parijs in december, tips?

08-11-2011 14:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allen,

vriend en ik zouden graag een wkd naar parijs willen in december. overdag lekker de drukke toeristische trekpleisters op zoeken maar terug naar t hotel waar t niet al te druk is en je de franse sfeer proeft met lekker eten, bakkertjes en leuke winkeltjes.

nu zie ik door alle hotels de leukste neit meer en wordt kiezen alleen maar moeilijker. iemand tips? ervaringen? we gaan met de auto heen.

groetjes!
Ik zou als ik jou/jullie was lekker met de trien gaan. Die auto kost je minstens 25¤ per dag en je gebruikt hem daar toch niet.

:-)

Ik heb een keer in Hotel Brittanique geslapen ( duur en klein maar wel luxe en heerlijke lokatie) maar we zijn ook een keer bij Timhotel geweest. Dat was dus goedkoop en de lokatie was niet mooi, maar wel ad overkant vd straat een heerlijke Japanner en zo'n beetje naast het metro station. Kamers waren verrassend goed dus voor iets goedkoper is die absoluut aan te raden.
Leuk restaurant is: http://www.relaisdevenise.com/index.htm
In de wijk Montparnasse kun je gezellig vertoeven en voor een redelijke prijs een hotel boeken.

Trein is inderdaad een aanrader. Auto is duur en gegarandeerd dat je hem niet geparkeerd krijgt (hulde aan de Fransen met hun fileparkeren...beetje jaloers).

Veel plezier.
Ik ben in augustus in Parijs geweest en heb toen in een appartement geslapen. Ik vond het een aanrader, je hebt lekker alles voor jezelf en net wat meer ruimte dan in een hotel. Het idee dat als je je deur van je 'eigen appartement' achter je dicht trekt en direct in het Parijs leven staat gaf mij wel een kick! :-) Ik heb geboekt via weekendparijs.com, het appartement heette Marais tresoir. Erg leuk en veel winkels zijn in die wijk ook op zondag open! Veel plezier alvast!
Janny, dat ziet er leuk uit! dat is wijk le marais.

lijkt me ook heerlijk, drukte opzoeken als je wil maar ook even rustig bijkomen. ik ga eens even verder op zoek
Net terug van een dagje parijs. Ik heb meerdere hotels bezocht. Ik vond Timhotel Montmartre wel erg leuk. Eenvoudig, maar schone kamers. Tip; boek een kamer op de 4e of 5e etage. Prachtig uitzicht!
Ik zou alle dagaanbiedingen in de gaten houden! Parijs staat er echt heeeel vaak tussen. Op t linkje is zo n overzicht met allerlei dagaanbieders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven