Kindervrij deel 12 (vanaf oktober 2010)
woensdag 2 november 2011 om 00:38
Wij slapen graag 's nachts door, willen gaan en staan waar we willen maar bovenal delen we de mening: we hebben geen oerdrang om ons te laten bevruchten. Hoe dat komt weten we ook niet. Wellicht aangeboren.
Maar iedereen is van harte welkom!
het moederschap is haar zo vreemd
ze gaf nooit een ander een naam
poetste geen handjes van het raam
niemand die haar haar tijd ontneemt
had nooit een sterke kinderwens
al bleef men het haar wel vragen
nieuw leven zou ze niet dragen
ze baarde nooit een ander mens
disclaimer: dit topic is niet bedoeld voor de gene waar het niet voor bedoeld is
Maar iedereen is van harte welkom!
het moederschap is haar zo vreemd
ze gaf nooit een ander een naam
poetste geen handjes van het raam
niemand die haar haar tijd ontneemt
had nooit een sterke kinderwens
al bleef men het haar wel vragen
nieuw leven zou ze niet dragen
ze baarde nooit een ander mens
disclaimer: dit topic is niet bedoeld voor de gene waar het niet voor bedoeld is
woensdag 2 november 2011 om 07:30
Whahahahaha, die Kus! Maar aan iedereen: een happy, happy new topic! Hoop dat we snel weer op ons eigen stekkie zitten!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 2 november 2011 om 09:35
Goedemorgen.
Is bij het opstaan het hele topic vernieuwd en verhuisd!
Dat topic laatst van eten op Texel hield je wel bezig Kus.
Leuke OP.
@Gier, Magda en Hiem: Ik hoop ook dat ze iets vinden waar wat aan gedaan kan worden.
@Magda: Wow, altijd leuk als je merkt dat je op je werkplek zo gewaardeerd wordt.
Is bij het opstaan het hele topic vernieuwd en verhuisd!
Dat topic laatst van eten op Texel hield je wel bezig Kus.
Leuke OP.
@Gier, Magda en Hiem: Ik hoop ook dat ze iets vinden waar wat aan gedaan kan worden.
@Magda: Wow, altijd leuk als je merkt dat je op je werkplek zo gewaardeerd wordt.
woensdag 2 november 2011 om 09:50
Goedemorgen en happy new topic!
@Roos hoe is het nu met je kat? Ik heb voor mijn kat altijd kattegras klaarstaan en hij eet er graag van.
Gisteren had ik een leuk gesprek op het werk. Ik zat met een paar medewerkers van andere organisaties om tafel en het ging over de tandarts. Een van de vrouwen zei dat ze liever een bevalling doet dan naar de tandarts gaat en ik zei dat ik daar niet over mee kan praten. Toen vroeg ze of ik kinderen heb en ik zei 'nee, en die komen er ook niet'. Ik ben normaal niet zo'n flapuit maar deze mensen ken ik goed. Vervolgens bleek dat de man in het gezelschap er ook zo over denkt, hij zei dat hij en z'n vriendin vaak dooddoeners te horen krijgen, bv. 'wie komt je dan opzoeken in het verpleeghuis' enz.
De herkenning was leuk en verrassend, ik maak dat niet vaak mee op het werk want op mijn afdeling heeft iedereen kinderen, behalve ik en een verstokte vrijgezel van vijftig.
@Roos hoe is het nu met je kat? Ik heb voor mijn kat altijd kattegras klaarstaan en hij eet er graag van.
Gisteren had ik een leuk gesprek op het werk. Ik zat met een paar medewerkers van andere organisaties om tafel en het ging over de tandarts. Een van de vrouwen zei dat ze liever een bevalling doet dan naar de tandarts gaat en ik zei dat ik daar niet over mee kan praten. Toen vroeg ze of ik kinderen heb en ik zei 'nee, en die komen er ook niet'. Ik ben normaal niet zo'n flapuit maar deze mensen ken ik goed. Vervolgens bleek dat de man in het gezelschap er ook zo over denkt, hij zei dat hij en z'n vriendin vaak dooddoeners te horen krijgen, bv. 'wie komt je dan opzoeken in het verpleeghuis' enz.
De herkenning was leuk en verrassend, ik maak dat niet vaak mee op het werk want op mijn afdeling heeft iedereen kinderen, behalve ik en een verstokte vrijgezel van vijftig.
woensdag 2 november 2011 om 10:25
Goedemorgen,
@ Mag, ze moeten jou maar voorvrouw maken;-)
@ Iris, je schrijft een heel logisch verhaal over 'Kater.' Hij heeft net wat gegeten maar ik ga nog een zak anti-haarbal halen. Die vond hij wel lekker. Het is een Prinsje hoor. Maar ja, hij moet ook weer aan zijn struviet, en daar is hij geen fan van. En je kent het, katten vreten dan gewoon niet. Krengen.
@ Mag, ze moeten jou maar voorvrouw maken;-)
@ Iris, je schrijft een heel logisch verhaal over 'Kater.' Hij heeft net wat gegeten maar ik ga nog een zak anti-haarbal halen. Die vond hij wel lekker. Het is een Prinsje hoor. Maar ja, hij moet ook weer aan zijn struviet, en daar is hij geen fan van. En je kent het, katten vreten dan gewoon niet. Krengen.
woensdag 2 november 2011 om 10:49
quote:roosje4 schreef op 02 november 2011 @ 10:26:
@ Driewieler, dank je wel!! Hoever ben je nu want ik las dat je zwanger bent.
Vandaag precies 29 weken dus ik waggel de komende 11 weken nog vrolijk door.
Maar ben alvast wel jaloers op jullie:
Uit bed kunnen springen zonder een spiertje te verekken,
Staand kleren en schoenen aan en uit kunnen trekken,
Een fles wijn kunnen opdrinken,
Hete seks kunnen hebben waarbij de lijven lekker dicht tegen elkaar kunnen schuren,
Een koprol kunnen maken,
Een sigaret kunnen opsteken,
Alle knoopjes van je bloesje dicht kunnen doen,
'sNachts lekker kunnen slapen,
Je boodschappentas zelluf kunnen dragen,
Etceetera, etceeetera.
Fijne dag nog allemaal
@ Driewieler, dank je wel!! Hoever ben je nu want ik las dat je zwanger bent.
Vandaag precies 29 weken dus ik waggel de komende 11 weken nog vrolijk door.
Maar ben alvast wel jaloers op jullie:
Uit bed kunnen springen zonder een spiertje te verekken,
Staand kleren en schoenen aan en uit kunnen trekken,
Een fles wijn kunnen opdrinken,
Hete seks kunnen hebben waarbij de lijven lekker dicht tegen elkaar kunnen schuren,
Een koprol kunnen maken,
Een sigaret kunnen opsteken,
Alle knoopjes van je bloesje dicht kunnen doen,
'sNachts lekker kunnen slapen,
Je boodschappentas zelluf kunnen dragen,
Etceetera, etceeetera.
Fijne dag nog allemaal
woensdag 2 november 2011 om 10:56
O, nog even een gezondheidsupdate!
De bekkenpijn blijkt Ischias te zijn die zich concentreert in het bekken volgens de huisarts.
Nu door de Cesartherapie de bekkenklachten sterk verminderd zijn blijft deze pijn over. Fysio is wat de huisarts me nu aanraadt, en voor de rest niet teveel zitten. Dan zou het als ik mijn bekkenoefeningen netjes blijf doen vanzelf minder moeten worden.
De bekkenpijn blijkt Ischias te zijn die zich concentreert in het bekken volgens de huisarts.
Nu door de Cesartherapie de bekkenklachten sterk verminderd zijn blijft deze pijn over. Fysio is wat de huisarts me nu aanraadt, en voor de rest niet teveel zitten. Dan zou het als ik mijn bekkenoefeningen netjes blijf doen vanzelf minder moeten worden.
woensdag 2 november 2011 om 10:59
Hahahaha WM, die voordelen kan ik me zelf heeeeeeeeeeel goed voorstellen. Ben 37 jaar kinderloos geweest .
Mijn vriendin die net 3 weken moeder is stuurde mij een foto van haar tiet met haar kerseverse baby eraan met de tekst:
"weg romantische etentjes, weekendjes weg en in de kroeg hangen. Dit zijn nu mijn dagelijkse werkzaamheden, Tiet geven!".
Ik heb de sms maar gauw gewist. Ben nog in ontkenning
Mijn vriendin die net 3 weken moeder is stuurde mij een foto van haar tiet met haar kerseverse baby eraan met de tekst:
"weg romantische etentjes, weekendjes weg en in de kroeg hangen. Dit zijn nu mijn dagelijkse werkzaamheden, Tiet geven!".
Ik heb de sms maar gauw gewist. Ben nog in ontkenning