De Mooiste Brief Ooit...!!!

09-11-2011 08:33 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb deze brief maar verwijdert, want hier hebben mensen schijnbaar niet eens het hart om dit te kunnen begrijpen.

Wat vinden jullie van deze brief..?

Totaal aantal stemmen: 15

Dit is de mooiste brief die ik ooit gelezen heb.. (7%)
Deze brief is goed en duidelijk geschreven.. (7%)
Deze brief is waardeloos.. (67%)
Iets anders, geef reactie wat je dan bedoelt.. (20%)
anoniem_139995 wijzigde dit bericht op 09-11-2011 08:50
Reden: slechte mensen!!
% gewijzigd
Bedankt Emaille en Kaatjuh
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 november 2011 @ 09:21:

[...]

Laatst las ik iets moois over wat mensen zeggen voor het woordje "maar". Even denken waar dat ook al weer was.Gaat tie lekker MV? Verkeerde been en bed enzo?
quote:enter schreef op 09 november 2011 @ 09:18:

vredeskind wijzigde dit bericht op 09-11-2011 08:50 met 99%: slechte mensen!!

dit is ban waardig TO plus daarbij niet erg aardig...Als er al bannen worden uitgedeeld omdat iemand onaardig reageert weet ik er nog wel een stuk of 4 in dit topic die mail te gemoed kunnen zien. En ja, jij hoort daar bij.
Ik ben wel een beetje benieuwd wat hier stond...
quote:pandorab schreef op 09 november 2011 @ 09:11:

Mag ik zeggen dat ik vind dat je vaak lullige reacties geeft, terwijl je in je eigen topics al in een crisis schoot als mensen eerlijke feedback gaven?

Over de brief kan ik verder niets zeggen, ik heb 'm niet gelezen omdat 'ie al weg was.
Ik heb maar gestemd op "deze brief is waardeloos" want ik kan hem niet lezen en ik schijn een slecht mens te zijn
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?Wathebbikgemist?

:-D
Ik heb 't ook gemist.

Wel zie ik een stukje gequote op pagina één, waarin TO schrijft dat hij een IQ heeft van 84. Dat is inderdaad lager dan de het gemiddelde IQ in Nederland. Het valt me wel op dat het stukje wat gequote is wel erg goed en netjes geschreven is, grammaticaal in orde en zonder spelfouten(op het woord 'volgroeide' na dan).

Blijkbaar kan iemand met het denkniveau van een kind van 12 wel (bijna)foutloos Nederlands.

Ik weet niet wat ik daar van moet denken, maar de brief kan ik dus niet meer lezen....en heb dus ook niet gestemd.
De brief was geschreven door een vriend van TO. Vandaar dat hij foutloos was.
Aahaaa! Dank je wel, Schuit. Dat verklaart een hoop.
Geen dank ;)
X
quote:danivo schreef op 09 november 2011 @ 09:06:

[...]

welke van de 12?

[afbeelding]
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Suze02 schreef op 09 november 2011 @ 10:11:

[...]

Als er al bannen worden uitgedeeld omdat iemand onaardig reageert weet ik er nog wel een stuk of 4 in dit topic die mail te gemoed kunnen zien. En ja, jij hoort daar bij.
GVD ik wil "de mooiste brief ooit" lezen!!!
quote:vredeskind schreef op 09 november 2011 @ 08:35:

laat maar zitten, want mensen hier op deze site zijn niet gevoelig, want de brief schreef ik vanuit het diepst van mijn hart, maar mensen hier zijn gevoelloos schijnbaar..want deze brief vond iedereen heel mooi, behalve dan op deze site, schijnbaar is deze site niet de juiste plek voor gevoelige brieven.....mensen nmoeten wel een hart hebben om dit aan te kunnen voelen.

Ik ken je brief niet, maar vind het waardeloos dat je hem hebt weggehaald.

En als iedereen al vond dat de brief mooi was, dan staat ie toch al vaak genoeg op internet? Waarom dan ook nog hier?
quote:klavier schreef op 09 november 2011 @ 21:15:

[...]

Ik ken je brief niet, maar vind het waardeloos dat je hem hebt weggehaald.

Vreemd he, na die vriendelijke reacties
Als to herkenbaar wordt door de brief is het alleen maar goed dat hij hem heeft weggehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven