Mode & Beauty alle pijlers

rubberlaarzen?

05-11-2011 18:58 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
was vanmiddag in de stad en zag zwarte korte rubberlaarzen met een afneembaar wollen rand.

vind ze leuk! maar twijfel...

hoe vinden jullie over het algemeen rubberlaarzen?
Ik ben dol op mijn rubber laarzen, vooral als ik de hond uitlaat, en het regenwater staat tot met enkels..
lunaan das heul handig haha, maar bedoel de nette rubberlaarzen voor naar werk enzo
Geen rubberlaarzen voor naar werk.

Dat geld geef ik liever uit aan warme sloffen of mooie schoenen...

Als je ze lelijk vind waarom twijfel je dan?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:enter schreef op 05 november 2011 @ 19:03:

lunaan das heul handig haha, maar bedoel de nette rubberlaarzen voor naar werk enzo Sorry, ik vind ze op zaterdag naar de stad nog wel kunnen, maar niet naar je werk. (tenzij je in een tuincentrum werkt )
Je draagt toch geen rubber laarzen naar werk? Behalve als je in een dierenpension of manege ofzo werkt.

Waarom zou je dat willen?
quote:lunaan schreef op 05 november 2011 @ 19:10:

Je draagt toch geen rubber laarzen naar werk? Behalve als je in een dierenpension of manege ofzo werkt.

Waarom zou je dat willen?Da's hip
Kaplaarzen dus. Handig voor op de camping.
quote:_Webs_ schreef op 05 november 2011 @ 19:11:

[...]

Da's hip

Echt?, lekkere zweetvoeten en alle meuk die je meesjouwt, daar zal de werkster op kantoor blij mee zijn
das hip, en zijn best nog prijzig zo n 120 euro, en wil ze aan naar mijn werk maar heb een part time baan, en ze zijn gevoerd met een stof dus bijna geen zweet voeten
bedoel dan: part time baan naar huis en rubberlaarzen uit
Naar het werk kan echt niet hoor!
quote:luni schreef op 05 november 2011 @ 19:26:

Naar het werk kan echt niet hoor!ook niet voor 4 uur?
kan geen plaatjes plakken maar volgens mij zijn ze van YL of zo iets? er zat een soort speldje op

heb ze gevonden zijn van Supertrash en goedkoper da ik dacht 89.95
Ik zoek rubberen laarzen maar dan enkelhoogte.Ik heb ze ooit bij de lidl gekocht maar ze zijn nu bijna versleten (niet meer waterdicht). Weet iemand waar ze nog te koop zijn?
Je bedoelt zoiets toch?

Zou ik niet naar mijn werk aandoen, maar het hangt er natuurlijk vanaf waar je werkt.

(vind de hele rubberen laarzen hype niets, maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten )
Enter, ik heb ze gegoogled. En ik weet niet waar je werkt, maar bij een baan die binnen is zou ik ze echt niet aan doen... Maargoed, er zijn wel meer 'trends' die ik vrij genant vind .
quote:bankje schreef op 05 november 2011 @ 19:33:

Ik zoek rubberen laarzen maar dan enkelhoogte.Ik heb ze ooit bij de lidl gekocht maar ze zijn nu bijna versleten (niet meer waterdicht). Weet iemand waar ze nog te koop zijn?Ik heb deze. Om mee door de regen en de modder te lopen vind ik ze ideaal. Ik trek ze ook gerust aan naar het werk, maar op dagen dat ik uren binnen achter m'n bureau moet zitten trek ik ze wel uit (ziet toch niemand). Anders vind ik ze inderdaad te zweterig worden.
quote:luni schreef op 05 november 2011 @ 19:26:

Naar het werk kan echt niet hoor!Das hip, net geleerd
quote:_Webs_ schreef op 05 november 2011 @ 19:40:

Je bedoelt zoiets toch?

[afbeelding]

Zou ik niet naar mijn werk aandoen, maar het hangt er natuurlijk vanaf waar je werkt.

(vind de hele rubberen laarzen hype niets, maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten )

ja die zijn het de hoge versie dan, heb ze gepast en zaten heerlijk!

heb ook smalle kuiten en deze paste perfect geen gelubber
quote:enter schreef op 05 november 2011 @ 19:28:

[...]

ook niet voor 4 uur? 's Morgens? Ja dan kan het wel denk ik,als er dan niemand is.
quote:lunaan schreef op 05 november 2011 @ 19:43:

[...]

Das hip, net geleerd Haha, ik schreef wel dat het hip was, maar ook dat je ze m.i. niet naar een normale werkomgeving kunt aandoen Je gaat toch ook niet op crocks/uggs/birkenstocks naar je werk?
quote:lunaan schreef op 05 november 2011 @ 19:43:

[...]

Das hip, net geleerd

Meen je niet, jij gelooft ook alles he

Ik zou ze niet aantrekken..
quote:luni schreef op 05 november 2011 @ 19:44:

[...]

's Morgens? Ja dan kan het wel denk ik,als er dan niemand is.

je pest mij!

maar die laarzen ruik je toch niet? en doe zowiezo nooit mijn schoenen uit op het werk
Er liep trouwens op mijn werk vorige week een vrouw rond in dit soort laarzen (niet van rubber) met een 'paardrijbroek' (zo'n net niet legging met van die stukken op de knie) en een bruin corduroy colbertje. Er hebben me echt 3 mannelijke collega's gevraagd of dat mode was en waar ze haar paard had gelaten.

Dat je dat soort reacties even incalculeert, TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven