Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
H vindt klei alleen leuk in combi met uitsteekvormpjes, gewoon alleen klei kan ze nog niet zo veel mee

(en je houdt niet van smeren? Ik vind dat heerlijk vingerverfen ).

En gelukkig houdt H's oma de tv niet zo bij, omg je zult dat lelijke ding maar kado hebben gekregen....
Goed, de Sjaak wilde amper mee naar huis! Mega bellenblaas is dah Bomb!
moom, als je kleurpotloodjes wil kopen, die van de hem@ zijn fijn. Ze kunnen ze goed vasthouden en ze hoeven niet hard te drukken voor je wat op het papier ziet.

Deb, balen dat het niet meer lukt. Maar zoals de rest al zegt, je zit al in de ziektewet toch?

Ga ook even nadenken over cadeautjes. Moet ook lijstejes doorgeven voor bij de opa's en oma's. Jeetje,wat een luxe probleem..

nu even eten maken, we hebben zo een lapionnenoptocht bij de D op de creche..
Leuk lampionnenoptocht, ik zit te twijfelen of ik met H ook heen zal gaan, of dat ik dit jaar nog zal laten schieten.

Moom, H speelt heel erg veel met haar poppenwagen en de poppenbuggy, dus mss moet je hem anders zoiets geven, als hij verder alles al heeft
Ik weet het ik weet het.... Ik moet ook om mezelf denken én om de kleine!

En idd, ik zit al 100% in de ziektewet, het enige wat ik doe is nog administratief werk om collega's daarin te ondersteunen..

Morgen maar even aankaarten dus.

Speec: wat spannend weer! Leuk dat man daar nou zelf over begon!

GW: lekker geshopt! Dat scheelt nog eens even in de prijs zeg!

Lampionnenoptocht: Wij gaan vrijdagmiddag even met T naar de beide opa's en oma's, verder nog niet..

Sint: Ik heb de kadootjes die T van ons gaat krijgen wel al binnen (vieren het 2x).. Mijn ouders willen ook nog wat geven, maar daar moet ik nog wat voor verzinnen.... En van mijn broer krijgt ze een doosje duplo.

Of schoonouders en schoonzus+zwager wat willen geven weet ik niet..Heb ze er nog niet over gehoord! Zou het geloof ik niet eens heel erg vinden als dat niet zo is... ze krijgt toch al genoeg..

Vind voor mezelf veel moeilijker.. Doen bij beide families lootjes trekken met volwassenen, dus moet ook nog 2 lijstjes maken voor mezelf.

Moom: Klei? Ik begin dr niet meer aan hier! Hahahah! T heeft ook wel klei, 1x geprobeerd, maar geen succes nog..

Vingerverf is wel leuk toch? Stuk zeil op de grond, kind in romper, of alleen luier erop, stuk papier erbij, en knoeien maar
Klei is hier alleen een succes in combi met uitdrukvrompjes anders vind ze er ook niets aan (ja mama die een stukje op d'r neus plakt is dan wel weer grappig ).

Wat krijgt ze van jullie justdeb?

Voor mezelf zou ik het ook niet zo weten, maar goed ik hoef dit jaar ook niets te bedenken dus dat scheelt
interessante discussie trouwens over potvoeding.. vanavond weer een uur (en halve bumba dvd) over 1 potje gedaan (op twee happen na op...). Pfffff. Hij moet ook echt weer wennen aan (veel) eten geloof ik. Het kwam af en toe een beetje omhoog daarna.
GW: van ons krijgt ze de ene dag het muziekale reuzenrad van LP en een ontbijtsetje van H.ello K.itty, en de andere dag een poppenbedje en een HK duplo (de manege).
Pff een uur is wel lang, H is tegenwoordig ook een trage eter, gelukkig eet ze zelf.

Leuke kado.s justdeb, wist niet dat ze een manege van duplo hadden, mss ook iets voor D van Yaya (die heb ik hier trouwens ook al heeeeel lang niet meer gezien..... net als party, riz en ik)
Idd GW, die heb ik ook allemaal al een hele tijd niet meer gezien... Vind het de laatste tijd zowieso erg rustig in ons topic.. Iedereen druk met van alles en nog wat natuurlijk.

Ik zal zo mijn bed weer eens ingaan, morgen weer vroeg op om te werken!

Slaap lekker allemaal!
oh gw, hij had wel een kwartier tot half uur pauze tussendoor (tijdens welke wij gegeten hebben), dus niet een uur non-stop.
Ebp!

Vandaag weer werken! Ben zo gaar!
Goedemorgen!

Hier weer een zwaar beroerde nacht achter de rug, denk dat ik maar weer 2 uur geslapen heb.. Veel last van buik, maagzuur, en gewoon geen houding kunnen vinden..

Voel me ook echt doodmoe...

Naja, vanavond weer een kans

Ben al klaar om naar werk te gaan straks! T zit nog even een broodje te eten, daarna maak ik haar ook klaar voor het kdv en kunnen we gaan.

Fijne (werk)dag allemaal!
Ook moehoe... 3 uurtjes geslapen.. Stom!
wat een beroerde nachtjes alemaal. justdeb succes op werk. ga je het aankaarten vandaag?

kath, wat was er bij jou?

hier om 4 uur een hys-te-rische A. Geen idee wat er mis was. gelukkig na half uur wel weer verder geslapen, tot net. Ikzelf kom alleen moeilijk in slaap.
Moom, J1 vind kleien echt heel leuk, wel met uitsteekvormpjes en mesjes end. Kan hij echt tijden mee spelen.

Verfen heb ik maar 1x met hem gedaan, ben ook niet zo van het kliederen. Maar hij vind t wel heel leuk

Zowel j1 als J2 beide meerdere keren wakker vannacht. Ga zo mn collega bellen of hij vanavond mn slaapgedeelte over wil nemen. Hij heeft de late dienst en dan moet ik om 23:00 beginnen en dan om 7:00 weer naar huis dan komt weer een andee collega zo’n onzin.
Zo ben ik weer even. Ik vond ziek zijn nooit zo'n ramp (ben ook hooguit 1x per jaar of 1x per 2 jaar ziek), maar met een kind erbij is het echt geen doen hoor. zooo vermoeiend! Want alles gaat wel gewoon door. In t weekend was vriend er wel om een en ander te doen, maar die wilde ik er ook niet helemaal alleen voor op laten draaien. Maar gister en vandaag sta ik er alleen voor, terwijl ik er nog niet helemaal ben. Niks niet lekker lui op de bank hangen, maar steeds een klein meisje die gezellig bovenop je duikt en hartverscheurend gaat brullen als je haar vervolgens op de grond zet....

Nou ja, morgen ga ik weer aan het werk en dan begint het gewone leven weer en moet ik maar gewoon weer beter zijn!

Wanneer vinden kinderen kleien dan leuk? Ik heb voor S nog geen klei, want ik heb het idee dat ze het op gaat eten. Op mijn werk beginnen we ook meestal pas bij een jaar of twee of was dat bij jullie kinderen anders?

Verven daarentegen vind S wel erg leuk. Niet lang, gewoon 5- 10 minuutjes. ik maak er geen grote toestanden van hoor, gewoon in kinderstoel, met verfschort (ik zet wel even foto op hyves). Ze zit er nauwelijks onder, meestal alleen de handen en soms een veeg in haar gezicht.

Ik vind het qua speelgoed zo lastig. Ze speelt zo fragmentarisch met alles, 2 tellen dit, 2 tellen dat. Ik kan niet echt zeggen dat ze een favoriet heeft.

We hadden eerst alles nog in de box, omdat s er ook nog wel eens in wilde, maar sinds dit weekend hebben we de box eruit en een Tr*ofast kastje van Ik*ea met daar al haar speelgoed in. Kan ze zelf pakken waar ze mee wil spelen.

Ik geloof trouwens dat S haar favoriete speelgoed boekjes zijn. Ze 'leest' zo graag, alleen of samen met ons. Ze heeft zelf beschikking over haar kartonnen boekjes en doe verslind ze echt (soms letterlijk).

Speec: spannend tweede regel! Ik neig zelf steeds meer naar even wachten trouwens. Qua leeftijdsverschil tussen de kinderen zou ik nu wel willen, maar het lijkt me een stuk rustiger om een baby en een kind van 3 te hebben ipv een van 2.

Wij doen met s niks met lampion. oh ja, ze mag de deur met ons open doen, denk dat ze dat al wel heel bijzonder vindt, al die zingende kindjes met hun lichtjes.

Hoorde trouwens vorige week op de creche dat het daar dus regel is dat ze niet knutselen met kinderen tot 2 jaar. Vandaar geen moederdag/vaderdagcadeau en nooit knutsels mee naar huis. wist ik dus niet. Moet zeggen dat ik het ook wel een beetje gek vind, wat vinden jullie? Op mijn werk 'knutselen' we al vrij snel met kinderen, ook al is het niet meer dan ze lekker met een handjes door de verf te laten mieren enzo. Zeker vanaf een jaar vinden kinderen dat meestal heel leuk.

Kath en deb: naar dat jullie zo slecht geslapen hebben. Deb: hoever ben je nu eigenlijk?

Moom; hoe gaat het met je ab kuur en met a's oortjes?

Rain: alweer beter?
Zo, speciaal ondergoed besteld! Morgen of overmorgen in huis! Hopelijk helpt dat wat. Vannacht ook weer veel wakker geweest...

Bekkentherapeut heeft niet eerder dan over 2 wk tijd! Dus ff andere zoeken
Heupecho van R. was gewoon goed, niks aan de hand!
Annika hier doen ze met de eerste moederdag of zo een handafdruk met verf of zo, met de allerkleinsten wordt er al "geknutseld", krijg ook regelmatig iets mee naar huis. Vind t ook wel raar om echt te wachten tot ze 2 zijn!
Fijn hus dat er niets aan de hand is!!

Annika, ben nog niet helemaal topfit. Gaat ietsje beter vandaag na een nacht slaap van 11 uur. En vandaag lekker alleen thuis en dat is wel fijn. Want idd ziek zijn met kind dat lukt niet

Morgen ben ik sowieso vrij dus denk dat het wel over is dan. Hoop ik eigenlijk gewoon.

Oh, en nog een dikke voor deb, want volgens mij heb jij het heel zwaar!
Annika: ziek zijn is nooit leuk, maar met kind erbij kun je idd niet echt ziek zijn.. Gelukkig ben je wel al weer iets opgeknapt!

Ik ben vrijdag trouwens alweer 30 weken!! Kan weer aftellen

Raar trouwens dat ze tot 2 jaar niet knutselen.. Hier hetzelfde als bij hus. T vond het met een jaar ook al erg leuk om te kleuren, en kliederen

Kath: ook al rottige nacht gehad dus! F veel wakker? Of kon je zelf niet slapen?

Rain: Dank je wel!! Ja, ik zal niet ontkennen dat ik het niet zwaar heb, maar ik sla me er wel doorheen! Nog een aantal weken doorbikkelen!

terug voor jou, omdat je nog niet helemaal fit bent!! Wel lekker dat je zolang hebt geslapen!

Moom: ja ik heb het vandaag besproken op het werk, en gelukkig kreeg ik wel alle begrip en medewerking. Dus de laatste 4 weken kom ik 1x per week 3 uurtjes, en als het me niet lukt, mag ik helemaal stoppen! Geeft wel opluchting zo...

Zo, nu even gauw naar kdv, m'n meisje ophalen!
Niet geslapen door werkstressies en F. die 3 keer wakker werd van een nachtmerrie oid. Wat een moppie is t toch, loopt hier zo heerlijk rond te paraderen met haar boekjes, te brabbelen (happie is t nieuwe favo woord..). Nu uit eten met vriendinnetje, meld me morgen wel weer! Fijne avond iedereen!
Deb, leuke kado's voor T. met sint !!! (ik had wat gepost in het zak van sint topic, maar werd weer licht verkeerd begrepen, heb het maar even toegelicht)

Kath, M. had ook veel nachtmerries op die leeftijd, was vreselijk, werd er ook heel moe van !!

Annika, wat vreemd dat S. nog niet knutselt... M. is er al mee bezig sinds dat ze daar gekomen is !!! Klei doen ze ook al lang met haar, verf ook.(leidsters houden haar wel ernstig in de gaten, want ze stopt nog best wel wat in haar mond).

Vandaag is ze voor het eerst naar haar nieuwe groep gegaan (nog wel verticaal, maar ander lokaal+andere kindjes). Ze moest wel even wennen. Heb haar vanmiddag laten zien dat op haar oude groep nu allemaal baby's zitten.

Verder niet veel te melden. Heel de dag cursus gehad (was weer vermoeiend)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven