Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ik was er sterk van overtuigd dat het meisje zou zijn maar de enige naam waar we het over eens kunnen worden is een jongensnaam. En wat zeggen ze ook alweer, de naam die je als eerste hebt dat wordt het? Nou ja nog 2 weekjes geduld en dan de screeningsecho...

Ik ga naar bed, lekker vroeg he! Vandaag de hele dag met 200 kinderen op de schaatsbaan gestaan en nu ben ik moe *gaap*.
Willen jullie het wel weten? En zo ja, vertel je het hier dan ook?
Heb wel een rijstig toetje mamax, met vanille, mmm.
Bridges, gefeliciteerd met jullie mooie meisje!
Loretta is De Mol. Punt.
Prachtfoto van Thomas met die boops, hahahaha
Mamax: hebben jouw 2 mannen ook een site?. Zoja wil je dan een foto van ze op de group zetten en de link, dan zet ik ze bij de site's bij
Wauw Bridges gefeliciteerd! Een meisje, leuk zeg! Super leuke naam ook!

Lekker genieten!

HOERA!!!!! Gefeliciteerd Bridges, Bridgesman en Ties met Fieke!

Wat goed dat alles goed is gegaan. Geniet er maar lekker van.
Dank dank, wij genieten enorm! Ben bekaf en heb flinke naweeën (auauauauaua heb ik daarvoor zo hard gewerkt...) maar het is het waard... Wat een mooi meisje zeg, wat een genot en wat een rijk bezit! Ben helemaal verliefd! zal snel proberen verhaal te doen en foto's op de site van onze kids te zetten...
Juud, klopt niet hoor, wij waren het eerste klaar over de meisjesnaam en we kregen een jongetje. Houd moed! Nog 2 weken en dan weet je het, kunnen jullie weer verder ruzie maken over de naam haha.

Jonathan had aan het eind vd dag weer 38.7 maar ik weet niet wat er met hem is. Hij eet gewoon en wil ook lief spelen. Het zou een kies kunnen zijn maar ik voel niks raars achterin, strange. Ben nu ook AM-er want M heeft beetje buikgriep en gaat even bijslapen bij mijn ouders. Bah niks aan. Hoop dat ze allebei weer morgen het mannetje zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bridges6 schreef op 15 februari 2008 @ 20:44:

Dank dank, wij genieten enorm! Ben bekaf en heb flinke naweeën (auauauauaua heb ik daarvoor zo hard gewerkt...) maar het is het waard... Wat een mooi meisje zeg, wat een genot en wat een rijk bezit! Ben helemaal verliefd! zal snel proberen verhaal te doen en foto's op de site van onze kids te zetten...Ach wat een lief berichtje. Ik ben heeeeel benieuwd naar Fieke!
Sorry dames, jullie hebben zoveel geschreven de afgelopen dagen dat ik het niet allemaal heb bijgehouden....

We waren druk met de trouwvoorbereidingen, maar nu hebben we ringen besteld, ik heb schoenen gekocht en stof voor bolerotje van een soort oud kant en stof voor een gilet en das voor vriend want wat we wilden was nergens te krijgen dus die gaan we nu maken (mijn schoonmoeder dan) Gisteren hadden we alletwee vrij en toen dus de ringen besteld, worden vlgns ons heel mooi en daarna wezen lunchen toen naar de film en 's avond nog naar een try out van Brigitte Kaandorp en vandaag dus op schoenen- en stoffenjacht met mijn moeder. En gelukkig geslaagd.

Kom zo nog even ...ff Lamas kijken
Zo weer even gelachen. Zijn jullie nu allemaal aan het uithijgen van het geklets van de afgelopen dagen? Hihi.

Nogmaals echt superleuk Bridges, weer eens een meisje in ons cluppie.

Ik las ook over een aantal halev mamas en kindjes, pfff beterschap allemaal en een grote . Volgens mij moet het gewoon echt een keer lente worden om al die baccillen uit de huizen en mensen te verwijderen. Hier zijn we , even afkloppen, nog steeds allemaal fris en fruitig. Ik helemaal sinds ik die pillen tegen die lage Hb neem heb ik voor het eerst sinds anderhalf jaar weer energie. mensen wat een verschil is dat. Ik begon het dinsdag al wat te merken en nu voel ik me echt weer een mens.

Juud, jij dus zenuwachtig wat het dit keer gaat worden. Wel spannend dus nog twee weken wachten en dan hopen dat hij of zij het ook prijs wil

geven.

Star, jij gaat dus op voor een nieuwe job, leuk zeg. Wat voor uitgever is het? En Z is dus druk bezig. Hopelijk succes, en deze keer heeft hij wel oog voor de dame in kwestie?

BamEn ziek en druk aan het werk en gooien met bloempotjes. Succes, kan me de reactie die je gaf erg goed indenken, dat was zeker schrikken.

Kokos, bedankt voor de smssen, en wat een bijdehand dametje heb jij nu aan tafel, ik moest er erg om lachen.

En nu weet ik het al niet meer...erg hè. Maar vanaf volgende week wordt het hier ook allemaal weer wat rustiger dus dan kan ik tenminste weer normaal langskomen. Nu ga ik nog even lekker met vent op de bank hangen.

Oh ja dat wilde ik n og wel zeggen, Suus heel veel succes die laatste paar dagen met die .......(censuur)......
Wat een mooi berichtje, Bridge! Wat klink je gelukkig! Hoe vind Ties z'n zusje?
Hier een rotnacht achter de rug met die naweeën. Straks even naar laten kijken want voelt niet goed... Heb er niet van kunnen slapen, in ontspanning trekt de hele boel elk half uur weer samen. Fieke wakker van half 11 tot 2 maar daarna geslapen als een roosje! Wat een lieffie... BV lukt nog niet, krijg er elke keer enorme pijn in buik van dus dat maar even wachten tot straks. Hopelijk gaat dat vandaag beter.Nu even foto's terug kijken en wachten op de kraam...

Ties vond het trouwens geweldig, was meteen helemaal blij en ging daarna lekker spelen. Maar die blik van dat jochie die zijn zusje voor het eerst ziet: vergeet ik nooit meer! Hij is nu bij mijn moeder vanwege de naweeën. We wilden niet dat hij mij zo zou zien, dus lekker nog een nachtje logeren. Niet leuk, maar wel beter denk ik. Straks komt hij weer, als mijn moeder komt met mijn oma.

Ga even wat foto's proberen te regelen...
Foto's en kort verhaal op de nieuwe site. Bekijken op eigen risico hoor want ze is wel heeeeeel erg lief!

(link staat op Ties zijn site...)
Hoeraaaaa, daar is ze dan! Van harte Bridge!

Wat fijn dat Ties het allemaal zo mooi vindt. Nog even sterkte met de naweeen, rot dat je er zo'n last van hebt zeg...

Hopelijk snel over en dan genieten van een heerlijke kraamweek.

x
Ze is inderdaad prachtig Bridge!
Morgen dames,

Lekker gezellig geweest hier zie ik .

Kokos, bedankt voor je bericht! Ik heb stiekem bij de baas wel even gekeken dankzij jou. Maar toen gisterenmiddag niet meer, ha ha ha, alsnog het grote nieuws gemist...

Ik las dat jullie het over kiezen krijgen hadden dus gelijk mijn vinger in de mond van het kind gestopt et voila: het antwoord op de vraag waarom ze zo vervelend is, kapotte billen heeft en de meest ranzige poepbroeken produceerd. In haar onderkaak 2 dikke bulten dus daar beneden komen de laatste kiezen er aan.

Mijn kind is zo groot aan het worden.....

Hier verder alles ok. Werk een crime maar ik hou stug vol! Gelukkig heb ik fijne collega's en de vervanger vd baas (op vakantie) is ook goed mee te praten dus steun genoeg daar. Nog even, nog heel even....

Zo, ik ga nu eerst maar eens wat doen, Julia heeft voldoende tv gekeken voor vanmorgen. Tijd om boodschappen te gaan doen.

Tot later...
Bridge, wat een mooi meisje is Fieke! En wat een boel haartjes heeft ze, echt super schattig! En wat een lieve foto van Ties met zijn zusje!
Bridges en man en Ties, van harte met jullie meisje/zusje Fieke! Geweldig, een meisje! Zal straks even foto's bekijken!

En die naweeen, dat ken ik, idd vooral als ze drinken aan de borst, had ik bij Twan ook vreselijke last van!!! En dat duurde bij mij toch echt wel een dikke week, maar resultaat was dat baarmoeder heel snel al laag lag weer, maar prettig was het niet nee, ik kromp ook helemaal in elkaar van de pijn. En ook als hij niet dronk voelde ik het goed, vooral 's nachts als je probeert te slapen.

De kraam zei hier dat dat normaal is bij een 2e kind, bij een 3e schijnt het nog erger te zijn! Maar nu is het over, dus er is hoop, haha.

Sterkte ermee!

Hier een goede nacht gehad gelukkig, heb heerlijk geslapen en ben zowaar weer een beetje mens!

Twan was gisteravond na de voeding van 19 uur heel onrustig, maar na het badje en voeding om 22 uur heeft hij geslapen tot 2.00 uur vanmorgen! En daarna tot 6 uur weer, en net om 9 uur weer voeding gehad, dus ik heb heerlijk geslapen tot bijna 9 uur, kevin sliep ook nog toen en heeft ons toen gewekt met de mededeling dat we wakker moesten worden! haha. Hij riep: wakke woren, noeg slapen! haha.

En dat een paar keer!

Nou, ik hou het hier even bij, kevin wordt onrustig nu.

Groetjes, en ik kom gauw weer wat uitgebreider terug!
Bridges> Neem je wel genoeg paracetamol??? Ik moest vorige keer in het ziekenhuis een spiegeltje in m'n bloed opbouwen van 2 pmcols per 8 uur (dus 6 per dag) en dat een dag of 3-4 lang. Zo vond ik het goed te doen met de naweeen.

Bij een tweede zijn die felle naweeen wel redelijk normaal, geloof ik (en bij Cas was het nog erger), zeker na een redelijk rappe bevalling.

Ik ga eens op zoek naar een foto!

Wat een boel haar Bridge, mooi meiske!

Hoe is het nu met de naweeen?
Bam, hoe vind je deze giraffetrui dan. Het is een trui en handpop in één, hilarisch! Voor jongetjes is hij er in het groen.

He CD, dat klinkt als een prima ritme! Fijn dat je even wat slaap ingehaald hebt vannacht. Fijn dat het jullie zo goed gaat.

Mal, hilarisch die trui!

Zo, kind ligt in bed. Moeders gaat ook even een tukkie doen. Vanmiddag de hort op maar morgen hele dag thuis dus dan meld ik me wel weer.

Fijne zonnige zaterdag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven