Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
nou jullie worden misschien boos op me maar ik vind het echt vies om te zien ...sorry
was het topic bijna vergeten :(

...tot ik Radmilo weer zag ;)
Tsja dan doen kleren toch veel goed he
Dan kijk je toch niet Rainbow?

Ik vind het dapper van haar. Als ik haar zo zie lopen (tis geen eens echt lopen meer), denk ik; 'ze doet het wél'
quote:Rainbow01 schreef op 06 november 2011 @ 20:20:

nou jullie worden misschien boos op me maar ik vind het echt vies om te zien ...sorryIk word niet boos hoor, en ben ontzettend blij dat ik haar figuur niet heb. Maar al met al is het gewoon sneu voor die mensen.
Bennie de husband verdwijnt in haar den ik

nou jullie worden misschien boos op me maar ik vind het echt vies om te zien ...sorryNee, het is nu eenmaal niet fraai. Wat hier ook gezegd wordt, alles hangt aan de voorkant. Volgens mij moet dat ook dodelijk vermoeiend zijn.
@rainbow: ik ook. Zo hoort een lijf gewoon niet te zijn.

nou jullie worden misschien boos op me maar ik vind het echt vies om te zien ...sorryNee hoor, word niet boos, 100 kilo vet aan je lijf ziet er gewoon niet bepaald appetijtelijk uit.
quote:patries88 schreef op 06 november 2011 @ 20:21:

was het topic bijna vergeten :(

...tot ik Radmilo weer zag ;)Ja radmilo maakt veel goed
Tsja ze hebben het wel zelf gedaan. Bij geen van hen was het toch door een ziekte?

nou jullie worden misschien boos op me maar ik vind het echt vies om te zien ...sorryNouja, echt aantrekkelijk is het niet. Dus tja...

(voor de meeste mensen)
@rainbow in alle eerlijkheid ben ik het stiekem met je eens..
God, en nog kaal boven ook...het zit haar niet mee...
Wat een kek pakje heeft ze aan!

@Rainbow, geeft niet joh. Heb je de andere afleveringen gezien? Op een gegeven moment ga je een beetje van ze houden en kun je mild naar ze kijken (tenminste, dat had ik )
Ik word er al moedeloos van als ik het alleen maar zie
Als ze de helft van haar energie in het sporten stopt ipv in dat theatrale gedoe...
Haha, Friezin, beetje superman/spidermankleuren he?
quote:Friezin71 schreef op 06 november 2011 @ 20:22:

Wat een kek pakje heeft ze aan!

@Rainbow, geeft niet joh. Heb je de andere afleveringen gezien? Op een gegeven moment ga je een beetje van ze houden en kun je mild naar ze kijken (tenminste, dat had ik )Ik hoop dat ze Elly heet, dat staat volgens mij in koeienletters op haar rug.
Waarom doen ze dit aldoor in Den Haag terwijl zijn fitness-gebeuren in Amsterdam zit?
@Friezin; tot nu toe had ik dat alleen bij Katelijne en Alexander. Die vond ik zo schattig samen en die werkten er ook echt keihard voor.
Ja, dik of niet, zij staat tegen radmilo aan en wij niet
quote:Lalie74 schreef op 06 november 2011 @ 20:23:

Als ze de helft van haar energie in het sporten stopt ipv in dat theatrale gedoe...Ik heb het idee dat zo reageren een gewenning is.
@ster... geen lichamelijk ziekte voor zover ik gezien heb maar het komt natuurlijk wel ergens vandaan (psychische/problemen met jezelf uiten etc.)
Enige voordeel van zo dik zijn is dat je mag knuffelen met Radmilo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven