ongeveer 2 km en mijn moeder was thank god net snel genoeg achter m'n vader aan om te voorkomen dat hij mee de snelweg op rende...
Sindsdien weten we dat ze nogal gehecht is aan de combi auto en baas...
Maar voor hetzelfde geld was m'n hond doodgereden, of achter een andere auto aangerend, de bosjes in gesprongen, m'n moeder net te laat en al door iemand anders gered.
Je kunt absoluut niet oordelen over het hoe en wat op basis van deze openingspost.
Mijn hond is een keer ontsnapt terwijl m'n moeder haar vast had, en de deurklink nauwelijks naar beneden had gedaan.
Mijn vader reed net weg met de auto, hond rukte zich los, rende achter de auto aan ongeveer 2 km en mijn moeder was thank god net snel genoeg achter m'n vader aan om te voorkomen dat hij mee de snelweg op rende...
Sindsdien weten we dat ze nogal gehecht is aan de combi auto en baas...
Maar voor hetzelfde geld was m'n hond doodgereden, of achter een andere auto aangerend, de bosjes in gesprongen, m'n moeder net te laat en al door iemand anders gered.
Je kunt absoluut niet oordelen over het hoe en wat op basis van deze openingspost.
dinsdag 1 november 2011 om 06:26
Jeetje Lunaan, wat erg. Ik woon helaas niet in Groningen dus kan niet mee zoeken. Heb vannacht wel op internet gezocht of ze ergens gevonden was en bij een asiel was maar kan haar niet vinden.
Heeft ze wel een chip? Dan hoef je iig niet op die asielsites te zoeken.
Heeft ze wel een chip? Dan hoef je iig niet op die asielsites te zoeken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 1 november 2011 om 08:07
dinsdag 1 november 2011 om 08:10
dinsdag 1 november 2011 om 15:08
Ik help je het topic te uppen zodat het bij de laatste drie staan. Ik klik nooit het prikbord normaal aan, alleen als het bij de laatste staan en je het kan zien.
Ik zal eens aan de Mod vragen of het niet ook 10 kunnen worden.
Ja ik dacht al dat het niet jouw hond is. Ik weet in welk land je woont.
(heb via via nog een recept van jou die ik een keer wil maken)
Ik zal eens aan de Mod vragen of het niet ook 10 kunnen worden.
Ja ik dacht al dat het niet jouw hond is. Ik weet in welk land je woont.
(heb via via nog een recept van jou die ik een keer wil maken)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 1 november 2011 om 23:57