nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Heb vissies gegeten. Ga ik vanavond weer eten. Met grillgroenten, vind ik heerlijk!

Laatst rijst groots laten mislukken: eerst te weinig water (ik had het op tijd door), dus water bij gedaan. Daar werd het vooral kleverige prak van. Dus volgende keer ga ik dan meteen nieuwe rijst maken.

Nu naar de HEMA, op zoek naar beenwarmers.
Wat voor vis Isa? Ik ga meestal voor de Panga. Van die diepvriesstukken. Lekker makkelijk. Dochter en zoon zijn daar ook echt verzot op!

Vanavond hadden we taco's. Ook al zo lekker. Alleen was het koud, want de kids moesten blijkbaar eerst op bed. Die waren niet zo vrolijk...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Morgen ben ik vrij. Maar om 07.30 komen de mannen van de gasleiding iets doen. Bij de buren kwamen ze om 07.30 vertellen dat ze om 10.00 kwamen. Horror.
quote:MEFS schreef op 29 september 2011 @ 14:16:

Toc toc!! Mag ik even storen? MP, ik heb je, denk ik, op FB gevonden en een uitnodiging verstuurd. Kan dat kloppen? Of heb ik iemand anders op gamba's met koffie uitgenodigd?

he? que te sangas tetas, ik dacht dat dit topic dood was!

lekkere blinde kip ben ik...

MEFS: ach schatje toch, zat je hier ook? nee ik was dus niet dood.

heb jou ook vreselijk gemist, dacht dat jij ook dood was

had je gevonden op het hoge hakken topic maar je had niks meer gezegd.

weet niet waarom fb niet gelukt is, heb wel naam veranderd op fb ivm privacy. mail me maar ff.

en nee ik heb geen gamba's met koffie gehad met iemand anders, dat zou ik nooit doen
ik dacht dat mijn terug x het forum wel weer aan het nutteloos ouwehoeren zou krijgen.

heb het blijkbaar mis.

misschien maar ff iets nutteloos erop gooien dan?

ok komt ie: ik ga nu eten
Eet smakelijk Missphoebe.

Ik ga nu de was opvouwen.
Ik ga nu een planning maken voor mijn dag van morgen... Ik doe altijd zo weinig en dat weinig doen kost me in de tussentijd heel veel tijd...

En zometeen de was ophangen. Opvouwen ben ik nog niet aan toe.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
Is je limoentje weer terug Missphoebe?
nope... limoen is passed........
Raar, ik zie toch echt je limoentje... Maar mijn computer doet wel meer rare dingen.

Vanochtend hard gewerkt, nu is het weer tijd voor ontspanning! Wat zal ik eens gaan doen?
Raar. Nu is je Limoentje weer weg. Schiet mij maar lek.
ok komt ie: PIEIEIEUW!!
*Loopt leeg*
Pfffffffffffffffff pfffffff pffffffffffffffffff

*blaast Soezie weer op*
Thanx theeleut, ik voelde me al zo slapjes... Heb je mijn gaatje ook geplakt?
Soezie, wat is dat voor raar taalgebruik?! Of is dat mijn vervormde geest...

Ik heb de spaghetti laten aanbranden. Best knap, vind ik zelf.
nee zo werkt het niet. leeg is leeg,

het was soezie haar eigen keus.

PIEIEIEUW!! (prikt haar weer lek)

het heeft geen rede maar ik ben in een dip.

en heb bijna hele dag al (een lichte vorm van) een beetje migraine :(

kortom ik ben zielig...

en weet ook niet wat ik morgen aan moet. zucht, ik heb het erg zwaar.
quote:isadoro schreef op 01 november 2011 @ 18:44:

Soezie, wat is dat voor raar taalgebruik?! Of is dat mijn vervormde geest...

Dat laatste denk ik, Isa...

MissPhoebe, vandaar dat je mij weer lekprikt. Je moet je frustratie kwijt. Het is je vergeven. Heb je nog bedacht wat je aan moest vandaag? Of loopt er nu ergens in NL een naakte MissPhoebe op straat? (Nog even in het kader van de vervormde geesten: Nee, ik hoop niet dat dit laatste het geval is)

Inderdaad knap Isadoro, om de spaghetti te verbranden. Is mij nog nooit gelukt.
nee ik wist het idd. niet en zit nu in mijn blote billen op mijn werk (aan de receptie, het eerste aanspreekpunt )

nou vooruit voor deze x hoef je niet lek. maar aub volgende x niet te veel van mening veranderen aub. vind ik vermoeiend

Isadoro idd erg knap. ik neem aan dat je snapt dat als je iets kookt dat er water in de pan moet ??

heb op tv wel is iemand gezien die dat dus niet wist.......
Klinkt inderdaad vies.... gaatjes plakken.

Aangebrande spaghetti klinkt ook vies.

*hoopt voor missphoebe dat ze verwarming heeft bij de receptie*
Ik zal volgende keer niet de pan een uur laten koken, dat helpt misschien...

Ik was mijn kledingkast aan het uitmesten en toen zag ik allemaal leuke zomerjurkjes en andere lichte kleding die ik dit jaar niet heb kunnen dragen. Ik werd er een beetje triest van. Maar volgend jaar een nieuwe kans!
Isa, ik was laatst mijn kledingkast aan het uitmesten en toen kwam ik allemaal leuke zomerjurkjes tegen waarvan ik me bedacht dat hoe zonnig het ook zou worden, ik ze nog niet zou kunnen dragen... Werd ik ook wel een beetje triest van. Ach ja, ook daarvoor zijn volgend jaar weer nieuwe kansen!
ach dikke wollen wintertruien hebben ook zn charmes

mijn vriend en ik hebben een niks-doen dagje vandaag. heb het tot nu vol kunnen houden maar het begint nu toch aardig te kriebelen. ik ben ook niet goed in die dingen......

ga mezelf dus maar ff onder de douche gooien, geen idee waar het op slaat maar goed.
Zucht...... Alweer was opvouwen
Nog een leuk mopje voor wie was lol nodig heeft op de vroege morgen:

Zitten drie mannen op één scooter, hoe heet de middelste?

Rob!

Want: er zit er eentje voorrob en eentje achterrob...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven