Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Gelf fijn dat je wat meer rust krijgt. Je klinkt ook heel opgewekt ineens. Houwen zo. Wat een paar extra uurtjes al schelen hé.

En, en Coe, is er al nieuws?

Gold je boodschappen binnen en eindelijk die sleutel kwijt. Het mocht tijd worden. Wat fijn dat de pijn minder is.

Mamz, wat gezellig die Lola in huis. Die naam is wel geweldig.

Ik ben het verhaal van Guusje aan het lezen, maar het is erg heftig. Het had zomaar door mij geschreven kunnen zijn. Alleen een ander soort kanker en bij Nienke heeft het heel wat langer geduurd, zodat wij dit vaker hebben meegemaakt dan ons lief was. Maar dus wel heel erg bekend.

Ik ga naar bed. Vroeg voor mijn doen, maar ik heb morgen nuchter de onderzoeken en moet er al om 8 uur zijn.

Dus ook vroeg weg morgen. En niet roken en geen koffie. Blugh. Ik zal maar een broodje meenemen en mijn medicijnen want die kan ik niet nuchter innemen.
Moggu..

Om 1 uur vannacht is er een lief klein meisje geboren!

Vriendin was uitgeput,maar voor zover ik weet is alles goed.

Ik ga straks even kijken,en snuffelen aan dat nieuwe mensje

Zoeb,succes vandaag

Allemaal een heel fijne dag vandaag!
Mogguh!

Settelen in het nieuwe huis gaat goed. Ik heb zoveel mogelijk spullen een logische plek gegeven, dus dat scheelt al heel veel. Waar ik alleen nog erg zoekende naar ben is een fijne supermarkt en andere winkels. Ik weet bijvoorbeeld wel een intratuin, maar die ligt niet op een fijne plek. Maar er zijn meer tuincentrum in de buurt, dus nu even zoeken naar een fijne die niet al te ver rijden is en voldoende parkeerruimte heeft.

Coe, gefeliciteerd!
Mogguh maisjes...

Gefeliciteerd Coetje!

Buikpijn is nu wel voorbij, nu alleen het bloedverlies nog.

Ik heb het gevoel alsof ik wel 10 schoppen onder mijn kont nodig heb om op gang te komen vandaag.
Zo, de ochtend is tot nu toe aardig hectisch verlopen. Eerst kinderen naar school, daarna gauw bij het marktkraampje (wel 1 hele marktkraam!!!) groenten gekocht. Daarna bij de naastgelegen plus wat andere boodschappen.

Sta ik in de winkel, belt man op dat de verhuizer voor de deur staat om de dozen op te halen. Snel snel afgerekend, naar huis gereden.

Verhuizer binnengelaten, kom ik erachter dat de hond binnen op het hoogpolig kleed gepoept heeft en de kat op de trap gekotst heeft.

Tapijt ligt nu buiten om afgespoten te worden. Nu nog even de bovenverdieping poetsen, dan de kinderen van school halen en aansluitend staat de man van de schuifpui voor de deur om de schuifpui te repareren.

Strijk is nu eindelijk wel weggewerkt, dus dat is al hartstikke fijn.

Gold: Schop! Huppetee, aan het werk jij
Shadow dat is niet fijn thuiskomen zo.

Coetje wat leuk een meisjesbaby, maar wat heeft het lang geduurd.

Schop voor Gold.

Ik ga ook snel even stofzuigen en dweilen, twee honden en een kat in de rui en het ziet er niet uit. Straks komen er mensen mijn mobylette kopen. Ik kan er met die pols toch niet meer op rijden.

De echo duurde lang. Ze bleef heel erg lang bij mijn rechternier hangen en dan ook nog aan iemand anders vragen of het schaduw van het apparaat is of iets anders. En dan het antwoord dat de radioloog dat moet beoordelen. Lekker geruststellend. Vrijdag de uitslag bij de huisarts. Maar als er iets niet goed is zal ik het wel eerder horen. Nu weet ik dat ik een rare nier heb, maar ik weet niet meer of dat de linkse of de rechtse is. Het zal dan de rechtse wel zijn. (denk ik maar heel geruststellend.

Ik word al moe als ik het lijstje van Shadow alleen maar al lees....

Wat een muts bij die echo Zoeb. zo wordt je niet echt gerustgesteld nee... Gelukkig is het best al snel vrijdag.

Wasmachine draait al en de stofzuiger staat in de aanslag.

Heel misschien ga ik zelfs wel een paar ramen zemen...
Ja he wat een muts. Zul je zien dat er niets aan de hand is. Nou ja, daar ga ik dan maar vanuit.

Ik ben beneden in ieder geval klaar. Wel fijn want dan wordt er nog eens iets gedaan.

Ahhh de mensen van de mobylette zijn er.
Jeej Shadow,dat is een hele lijst voor vandaag!

Zoeb,wat een muts bij de echo.Snappen ze nu echt niet dat er mensen in de stress schieten als ze van die opmerkingen maken.

Gelukkig is het snel vrijdag.

Gold,krampen helemaal weg?En word jij normaal gezien wel ongesteld met de mirena?Ik toen dus helemaal niet.

Ik heb me uitgeleefd op mt 44 bij de Prenatal

Meisjesbaby weegt 2070 gram en moet even blijven ivm suiker.

Vriendin is erg moe,heb even snel geknuffeld en ik ga van de week wel weer langs als ze thuis zijn.

Heb wel even de ooievaar op het raam gehangen

Stucadoor is bijna klaar!!
De mobylette, Zoeb?

Wat heb ik nu weer gemist?

Ik heb de ramen aan de voorkant van het huis gezeemd en ik heb wat kleding uit mijn kledingkast opgeruimd.

Wat voor kledingmaat heb jij Mamzie?

Nu heb ik trek.
Nee Coe, nooit. Geen druppel. Vandaar dat dit nu zo tegenvalt.

Schattig die kleertjes maat 44.! (Ik heb in een ver verleden bij Prenatal gewerkt)
Mogguh

Wat fijn dat het babymeisje veilig ter wereld is gekomen, Coe. En jij mag weer lekker babysnuffelen

Goldie, ik denk dat ik nog steeds maat 40 heb. Zou heel erg schrikken als het al 42 zou zijn.

Shadow, de dieren zijn dus nog niet op hun gemak. Hoop dat ze het snel laten, dat soort kuren.

Zoeb, ik zou het ook wel willen lezen (maar stel het uit omdat ik weer in de studieboeken ben gedoken). Leven is gewoon niet eerlijk, wie dat ooit verzonnen heeft.

Gelf, heel fijn dat je extra studietijd gekregen hebt.

En dan Lola. Ja, ik vind het ook een geweldige naam (3x raden welk liedje er steeds weer in mijn hoofd opduikt). Gisteren stond er een deur open en kwam Shirley bij haar op visite. Dat was geen gezellig onderonsje, dus Lola vlug in de kooi en Shirley ook vlug naar buiten. Snuffelen aan de kooi gaat wel goed, Lola weet dat ze tussen tralies zit en Shirley haar niks kan maken. Voor de rust in konijnenland is het beter als het snel gaat winteren (maar wij mensen snakken zo nodig naar steeds nog een nieuw dagje herfstzon). Lola heeft gisteren wel geknuffeld

Verder:

pleegzorggesprek gehad

zouden er nu kinderen moeten zijn en aangezien dit niet het geval is lijkt het erop dat er afspraken elders gemaakt worden.

bibliotheek

evt. graf (Muis heeft potroosjes gekocht).
Leuk die konijnenverhalen.

Ik ga werken en ik moest Siep zien binnen te halen. Roep ik hem komt hij helemaal drijfnat en onder het kroos de tuin in. Ik denk dat ie over een slootje is gesprongen en erin is gesprongen. Het was een verzopen kat. Alleen zijn kop was nog droog. Srom beest. Haha.

Ik ben weg. Tot vanavond.
Ik zal de kleding die ik heb bewaren Mamzie. Wie weet zien we elkaar binnenkort nog wel een keer, oke?

Ik heb net de laatste boodschappen in huis gehaald en als het goed is kunnen we er nu wel weer een weekje tegen.

Oudste zal blij zijn want vanavond eten we haar lievelingskostje: Tagliatelle met hamblokjes en roomsaus.

Nu even een theetje en dan nog even heel de keet stofzuigen.

Was hangt en hangende was is afgehaald, gevouwen en opgeruimd.
Ach, arm Siepke.

Goldie, je weet waar mijn huis woont dus als je een keer langs Ikea moet ben je welkom Als ik er ben natuurlijk.
Deal Mamzie

Heel het huis is gestofzuigd.

Toch weer genoeg gebezemd. Vind ik.

Vanavond moet ga ik naar de kerk. Er is een dienst ivm Allerzielen of zo. De kruisjes van alle overledenen van afgelopen jaar worden dan uitgedeeld aan de familie, dus ik ga maar, voor mijn vadertje.

Coetje, wat heb jij allemaal kunnen doen vandaag?

Zoeb, hoe ging het op je werk?
Goed gesprek gehad op mijn werk met mijn floormanager. Die vrouw is heel leuk als die TLbalk er niet bij is.

Goede afspraken gemaakt, maar nog geen nieuws van het uwv. Blugh
Oh en ik ga vanavond taarten bakken op mijn werk. Leuk lijkt me dat.
Dat lijkt me ook leuk Zoeb,die taarten!En lekker

Gold,sterkte in de kerk.Fijn voor je vader dat je erbij bent.

Stucadoor heeft echt een puinhoop achtergelaten,dus ik heb veel moeten schoonmaken,en morgen nog een beetje.

Dan moet er voor maandag klaar zijn:

plamuren en kitten van gaten en kieren in plafond en kozijn

plafonds witten

kozijnen en deuren schilderen

iets met de vloer op Uk zijn kamer,vanmiddag daar het zeil uitgehaald en er ligt een stukje leiding bloot...

Daar ga ik morgen maar even voor bellen met de woningbouw...al denk ik dat ze daar niks mee doen,vandaag belde ik voor plafond in Uk zijn kamer,loopt een scheur dwars en met het eraf halen van de lamp,braken er hele stukken af.

Maandag komen ze vinyl leggen op allebei de kamers en de overloop.Nog wel wat te doen dus...
Oh en Uk heeft de waterpokken ben ik bang..er komen steeds meer "jeukerds"bij.Hij heeft geen koorts en voelt zich niet ziek.
Mogguh

Jullie gaan hard, Coe. Of is het: jij gaat hard?

Goldie, inderdaad fijn dat je er bent voor je vader. Ik ben niet op het graf van ex geweest hoewel Allerzielen me daar een goede gelegenheid voor leek (maar kwam er te laat achter dat dat dus niet op 3 november valt). Ben toch geen katholiek, dus doet er niet echt toe.

Zoebie, dat is best bijzonder, taarten bakken op je werk.

Vanmiddag een mooi kastje gekocht en vanavond heb ik de tv erop geïnstalleerd. Oude (mooie) tvkast was ter ziele wegens te drukke kinderen in huis. Wel jammer dat ik een foeilelijke tv die eerder achter deurtjes stond nu zichtbaar heb.

Verders waren er genoeg kinderen over de vloer die lekker naar de bieb gingen of buitenspelen.
Vervelend dat Uk de waterpokken heeft/krijgt. Hoop dat hij er een beetje fluitend doorheen komt. Ben je er dan klaar mee in huis? Havermout in huis, of menthol?
Mamz ik heb hier nog een mooie grijze tv staan. Een joekel hoor dat wel. Hij doet het nog goed. Is dat iets voor in je kamer misschien. Je kunt hem zo hebben. Ben er al veel te lang mee aan het leuren op MP enzo. Oh en het kastje kun je erbij hebben.

Kijk alleen even niet naar de zooi die erin ligt.
Moggu...
Mogguh.

Lekker vroeg weer Coetje. Staat jou pc net als de mijne op de slaapstand? Een klik en hij doet het weer.

Mijn lieve man liep als een boer op klompen om kwart over zes door het huis te stampen, vind hij het ook nog gek dat ik zo vroeg wakker ben. Ik heb de lieve vrede maar bewaard en niets gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven