YEEEEEEHAAAAAAAHHH! Het Positieve Topic

25-10-2011 18:29 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat er naast alle vervelende en ellendige dingen ook nog hele leuke, positieve dingen gebeuren hier dan een speciaal topic voor de vreugdedansjes, spontane huilbuien van geluk en Yes, Yes, Yes, The Smell Of Success®

Voor alles wat er vandaag GOED ging!

Gisteravond nog melige-bloemetjes-raamfolie op 't raam van mijn dochter zitten plakken. Lastige klus maar toch wel goed gelukt. En ik ben lekker vroeg opgestaan vandaag, terwijl ik pas laat naar mijn werk hoef te gaan. Dus kan zometeen mooi even de hal afstucen, dan kan dat drogen terwijl ik op 't werk zit en vanavond een leuk uitje heb. Als dat stucwerk gedroogd is kan ik 't verven en dan kan er een mooie designradiator op de muur in de hal. Dan begint 't toch een echt mooi huisje te worden
YEAH, ik heb drie kratten boodschappen gehaald! (+ twee zakken aardappelen die er niet in pasten)

Doe altijd boodschappen op de fiets en aangezien de supermarkt hier niet om de hoek is (en andere winkels ook niet) ben ik het af en toe zo beu.

Maar nu heb ik weer een heleboel houdbare dingen in huis waardoor ik voorlopig nog maar kleine hoeveelheden hoef te halen. Ben er zo blij mee
Vandaag begonnen op mijn nieuwe werkplek (andere afdeling). Ècht leuke mensen, boeiender werk wat veeeeeeel beter bij me past. Ikke blij!!!
De kinderen hebben weer een leuke dag gehad!!
Wat een fijn topic! Dip is meteen weg! Het positieve van vandaag is het ontdekken van dit topic en ik hoefde vandaag niet te koken! En ik heb gelachen op werk!
quote:taleja schreef op 02 november 2011 @ 20:33:

De kinderen hebben weer een leuke dag gehad!!

Taleja, wat fijn om hier te lezen dat je een leuke dag hebt gehad!

Hier ook een fijne (werk)dag gehad... nu voetbal kijken en het kan met al deze positiviteit niet anders dan dat we gaan winnen!!
Manik, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Ik ben mijn aantekeningen aan het uitwerken, lekker een nieuw verhaal op poten aan het zetten
Ik heb lekker een uur met mijn vriend zitten skypen, iets wat mij enorm opgebeurd heeft aangezien ik niet helemaal lekker ben vandaag.

Ben weer helemaal vrolijk nu. Ben zo gek op hem.

Leuk dit topic!!
1-0

Wat een heerlijk gevoel is dat he Rogue!
2-0
En nu heb ik weekend! Straks mijn kindjes uit school halen; heb ze gemist. En morgen weer lekker klussen als 't grut op school zit.
Het klussen werd was uitzoeken, opvouwen en in de kasten leggen (ik liep "ietwat" achter). Enorm opgeschoten, en dat terwijl ik het van dat k*twerk vind. Maar de kindjes hebben weer kleren Dus nu mijn eigen spullen ergens op zolder neerkwakken (heb nog geen klerenkast gemaakt) en dan de kinderen uit school halen. Schitterend weer! Nieuwe baan (andere afdeling) doet ook erg goed! En straks voor een prikkie een mooie grote zwarte designradiator ophalen (via Marktplaats). Life is goooood!!

2 groepsbijeenkomsten op school waar ik erg tegen op zag omdat ik bang was dat ik nog meer moest doen omdat het nog niet goed was wat ik gedaan heb gingen goed. Het is goed gegaan en groepsgenoten waren tevreden.
@karingripp: goed bezig!

Ik heb vandaag een prachtige designradiator tweedehands op de kop weten te tikken. Nieuw kosten ze in 't wit al ¤994,- (andere kleuren tegen meerprijs) en ik heb 'm in 't zwart gevonden voor ¤100,- !!!!!!!

Deze lijkt erop, maar dan dus zwart:

en ook al zit die mooie dame er bij mij niet bij, blij ben ik toch
Goed gescoord, Manik!

Ik heb lekker gewerkt vandaag en nu is het weekeinde!!!
quote:manikshamanik schreef op 04 november 2011 @ 20:55:

@karingripp: goed bezig!

Ik heb vandaag een prachtige designradiator tweedehands op de kop weten te tikken. Nieuw kosten ze in 't wit al ¤994,- (andere kleuren tegen meerprijs) en ik heb 'm in 't zwart gevonden voor ¤100,- !!!!!!!

Deze lijkt erop, maar dan dus zwart:

[afbeelding]

en ook al zit die mooie dame er bij mij niet bij, blij ben ik toch Mooi!
YEAH er is weer een week voorbij!
En vandaag wéér voor een habbekrats een hele mooie designradiator kunnen scoren:

maar dan smaller en antraciet en 2 lagen buizen. Ideaal voor in de hal.

En daarna een heerlijke wandeling in 't bos met los niños gemaakt. Dat ik mijn voet gruwelijk verzwikte bij een poging om voor te doen hoe je over een boomstam moet lopen (...) mag de pret niet drukken, maar een vreugdedansje zit er nu even niet in.
En de kinderen worden zo weer thuis gebracht door hun vader! Altijd fijn om ze weer thuis te hebben.
Goe-je-morrege ladies (and gents), wat ging er tot nu toe allemaal goed bij jullie?

Ikzelf lig nu met 't pootje omhoog want de weledelgestrenge heer radioloog had toch een botsplintertje gezien, maar op mijn drukverband prijken wel de namen van mijn twee kindjes
Ik ben postief want de operatie van mijn vriend is goed verlopen

heel goed nieuws
Het zou zomaar kunnen dat waar ik zo hard voor heb gewerkt de afgelopen jaren, gaat lukken. Echt te eng voor woorden, maar ik ben ook heel trots!
Ik heb ook weer goed nieuws:

Heb voor het eerst sinds tijden weer autogereden en iedereen leeft nog!!

@divafairy, dat is inderdaad heel goed nieuws!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:neweve schreef op 08 november 2011 @ 23:34:

Ik heb ook weer goed nieuws:

Heb voor het eerst sinds tijden weer autogereden en iedereen leeft nog!!

Hey, da's goed nieuws!

En ging het een beetje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven