Daar ben ik weer :(

07-11-2011 20:20 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

zoals de titel al zegt, daar ben ik weer. In mijn vorige topic was te lezen dat vriend moelijk deed een dag voor onze gezamelijke vakantie wbt een etentje met vriendinnen. ( in het kort, hij vond dat niet normaal, dag voor de vakantie en had hem daarin moeten aanvoelen dat ie dat niet leuk vond, zou maar een uurtje of 2 weg zijn en had t van te voren overlegd.) De boel is een beetje gescaleerd en vriend is alsnog alleen op vakantie gegaan naar Mexico.

Vanuit daar hebben we gebeld en gemaild. Alsnog besloten dat ik een los ticket zou boeken en te gaan om aan onze relatie te werken.

Enfin, zo gezegd zo gedaan. Zoon naar oppas, ( zou naar zn vader gaan, ging niet door omdat ik eigenlijk niet zou gaan, verder niet belangrijk, even voor de volledigheid)

Sta vandaag op Schiphol. Krijg telefoon van mn broertje dat zoon ( ruim 1,5) 41 graden koorts heeft. Maakte me geen zorgen, hebben kleine kinderen wel vaker. Na een uurtje, wilde net door de douane, weer telefoon, zoon reageerde suf en was weinig aanspreekbaar, wilde niet eten of drinken. en ze hadden de dokter gebeld. Was nog in de veronderstelling dat t wel los zou lopen.

Toen ik naar de gate ging werd ik gebeld dat zoon doorgestuurd was naar t zkh. om hersenvliesontsteking uit te sluiten. Bleek niet zo te zijn, maar een longontsteking. Heb toen besloten niet te gaan om bij zoon te zijn.

Vriend gebeld en situatie uitgelegd, Natuurlijk was ie teleurgesteld. dat zou ik zijn en dat was ik ergens een beetje ook vanwege de vakantie. Echter gaat voor mij zoon voor een vakantie.,

Door deze situatie twijfelt vriend aan onze relatie en weet niet of ie wel verder wil. Alles gaat nl mis, met zoon zal t wel meevallen etc.

t lijkt wel een soap...

Ben ik nu zo verkeerd bezig??
quote:islaa schreef op 07 november 2011 @ 20:29:

Volgens vriend is het allemaal wel erg toevallig dat ie nu ziek is omdat we afgelopen zaterdag zouden gaan maar vanwege imo klein akkefietje is ie alleen gegaan.

Nu zoon ziek is, is dat voor hem TE toevallig en ik laat hem daar nu alleen etc etc,Wat zou je ervan vinden als de vriendin van zijn vader zich gedraagt zoals jouw vriend? Laat je toch niet zo koeieneren door die vent, geef je zoon het goede voorbeeld.
quote:Enn schreef op 07 november 2011 @ 20:29:

[...]

Ik vind de situatie van vandaag Idioter.

Nou ja, als TO de eerste situatie ook net zo idioot had gevonden als dat ik het vind, dan was deze situatie nooit ontstaan!

Want hij had met zijn blote billen een hoela dansje kunnen doen op de webcam, ik had echt van ze never nooit niet als een hondje achter hem aangevlogen...

droeftoeter!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Volgens vriend is het allemaal wel erg toevallig dat ie nu ziek is omdat we afgelopen zaterdag zouden gaan maar vanwege imo klein akkefietje is ie alleen gegaan.

Nu zoon ziek is, is dat voor hem TE toevallig en ik laat hem daar nu alleen etc etc,Ik vind hem een zeverzak, en een kwal dat ie eerst alleen gaat en niet als een volwassene iets met jou wil uitpraten en nu MOET jij maar naar hem toekomen, want nu WIL hij het. Ik zeg al, hij zoekt maar een ander jong ding uit daar, zou het wel weten als ik jou was.

Nu zoon ziek is, is dat voor hem TE toevallig en ik laat hem daar nu alleen etc etc,Wat een huillie zeg!

Nu zoon ziek is, is dat voor hem TE toevallig en ik laat hem daar nu alleen etc etc,Toevallig? Een kind van anderhalf? Spoort die man niet? Ow nee dat was al duidelijk. Jij ergens ook niet dat je nog serieus over de man zijn acties en woorden nadenkt. Bepaalt hij veel voor je? Mag je meer dingen niet? Vertelt hij je ook waar hij je het liefst in gekleed ziet? Etc.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
WEGWEZEN bij die gozer!

Hoeveel duidelijker wil je het hebben. Lees anders de eerdere reacties nog eens door. Koop een zaag (voor plank voor de kop).

Afkappen! nu!

Nooit meer zien, spreken, mailen etc.!
Ja we zouden idd samen op vakantie gaan naar mexico. De reden was omdat zoon een weekje bij zijn vader zou zijn.

Idd degene die mijn vorige topic hebben gelezen weten wat er speelt. Misschien stom en naief om alsnog te gaan en aan onze relatie te werken maar wilde het nog een kans geven.

Hij vroeg of ik hem wilde laten weten hoe het met zoon was, heb ik gedaan ( per sms) hij neemt niet op want is te teleurgesteld om te praten, maar daar reageert ie ook niet eens op.

ben even met zoon aan de gang, kom later nog even kijken hier
Wat een zak hooi zeg, sjonge.

Wat zie je in die vent?
Hij neemt niet op.? Is hij anderhalf of zo?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
gouden lul ofzo?
quote:Yavanna schreef op 07 november 2011 @ 20:32:

[...]

Ik vind hem een zeverzak,

god mijn vocabulaire wordt wel uitgebreid zeg hier!

Ik ga eens ruzie zoeken met mijn scharrel
quote:boterblommetje schreef op 07 november 2011 @ 20:26:

jouw vriend verwacht voor je zieke zoontje te gaan ??

MafklapperMafklapper
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Nu zoon ziek is, is dat voor hem TE toevallig en ik laat hem daar nu alleen etc etc,De situatie van vandaag zou voor mij echt niks meer uitmaken. Het feit alleen al, dat hij door zo'n onbenullig dingetje alleen is vertrokken, zou voor mij genoeg zijn om afscheid van hem te nemen!
quote:islaa schreef op 07 november 2011 @ 20:33:

Ja we zouden idd samen op vakantie gaan naar mexico. De reden was omdat zoon een weekje bij zijn vader zou zijn.

Idd degene die mijn vorige topic hebben gelezen weten wat er speelt. Misschien stom en naief om alsnog te gaan en aan onze relatie te werken maar wilde het nog een kans geven.

Hij vroeg of ik hem wilde laten weten hoe het met zoon was, heb ik gedaan ( per sms) hij neemt niet op want is te teleurgesteld om te praten, maar daar reageert ie ook niet eens op.

ben even met zoon aan de gang, kom later nog even kijken hier Beterschap voor je kereltje meid, maar wat een zieligerd die vent. Hij is teleurgesteld en neemt de telefoon niet op. Ik zou het zelfs van een 16 jarige overdreven vinden.
Het was blijkbaar toch moeilijker dan hij dacht, om daar zo'n Mexicaans chikie te scoren!
quote:jo12345 schreef op 07 november 2011 @ 20:37:

Het was blijkbaar toch moeilijker dan hij dacht, om daar zo'n Mexicaans chikie te scoren!Het is buiten het seizoen he.
even snel nog..

nee ben niet onzeker oid. En ik ben ook niet iemand die niet zonder vriend kan.

Ik weet dat ik het de eerste keer al had moeten afkappen wbt het etentje, maar na wat telefoontjes en gemail heb ik toch besloten het nog een kans te geven. Verder was er nl niet echt wat voorgevallen ( tenminste niet iets wat ook wel eens in andere relaties voorkomt) en wilde proberen er toch wat van te maken. Had idd al gezegd dat ik er mee wilde stoppen op deze manier.

idd bord voor mn kop blijkt nu.

Met zoon gaat t even, eerste shotje peniciline doet al wat werk, ook koorts is gezakt naar 40,1.
quote:islaa schreef op 07 november 2011 @ 20:33:

ben even met zoon aan de gang, kom later nog even kijken hier Tjonge wat een ontzettende droeftoeter zeg. Als hij al moeilijk doet als je met je vriendinnen wat gaat drinken, dit escaleert en dan bij ziekte van je kind over Te toevallig gaat spreken. Zou ik lekker naar de stad gaan, een paar kistjes kopen (o sorry, ben man, pumps dan maar) en hem er lekker uittrappen. Wat een dramaqueen zeg. Besteed lekker de aandacht aan je kind en je vriendinnen! Begrijp dat jullie geen 12 meer zijn, toch?
Je zegt dat er niet echt iets was voorgevallen wat in andere relaties ook wel gebeurt. In mijn relatie gaat mijn man/vriend niet lopen miepen als ik wat wil drinken met mijn vriendinnen zo voor de vakantie. Ook zou hij niet alleen weggaan. Ook zou hij niet van mij verwachten hem alsnog na te reizen op afroep. Hij zou zeker niet zeuren over mijn zieke kind danwel twijfelen of hij wel echt ziek was...En dan de telefoon niet opnemen, stel dat het niet goed ging met je zoontje. Wat een desinteresse zeg. Moet ik nog even doorgaan? Je bent er toch wel klaar mee toch???
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
't Is inderdaad een halve zool die gast.

Maar.....ik geloof dat ik als moeder toch echt al na de eerste telefoontjes rechtsomkeert had gedraait richting zoon en niet pas na een paar telefoontjes....

Sta vandaag op Schiphol. Krijg telefoon van mn broertje dat zoon ( ruim 1,5) 41 graden koorts heeft. Maakte me geen zorgen, hebben kleine kinderen wel vaker. Na een uurtje, wilde net door de douane, weer telefoon, zoon reageerde suf en was weinig aanspreekbaar, wilde niet eten of drinken. en ze hadden de dokter gebeld. Was nog in de veronderstelling dat t wel los zou lopen.

Het gaat ook om het feit dat je anderen opzadelt met jouw zieke kind. Ik neem aan dat jouw broertje zich ook wel flink zorgen maakte toen hij notabene 41 graden koorts bleek te hebben.

Maar misschien ligt het aan mij, kweenie.
Optimist tot in de kist!
quote:islaa schreef op 07 november 2011 @ 20:42:

even snel nog..

nee ben niet onzeker oid. En ik ben ook niet iemand die niet zonder vriend kan.

Ik weet dat ik het de eerste keer al had moeten afkappen wbt het etentje, maar na wat telefoontjes en gemail heb ik toch besloten het nog een kans te geven. Verder was er nl niet echt wat voorgevallen ( tenminste niet iets wat ook wel eens in andere relaties voorkomt) en wilde proberen er toch wat van te maken. Had idd al gezegd dat ik er mee wilde stoppen op deze manier.

.

Pardon?

Iemand die een week loopt te meuten omdat hij niet weet of hij wel samen op vakantie wil en vervolgens ALLEEN vertrekt noem jij normaal?

Wat een typische kijk op relaties hebben sommige mensen toch

Nu zoon ziek is, is dat voor hem TE toevallig en ik laat hem daar nu alleen etc etc,Ik ga maar niet proberen om alle benamingen voor hem te overtreffen, want dat lukt nooit. Uit wat je hier schrijft, lees ik dat hij jou niet vertrouwt. Kennelijk denkt hij dat jij de boel zit te verzinnen. Daar zou ik snel klaar mee zijn. Los van de andere dingen die genoemd zijn.
*edit, nou ja wat Djin zegt dus*
Ik snap niet dat je van plan was achter hem aan te gaan nadat hij je eerst om een kinderachtige reden in Nederland achter heeft gelaten. 'Aan de relatie werken' kun je toch ook in nederland doen. Al zou ik persoonlijk helemaal niet neer aan de relatie werken met hem.

Nu zoon ziek is, is dat voor hem TE toevallig en ik laat hem daar nu alleen etc etc,Het is ook geen toeval. Het is de Kosmos/ het Lot / de Heer / je Lichtgids / Karma / Whatever die dit veroorzaakt zodat jij inziet dat die vent van je een zak hooi eersteklas is. Notabene zelf vader en snapt dan nog niet dat je niet door de douane gaat als je hoort dat je kindje misschien hersenvliesontsteking heeft. Had hij gedacht dat jij gewoon zou komen en je kind (die misschien wel in het ziekenhuis moest blijven!) aan je familie over zou laten? Echt, lozen die vent. Hopelijk mist hij het vliegtuig naar huis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven