Dr. Murray moet brommen.
maandag 7 november 2011 om 22:42
maandag 7 november 2011 om 22:51
maandag 7 november 2011 om 23:24
Tja dan kun je deze dokter wel de schuld geven zoals ze in Amerika doen, maar dan was er wel weer een andere dokter geweest die hem deze medicijnen af, net als er altijd een dokter was om zijn gezicht verder te verminken.
Ik vrees dat MJ zijn dood echt grotendeels zelf veroorzaakt heeft, want het was een wandelende tijdbom.
Ik vrees dat MJ zijn dood echt grotendeels zelf veroorzaakt heeft, want het was een wandelende tijdbom.
dinsdag 8 november 2011 om 08:16
Een arts legt een eed af en dient daarna zijn verantwoordelijkheid te nemen. Er zijn zat gestoorde patienten die van alles willen wat niet goed voor hen is. Het is juist aan een arts om daarin grenzen te bewaken en er niet zomaar in mee te gaan. Doet een arts dat niet goed, dan zal hij ter verantwoording worden geroepen en daar - zoals nu - voor moeten boeten. Geheel terecht, lijkt mij.
dinsdag 8 november 2011 om 10:41
Murray had beter moeten weten, maar hij koos voor het geld. In die zin is hij schuldig. Verder is MJ vooral zelf verantwoordelijk voor zijn dood. En zijn ouders mogen zichzelf ook wel eens achter de oren gaan krabben. Het is makkelijk om de totale verantwoordelijkheid bij de arts neer te leggen, zodat ze hun eigen aandeel niet onder ogen hoeven te zien.
dinsdag 8 november 2011 om 11:26
@nessemeisje
Ik moet wel heel erg om jouw post lachen. Dat de ouders in zijn jeugd flinke steken hebben laten vallen, dat is algemeen bekend. Maar om hen hier de schuld van te geven, terwijl hun zoon inmiddels al 50 jaar oud was? Hoeveel 50-jarigen denk jij dat er zijn die nog naar hun ouders luisteren?
Ik moet wel heel erg om jouw post lachen. Dat de ouders in zijn jeugd flinke steken hebben laten vallen, dat is algemeen bekend. Maar om hen hier de schuld van te geven, terwijl hun zoon inmiddels al 50 jaar oud was? Hoeveel 50-jarigen denk jij dat er zijn die nog naar hun ouders luisteren?
dinsdag 8 november 2011 om 11:34
quote:zionomi schreef op 07 november 2011 @ 23:56:
anders had ie het wel via een andere arts voor elkaar gekregen hoor,nu was doc Murray toevallig degene die het toe had gediend...Toevallig? Daar koos Dr. Murray zelf voor. Als je arts ingaat op de (verkeerde) vraag van een patiënt is dat je eigen keuze.
anders had ie het wel via een andere arts voor elkaar gekregen hoor,nu was doc Murray toevallig degene die het toe had gediend...Toevallig? Daar koos Dr. Murray zelf voor. Als je arts ingaat op de (verkeerde) vraag van een patiënt is dat je eigen keuze.
dinsdag 8 november 2011 om 12:03
quote:nummerzoveel schreef op 08 november 2011 @ 11:26:
@nessemeisje
Ik moet wel heel erg om jouw post lachen. Dat de ouders in zijn jeugd flinke steken hebben laten vallen, dat is algemeen bekend. Maar om hen hier de schuld van te geven, terwijl hun zoon inmiddels al 50 jaar oud was? Hoeveel 50-jarigen denk jij dat er zijn die nog naar hun ouders luisteren?Ik heb het meer over het huilen in de media en de schuld bij een ander leggen en zelf je eigen aandeel in de geestegesteldheid van je zoon niet zien.
@nessemeisje
Ik moet wel heel erg om jouw post lachen. Dat de ouders in zijn jeugd flinke steken hebben laten vallen, dat is algemeen bekend. Maar om hen hier de schuld van te geven, terwijl hun zoon inmiddels al 50 jaar oud was? Hoeveel 50-jarigen denk jij dat er zijn die nog naar hun ouders luisteren?Ik heb het meer over het huilen in de media en de schuld bij een ander leggen en zelf je eigen aandeel in de geestegesteldheid van je zoon niet zien.
dinsdag 8 november 2011 om 13:57
ik vind zowel dr murray schuldig ( hij gaf MJ de medicijnen ) en MJ zelf ook, die vroeg er om en het is idd waar, had murray ze hem niet gegeven dan had een ander dat wel gedaan.
maar dan nog murray heeft zijn vak niet goed uitgeoefend in ruil voor een vette cheque, zoals hier al vermeld, het is terecht hem daarvoor verantwoordelijk te maken en te berechten.
maar dan nog murray heeft zijn vak niet goed uitgeoefend in ruil voor een vette cheque, zoals hier al vermeld, het is terecht hem daarvoor verantwoordelijk te maken en te berechten.