Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Is ook wel echt een momentje hoor Speec, definitief stoppen.. Maar ik merk dat als ik er nu nog aan terug denk (ook een paar maanden geleden al), ik t een heel raar idee zou vinden als ze nog aan de borst zou zitten. Ze is al zo groot.. (en een paar fikse happen in je tepel met die nieuwe scherpe tandjes doen ook wonderen, ha ha!)

Hier vandaag continu honger en misselijk. Jeetje, ik had t ene broodje nog niet achter mijn kiezen, of mijn maag was alweer aan t rommelen..

Nu maar slapen! Trusten allemaal!
Ebp. We laten r al een uur jammeren.
Berichtje van Moom, ze ligt in het ziekenhuis met waarschijnlijk blinde darm ontsteking. Ze is daar vannacht helemaal alleen naar toe gegaan

Ze weet nog niets zeker dus wil niets op fb/hyves/twitter or what else plaatsen.
Sjesus moom, das schrikken! Ik ga eens even whatsappen!

En Beck, is ze weer in slaap gevallen?

En ook nog een dikke voor hus en kleine R. Hoop dat alles goed is.
Moom
Ook hier nog een voor moom

Hier lig ik nog even met kind in ons bed, ze is net wakker hoort ze beneden het rolluik omhoog gaan zegt ze papa
Moom ook hier:

Speec, stofwisselingsziekte werd genoemd ivm met vetverdeling icm de obstipatie. En de asymmetrische plooien waren reden voor heupecho. Hoop dat t net als bij berend is!
Ik heb gisteren voor t eerst een flesje kv geprobeerd omdat ik net als speec niet genoeg kolf op een werkdag. Ik wil wel s avonds en s ochtends doorgaan. Maar denk je nou dat ze t wilde opdrinken? Na 3 slokken ging haar mond stijf dicht, trok ze een vies gezicht en liet de melk uit haar mond lopen. Ze vertikte het. Hen de hele tijd gezegd dat I. veel meer temperament heeft dan R. maar begin er een beetje op terug te komen.
Husk,

je zou ook kunnen proberen het in het begin te mengen met bv en dan de verhouding zo doen dat je steeds meer kv krijgt.

Heb je HA kv?

Zo, wij gaan zo nog even de stad in, gaan lekker met de tram, vind H altijd geweldig en qua parkeren wel net zo makkelijk.
Dat kan ik idd proberen GW! Heb iom kinderarts HA ja. Zou dat vies smaken?
Update moom: geen blinde darm. Tijdens echo iets te zien op eierstok dus nu door naar gyn. Ze kan niet op forum dus ik hou jullie op de hoogte.
HA smaakt volgens mij niet veel anders dan gewone (dat vies smaken was hier volgens mij alleen bij die algenvoeding die I ook gehad heeft), maar ik wou je anders aanraden om voor de zekerheid HA te nemen.

Hopelijk kun je haar zo om krijgen, ben je nu ook al met bijvoeding begonnen? Gisteren was ze toch een half jaar?

Zo en nu nog even snel afwasmachine inruimen en dan gaan we.
Oh moom, al kun je het nu hier niet lezen,
Jee moom... Schrik er van!
Jeeee Moom: wat een nieuws op de vroege morgen!! Schrik ervan! Hopelijk weten ze gauw wat er aan de hand is!!
Nou, hier was het een kort rondje stad, op 20 mtr van ons huis is H zeer ongelukkig gevallen, dikke snee in haar voorhoofd, bloeden dat het deed, dus eerst langs het zh om te laten plakken, verder allemaal krassen op haar wang en neus....

arm snoezie.
quote:germanwings schreef op 04 november 2011 @ 10:50:

Nou, hier was het een kort rondje stad, op 20 mtr van ons huis is H zeer ongelukkig gevallen, dikke snee in haar voorhoofd, bloeden dat het deed, dus eerst langs het zh om te laten plakken, verder allemaal krassen op haar wang en neus....

arm snoezie.

arme h...

nou gyn kon ook niets vinden (pfeeeewwwwww ) teruggegaan naar chirurgie... vermoeden bestaat nog steeds dat t (beginnende) blinde darm is. alles wijst er op: koorts, ontstekingswaarden in bloed. alleen het ding zelf ziet er normaal uit!

mocht naar huis, dikke ab mee, en morgenochtend opnieuw melden, dan worden bloedwaardes opnieuw gemeten.

pijn gaat. leuk is anders, maar niet meer zo erg als vannacht. oncomfortabel/gevoelig zeg maar.
En een terug voor moom,

volgens mij is de diagnose appendicitis nooit met zekerheid op een echo te stellen (of uit te sluiten), en is het vaak afwachten hoe het zich ontwikkeld. Gelukkig was bij de gyn wel alles goed.

Ben je nu alleen thuis?
nee vent en a zijn thuis. en mijn moeder komt zo weer.
Oh, dat is wel lekker dat je dan niet alleen bent (en dat je mama je ook nog komt verwennen).

Hier mag H 3 dagen niet in bad/douche..

Gelukkig is ze gisteravond nog geweest.
Dikke voor Moom,

En ook een dikke voor H (en voor GW, want jij zal ook wel geschrokken zijn!)

Arme meid toch...

Hier alweer de zoveelste was aanstaan...Liep een beetje achter, maar nu kan alles mooi buiten drogen, dus nu maar beetje doorwassen vandaag...

Zo nog even wat opruimen en poetsen.. en vanmiddag komt schoonzusje even op de thee.
Joehoe !! Ben er weer !!

Moomie ziek ??
Moom, wat een schrik! Hopelijk is het vals alarm en voel je je gauw beter. Laat je maar lekker verwennen thuis.

Hus, dat is ook mijn schrik. Straks lust ie de fv niet. Misschien maar op tijd beginnen met introduceren. Kath, die scherpe tandjes in m'n tepel heb ik al een keer gevoeld. Auw!

Ai GW, zielig H'tje. Hopelijk houdt ze er geen blijvend litteken aan over.

Fan, welkom terug! Leuk gehad?
Murron, hoe gaat het met jou en je nieuwe aanwinst?
Zo! Compleet nieuwe garderobe gekregen van mn vader!

Zeker 5 setjes kleding, winterjas en nieuwe schoenen!

Kan ik komende maanden goed gekleed over straat en mn vader is weer arm (geintje hij kan t missen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven