Betaalde seks, no. 2
zondag 10 september 2006 om 12:00
Hallo allemaal,
Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd
was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik
graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een
zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle
afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact
te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus
Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at
yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie
uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb
dat ik een hoop van je kan leren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals
BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone
heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het
met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.
Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar
Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus
ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?
Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te
houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,
geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,
dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.
Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?
Groeten, Nessuna
Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd
was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik
graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een
zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle
afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact
te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus
Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at
yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie
uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb
dat ik een hoop van je kan leren.
Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals
BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone
heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het
met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.
Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar
Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus
ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?
Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te
houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,
geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,
dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.
Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?
Groeten, Nessuna
maandag 5 februari 2007 om 14:25
Ach lieve kind, ik ben zo blij voor je! Ik had het ook raar gevonden, met wat je beschreef, dat het echt wratten waren. Ik was zelfs een beetje bezorgd, ik ben er namelijk trots op dat ik veel van SOA's weet, en dan vond ik het wel een afgang dat ik ernaast had gezeten. Een hoge PAP is vervelend, maar het is alleen een verhoogd risico, je hebt eigenlijk nog niets onder de leden. Ik ben blij dat je aan hepatitis denkt. Een buurmeisje van me die het op haar twintigste buiten de prostitutie om kreeg, moet nu elke dag pillen slikken voor haar lever, haar hele leven lang. Dat wens je niemand toe.
maandag 5 februari 2007 om 19:21
Meiden bedankt voor jullie reactie. Ik vroeg het inderdaad omdat er een bepaalde air van WOW afkomt. Maar dat is dus ook jullie idee.
Mag ik zo vrij zijn te vragen welk bureau jullie me in het Westen van Nederland aanraden? Ik zou graag zoals ik eerder las bij een van de meiden 1 avond ik de week werken. En wat hou je gemiddeld zelf per uur over?
Mag ik zo vrij zijn te vragen welk bureau jullie me in het Westen van Nederland aanraden? Ik zou graag zoals ik eerder las bij een van de meiden 1 avond ik de week werken. En wat hou je gemiddeld zelf per uur over?
maandag 5 februari 2007 om 21:53
Dag dames,Ik heb een behoorlijk aantal pagina's gelezen in deze topic. Interessant.Nu heb ik een practische vraag: een aantal van jullie gaven al aan dat ze te kampen hebben met een krimpende vraag en groeiend aanbod, kort gezegd minder werk en dus inkomsten. Daarnaast merken sommigen dat ze ouder worden en daardoor misschien minder gewild.De inkomsten zijn toch bovengemiddeld lijkt me. Leven jullie daar ook naar of sparen jullie ook flink? Je kunt hier tenslotte niet tot je 65ste mee doorgaan denk ik. En een pensioen opbouwen zit er ook niet in zeker?Van Persphone begrijp ik dat ze haar studie er mee bekostigd en anderen doen het naast een 'echte' baan. Maar diegenen voor wie dit de enige vorm van inkomsten is, hoe zit het daarmee?
dinsdag 6 februari 2007 om 19:46
quote:Het bureau is professioneel, maar de meisjes mogen wel wat geleerd hebben voor dat geld vind ik. Maar dat is mijn beroepseer, laatst is me door een meisje waarmee ik een kwartetje had uitgelegd dat ik dom ben dat ik zo goed werk. Mannen betalen immers al voor minder.
En hoe wordt dat dan geleerd? Ik ben wel benieuwd naar wat tips en tricks van vakdames. Zelf heb ik totaal geen ambities die kant op, maar ik vraag me af of ik er niet wat van op zou kunnen steken. Ik doe 't alleen met mijn vriend, en dat gaat gewoon goed
(staat er stom maar weet niet zo goed hoe ik 't anders moet zeggen), maar ik sta natuurlijk altijd open voor verbetering. Omdat ik 't niet met 100 man gedaan heb (en 't idee heb dat 't seksleven van mijn vriendinnen echt véél saaier is dan 't mijne en ik daar niets van kan afkijken
) vraag ik me af of er niet bepaalde dingen zijn die je wel leert als je het wél met 100 man gedaan hebt of meer.
Vaak lees ik hier tips waarvan ik denk 'hey slim' zoals dat glijmiddel tijdens massage enzo, maar dat is natuurlijk heel specifiek voor prostituees, ik met mijn huis-tuin-en-keuken-relatie heb daar verder niet veel aan. Ben benieuwd wat je dan vindt dat die meiden geleerd zouden moeten hebben, ik neem aan dat dat dan wel over techniek enzo gaat, en niet over 'vantevoren afrekenen' en 'niet persoonlijk worden'? Zou je daar eens wat meer over willen vertellen?
En hoe wordt dat dan geleerd? Ik ben wel benieuwd naar wat tips en tricks van vakdames. Zelf heb ik totaal geen ambities die kant op, maar ik vraag me af of ik er niet wat van op zou kunnen steken. Ik doe 't alleen met mijn vriend, en dat gaat gewoon goed
Vaak lees ik hier tips waarvan ik denk 'hey slim' zoals dat glijmiddel tijdens massage enzo, maar dat is natuurlijk heel specifiek voor prostituees, ik met mijn huis-tuin-en-keuken-relatie heb daar verder niet veel aan. Ben benieuwd wat je dan vindt dat die meiden geleerd zouden moeten hebben, ik neem aan dat dat dan wel over techniek enzo gaat, en niet over 'vantevoren afrekenen' en 'niet persoonlijk worden'? Zou je daar eens wat meer over willen vertellen?
dinsdag 6 februari 2007 om 20:05
quote:
quote: wild thing reageerde
Het bureau is professioneel, maar de meisjes mogen wel wat geleerd
hebben voor dat geld vind ik. Maar dat is mijn beroepseer, laatst is me
door een meisje waarmee ik een kwartetje had uitgelegd dat ik dom ben
dat ik zo goed werk. Mannen betalen immers al voor minder.
En
hoe wordt dat dan geleerd? Ik ben wel benieuwd naar wat tips en tricks
van vakdames. Zelf heb ik totaal geen ambities die kant op, maar ik
vraag me af of ik er niet wat van op zou kunnen steken. Ik doe 't
alleen met mijn vriend, en dat gaat gewoon goed
(staat
er stom maar weet niet zo goed hoe ik 't anders moet zeggen), maar ik
sta natuurlijk altijd open voor verbetering. Omdat ik 't niet met
100 man gedaan heb (en 't idee heb dat 't seksleven van
mijn vriendinnen echt véél saaier is dan 't mijne en ik daar niets van
kan afkijken
) vraag ik me af of er niet bepaalde dingen zijn die je wel leert als je het wél met 100 man gedaan hebt of meer.
Vaak
lees ik hier tips waarvan ik denk 'hey slim' zoals dat glijmiddel
tijdens massage enzo, maar dat is natuurlijk heel specifiek voor
prostituees, ik met mijn huis-tuin-en-keuken-relatie heb daar verder
niet veel aan. Ben benieuwd wat je dan vindt dat die meiden geleerd
zouden moeten hebben, ik neem aan dat dat dan wel over techniek enzo
gaat, en niet over 'vantevoren afrekenen' en 'niet persoonlijk worden'?
Zou je daar eens wat meer over willen vertellen?
Ik weet niet wat je opsteekt als je het met 100 man doet, want dat heb
ik niet gedaan. Verder vraag ik me af wat je precies wilt weten als je
sexleven met je man "goed" is. Houden zo toch? Je hebt niets meer
nodig, bovendien heb je een drukke baan begreep ik, dus het lijkt me
dat je er niets meer in hoeft te steken.
We zijn geen gratis informatiedienst voor vrouwen die graag uitgelegd
willen hebben hoe ze het ultieme seksbeest worden. Lees mee en leer.
Bovendien hebben wij er eigenlijk geen baat bij om dames te leren hoe
ze hun man tevreden houden, want als alle vrouwen hoeren in bed worden
hebben wij dadelijk geen boterham. Wees dus blij met de tips die je
oppikt, omdat we hier graag posten. En als je verder een goed seksleven
hebt en "totaal" geen ambities om onze kant op te gaan, moet er
misschien ver vandaan blijven.
Het bureau is professioneel, maar de meisjes mogen wel wat geleerd
hebben voor dat geld vind ik. Maar dat is mijn beroepseer, laatst is me
door een meisje waarmee ik een kwartetje had uitgelegd dat ik dom ben
dat ik zo goed werk. Mannen betalen immers al voor minder.
En
hoe wordt dat dan geleerd? Ik ben wel benieuwd naar wat tips en tricks
van vakdames. Zelf heb ik totaal geen ambities die kant op, maar ik
vraag me af of ik er niet wat van op zou kunnen steken. Ik doe 't
alleen met mijn vriend, en dat gaat gewoon goed
er stom maar weet niet zo goed hoe ik 't anders moet zeggen), maar ik
sta natuurlijk altijd open voor verbetering. Omdat ik 't niet met
100 man gedaan heb (en 't idee heb dat 't seksleven van
mijn vriendinnen echt véél saaier is dan 't mijne en ik daar niets van
kan afkijken
Vaak
lees ik hier tips waarvan ik denk 'hey slim' zoals dat glijmiddel
tijdens massage enzo, maar dat is natuurlijk heel specifiek voor
prostituees, ik met mijn huis-tuin-en-keuken-relatie heb daar verder
niet veel aan. Ben benieuwd wat je dan vindt dat die meiden geleerd
zouden moeten hebben, ik neem aan dat dat dan wel over techniek enzo
gaat, en niet over 'vantevoren afrekenen' en 'niet persoonlijk worden'?
Zou je daar eens wat meer over willen vertellen?
Ik weet niet wat je opsteekt als je het met 100 man doet, want dat heb
ik niet gedaan. Verder vraag ik me af wat je precies wilt weten als je
sexleven met je man "goed" is. Houden zo toch? Je hebt niets meer
nodig, bovendien heb je een drukke baan begreep ik, dus het lijkt me
dat je er niets meer in hoeft te steken.
We zijn geen gratis informatiedienst voor vrouwen die graag uitgelegd
willen hebben hoe ze het ultieme seksbeest worden. Lees mee en leer.
Bovendien hebben wij er eigenlijk geen baat bij om dames te leren hoe
ze hun man tevreden houden, want als alle vrouwen hoeren in bed worden
hebben wij dadelijk geen boterham. Wees dus blij met de tips die je
oppikt, omdat we hier graag posten. En als je verder een goed seksleven
hebt en "totaal" geen ambities om onze kant op te gaan, moet er
misschien ver vandaan blijven.
dinsdag 6 februari 2007 om 20:18
quote:
Het bureau is professioneel, maar de meisjes mogen wel wat geleerd hebben voor dat geld vind ik. Maar dat is mijn beroepseer, laatst is me door een meisje waarmee ik een kwartetje had uitgelegd dat ik dom ben dat ik zo goed werk. Mannen betalen immers al voor minder.
(staat er stom maar weet niet zo goed hoe ik 't anders moet zeggen), maar ik sta natuurlijk altijd open voor verbetering. Omdat ik 't niet met 100 man gedaan heb (en 't idee heb dat 't seksleven van mijn vriendinnen echt véél saaier is dan 't mijne en ik daar niets van kan afkijken
Ongeacht wat velen denken (ongeveer allemáál) is het een moeilijk beroep dat veel inzicht vraagt, ook inzicht in je eigen persoon. Geen man is hetzelfde, vergelijk het maar met een psycholoog die een inschatting moet maken op basis wat de patient laat zien.
Ik vind dat je best begeleid moet worden in die zin dat men je alle kanten van het beroep met je doorneemt, ook de negatieve. Hoe je omgaat met mannen die dingen verlangen waar je niet achterstaat, mannen die je kleineren, enz. Mijn bazen vinden het belangrijk dat hun meisjes (de jongere dan) verantwoordelijk omgaan met hun geld. Tuurlijk zitten ze niet achter ons aan, maar ze geven wel adviezen, want vaak is dit onze eerste goedbetaalde baan.
Verder is het niet van op je rug liggen en je benen spreiden, wat men ook moge beweren. Je moet altijd verleidelijk overkomen, want daar betaalt je klant voor. Ik zou tegen iedereen willen zeggen die het een makkelijk beroep vindt, te visualiseren dat je naar een man toegaat die net 200 euro voor een uurtje neergeteld heeft, en het hem op zo'n natuurlijk mogelijke wijze het naar de zin te maken. Vereist een relativerende kijk op zaken, alsmede een zeker acteertalent. Soms gaat het vanzelf als de man in kwestie een leuke vent is waarmee het klikt, maar in negen van de tien gevallen is het hard werken.
Het bureau is professioneel, maar de meisjes mogen wel wat geleerd hebben voor dat geld vind ik. Maar dat is mijn beroepseer, laatst is me door een meisje waarmee ik een kwartetje had uitgelegd dat ik dom ben dat ik zo goed werk. Mannen betalen immers al voor minder.
Ongeacht wat velen denken (ongeveer allemáál) is het een moeilijk beroep dat veel inzicht vraagt, ook inzicht in je eigen persoon. Geen man is hetzelfde, vergelijk het maar met een psycholoog die een inschatting moet maken op basis wat de patient laat zien.
Ik vind dat je best begeleid moet worden in die zin dat men je alle kanten van het beroep met je doorneemt, ook de negatieve. Hoe je omgaat met mannen die dingen verlangen waar je niet achterstaat, mannen die je kleineren, enz. Mijn bazen vinden het belangrijk dat hun meisjes (de jongere dan) verantwoordelijk omgaan met hun geld. Tuurlijk zitten ze niet achter ons aan, maar ze geven wel adviezen, want vaak is dit onze eerste goedbetaalde baan.
Verder is het niet van op je rug liggen en je benen spreiden, wat men ook moge beweren. Je moet altijd verleidelijk overkomen, want daar betaalt je klant voor. Ik zou tegen iedereen willen zeggen die het een makkelijk beroep vindt, te visualiseren dat je naar een man toegaat die net 200 euro voor een uurtje neergeteld heeft, en het hem op zo'n natuurlijk mogelijke wijze het naar de zin te maken. Vereist een relativerende kijk op zaken, alsmede een zeker acteertalent. Soms gaat het vanzelf als de man in kwestie een leuke vent is waarmee het klikt, maar in negen van de tien gevallen is het hard werken.
dinsdag 6 februari 2007 om 20:29
Aaauuwww
Weet je Nessuna, laat maar zitten. Excuse me dat je ook maar een momentje de indruk kreeg uit mijn nieuwsgierigheid, dat je een gratis infodienst bent (dat doe je toch hier, info neergooien op een openbaar forum, informatie delen met elkaar, je begrijpt toch dat anderen meelezen?!). Hou alsjeblieft je geheimpjes voor jezelf, en wie weet wordt de seks dan straks zo slecht dat mijn vriend zich ook genoodzaakt zal zien gebruik te maken van je diensten. :? (ik begrijp dat je dat idee kan krijgen als je jouw beroep hebt, maar dit vind ik nógal kort door de bocht, om 't maar eens even zo eufemistisch mogelijk uit te drukken, maar daar zal ik hier verder niet over in discussie gaan)
Tot slot, de energie die ik in mijn eigen seksleven wil steken, of dat nou goed, slecht, geweldig of mindblowing is, is natuurlijk mijn eigen zaak.
Het beste, Nessuna.
Weet je Nessuna, laat maar zitten. Excuse me dat je ook maar een momentje de indruk kreeg uit mijn nieuwsgierigheid, dat je een gratis infodienst bent (dat doe je toch hier, info neergooien op een openbaar forum, informatie delen met elkaar, je begrijpt toch dat anderen meelezen?!). Hou alsjeblieft je geheimpjes voor jezelf, en wie weet wordt de seks dan straks zo slecht dat mijn vriend zich ook genoodzaakt zal zien gebruik te maken van je diensten. :? (ik begrijp dat je dat idee kan krijgen als je jouw beroep hebt, maar dit vind ik nógal kort door de bocht, om 't maar eens even zo eufemistisch mogelijk uit te drukken, maar daar zal ik hier verder niet over in discussie gaan)
Tot slot, de energie die ik in mijn eigen seksleven wil steken, of dat nou goed, slecht, geweldig of mindblowing is, is natuurlijk mijn eigen zaak.
Het beste, Nessuna.
donderdag 8 februari 2007 om 21:05
Margaretha,
Voor tips 'n tricks moet je zijn in de topics "Help we doen het bijna nooit meer" en "Ik heb bijna nooit zin". Ik heb hier in ieder geval leuke inspiratie opgedaan
De ervaring van de vakdames ligt volgens mij niet op het vlak van een 1:1 relatie. Meer op het psychologische spel van het creeren van een belevingservaring tussen de prostituee en de klant.
Ik vind het overigens ontzettend boeiend om de discussie tussen de vakdames te volgen. Ik hoop dat het topic niet doodbloedt.
Voor tips 'n tricks moet je zijn in de topics "Help we doen het bijna nooit meer" en "Ik heb bijna nooit zin". Ik heb hier in ieder geval leuke inspiratie opgedaan
De ervaring van de vakdames ligt volgens mij niet op het vlak van een 1:1 relatie. Meer op het psychologische spel van het creeren van een belevingservaring tussen de prostituee en de klant.
Ik vind het overigens ontzettend boeiend om de discussie tussen de vakdames te volgen. Ik hoop dat het topic niet doodbloedt.
vrijdag 9 februari 2007 om 16:00
Hallo allen,
Ben begonnen met het lezen van dit onderwerp vanuit fascinatie, twijfel en om afgeschrikt te worden. Dat laatste klinkt misschien vreemd, ik zal het uitleggen.
Ik vond veel herkenning in wat Nessuna een tijdje geleden geschreven heeft over intimiteit:
Ik heb daar dus ook moeite mee. Altijd gehad ook. Ik heb er wel wat aan proberen te doen, maar dat gaat maar tot een bepaald niveau. Het is voor mijn seksuele leven echt een bevrijding geweest dat ik seks kon hebben zonder echt close met iemand te hoeven zijn. Met scharrels kan ik dat dan ook weer niet, want dan voel ik me een beetje goedkoop. Bovendien is daar ook de schijn van intimiteit, en daar heb ik een hekel aan. Met klanten staan de regels zo duidelijk vast, heerlijk vind ik dat. Ik weet dat ik interesse kan tonen en mijn psychologische vaardigheden op zo'n man kan loslaten, ik weet dat we seks gaan hebben en hij ook, ik weet dat het binnen een bepaalde tijd is afgelopen, en ik weet dat ik me achteraf niet hoef te voelen alsof ik een avond van mijn leven heb verspild, want ik krijg er goed voor betaald. Met mannen seks hebben voor niets, zonder dat ze verliefd op je zijn is mijn ego te na denk ik. Moderne tijden daargelaten, ben ik denk ik een beetje ouderwets. Ik lees ook wel eens verhalen over meiden die over het internet daten en dan gaan zitten wachten of hij misschien contact opneemt, en of het voor hem zoveel betekende als voor haar enz. Dat zou ik niet kunnen. Mijn ego is daar te fragiel voor. Misschien heb ik gewoon niet zoveel zelfvertrouwen. Prostitutie is een goede manier geweest voor mij om in dat opzicht wat zelfvertrouwen op te doen. Ik kwam er ook achter dat het vaak mijn karakter was dat jongens op een afstandje hield, niet mijn looks (zoals ikaltijd gedacht had). En het feit dat je zoveel geld verdient met je uiterlijk geeft je natuurlijk een extra motivatie om 's ochtends je bed uit te kruipen om naar die sportschool te gaan.
Ik ben dus zo'n vrouw...Die sex wil, maar geen intimiteit kan vinden. Die sex vindt en achteraf denkt: ik had hier betaald voor moeten worden. Want ego en zelfbeeld spelen mee. Vooral achteraf. Ik ga niet wachten totdat ik gebelt ga worden na een avond sex, die fase ben ik voorbij. Ik denk wel: waarom geef ik iemand (goede) sex, wil ik presteren, speel ik het spel; terwijl het me zo weinig oplevert? Wanneer iemand me zou betalen, dan zouden de rollen veel duidelijker zijn. Ik doe wat ik doe, ik beleef er plezier aan of niet, ik presteer en krijg de credits dmv geld.
Dat is de ene kant van het verhaal. De andere is; dat het misschien helemaal mijn ego en zelfbeeld gaat schaden wanneer ik de werkpositie in ga nemen. In verschillende onderdelen van dit topic wordt er gesproken over: dat het lastig is om jezelf goed te blijven voelen, dat lijkt mij ook. Verder heb ik ook het idee dat het moeilijk is om er een punt achter te zetten wanneer je eenmaal de stap genomen hebt.
Intimiteit en sex, gebruiken of gebruikt worden, spanning en spel tegenover onrust, saaiheid en algemene moraal.
Het blijft een lastig onderwerp voor mij: de hoop op dat ik het eens ga leren sex en intimiteit wel te combineren, de wens om te doen waar ik van denk dat ik goed in ben, het holle gevoel van het geven en niet ontvangen willen voorkomen en de angst om mezelf te schaden.
En waarom heb ik dit geschreven? Vanuit de behoefte om het een keer uit te spreken (mijn vrienden zijn hiervoor niet helemaal geschikt) en omdat ik me afvraag of jullie hier iets in herkennen en misschien met het zelfde dilemma hebben gezeten toen jullie zijn begonnen met werken.
Sabine
Ben begonnen met het lezen van dit onderwerp vanuit fascinatie, twijfel en om afgeschrikt te worden. Dat laatste klinkt misschien vreemd, ik zal het uitleggen.
Ik vond veel herkenning in wat Nessuna een tijdje geleden geschreven heeft over intimiteit:
Ik heb daar dus ook moeite mee. Altijd gehad ook. Ik heb er wel wat aan proberen te doen, maar dat gaat maar tot een bepaald niveau. Het is voor mijn seksuele leven echt een bevrijding geweest dat ik seks kon hebben zonder echt close met iemand te hoeven zijn. Met scharrels kan ik dat dan ook weer niet, want dan voel ik me een beetje goedkoop. Bovendien is daar ook de schijn van intimiteit, en daar heb ik een hekel aan. Met klanten staan de regels zo duidelijk vast, heerlijk vind ik dat. Ik weet dat ik interesse kan tonen en mijn psychologische vaardigheden op zo'n man kan loslaten, ik weet dat we seks gaan hebben en hij ook, ik weet dat het binnen een bepaalde tijd is afgelopen, en ik weet dat ik me achteraf niet hoef te voelen alsof ik een avond van mijn leven heb verspild, want ik krijg er goed voor betaald. Met mannen seks hebben voor niets, zonder dat ze verliefd op je zijn is mijn ego te na denk ik. Moderne tijden daargelaten, ben ik denk ik een beetje ouderwets. Ik lees ook wel eens verhalen over meiden die over het internet daten en dan gaan zitten wachten of hij misschien contact opneemt, en of het voor hem zoveel betekende als voor haar enz. Dat zou ik niet kunnen. Mijn ego is daar te fragiel voor. Misschien heb ik gewoon niet zoveel zelfvertrouwen. Prostitutie is een goede manier geweest voor mij om in dat opzicht wat zelfvertrouwen op te doen. Ik kwam er ook achter dat het vaak mijn karakter was dat jongens op een afstandje hield, niet mijn looks (zoals ikaltijd gedacht had). En het feit dat je zoveel geld verdient met je uiterlijk geeft je natuurlijk een extra motivatie om 's ochtends je bed uit te kruipen om naar die sportschool te gaan.
Ik ben dus zo'n vrouw...Die sex wil, maar geen intimiteit kan vinden. Die sex vindt en achteraf denkt: ik had hier betaald voor moeten worden. Want ego en zelfbeeld spelen mee. Vooral achteraf. Ik ga niet wachten totdat ik gebelt ga worden na een avond sex, die fase ben ik voorbij. Ik denk wel: waarom geef ik iemand (goede) sex, wil ik presteren, speel ik het spel; terwijl het me zo weinig oplevert? Wanneer iemand me zou betalen, dan zouden de rollen veel duidelijker zijn. Ik doe wat ik doe, ik beleef er plezier aan of niet, ik presteer en krijg de credits dmv geld.
Dat is de ene kant van het verhaal. De andere is; dat het misschien helemaal mijn ego en zelfbeeld gaat schaden wanneer ik de werkpositie in ga nemen. In verschillende onderdelen van dit topic wordt er gesproken over: dat het lastig is om jezelf goed te blijven voelen, dat lijkt mij ook. Verder heb ik ook het idee dat het moeilijk is om er een punt achter te zetten wanneer je eenmaal de stap genomen hebt.
Intimiteit en sex, gebruiken of gebruikt worden, spanning en spel tegenover onrust, saaiheid en algemene moraal.
Het blijft een lastig onderwerp voor mij: de hoop op dat ik het eens ga leren sex en intimiteit wel te combineren, de wens om te doen waar ik van denk dat ik goed in ben, het holle gevoel van het geven en niet ontvangen willen voorkomen en de angst om mezelf te schaden.
En waarom heb ik dit geschreven? Vanuit de behoefte om het een keer uit te spreken (mijn vrienden zijn hiervoor niet helemaal geschikt) en omdat ik me afvraag of jullie hier iets in herkennen en misschien met het zelfde dilemma hebben gezeten toen jullie zijn begonnen met werken.
Sabine
vrijdag 9 februari 2007 om 16:27
Ik heb een vriendin die in een hotel werkt, waar regelmatig dames van een escortbureau komen voor de gasten (het is een hotel waar veel zakenlui op reis overnachten).
Nu kwamen wij een aantal van die dames tegen bij het stappen. Maar nu moet ik heel eerlijk zeggen, dat ik vooral 1 van die meiden, écht niet mooi vond (en vrij dik bovendien). Tot dan toe dacht ik altijd dat alle meiden die voor een escortbureau werkten toch op zijn minst wel erg mooi waren omdat ze anders niet aangenomen werden. Dus nu vraag ik me af, hoe gaat dat als een klant belt? Kan hij een voorkeur voor een bepaald meisje opgeven? En zo niet, wat gebeurt er als zo'n meisje (waar hij toch flink wat geld voor betaalt) aankomt, en hij haar eigenlijk lelijk vindt? Bijvoorbeeld, als dat dikke meisje bij een klant komt die van superstrak en slank houdt?
Deze vraag houdt mij nu al een tijdje bezig maar ik weet geen betere plaats dan hier om hem te stellen, als hij niet te bemoeierig overkomt tenminste
(sorry als het al eerder in het topic voorbij is gekomen, heb niet alles helemaal gelezen)
Nu kwamen wij een aantal van die dames tegen bij het stappen. Maar nu moet ik heel eerlijk zeggen, dat ik vooral 1 van die meiden, écht niet mooi vond (en vrij dik bovendien). Tot dan toe dacht ik altijd dat alle meiden die voor een escortbureau werkten toch op zijn minst wel erg mooi waren omdat ze anders niet aangenomen werden. Dus nu vraag ik me af, hoe gaat dat als een klant belt? Kan hij een voorkeur voor een bepaald meisje opgeven? En zo niet, wat gebeurt er als zo'n meisje (waar hij toch flink wat geld voor betaalt) aankomt, en hij haar eigenlijk lelijk vindt? Bijvoorbeeld, als dat dikke meisje bij een klant komt die van superstrak en slank houdt?
Deze vraag houdt mij nu al een tijdje bezig maar ik weet geen betere plaats dan hier om hem te stellen, als hij niet te bemoeierig overkomt tenminste
(sorry als het al eerder in het topic voorbij is gekomen, heb niet alles helemaal gelezen)
vrijdag 9 februari 2007 om 16:33
quote:
Ik heb een vriendin die in een hotel werkt, waar regelmatig dames van een escortbureau komen voor de gasten (het is een hotel waar veel zakenlui op reis overnachten).
(sorry als het al eerder in het topic voorbij is gekomen, heb niet alles helemaal gelezen) Sommige bureaus kijken niet zo krap, anderen willen alleen erg slanke dames die ook mooi zijn. Daartussen zit uiteraard vanalles. Een bureau heeft meestal een website met foto's. Ook hierin weer veel verschillen: het ene bureau heeft realistische foto's, de ander heeft enorm bijgwerkte foto's wat nogal misleidend is.
Ik heb 1 keer een klant gehad die een enorme kútrecensie (op een hoerenlopersforum) over mij had geschreven, totaal onterecht, dat ik lelijk was enzo. Nu wéét ik gewoon dat dat niet zo is, alle klanten vinden me mooi en kerels 'in het echte leven' moet ik ook van me afslaan, dus ik was des te kwader. Hij loog over veel meer details, dus eht was een gefrustreerde debiel, maar het kwam toch hard aan.
Verder lijkt hetme bijzonder genant om herkend te worden in de discotheek door een hotelreceptioniste. Hoe gaat zij met die escortes om? Ik ben eens enorm geschoffeerd door een trut van een receptioniste die het hoogstwaarschijnlijk niet kon verkroppen dat ik er beter uitzag en maar 1 uurtje hoefde te werken en zij een hele dag.
(sorry als het al eerder in het topic voorbij is gekomen, heb niet alles helemaal gelezen) Sommige bureaus kijken niet zo krap, anderen willen alleen erg slanke dames die ook mooi zijn. Daartussen zit uiteraard vanalles. Een bureau heeft meestal een website met foto's. Ook hierin weer veel verschillen: het ene bureau heeft realistische foto's, de ander heeft enorm bijgwerkte foto's wat nogal misleidend is.
Ik heb 1 keer een klant gehad die een enorme kútrecensie (op een hoerenlopersforum) over mij had geschreven, totaal onterecht, dat ik lelijk was enzo. Nu wéét ik gewoon dat dat niet zo is, alle klanten vinden me mooi en kerels 'in het echte leven' moet ik ook van me afslaan, dus ik was des te kwader. Hij loog over veel meer details, dus eht was een gefrustreerde debiel, maar het kwam toch hard aan.
Verder lijkt hetme bijzonder genant om herkend te worden in de discotheek door een hotelreceptioniste. Hoe gaat zij met die escortes om? Ik ben eens enorm geschoffeerd door een trut van een receptioniste die het hoogstwaarschijnlijk niet kon verkroppen dat ik er beter uitzag en maar 1 uurtje hoefde te werken en zij een hele dag.
vrijdag 9 februari 2007 om 16:50
quote:
Sommige bureaus kijken niet zo krap, anderen willen alleen erg slanke dames die ook mooi zijn. Daartussen zit uiteraard vanalles. Een bureau heeft meestal een website met foto's. Ook hierin weer veel verschillen: het ene bureau heeft realistische foto's, de ander heeft enorm bijgwerkte foto's wat nogal misleidend is.
Ze sprak de escortdame expres niet aan om haar niet in verlegenheid te brengen. Maar toen kwam zdat meisje naar ons toe om een kletspraatje te maken, dus ze had er weinig moeite mee denk ik.
En die vriendin gaat er gewoon normaal mee om, zoals dat hoort. Het zijn haar zaken niet wat gasten uitvoeren in de kamers (mits het binnen de regels blijft natuurlijk) en wil bovendien dat ook de dames zich welkom voelen. Ze is sowieso zeer happy met haar baan en zal dan ook niet jaloers zijn op die meiden (jaloezie komt geloof ik helemaal niet in haar woordenboek voor, had ik dat maar!).
Helaas is ze deze week ontslagen omdat ze er een relatie met een collega op nahield
is blijkbaar belangrijker dan grenzeloze inzet en enthousiasme (nu ben ik wel bevooroordeeld omdat het mijn vriendin is natuurlijk, maar oke)
Maar bedankt voor het antwoord, had echt geen idéé hoe dat nou in z'n werk ging!
Sommige bureaus kijken niet zo krap, anderen willen alleen erg slanke dames die ook mooi zijn. Daartussen zit uiteraard vanalles. Een bureau heeft meestal een website met foto's. Ook hierin weer veel verschillen: het ene bureau heeft realistische foto's, de ander heeft enorm bijgwerkte foto's wat nogal misleidend is.
Ze sprak de escortdame expres niet aan om haar niet in verlegenheid te brengen. Maar toen kwam zdat meisje naar ons toe om een kletspraatje te maken, dus ze had er weinig moeite mee denk ik.
En die vriendin gaat er gewoon normaal mee om, zoals dat hoort. Het zijn haar zaken niet wat gasten uitvoeren in de kamers (mits het binnen de regels blijft natuurlijk) en wil bovendien dat ook de dames zich welkom voelen. Ze is sowieso zeer happy met haar baan en zal dan ook niet jaloers zijn op die meiden (jaloezie komt geloof ik helemaal niet in haar woordenboek voor, had ik dat maar!).
Helaas is ze deze week ontslagen omdat ze er een relatie met een collega op nahield
Maar bedankt voor het antwoord, had echt geen idéé hoe dat nou in z'n werk ging!
dinsdag 13 februari 2007 om 15:14
Het is een baan, Persephone. Soms heb je gewoon geen zin om te werken, en het kan niet altijd spannend zijn. Als je het doet voor de kick, dan zal het wel slijten. Als je er je baan van hebt gemaakt, zoals ik, dan word je niet alleen geinspireerd door de seks die soms leuk kan zijn, en door het geld, waar je van moet leven, maar vooral door een gevoel van professionele eer. Ik zie het als een baan, een soort roeping. Ook als ik een dag niet zo lekker in mijn vel zit, denk ik er nog niet aan te stoppen, want dit is wat ik doe.
Denk er even lekker over na, en weeg wat af. Als je het niet leuk meer vindt, dan moet je aan een andere baan gaan denken. Anders word je zo'n meisje dat het echt alleen om het geld doet, en dan hou jij een kater over en de klanten ook. Als je het toch belangrijk voor jezelf vindt, voor de seks, je identiteit of een soort roeping, dan zal je je ook niet laten tegenhouden door een keertje een slechte dag.
Heb je de laatste tijd niets spannends meer meegemaakt, of iets vervelends? Een slechte ervaring wist ook uit, en een leuke man kan zomaar de volgende zijn. Als je alleen maar 'e'en soort mannen krijgt, moet je misschien gaan zoeken naar een ander bureau, dat wat andere klanten aantrekt. Misschien ben je wel ergens naar op zoek, en trekt het werk je daarom nu even niet.
Ik heb een paar weken net te hard gewerkt, en ik ben aan vakantie toe. Als je te vaak moet kan je niet meer vol gas geven, en dan is het hard werken. Daarbij heb ik ook een wondje in mijn anus, en dat moet helen, dus ik heb al twee weken anale klanten teleur moeten stellen. Dat scheelt nogal in mijn inkomsten. Wel een leuke ervaring gehad, een nieuwe klant. Niet zo'n schijnheilige, erg leuke spontane man. Ook een leuk lijf had hij, met mooie spieren. Prima penis, heb ik ook plezier aan gehad. Ik hoop dat hij een vaste klant wordt.
Denk er even lekker over na, en weeg wat af. Als je het niet leuk meer vindt, dan moet je aan een andere baan gaan denken. Anders word je zo'n meisje dat het echt alleen om het geld doet, en dan hou jij een kater over en de klanten ook. Als je het toch belangrijk voor jezelf vindt, voor de seks, je identiteit of een soort roeping, dan zal je je ook niet laten tegenhouden door een keertje een slechte dag.
Heb je de laatste tijd niets spannends meer meegemaakt, of iets vervelends? Een slechte ervaring wist ook uit, en een leuke man kan zomaar de volgende zijn. Als je alleen maar 'e'en soort mannen krijgt, moet je misschien gaan zoeken naar een ander bureau, dat wat andere klanten aantrekt. Misschien ben je wel ergens naar op zoek, en trekt het werk je daarom nu even niet.
Ik heb een paar weken net te hard gewerkt, en ik ben aan vakantie toe. Als je te vaak moet kan je niet meer vol gas geven, en dan is het hard werken. Daarbij heb ik ook een wondje in mijn anus, en dat moet helen, dus ik heb al twee weken anale klanten teleur moeten stellen. Dat scheelt nogal in mijn inkomsten. Wel een leuke ervaring gehad, een nieuwe klant. Niet zo'n schijnheilige, erg leuke spontane man. Ook een leuk lijf had hij, met mooie spieren. Prima penis, heb ik ook plezier aan gehad. Ik hoop dat hij een vaste klant wordt.
donderdag 15 februari 2007 om 22:09
@ Nessuna, ik begrijp de volgende opmerking van jou niet helemaal: "Bovendien hebben wij er eigenlijk geen baat bij om dames te leren hoe ze hun man tevreden houden, want als alle vrouwen hoeren in bed worden hebben wij dadelijk geen boterham."Als ik de meeste prostituees moet geloven gaan de meeste mannen niet naar de hoeren omdat hun vrouw of vriendin er niets van bakt, maar voor de variatie. En elke dag dezelfde hoer in je bed, wordt dan ook een beetje saai.Bovendien is het toch niet zo dat als je er voor wordt betaald je dus beter ben in bed? Bestaat er soms een opleiding Prostitutie? Daarbij: het lijkt me dat hoeren heel veel dingen níet doen die een vrouw bij haar vaste partner wel doet.
vrijdag 16 februari 2007 om 18:27
@ Margaretha2
Ik denk dat een excuus wel op zijn plaats is. Ik dacht namelijk dat je
iemand anders was, waar ik in de vorige thread een slechte indruk van
had gekregen (ook iemand met een spaanse naam, wiens man naar de hoeren
ging, vervelend mens). En toen ik vandaag even de topic las twijfelde
ik even, en heb je opgezocht in de vorige thread (die ik als naslagwerk
natuurlijk heb opgeslagen). En toen zag ik dat ik iemand anders voor
ogen had, en dat jou posts altijd heel normaal zijn geweest. Stom dat
ik die fout heb gemaakt, en sorry dat ik je heb aangevallen, terwijl
dat achteraf gezien niet op zijn plaats was.
Ik denk dat een excuus wel op zijn plaats is. Ik dacht namelijk dat je
iemand anders was, waar ik in de vorige thread een slechte indruk van
had gekregen (ook iemand met een spaanse naam, wiens man naar de hoeren
ging, vervelend mens). En toen ik vandaag even de topic las twijfelde
ik even, en heb je opgezocht in de vorige thread (die ik als naslagwerk
natuurlijk heb opgeslagen). En toen zag ik dat ik iemand anders voor
ogen had, en dat jou posts altijd heel normaal zijn geweest. Stom dat
ik die fout heb gemaakt, en sorry dat ik je heb aangevallen, terwijl
dat achteraf gezien niet op zijn plaats was.
vrijdag 16 februari 2007 om 21:31
Sabine, vond je verhaal erg duidelijk en goed
geschreven. Herken veel in wat je schrijft. Het is voor mij erg lang geleden
dat ik als zeer exclusieve hoer werkte. Het waren voornamelijk zakenmannen waar
ik voor werkte. Ging vaak met ze mee op zakenreis. Daar verdiende ik zeer goed
mee. Mijn studie kon ik daar goed van betalen. Na mijn studie ben ik direct
gestopt. Heb nu een gewoon leven, met een leuke baan. Ben getrouwd en heb drie
kinderen. Nu sloop de sleur in mijn huwelijk en ik kwam een ander tegen via
internet. Deze man is ook getrouwd. Hoe leuk ik hem ook vond, en hoe lief hij
ook deed, ik zag hem als een man die ik vroeger kende. Die mannen bedrogen hun
vrouw ook, en ook die mannen waren stuk voor stuk 'verliefd' op me. Die man
heeft veel geduld gehad. Hij kon me tot het diepst raken, hij kon goed praten.
Het is niet tot seks gekomen, ik kon hem niet zien als een 'normale' man. Als
ik met hem naar bed zou gaan zou ik me goedkoop voelen. Misschien klinkt dit
raar in andermans oren, maar ik zou me goedkoop voelen. Omdat ik seks met hem
zou hebben zomaar. Dus niet voor geld. Hij wilde mij alleen voor de geiligheid.
Hij hield van zijn vrouw en van zijn kinderen, dat zei hij ook vaak. Dus waarom
wilde hij mij? Hij kon wel zeggen dat hij van me hield, maar ik wist dat die
mannen van vroeger me (soms met tranen in hun ogen) ook zo vaak hun liefde
verklaarde. Hij wilde me dus alleen voor de seks. Toch trok die man me zo (hij
is ook zakenman) voelde weer een beetje de macht die ik vroeger had over mijn
klanten. Weet niet of dit gevoel voorbij gaat. Het is nu al jaren geleden dat
ik als hoer werkte. Kan geen één man normaal bekijken, voor mij zijn het allemaal
grote penissen. Weet niet of nog van een man had kunnen houden en trouwen als
ik deze man niet tegen was gekomen? Hij is totaal anders dan de mannen die ik
kende. Ik heb geluk gehad. Ondanks dat ik het niet mijn gehele studie heb
gewerkt als hoer, en dus eigenlijk kort (bijna twee jaar) zal ik geen normale
kijk meer op mannen hebben ben ik bang. Dit zal vast niet voor iedereen opgaan,
wel voor mij. Ben blij dat ik mijn hart hier eens heb kunnen luchten.
geschreven. Herken veel in wat je schrijft. Het is voor mij erg lang geleden
dat ik als zeer exclusieve hoer werkte. Het waren voornamelijk zakenmannen waar
ik voor werkte. Ging vaak met ze mee op zakenreis. Daar verdiende ik zeer goed
mee. Mijn studie kon ik daar goed van betalen. Na mijn studie ben ik direct
gestopt. Heb nu een gewoon leven, met een leuke baan. Ben getrouwd en heb drie
kinderen. Nu sloop de sleur in mijn huwelijk en ik kwam een ander tegen via
internet. Deze man is ook getrouwd. Hoe leuk ik hem ook vond, en hoe lief hij
ook deed, ik zag hem als een man die ik vroeger kende. Die mannen bedrogen hun
vrouw ook, en ook die mannen waren stuk voor stuk 'verliefd' op me. Die man
heeft veel geduld gehad. Hij kon me tot het diepst raken, hij kon goed praten.
Het is niet tot seks gekomen, ik kon hem niet zien als een 'normale' man. Als
ik met hem naar bed zou gaan zou ik me goedkoop voelen. Misschien klinkt dit
raar in andermans oren, maar ik zou me goedkoop voelen. Omdat ik seks met hem
zou hebben zomaar. Dus niet voor geld. Hij wilde mij alleen voor de geiligheid.
Hij hield van zijn vrouw en van zijn kinderen, dat zei hij ook vaak. Dus waarom
wilde hij mij? Hij kon wel zeggen dat hij van me hield, maar ik wist dat die
mannen van vroeger me (soms met tranen in hun ogen) ook zo vaak hun liefde
verklaarde. Hij wilde me dus alleen voor de seks. Toch trok die man me zo (hij
is ook zakenman) voelde weer een beetje de macht die ik vroeger had over mijn
klanten. Weet niet of dit gevoel voorbij gaat. Het is nu al jaren geleden dat
ik als hoer werkte. Kan geen één man normaal bekijken, voor mij zijn het allemaal
grote penissen. Weet niet of nog van een man had kunnen houden en trouwen als
ik deze man niet tegen was gekomen? Hij is totaal anders dan de mannen die ik
kende. Ik heb geluk gehad. Ondanks dat ik het niet mijn gehele studie heb
gewerkt als hoer, en dus eigenlijk kort (bijna twee jaar) zal ik geen normale
kijk meer op mannen hebben ben ik bang. Dit zal vast niet voor iedereen opgaan,
wel voor mij. Ben blij dat ik mijn hart hier eens heb kunnen luchten.
zaterdag 17 februari 2007 om 13:30
Dank je voor je reactie Pretty.
Ik begrijp eruit dat het voor jou tijdelijk werk is geweest en dat het je niet in de weg heeft gestaan om daarna een relatie aan te gaan en het 'normale' leven in te stappen. En dat het daarnaast dus wel degelijk effect blijft houden op je beeld wat je van mannen hebt.
En dan ben ik dus wel benieuwd naar dat internetcontact, want daar speelt een stuk van mijn dillema in.
Mijn interpretatie: je trots, ego en zelfbeeld deden je twijfelen om met hem naar bed te gaan terwijl de sleur je juist had aangezet het contact aan te gaan. Heb je overwogen om de stap opnieuw te wagen en er een werkrelatie van te maken, zodat het je je niet zo goedkoop zou voelen? Of zou het je dan juist wel raken (het afgesloten hoofstuk weer openen kan ook een risico zijn)?
Groetje,
Sabine
Ik begrijp eruit dat het voor jou tijdelijk werk is geweest en dat het je niet in de weg heeft gestaan om daarna een relatie aan te gaan en het 'normale' leven in te stappen. En dat het daarnaast dus wel degelijk effect blijft houden op je beeld wat je van mannen hebt.
En dan ben ik dus wel benieuwd naar dat internetcontact, want daar speelt een stuk van mijn dillema in.
Mijn interpretatie: je trots, ego en zelfbeeld deden je twijfelen om met hem naar bed te gaan terwijl de sleur je juist had aangezet het contact aan te gaan. Heb je overwogen om de stap opnieuw te wagen en er een werkrelatie van te maken, zodat het je je niet zo goedkoop zou voelen? Of zou het je dan juist wel raken (het afgesloten hoofstuk weer openen kan ook een risico zijn)?
Groetje,
Sabine
zaterdag 17 februari 2007 om 15:12
Hallo Sabine, nee ik heb niet overwogen om er
een werkrelatie van te maken. Ben hem bij toeval tegengekomen. Ik zat op een
chatbox en hij kwam privé. Zijn gedachtegang sprak me erg aan. Was niet uit op
een vreemdgaan relatie. Er was sleur in mijn huwelijk ontstaan door bepaalde
omstandigheden. En door het chatten kon ik 'praten' met anderen zonder dat ze
me persoonlijk kende. Toen het zo klikte met die man voelde ik een ontzettende
spanning. Toen hij ook nog eens intelligent en grappig bleek, werd ik verliefd
op hem. Later toen ik hem in het echt ontmoette, was hij qua uiterlijk ook dat
wat ik aantrekkelijk vindt. Wilde wel verder met hem, dus ook intiem met hem
zijn, maar niet voor niets. Dit voor mezelf, mijn eigen gevoel, ego, trots. Het
kwam voornamelijk doordat hij getrouwd was, en zijn huwelijk volgens hem best
goed is. De seks met zijn echtgenote was ook goed. Dus ik concludeerde dat hij
mij wilde voor de variatie. Ander lichaam, seks. Net als mijn betalende klanten
vroeger. Dus heb ik een bepaalde opleiding voorgesteld, die hij dan voor mij
zou bekostigen. Zijn reactie was erg pijnlijk, hij vond me eigenlijk een dief,
daar kwam het op neer. Toch wilde hij het wel doen. Maar voor mij was door de
eerste reactie iets geknapt. Wilde absoluut niet voor dief aangezien worden.
Hij weet niet dat ik in mijn studie tijd tijdelijk als hoer/prostituee gewerkt
heb. De echtgenote van die man wist nergens vanaf. Hij had ook meerdere
(vreemdgaan) relaties gehad, bijna allemaal ontstaan via internet. Ook dat
speelde mee bij mij. Mijn man wist van mijn verliefdheid af. Ik ben een open
boek voor hem. En daarbij wilde ik niet tegen hem liegen. Hij vond het allemaal
niet verstandig. Toch liet hij me vrij, er op vertrouwend dat ik de juiste
beslissing zou nemen. Na lang twijfelen (want ik was erg verliefd op die man) heb ik besloten om met de relatie met die man te
stoppen. Seks zou ik toch niet met hem kunnen hebben. Door mijn eigen belemmering.
Ontstaan door mijn verleden. Mijn man en ik hebben het nu weer goed. Door die
ervaring zijn we allebei meer energie in ons huwelijk gaan steken. Mijn man weet trouwens alles van mijn verleden. Hoop dat ik je
vragen hiermee heb beantwoord. Dank je voor je belangstelling.
een werkrelatie van te maken. Ben hem bij toeval tegengekomen. Ik zat op een
chatbox en hij kwam privé. Zijn gedachtegang sprak me erg aan. Was niet uit op
een vreemdgaan relatie. Er was sleur in mijn huwelijk ontstaan door bepaalde
omstandigheden. En door het chatten kon ik 'praten' met anderen zonder dat ze
me persoonlijk kende. Toen het zo klikte met die man voelde ik een ontzettende
spanning. Toen hij ook nog eens intelligent en grappig bleek, werd ik verliefd
op hem. Later toen ik hem in het echt ontmoette, was hij qua uiterlijk ook dat
wat ik aantrekkelijk vindt. Wilde wel verder met hem, dus ook intiem met hem
zijn, maar niet voor niets. Dit voor mezelf, mijn eigen gevoel, ego, trots. Het
kwam voornamelijk doordat hij getrouwd was, en zijn huwelijk volgens hem best
goed is. De seks met zijn echtgenote was ook goed. Dus ik concludeerde dat hij
mij wilde voor de variatie. Ander lichaam, seks. Net als mijn betalende klanten
vroeger. Dus heb ik een bepaalde opleiding voorgesteld, die hij dan voor mij
zou bekostigen. Zijn reactie was erg pijnlijk, hij vond me eigenlijk een dief,
daar kwam het op neer. Toch wilde hij het wel doen. Maar voor mij was door de
eerste reactie iets geknapt. Wilde absoluut niet voor dief aangezien worden.
Hij weet niet dat ik in mijn studie tijd tijdelijk als hoer/prostituee gewerkt
heb. De echtgenote van die man wist nergens vanaf. Hij had ook meerdere
(vreemdgaan) relaties gehad, bijna allemaal ontstaan via internet. Ook dat
speelde mee bij mij. Mijn man wist van mijn verliefdheid af. Ik ben een open
boek voor hem. En daarbij wilde ik niet tegen hem liegen. Hij vond het allemaal
niet verstandig. Toch liet hij me vrij, er op vertrouwend dat ik de juiste
beslissing zou nemen. Na lang twijfelen (want ik was erg verliefd op die man) heb ik besloten om met de relatie met die man te
stoppen. Seks zou ik toch niet met hem kunnen hebben. Door mijn eigen belemmering.
Ontstaan door mijn verleden. Mijn man en ik hebben het nu weer goed. Door die
ervaring zijn we allebei meer energie in ons huwelijk gaan steken. Mijn man weet trouwens alles van mijn verleden. Hoop dat ik je
vragen hiermee heb beantwoord. Dank je voor je belangstelling.
zondag 18 februari 2007 om 11:48
Hoi Pretty,
Duidelijk verhaal. Het verhaal achter het verhaal is vaak mooi en verhelderend. Ik vind het fijn voor jou dat je een openrelatie met je man hebt (en daar bedoel ik niet mee wat je hier op het forum tegenkomt: dat je vanalles met anderen mag delen, maar juist dat je veel met elkaar deelt).
En voor mijzelf vind het het fijn om de herkenning te vinden in je verhaal. Dank je wel hiervoor!
Deze keer : liefs,
Sabine
Duidelijk verhaal. Het verhaal achter het verhaal is vaak mooi en verhelderend. Ik vind het fijn voor jou dat je een openrelatie met je man hebt (en daar bedoel ik niet mee wat je hier op het forum tegenkomt: dat je vanalles met anderen mag delen, maar juist dat je veel met elkaar deelt).
En voor mijzelf vind het het fijn om de herkenning te vinden in je verhaal. Dank je wel hiervoor!
Deze keer : liefs,
Sabine
maandag 19 februari 2007 om 00:59
quote:
(sorry als het al eerder in het topic voorbij is gekomen, heb niet alles helemaal gelezen) Alle mannen hebben een verschillende smaak.
En er zijn ontzettend veel mannen die vallen
op gevuld of dik in bed.
Mooi is ook niet nodig in dit werk.Mannen kijken naar andere dingen.
De uitstraling of vriendelijkheid van een meisje.Sommige mannen
houden van onschuldig uitziende vakvrouwen.Of het type girl next door.
Sommige mannen kicken op een hoerige uitstraling.
Zodra er een jong meisje bij ons komt werken beginnen mijn collegaas
te zuchten en zijn bang dat ze niets meer verdienen.
Vorige week was er nog een jong meisje.
Ze heeft het precies drie dagen vol gehouden.
De klanten keken haar totaal over het hoofd.
En ze was toch een plaatje om te zien.
Ik ben ook geen fotomodel type.Zie er wel goed uit maar ben beslist
niet super mooi of jong.Toch ben ik vaak de eerste keus en lig nog steeds heel goed in de markt.
(sorry als het al eerder in het topic voorbij is gekomen, heb niet alles helemaal gelezen) Alle mannen hebben een verschillende smaak.
En er zijn ontzettend veel mannen die vallen
op gevuld of dik in bed.
Mooi is ook niet nodig in dit werk.Mannen kijken naar andere dingen.
De uitstraling of vriendelijkheid van een meisje.Sommige mannen
houden van onschuldig uitziende vakvrouwen.Of het type girl next door.
Sommige mannen kicken op een hoerige uitstraling.
Zodra er een jong meisje bij ons komt werken beginnen mijn collegaas
te zuchten en zijn bang dat ze niets meer verdienen.
Vorige week was er nog een jong meisje.
Ze heeft het precies drie dagen vol gehouden.
De klanten keken haar totaal over het hoofd.
En ze was toch een plaatje om te zien.
Ik ben ook geen fotomodel type.Zie er wel goed uit maar ben beslist
niet super mooi of jong.Toch ben ik vaak de eerste keus en lig nog steeds heel goed in de markt.
maandag 19 februari 2007 om 01:07
quote:
Vaak lees ik hier tips waarvan ik denk 'hey slim' zoals dat glijmiddel tijdens massage enzo, maar dat is natuurlijk heel specifiek voor prostituees, ik met mijn huis-tuin-en-keuken-relatie heb daar verder niet veel aan. Ben benieuwd wat je dan vindt dat die meiden geleerd zouden moeten hebben, ik neem aan dat dat dan wel over techniek enzo gaat, en niet over 'vantevoren afrekenen' en 'niet persoonlijk worden'? Zou je daar eens wat meer over willen vertellen? Sex met klanten is niet te vergelijken met sex in een relatie.
Het goed zijn met klanten heeft meer te maken met het feit
dat je precies aanvoelt wat een klant nodig heeft.Het met zoveel mannen in bed liggen geeft je alleen een ervaring in hoe verschillend klanten zijn.
Mijn eigen sex leven geeft het geen toegevoegde waarde.
Als je goed werkt heb je interesse in dat de klant het naar zijn zin heeft.
En niet iets snel afwerken en hem zo snel mogelijk klaar te laten komen en hem dan weg te laten gaan.
Vaak lees ik hier tips waarvan ik denk 'hey slim' zoals dat glijmiddel tijdens massage enzo, maar dat is natuurlijk heel specifiek voor prostituees, ik met mijn huis-tuin-en-keuken-relatie heb daar verder niet veel aan. Ben benieuwd wat je dan vindt dat die meiden geleerd zouden moeten hebben, ik neem aan dat dat dan wel over techniek enzo gaat, en niet over 'vantevoren afrekenen' en 'niet persoonlijk worden'? Zou je daar eens wat meer over willen vertellen? Sex met klanten is niet te vergelijken met sex in een relatie.
Het goed zijn met klanten heeft meer te maken met het feit
dat je precies aanvoelt wat een klant nodig heeft.Het met zoveel mannen in bed liggen geeft je alleen een ervaring in hoe verschillend klanten zijn.
Mijn eigen sex leven geeft het geen toegevoegde waarde.
Als je goed werkt heb je interesse in dat de klant het naar zijn zin heeft.
En niet iets snel afwerken en hem zo snel mogelijk klaar te laten komen en hem dan weg te laten gaan.
maandag 19 februari 2007 om 01:15
quote:
@ Nessuna, ik begrijp de volgende opmerking van jou niet helemaal: "Bovendien hebben wij er eigenlijk geen baat bij om dames te leren hoe ze hun man tevreden houden, want als alle vrouwen hoeren in bed worden hebben wij dadelijk geen boterham."
Als ik de meeste prostituees moet geloven gaan de meeste mannen niet naar de hoeren omdat hun vrouw of vriendin er niets van bakt, maar voor de variatie. En elke dag dezelfde hoer in je bed, wordt dan ook een beetje saai.
Bovendien is het toch niet zo dat als je er voor wordt betaald je dus beter ben in bed? Bestaat er soms een opleiding Prostitutie? Daarbij: het lijkt me dat hoeren heel veel dingen níet doen die een vrouw bij haar vaste partner wel doet.
Wij hoeren zijn juist zo in trek omdat de man dan alleen
met zijn eigen genot bezig is.En dan toch nog wil horen dat jij het ook leuk en erg lekker vondt.Terwijl de partner thuis toch ook wel het een en ander
aan eisen heeft.Veel klanten gaan op hun rug liggen en verwachten alle actie van jouw kant.Maar ondertussen willen ze wel dat je er van geniet.
Niet beter in bed dus maar een gewillig vrouwtje die zich vol overgave
op de passieve man richt.Gebonden mannen zij vaak zo en alleen gericht op hun genot.
@ Nessuna, ik begrijp de volgende opmerking van jou niet helemaal: "Bovendien hebben wij er eigenlijk geen baat bij om dames te leren hoe ze hun man tevreden houden, want als alle vrouwen hoeren in bed worden hebben wij dadelijk geen boterham."
Als ik de meeste prostituees moet geloven gaan de meeste mannen niet naar de hoeren omdat hun vrouw of vriendin er niets van bakt, maar voor de variatie. En elke dag dezelfde hoer in je bed, wordt dan ook een beetje saai.
Bovendien is het toch niet zo dat als je er voor wordt betaald je dus beter ben in bed? Bestaat er soms een opleiding Prostitutie? Daarbij: het lijkt me dat hoeren heel veel dingen níet doen die een vrouw bij haar vaste partner wel doet.
Wij hoeren zijn juist zo in trek omdat de man dan alleen
met zijn eigen genot bezig is.En dan toch nog wil horen dat jij het ook leuk en erg lekker vondt.Terwijl de partner thuis toch ook wel het een en ander
aan eisen heeft.Veel klanten gaan op hun rug liggen en verwachten alle actie van jouw kant.Maar ondertussen willen ze wel dat je er van geniet.
Niet beter in bed dus maar een gewillig vrouwtje die zich vol overgave
op de passieve man richt.Gebonden mannen zij vaak zo en alleen gericht op hun genot.
donderdag 22 februari 2007 om 12:39
Ik heb een afglijdend condoom gehad dit weekeind. Het was heel vervelend, want het gebeurde te snel om op tijd terug te trekken, en de man was ook niet zo snel met terugtrekken, dus ik heb een paar stoten bare gehad. Bovendien is de man een lekker, dus ik heb vast wel wat voorvocht in me gekregen. De man in kwestie is een type voor afglijden, dus het zat erin dat het ooit zou gebeuren, maar meestal kan ik het op tijd merken. Hij heeft zo'n spitse pik, met een puntig tuitje, waar een condoom zomaar van afglijdt. Dat is dus weer drie maanden met condoom met mijn vriend. Dat leidde onmiddellijk tot ruzie, want hij nam het persoonlijk op. Ik werk al weken teveel.
Ik heb gisteravond weer een jongen besteld, maar dat bleek niet veel te zijn. Hij zag eruit om te smullen, maar hij was niet potent en ook niet erg handig. Hij kon al helemaal geen sfeer maken. Jammer.
Ik heb gisteravond weer een jongen besteld, maar dat bleek niet veel te zijn. Hij zag eruit om te smullen, maar hij was niet potent en ook niet erg handig. Hij kon al helemaal geen sfeer maken. Jammer.