Entertainment alle pijlers

Peter R. de Vries

30-10-2011 21:34 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf zondagavond 30 oktober 2011 weer om 21.30 uur op SBS6

Met vanavond: Peter heeft tijdens een maandenlange, omvangrijke verborgen camera-actie een grote illegale wapenhandelaar ontmaskerd. Met hulp van infiltranten heeft ons programma bij Rabobank-medewerker Koen B. uit Gouda een grote hoeveelheid verboden wapens gekocht. Het betrof onder andere mitrailleurs, volautomatische pistolen, riotguns met afgezaagde loop en geluiddempers. Daarnaast is een grote hoeveelheid munitie inclusief een partij dum-dum kogels geleverd. Het resultaat van deze verborgen camera-actie is aanstaande zondag te zien in de eerste aflevering van het nieuwe seizoen.
Mooi plaatsje, rare zaak hoor
Idioot zo'n teken in die agenda. Voor hetzelfde geld is het gewoon een 'doodle' en breekt de politie daar hun hersenen al jaren over.
Erg dat je man verdwenen is maar ook dat je man een dubbel leven had. En dat zoveel dat wisten. Belachelijk dat zoveel mensen altijd meewerken met dat soort bedrog.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Komt in me op of hij soms HIV heeft zeker door die vreemde klachten en wisselende contacten, en door deze reden zelfmoord gepleegd?
Dat zou kunnen, maar zou zijn vrouw dan ook niet esmet zijn
Als hij HIV zou hebben gehad moet daar toch ergens een dossier van zijn?
Ja dat dubbelleven ontdekken lijkt me zo erg....
quote:kruidigmeisje schreef op 06 november 2011 @ 22:03:

Komt in me op of hij soms HIV heeft zeker door die vreemde klachten en wisselende contacten, en door deze reden zelfmoord gepleegd?Hoe kom je nou op HIV? Wat had hij dan voor klachten die daarop konden wijzen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zijn vrouw hoeft natuurlijk niet besmet te zijn, kans op besmetting is niet 100 %. Ik weet niet of dokters een zwijgplicht hebben bij zo een geval?
Vage klachten had hij, geen idee of die bij hiv horen, maar met die wisselende contacten en vage klachten maakte ik die link en dat in combinatie met huilen, lijkt het of hij een geheim meedraagt!
Ik denk dat hij wel meerdere mensen boos kan hebben gemaakt als ik het zo hoor..
quote:kruidigmeisje schreef op 06 november 2011 @ 22:10:

Vage klachten had hij, geen idee of die bij hiv horen, maar met die wisselende contacten en vage klachten maakte ik die link en dat in combinatie met huilen, lijkt het of hij een geheim meedraagt!

Rare conclusie.

Hoe het een beetje naar voren komt heeft hij zich gewoon niet overal geliefd gemaakt. Daar zou ik eerder aan denken dan HIV.
Ja Mylene dat denk ik nu ook, dacht in het begin zo gezien de nadruk werd gelegt op zijn lichamelijke klachten.
Het verhaal is mooi opgebouwd. Het is toch wel een wespennest waar hij in zat en allemaal op het oog niet crimineel vrij.

Nou iig niet een gelukkig gezinnetje met een kind. Om het zo maar te zeggen.
Ik vind dat de minnares wel heel erg buiten schot wordt gelaten.

Ze komt redelijk laconiek op het eind over, zeker als je je beseft dat haar huwelijk door de relatie met herman stuk gelopen is en hij zijn vrouw niet zou verlaten.

Briefje van herman wat met haar te maken had.

Zijn poeptelefoon dat verdwenen is en het feit dat dit haar 2e minnaar is in haar huwelijk dat verdwijnt.

Maar misschien kijk ik veel te veel CSI enz.
Die schoonvader spoort niet, die zit in een verkeerd circuit, of heeft daar iig contacten mee. En een motief.

Wat heel raar is aan die Sandra Suzanne. Ze heeft een korte affaire met die ene man, die is opeens van de aardbodem verdwenen. Ze heeft later dus met die Herman een affaire, die verdwijnt ook.

Haar man en nu ex man is jaloers en doet rare dingen.

Het is de collega van Herman en kan van Sandra Suzanne weten dat die telefoon in dat kraanapparaat lag wat nu verdwenen is.

Hoe en wat weet niemand maar ieder persoon die gister in de uitzending zat klopte niet. Allemaal een motief en de gelegenheid.

En wie weet hoeveel mannen die Sandra nog meer nam en aan haar partnerkeuze te zien zou het mannen kunnen zijn die rare dingen doen uit jaloerse gevoelens.

Die vrouw van Herman heeft in mijn ogen ook een bord voor haar kop. Een man waarvan ze weet dat hij heel vaak vreemdgaat en affaires heeft. Een vader die haar man wil ombrengen.

Nee aparte situatie al met al.
Ik heb het gister ook gekeken en vond het maar een vaag verhaal allemaal..
MV, de vrouw van de verdwenen man heet Sandra en de minnares Suzan(ne).

Idd raar verhaal.

Na afloop van het programma leek het ons het meest waarschijnlijk dat die schoonvader er toch meer van weet.
Wij dachten juist aan die Han, de man die ook bedrogen werd. En daar hadden we een verklaring voor: alle spullen in de kraanwagen waren verdwenen inclusief de telefoon die gebruikt werd voor de minnares. Ik denk dat hij wel precies wil weten wat er gsms't is.

Ik vond het een intrigerende uitzending.
Met die vage klachten dacht ik aan een depressie.
Hmm.. die Han zou idd ook nog goed mogelijk zijn.

En wat betreft die gezondheidsklachten van Herman: wat denk je van gewoon stress om zijn geheimpjes geheim te houden?
Ik denk dat Herman zijn poeptelefoon niet meer in de kraan had liggen. Ik denk dat hij die bij had en dat hij na het sporten had afgesproken met Suzanne.
@Goldie, ik denk ook dat het stress is geweest.

@Boomstam, dat is ook een theorie.
En het kan in het verhaal onderbouwd worden. Hij zou na het sporten de container van de brandweer buiten zetten. Er is een mobiel etui gevonden, terwijl hij alleen een werktelefoon had volgens zijn vrouw en zijn poeptelefoon is verdwenen.

Hij spreekt altijd afgelegen af met suzanne en ging na het sporten naar een gehucht.
Dat kan wel, maar hij kwam sowieso door dat gehucht, zelfs over die weg, als ie van het sporten naar de brandweer ging.

Dus die plek zegt op zich niks.

Dat er een mobiel-etui was gevonden heb ik even gemist geloof ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven