Daar ben ik weer :(

07-11-2011 20:20 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

zoals de titel al zegt, daar ben ik weer. In mijn vorige topic was te lezen dat vriend moelijk deed een dag voor onze gezamelijke vakantie wbt een etentje met vriendinnen. ( in het kort, hij vond dat niet normaal, dag voor de vakantie en had hem daarin moeten aanvoelen dat ie dat niet leuk vond, zou maar een uurtje of 2 weg zijn en had t van te voren overlegd.) De boel is een beetje gescaleerd en vriend is alsnog alleen op vakantie gegaan naar Mexico.

Vanuit daar hebben we gebeld en gemaild. Alsnog besloten dat ik een los ticket zou boeken en te gaan om aan onze relatie te werken.

Enfin, zo gezegd zo gedaan. Zoon naar oppas, ( zou naar zn vader gaan, ging niet door omdat ik eigenlijk niet zou gaan, verder niet belangrijk, even voor de volledigheid)

Sta vandaag op Schiphol. Krijg telefoon van mn broertje dat zoon ( ruim 1,5) 41 graden koorts heeft. Maakte me geen zorgen, hebben kleine kinderen wel vaker. Na een uurtje, wilde net door de douane, weer telefoon, zoon reageerde suf en was weinig aanspreekbaar, wilde niet eten of drinken. en ze hadden de dokter gebeld. Was nog in de veronderstelling dat t wel los zou lopen.

Toen ik naar de gate ging werd ik gebeld dat zoon doorgestuurd was naar t zkh. om hersenvliesontsteking uit te sluiten. Bleek niet zo te zijn, maar een longontsteking. Heb toen besloten niet te gaan om bij zoon te zijn.

Vriend gebeld en situatie uitgelegd, Natuurlijk was ie teleurgesteld. dat zou ik zijn en dat was ik ergens een beetje ook vanwege de vakantie. Echter gaat voor mij zoon voor een vakantie.,

Door deze situatie twijfelt vriend aan onze relatie en weet niet of ie wel verder wil. Alles gaat nl mis, met zoon zal t wel meevallen etc.

t lijkt wel een soap...

Ben ik nu zo verkeerd bezig??
Nee, je bent niet verkeerd bezig (althans niet ingeval van ziekte van zoon), maar wil je echt in een aandachtsstrijd tussen zoon en 'vriend' terechtkomen?

Zoek een nieuwe!
Hij is dus niet de vader en zo gedraagt hij zich ook lijkt het. Ik denk dat als een man een relatie begint met een vrouw met kinderen, hij moet beseffen dat het kind op de eerste plaats komt. Wil jij zo een man is de vraag?
Wat denk je zelf. Jouw kind moet altijd voor gaan. Hij heeft recht op jouw zorg. Hij zal voor jou altijd op nr 1 moeten staan zolang hij jouw zorg nodig heeft.

Vriend is volwassen mag je hopen en snapt uiteraard dat je in zo'n situatie jouw kind niet in de steek wilt laten. Als hij dit niet snapt is dat jammer maar zijn goed recht.

Als hij de relatie wil stoppen vanwege dit feit geeft hij aan dat hij er niet tegen kan dat hij rekening met jouw zoon moet houden en dat hij onder zoon staat.

Alleen maar eerlijk dat hij dat doet.
Je vriend gelijk geven niet omdat hij dat heeft maar omdat hij dan uit jouw leven verdwijnt.

Allereerst wil hij bepalen wie je wel of niet ziet.

Als je zoontje ziek is en er bekeken gaat worden in een ziekenhuis ben je als moeder erbij. Dat jouw 'vriend' dit niet snapt en nu conclusies trekt voor jullie is alleen maar goed denk ik. Dan zijn jij en je zoontje snel van deze man af.

Dus gelijk geven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
jouw vriend verwacht voor je zieke zoontje te gaan ??

Mafklapper
Wat een zak hooi. Tuurlijk hoor je bij je zoontje met longontsteking te zijn!

Beterschap voor je mannetje
Je vriend vindt zichzelf belangrijker dan jouw kind die naar het ziekenhuis moet?

Hij is gek. Lozen die knakker, die heeft geen begrip voor jouw situatie en heeft helemaal geen respect voor jouw leven.
Hij gedraagt zich idd niet als vader. Hij heeft ergens moeite dat zoon niet van hem is, en weet niet hoe ie daar mee om moet gaan.

Hij wist idd van te voren waar ie aan begon. Overigens heeft hij zelf ook kinderen ( wel pubers)
Nee, kind gaat voor. Die wil op dit moment zijn mama, want hij voelt zich niet lekker. Vriend kan lekker schuiven in Mexico. Vind het sowieso een rare situatie. Eerst laat ie jou stikken en gaat alleen en dan mag je weer komen 'om aan de relatie' te werken. Laat gaan die ouwe knakker.
Nee hoor ik had hetzelfde gedaan meis, ik zou ook mijn vakantie afblazen!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik begrijp niet waarom jij niet aan je vriend twijfelt!

Het is toch een ongelofelijke eikel dat hij om zo iets volslagen onbenulligs alleen is weg gegaan?

Jij lijkt wel gek, dat je serieus dan nog een keer een los ticket gaat kopen omdat meneer zich bedacht heeft.

Ik zou hem lekker in zijn gelijk laten stikken daar in Mexico!

Leuk hoor, op een paradijselijk palmenstrand in je eentje.

Als ik jou was zou ik een leuke vriend gaan zoeken (als je kind weer beter is!)

Verder vooral beterschap gewenst voor je kind.
Serieus???

en man die niet wil praten, die dan alleen op vakantie gaat omdat je wat ging drinken met je vriendinnen, daar praat jij nog mee???

Je bent niet wijs!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat een oud verlopen puddingbroodje.

DUMP hem.
Ja daag! Ik had je voor gek verklaard als je wel was gegaan!!

Er komt echt niks tussen moeder en kind. En al helemaal geen 'vriend'.

Kom nou...

Mijn advies: laat hem maar eens lekker aan zichzelf werken daar in Mexico, en kies jij eens voor het belangrijkste: je kindje en jezelf!

(hoe is het nu met je zoontje?)
quote:boterblommetje schreef op 07 november 2011 @ 20:26:

jouw vriend verwacht voor je zieke zoontje te gaan ??

MafklapperDat dus, overigens het baart me ergens zorgen dat jij dit op een forum komt navragen. Nogmaals geef de man volkomen gelijk en vraag of hij de deur achter zich dicht trekt op zijn weg naar buiten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goed dat je voor je kind hebt gekozen. Volgens mij gaat het niet tussen jou en vriend lukken. Kinderachtig allemaal hoe het gegaan is dat hij eerst niet met jou op vakantie wilde, toen weer wel. Pffff.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
en je was van plan om met hem op vakantie te gaan zonder je zoontje toch?

Dus had hij jouw onverdeelde aandacht gehad in Mexico.

En dan nog zeiken als je met vriendinnen wilt eten voor die tijd.

1+1= een egoistische zak
In mijn ogen gaan de normale behoeften van een kind altijd voor op die van je relatie.

Een ziek kind gaat voor een vakantie in mijn ogen.

Verwacht je vriend nu echt dat jij gaat zeggen: 'lieverd, ga jij maar ziek zijn bij de oppas, dan gaat mama lekker naar Mexico om vakantie te vieren.'
Sjongejonge....ponylul.
Volgens vriend is het allemaal wel erg toevallig dat ie nu ziek is omdat we afgelopen zaterdag zouden gaan maar vanwege imo klein akkefietje is ie alleen gegaan.

Nu zoon ziek is, is dat voor hem TE toevallig en ik laat hem daar nu alleen etc etc,
quote:Summerdance schreef op 07 november 2011 @ 20:27:

Serieus???

en man die niet wil praten, die dan alleen op vakantie gaat omdat je wat ging drinken met je vriendinnen, daar praat jij nog mee???

Je bent niet wijs!Ik vind de situatie van vandaag Idioter.
quote:Vl43inder schreef op 07 november 2011 @ 20:28:

Sjongejonge....ponylul. maar wel waar....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Je zou het toch uitmaken? Daar is het verkeerd gegaan, je was vergeten dit mee te delen
Ben je zo onzeker dat je niet zonder een vriend wil blijven? Ik had al lang de balen van hem gehad.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven