Daar ben ik weer :(

07-11-2011 20:20 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

zoals de titel al zegt, daar ben ik weer. In mijn vorige topic was te lezen dat vriend moelijk deed een dag voor onze gezamelijke vakantie wbt een etentje met vriendinnen. ( in het kort, hij vond dat niet normaal, dag voor de vakantie en had hem daarin moeten aanvoelen dat ie dat niet leuk vond, zou maar een uurtje of 2 weg zijn en had t van te voren overlegd.) De boel is een beetje gescaleerd en vriend is alsnog alleen op vakantie gegaan naar Mexico.

Vanuit daar hebben we gebeld en gemaild. Alsnog besloten dat ik een los ticket zou boeken en te gaan om aan onze relatie te werken.

Enfin, zo gezegd zo gedaan. Zoon naar oppas, ( zou naar zn vader gaan, ging niet door omdat ik eigenlijk niet zou gaan, verder niet belangrijk, even voor de volledigheid)

Sta vandaag op Schiphol. Krijg telefoon van mn broertje dat zoon ( ruim 1,5) 41 graden koorts heeft. Maakte me geen zorgen, hebben kleine kinderen wel vaker. Na een uurtje, wilde net door de douane, weer telefoon, zoon reageerde suf en was weinig aanspreekbaar, wilde niet eten of drinken. en ze hadden de dokter gebeld. Was nog in de veronderstelling dat t wel los zou lopen.

Toen ik naar de gate ging werd ik gebeld dat zoon doorgestuurd was naar t zkh. om hersenvliesontsteking uit te sluiten. Bleek niet zo te zijn, maar een longontsteking. Heb toen besloten niet te gaan om bij zoon te zijn.

Vriend gebeld en situatie uitgelegd, Natuurlijk was ie teleurgesteld. dat zou ik zijn en dat was ik ergens een beetje ook vanwege de vakantie. Echter gaat voor mij zoon voor een vakantie.,

Door deze situatie twijfelt vriend aan onze relatie en weet niet of ie wel verder wil. Alles gaat nl mis, met zoon zal t wel meevallen etc.

t lijkt wel een soap...

Ben ik nu zo verkeerd bezig??
Alle reacties Link kopieren
Ha Islaa, hoe is het nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven