De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Ik zal het er vanavond even met Midaman over hebben, in principe hebben we nog niets op 7 juni. Ik moet dan wel even kijken of en hoeveel kinderen ik meeneem (ik weet natuurlijk nog niet hoe het gaat lopen met eventuele borstvoeding).

De beurs was leuk. We waren er rond 12 uur en hebben zeker tot half 4 op de 9-maandenbeurs rondgelopen. Daarna nog even naar de (vr)eethal, dat was ook erg lekker! Eigenlijk heb ik niet veel gekocht, 2 hoesjes voor het aankleedkussen en van dermocare een pakketje (badschuim, pleisters en zeeppomp voor handjes wassen) met een rugzak van sesamstraat. Voor de rest heb ik een tas vol met monstertjes, folders en andere meuk. Onderweg nog even gestopt bij de Mac, voordat ik thuis was was het 21.00 uur.

Jaimie, je hoeft niet nieuwsgierig te zijn hoor, want Snico heeft (nog) niets spannends verteld op de groep.

Daan heeft ook een periode gehad dat het wegbrengen erg zielig was, maar ik had ook gewoon geen keuze, ik moest toch gewoon gaan werken. Ik merkte dat het het beste werkte als ik gewoon zo snel mogelijk afscheid nam en niet eindeloos probeerde te troosten. Meestal was hij alweer stil voordat ik in de auto zat.

Kikkie, ik word daar regelmatig op aangesproken , dus ik heb mijn woordje inmiddels wel klaar. Ja niet gek natuurlijk met inmiddels een i-cup (en dat met mijn 1.54m). Ik heb eigenlijk ook wel een beetje besloten dat ik na het ontzwangeren en afvallen een keer naar de dokter ga om eens te bespreken of er niets aan gedaan kan worden. Of het moet na deze zwangerschap wél drastisch minder worden.
En, Mida, ik ben wel benieuwd wat er uit de bepreking is gekomen . Ik kan me voorstellen dat het voor jou misschien allemaal wat onzeker lijkt, het is tenslotte maar 2 maanden na de bevalling.. Komt vast goed, en anders prikken we gewoon een nieuwe datum want ik wil jou en Daan graag ontmoeten!

Nikki fietsen met 2 kids is echt heel leuk! Ik heb zoals je weet geen auto en ik vind het erg prettig nu wat mobieler te zijn! Ik heb al veel gefietst deze week, naar de psz en naar een vriendin toe. Gaat echt 10 keerr zo snel als lopen met een peuter erbij haha. Jammer alleen dat ik Dtje nu niet meer in mijn vizier heb...

Hebben jullie Idols gezien? Jamjam ik heb genoten van Nigel!! Niet dat hij nou zo geweldig zong maar jullie begrijpen het vast wel hè. (John Williams is inderdaad ook errug leuk!!) Ik hoop dat Natalie eruit gaat, al vond ik haar vertolking van het nummer van Tina Turner wel erg bij haar passen. Maar ik vind dat nummer zoiezo geweldig!
Wat nou plaats bericht, vergeet ik helemaal te vertellen dat we vandaag naar de kabouter plop show zijn geweest!! Geweldig al die blije kindjes (vooral die van mij )
bon soir!

Nee die Nigel kan ik echt niet lekker vinden. Geef mij maar die John inderdaad.

Mida, ik kna me voorstellen dat je daar over nadenkt, bij mij is het ook regelmatig in me op gekomen. Maar ik weet ook dat als ik slanker ben dat het minder was, dus heb de hoop dat het ook minder wordt als ik ga afvallen. Ik ben met sonja bezig en ik zit me nu toch een partij te snoepen. grrrr, ik kan het gewoon niet laten. slappeling. De volgende keer ga ik eens een opmerking terug plaatsen haha.

Trouwens wat ik je nog wilde zeggen: ik zat laatst naar T te kijken en er kwam zo'n speciaal gevoel in me op, dat alle ellende het me zo waard is geweest omdat ik haar nu in mijn armen heb. Zonder de miskramen had ik dit moppie niet mogen leren kennen (heel krom want anders had ik natuurlijk een ander kindje leren kennen, maar kan het niet helemaal uitleggen), ik kan de miskramen nu heel goed een plekje geven. Ik hoop voor jou dat je dat straks ook zo voelt. Het voelt heel rijk!!!

Jaimie, ooh dat peuterspeelzaal verhaal is zo herkenbaar. R vond het de eerste keer ook best maar de keren daarna was het altijd huilen. Hij heeft het ook vaak na de vakanties dan moet ie ook weer wennen. Sommige dingen wilde hij ook perse niet, zoals in de kring zitten en knutselen. Dat komt eigenlijk nu pas een beetje. Aankomende vrijdag mag hij trakteren nog voor de geboorte van T. Nog ideeen? Ik dacht zelf aan een lange vinger gedoopt in de muisjes, maar weet niet zo goed waar ik dat in moet presenteren. (tjonge jonge wat een problemen haha)

Gisteravond waren we allebei zo moe dat we naar bed zijn gegaan met T tussen ons in op het aankleedkussen. Ze moest nog een laatste voeding maar we dachten, die wordt wel wakker. Ja dat werd ze ook, alleen vannacht om vijf uur. (schaam smilie) Heeft ze dus van 8 tot 5 geslapen! Ze slaapt de hele week al door, maar dit zeg ik heeeel zachtjes.
en wederom excuus voor het van de hak op de tak springen.
snico vergeet ik helemaal op jou te reageren, sorry! Ik duim weer voor je spannend.

Hopelijk heb je niets naars meegemaakt op school?
Kik, ik heb getrakteerd op slagroomsoesjes die ik heb gedoopt in muisjes, gewoon een beetje botor erop en die in een schaal gedaan.

En goed dat T doorslaapt. Lekker is dat he?

Ik ga de kids een aankleden zometeen even bij mijn oma op visite. Nikkiman is voetballen.

Jamie wat leuk naar Kabouter Plop, M gaat volgende week met oma naar Nijntje.
Hoi meiden,

Eigenlijk heb ik het er nog niet over gehad (de meeting dan) maar dat komt wel goed hoor! Ik moet wel zeggen dat ik het idd spannend vind omdat het zelfs nog maar 6 weken na de bevalling is, tenzij het een geplande keizersnee wordt dan (ik neem aan dat ze dat ruim voor de uitgerekende datum plannen). Ik heb trouwens besloten dat (als het nodig is) ik wel een draaipoging wil ondernemen, maar dan wel pas in week 36/37 en niet in week 34 zoals de gyn voorstelde. Dan heeft hij nog even de tijd om zelf te draaien.

Jaimie, helaas is je favoriet gisteren gesneuveld, gelukkig zit Nikki er nog in. Neefje was trouwens weer goed in beeld.

Leuk zeg naar kabouter plop! Ik zou met Daan ook wel naar zoiets toe willen, maar hij is eigenlijk nog maar 1 keer wakker gebleven overdag dus wacht ik daar maar mee tot hij wat vaker niet meer slaapt 's middags.

Kikkie, ik ben wel eens 10 kg afgevallen en toen werden mijn borsten ook niet minder, dus ik ben bang dat het nu ook niet echt veel minder wordt als ik ga afvallen. Hoewel ze sinds de 1e zwangerschap wel 4 (!) maten zijn gegroeid, dus misschien gaat het er nu wel af.

Eerlijk gezegd ben ik op 3 februari helemaal vergeten dat het precies een jaar geleden was dat ik de miskraam had .Het was wel carnaval dus ik had behoorlijk wat afleiding, maar ik denk dat dat wel aangeeft dat ik er niet meer zo mee bezig ben als een tijdje geleden. Gelukkig maar! Ik kan ook niet wachten tot de baby komt, ik merk wel dat ik nu al echt nieuwsgierig ben hoe hij eruit gaat zien en of hij een beetje op zijn broertje lijkt, ook qua karakter.

Geweldig dat T al zo goed heeft doorgeslapen!

Nikki, ik wilde ook soesjes maken ipv beschuiten, omdat ik zelf geen boter lust en dus nooit mee kan doen met de beschuit met muisjes. Maar ik wilde dan de soesjes in gesmolten witte chocolade soppen en dan in de muisjes. Voor de kraamvisite wil ik ze dan in kleine porties weer invriezen zodat ik gewoon een uur voordat de visite komt een zakje uit de vriezer kan leggen.
Is ook een goed idee in gesmolten witte chocolade en vast ook nog heel lekker! Ik lust zelf ook geen boter dus ik doe ook nooit mee met beschuit met muisjes.

Gister zijn we wezen zwemmen met de kids, harstikke leuk! M durft nu zelfs vanaf de waterkant zo in het water te springen, met de bandjes om omdat ze toch wel blijft drijven. Ze had een periode een beetje vrees voor water als ze er niet kon staan, maar dat wordt gelukkig minder. En R vond het reuze interresant en is gelukkig ook in de maxi in slaap gevallen.

Hij ligt trouwens helemaal niet meer ingebakerd, ook niet meer 's nacht. En het gaat goed, eerste 2 nachten was hij om 5 uur wakker daarna 2 nachten om 6 uur en vanmorgen was het half 7. Dus gaat de goeie kant op.
Wat een rust hier, iedereen druk druk druk???

Hier eigenlijk ook niet veel nieuws, moet even rekeningen betalen, altijd minder leuk!
Goedemorgen!

Ik heb gisteren gewerkt en lag op tijd in bed. Midaman is voor een 2-daagse cursus naar Lelystad, voor ons een behoorlijk eindje rijden zeker als je al om half 9 aanwezig moet zijn, dus is hij gisteren samen met een collega in een hotel blijven slapen. Vanavond komt hij weer thuis, gelukkig. Hij heeft de komende tijd erg veel cursussen, vaak 2 of 3 dagen na elkaar dus het zal nog wel vaker voorkomen. Hopelijk valt het vlak na de bevalling mee, want ik vind het nu al niet leuk, laat staan als er dadelijk nog een baby bij is.

Nikki, fijn dat M al zo watervrij is! Daan vindt het leuk in het peuterbadje, maar wil absuluut niet dat zijn hoofd nat wordt, het diepe hoef ik al helemaal niet te verwachten. Maar wij gaan ook niet zo vaak zwemmen, eerlijk gezegd heeft mama ook een beetje watervrees .

Goed van R dat hij nu helemaal niet meer is ingebakerd! Hoe laat was hij vanmorgen wakker?

Hoe is het met de andere dames?

Cola, Snico????
Hij was vanmorgen weer om 6 uur wakker. Hij is de hele dag al aan het klooien met slaapjes, doodvermoeiend.

Vandaag voor mij laatste keer manueel therapie gehad,, valt niet meer veel te kraken, gelukkig voelt het allemaal al een stuk beter.

Ik ben zelf ook niet zo'n waterrat, maar probeer M toch wel een beetje tot waterrat te dopen, gewoon ook voor zwemles enzo, ik zie het al helemaal voor me dat zij dus niet zou gaan zwemmen enzo, ze was/is namelijk echt zo zodra het diep werd had ik een aapje die om me heen geklemd zat. Dus langzaam durft ze nu in het diepe als ik 1 hand ook vast heb, voor de rest blijft ze gewoon drijven en gaat dan trappelen met haar benen.

Kik, blijft je meisje nu doorslapen?
hello ladies,

sorry voor het minder schrijven, had het even druk.

Mida, das ook niet gezellig. Ik vind het ook nooit leuk als kikkieman er niet is, laatstaan 2 of drie dagen.

Leuk dat jullie allebei aan het zwemmen zijn. Zou ik ook wel weer willen doen maar ja T mag nog niet. Maar misschien eens alleen met R.

Maandag met T naar het cb geweest, ze is nu 4560 gram en 55 cm. Ze groeit dus goed. Wel vonden ze haar toch een beetje scheef liggen wat kan wijzen op een afwijking in de heup wat ze in het ziekenhuis bij haar geboorte ook al meenden te zien. Dat kan zijn omdat ze lang in stuit heeft gelegen. Dus maar afwachten tot de echo op 8 april. Word er wel een beetje huiverig voor dat ze misschien in een spreidbroekje moet. Maar ja wat moet, dat moet.

Nog een vraagje over voedingen. T krijgt nu s ochtends en s avonds een bv, daartussen nog 3 kv. De afgelopen dagen begonnen we een aardig ritme te krijgen (jaja met doorslapen!!!!). vaak de eerste voeding om 5.30 dan een kv om 10.00-10.30 dan een kv om 14.00 dan een kv om 18.00-18.30 en de laatste voeding vaak om 22.30. Maar vanochtend moest ik haar wakker maken om 08.00!! (mij hoor je niet maar goed schema weer weg haha).

Hadden jullie met 8 weken al een ritme in de dag zitten, ik kan het me met R niet zo goed meer herinneren.

Ga R even proberen op bed te leggen, en T nu een fles geven.
verhaal op de groep!
Hai lieve kippen!

Moet ik me weer opnieuw voorstellen?

Ik heb het zo schreeuwend druk, niet normaal meer! Allereerst, 7 juni staat in mn agenda, ik kan, gezellig! Ik neem wel alletwee mn apen mee, Lief heeft nachtdienst dan, dus moet slapen en ze lopen alletwee wel.

Kijken wat ik onthouden heb.

Mida, vervelend een stuit! Ik duim dat hij voor die tijd al draaien gaat! Hoe voel je je verder, is deze zwangerschap pittiger dan die van Daan?

Nik, alletwee je kindjes weer opgeknapt?

Jaimie, ik heb hier twee koters die ook helemaal wild zijn van fietsen, Mini kan ik gillend uit de tuin halen als we niet op de fiets blijken te stappen maar met de wagen gaan. Ik vind het heel makkelijk, hoewel ik heel veel lopend blijf doen, ook goed voor mij en voor Kaatje!

Snico, ik ga zo even lezen.

Kik, wat heerlijk dat T gewoon al een ritme heeft en zo goed slaapt! Super hoor!

Zo, dit is eigenlijk blijven hangen en dat Mida en Nik geen boetr lustten, lust ik ook niet, vond ik wel grappig.

Ik knal straks ook even wat op de groep.

Verder gaat het hier goed, druk, druk, druk! Ik heb ook weinig tijd en kans om achter de computer te sporingen omdat Lief nu weer op school zit. Overdag lukt het bijna niet (Ik ben nu al drie ker opgestaan om Mini uit de vensterbank te trekken, dus het is niet echt ideaal zo). en als hij 's avonds thuis is moet hij er vaak achter. Over een maandje gaat hij de straat weer op en heb ik meer tijd voor jullie!

Verder gaat het goed hier, kinders doen het goed en ik geniet nog steeds met volle teugen. Ik ga even naar de groep!

Kus!
Hé meiden,

Kikkie, Daan had zeker al een soort schema toen hij 8 weken oud was, eerder zelfs al. Maar hij kreeg ook geen borstvoeding, dat is toch anders denk ik. Ik heb eigenlijk nooit gevoed op verzoek, maar hem een soort schema opgedrongen, ik merkte al snel dat hij zich ook gewoon op de "voedingstijden" meldde.

Goh hopelijk valt het wel mee met haar heupjes, een spreidbroekje lijkt me niet echt practisch.

Cola, fijn weer wat van je te horen! Jammer dat je het zo druk hebt, maar we vergeten je niet hoor.

Ik voel me best goed, maar ik begin het nu wel moeilijker te krijgen. Ik slaap slecht en ben zó moe. Daar komt bij dat Daan nu echt van zijn middagslaap afgaat. Als hij 's middags heeft geslapen krijgen we hem 's avonds niet naar bed en ligt hij soms tot half 10 te roepen en kletsen. Nu is hij 2 dagen overdag wakker geweest en hij sliep binnen 5 minuten! Dus het werkt wel, alleen nu heb ik overdag geen rustmoment meer, terwijl ik het eigenlijk wel nodig heb. Ik moet nog 4 weken werken, dus het einde is in zicht gelukkig. Dan kan ik het wat rustiger aan gaan doen.

Ik heb het net eens voorzichtig met Midaman over 7 juni gehad en hij loopt er niet warm voor dat ik op zijn vrije dag alleen met Daan op stap ga. Dus die moet ik nog even bewerken, maar ik kom in ieder geval zelf wel (als ik fit genoeg ben, dan). Het lijkt me leuk om jullie nu eindelijk eens in het echt te zien. Ik ben benieuwd of ik jullie ook meteen herken.

Ik ga even op de groep lezen.
JOEHOE!!!!!???

Iedereen druk?

Wij hebben ook een druk weekend achter de rug. Daan is niet naar bed geweest 's middags en overdag trek ik het wel, zeker omdat Midaman thuis is, maar 's avonds ben ik kapot.

Er gebeurt zo ook niets in huis, het is een puinhoop, er liggen 3 wassen te wachten en ik heb er dus 's avonds écht geen puf voor.

Nou ja nog even doorbijten.
Hier ook een druk weekend achter de rug! Gister hele dag bij mijn zusje in Noord-Holland geweest. Vanmorgen visite en vanmiddag een verjaardag. Zonet even boer zoekt vrouw gekeken.

Cola leuk om weer van je te horen! En mooi dat alles goed gaat! Waar leert Colaman voor?

Mida, jammer dat Midaman niet echt stond te springen, maar misschien een brutale vraag hoor, maar doen jullie dan nooit dingen apart in het weekend om dat jullie dat echt als quality-gezin tijd zien? Niet negatief bedoeld hoor, vroeg het me gewoon af.

Hier ligt nog 1 was in de droger en 1 in de machine, die ik nog op moet hangen. Verder ben ik redelijk bij, hoewel ik merk dat ik het moeilijker vind met 2 kids en een groot huis om alles echt goed bij te houden.

En schema volgens mij kreeg ik rond 3 maanden met R pas echt een schema. Dat schema ging super, totdat hij helemaal niet meer ingebakerd lag en dus elke morgen om 6 uur wakker was. Maar vanmorgen was hij weer om half 8 wakker dus hoop dat hij dat nu een beetje weer oppakt.

Zo ga nu nog even aan de was! blgh
Hoi,

Nikki, eigenlijk doen wij weinig dingen apart. Zeker in het weekend als Daan wakker is, we proberen dan wel eens dingen te plannen als hij slaapt.

Misschien komt dat ook wel omdat wij al zolang bij elkaar zijn (dit jaar 20 jaar), wij hebben eigenlijk ook alleen maar gezamelijke vrienden. De enige mensen waar we wel eens alleen mee afspreken zijn collega's, maar die beschouw ik niet echt als vrienden.

Midaman vindt het gewoon jammer dat hij doordeweeks niet meer tijd voor Daan heeft en wil dat dan in het weekend dubbel inhalen.
Het geeft ook niks ik vroeg het me gewoon af, wij zijn dit jaar al 12 jaar bijelkaar. Ook echte jeugdliefde zeg maar.

R is weer verkouden gister ook alweer verhoging en 's nacht hoest die als een gek.

Vanmiddag met M. naar een sportinstuif, soort gymastiek. Doen ze hier vaak in de vakantie, ben benieuwd hoe ze het vind. Thuis is ze heel erg springerig en koprol enzo. Maar goed als echt moet, weet niet of ze het dan doet. En als haar hoofd er niet naar staat doet ze het ook niet.

Wanneer gingen jullie kindjes eigenlijk rollen, M heeft nooit gerold. Maar R doet soms pogingen en maar draait net niet door. Als ik hem op zijn buik leg, rolt hij wel terug naar zijn rug, behalve als hij heel moe is. De fysio vindt dat het bij een kind zijn ontwikkeling hoort dat het gaat rollen. Dus R krijgt net zolang fysio tot dat hij het gaat doen. Als ik hem een beetje help lukt het hem wel, misschien maar heel veel oefenen. Hij is nu trouwens 5,5 maand.
Hoi hoi!

Het gaat echt supergoed met de peuterspeelzaal! Dat ik daar zo lang tegen aan heb zitten hikken zeg...ik had het veel eerder moeten doen. Ik was zo bang voor 3x in de week huilen en verdriet maar het tegendeel is waar. Ook op het kdv gaat het een stuk beter, ze geeft gewoon een kus en een kroel en dan zwaait ze en that's it! Geen gekrijs, gehuil etc! Gelukkig, want ook al weet je dat het na een paar minuten over is, het blijft niet leuk om zo afscheid te moeten nemen. Ook met slaapjes van Sje komt het perfect uit. Dus ik heb zowaar minimaal een uur of anderhalf voor mezelf, en dat 2 maal per week!

Dtje gaat weer hard hoor momenteel, als ik zie wat een grote meid het alweer is... bijna 3 jaar, waar blijft de tijd? De verhalen die ze verteld, de uitspraken die ze doet echt geweldig! Bijvoorbeeld, ik vraag haar wat ze allemaal heeft gedaan vandaag, zegt ze "Nou, niks". Of "Méén je dat nou" als ik iets zeg. (ja dat laatste, van wie zou ze dat hebben haha). Ach zo kan ik nog wel een uur doorgaan!

Sje, de goedheid zelve. Zo'n vrolijk, lief, energiek manneke, hij vindt alles goed. Al moet hij wachten met eten omdat zuslief moet plassen, al moet hij wachtne met spelen om dat zuslief aandacht vraagt, hij vindt alles goed! Hij is nu bijna 11 maanden. Kruipen doet hij niet, wel kan hij zich bewegen door de kamer maar alleen nog achteruit :-). Maar het liefste zit hij, en schuift hij op zijn kontje overal heen. Optrekken kan hij tot op zijn knietjes. Hij heeft mama en papa gezegd! En sterk dat hij me is....niet leuk meer. Hij kan je echt pijn doen!

Nikki Sje rolde met een maand of 7. Hij kon al wel eerder van zijn buik naar rug draaien, wat blijkbaar ongewoon is. Hij heeft er gewoon zo'n hekel aan om op zijn buik te liggen. Maar het gekke is, sinds hij naar zijn buik kan draaien rolt hij dus niet meer zelf naar zijn rug, nu nog steeds niet . Dtje rolde al met 5 maanden, en het grappige is dat zij dus de kamer doorrolde! NIet met 5 maanden al maar met een maand of 7. Zij ging echt ergens rollend naartoe . Tot ze met 9 maanden ging kruipen, toen was dat over.

Mida wij proberen ook het weekend voor onszelf te houden. Aangezien ik ook altijd 1 dag in het weekend werk hebben we maar 1 dag voor onszelf. En vaak heb je wel iets zoals een verjaardag, of je wilt het liefst ook nog je sociale contacten bijhouden. Het is hier ook wel een strijdpunt hoor want als ik dan eens iets wil doen op die vrije dag heb ik geheid strijd. Aan de ene kant begrijpelijk maar ja ik wil ook weleens iets anders doen dan thuiszitten en werken. En zo vaak komt dat niet voor. Dat is meteen een groot punt hier hoor, weinig tijd voor elkaar / het gezin / jezelf!

Ik heb wat nieuwe foto's van de kids op Hyves staan! Ik kan ze ook wel op de groep zetten maar ja iedereen hier heeft toch Hyves.

Cola leuk weer wat van je te horen. Is je jongste ook zo'n boef geworden haha! Van de vensterbank plukken. Ik stel me bij jou altijd een huis vol drukte en gezelligheid voor. Met kinderen op de vensterbank en in de planten bakken enzo. Grapje! Ik heb op de groep gereageerd btw.

Kik, ik hoop dat ze niet in een spreidbroekje hoeft maar als dat wel zo is, het schijnt dat de kindjes het heel snel gewend zijn en dat het vooral ongemakkelijk is met aan- en uitkleden en badderen en in de kinderwagen. En het ziet er zielig uit hè. Krijgt ze met 14 weken ook een echo van de heupjes?

Pfff het huishouden..... het gaat redelijk hoor maar ik houd altijd het gevoel dat ik achter de feiten aan loop.... Bij mij is het wel netjes maar je moet geen kast opentrekken want dan schrik je. Binnenkort dus maar eens reorganiseren .

En dan nu STRIJKEN!!! Moest ik gisteren al maar ik kwam langs mijn bedje en dat zag er zo verleidelijk uit erg hoor om half 9 al op bed!
Strijken hou maar op, moet ik ook nog maar heb echt geen zin! Nikkiman ligt nu onder de zonnebank en misschien dat ik er daarna nog onder ga.

Dus Sje is ook zo'n rustig schatje, R ook hoor. Vanmiddag ook waren we nog op de sportinstuif het was kwart over 3 hij moest om half 4 fles, maar hij wacht gewoon rustig af. Als hij maar wat te kijken heeft. En vandaag is hij voor het eerst na de fles bij mij op de arm in slaap gevallen, heeft hij echt nog nooit gedaan (kon je nagaan hoe zo'n druktemaker het was). M viel altijd bij ons in slaap, die moesten we op den duur echt aanleren om zelf in slaap te vallen in bed.
Hai allemaal,

Jaimy, fijn dat t met dtje zo goed gaat op de pz/kdv. Gaat ze ,en naar de pz én naar t kdv? Dat begreep ik niet helemaal. En sje alweer 11 mnd en dtje bijna 3, echt snel gaat t hè. Nou is mijn flirty de jongste van t stel, maar die is volgende maand al weer 2,5. En ook geinjecteerdmet een grammofoonnaald, net als dtje. Ik moet soms zo lachen, dan zeg ik wat en dan hoor ik dr even later t zelfde zeggen tegen dr pop, little people figuurtjes of "in de lucht".

Leuke foto's op je hyves!

Mida, ik las een paar berichtjes terug dat je momenteel een i-cup hebt! Mèn da's huge! Sorry hoor, maar ik "mag" t zeggen, Tijdens mijn zwangerschap had ik G , en nu een lekkere E. Sosms denk ik er ook wel eens aan om ze te laten verkleinen, maar ik durf niet echt. Eerst maar eens kijken hoe ze er na een evt 2e zwangerschap uit zien (enne.....ze gaan nooit hangen, hè.....ze worden alleen wat langer! )

Kik, misschien heb ik erover hen gelezen, maar heb jij ook last van je heupen gehad of zijn ze alerter erop omdat T in stuit lag?

Ga je binnenkort nog naar A? Bij dat nieuwe winkeltje hebben ze heule leuke dingen van "LIEF". Doen we meteen ff een bakkie!

Nikki, is je strijk weg? Ja? Mooi, dan kom ik de mijne ff brengen. Dat vind ik toch altijd zo'n t*ringwerk, getver. Ik heb ook altijd veel overhemden maatje XXL in de mand liggen. Echt mega lappen

Cola, wat ik me afvroeg, hoe is t met kaatje dr diarree? Nog last van of is t inmiddels over?

Nou, ik denk dat t deze maand met zwanger worden niks wordt. Ik ben net ongesteld geweest en kreeg tegelijkertijd er een mega schimmelinfectie bij. Meestal wordt t tijdens je menstruatie minder of gaat t weg, maar hier niet. Ik voelde t gister nog/weer jeuken. Metteen maar weer de ha gebeld, kreeg ik fijn een kuurtje van 14 dagen met crème, voor je weet wel waar. Dat wordt dus niks, of hopen op een late eisprong. Met flirty gaat alles goed. Tis wel een beetje een tuttebel, qua durven dan hè. Ze is zó ontzettend voorzichtig, houdt bijv nog steeds de deurpost vast als we naar buiten gaan of zakt op een knietje. Maar ja, dat komt vanzelf wel goed.

Ik zal weer eens een paar foto's van dr maken en op de groep knallen. Ik ben niet zo'n fotograaf.

En volgens mij had ik nog niet gemeld dat we in april lekker op vakantie gaan. Heerlijk naar Lanzarote! Iemand al eens geweest?

Morgen lekker sporten met mijn vriendin (niet die... ), ben ook maar weer begonnen met sonja. Morgen week 1, dag 4, boek 2.

Ff een bakkie en een watertje maken...

bye
Hai Kips!

Jaimie, wat fijn dat ze het zo goed op de psz doet! Ik wacht nog steeds af, heb nog niets gehoord over wanneer Kaatje kan komen. Maar om daar nou om te gaan bellen, kan ik mezelf nog niet toe zetten.

Nikkie, wat heerlijk dat R zo'n rustig en tevreden menneke is! Mini is wel wat rustiger dan Kaatje hoor, zij spant toch wel de kroon, maar wchten op eten gebeurt hier niet, dan zit hij meteen zelf al in de vriezer.

Snico, vervelend die schimmels daar. Kan erover meepraten, brrr, vooral tijdens mn zwangerschap had ik daar last van. Je zei dat je een zalfje had, ik krijg dan altijd zo'n ei zeg maar, vond ik veel makkelijker!

Ik heb aanstaande maandag een afspraak op het ziekenhuis staan voor Kaatje. ik heb nu twee keer zo'n belafspraak gehad, maar dat werkt niet echt. Van de medicijntjes ging ze vreselijk aan de diarree en ik had niet echt het idee dat er oude poep geloosd werd, dus ik wil dat er een foto wordt gemaakt.

Mida, hoe is het bij jou en met je buik? Lukt het allemaal nog een beetje? Hier is het ook hoor, de dagen dat wij samen vrij zijn, zijn hier heilig, dat komt niet zo heel veel voor. Vooral nu Lief weer op school zit is het heerlijk, zien we elkaar standaard vanaf een uur of vier, das echt bijkomen. Als hij werkt, werken we contra en dan zijn de dagen samen echt zeldzaam, we hebben dan wel een keer een ochtend of middag samen, maar niet zo vaak. Ik moest er ook wel weer aan wennen dat hij nu weer regelmatig werkt, na een paar maanden van mijn eigen ritme met de kids, is dat toch even aanpassen. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar Lief is agent.

Kik, hoe is het? Met de nachten, slaapt T al een beetje door? En R, nog steeds op boevenpad? Hoe is het eigenlijk toen op je werk gegaan, ik weet niet of ik eroverheen heb gelezen, maar kan me hit niet meer herinneren.

Zo, ik ben weer bij, vanmorgen begon de dag hier om kwart over vijf! Ik word er nie goed van, Kaatje blijft zo'n ochtendbeest. Ze had dit keer haar broer wakker geblerd, dus die heb ik even laten piepen en hij sliep uiteindelijk tot kwart over acht. Maar Kaatje blijft dan etterbakken, lades in mn kamer leeghalen, mamma steeds wakker maken. Pffff, hoe kan ik haar nou langer laten slapen? Zelfs later naar bed werkt hier niet en dat wil ik ook eigenlijk niet. De hele dag is voor de kinderen, maar de avonden zijn van mezelf. Nu ben ik vanmorgen naar mn zus geweest, is een half uurtje rijden en allebei de kids onder zeil. Dus Kaatje ligt nu op de bank, toch maar een beetje bijslapen. Ik vind het gewoon gek, ze slaapt al 1,5 jaar niet meer, maar ik heb nu gewoon tijd over!

Maar goed, ik ga straks aan de shop, dus ik ga mn was maar opruimen!

Tot snel, kus!
Cola, zo'n eitje heb ik al gehad. Die werkte niet voldoende.....helaas pindakaas . Dus vandaar nu een 14 daagse kuur......

Hier begint de dag ook steeds vroeg hoor. "Gelukkig" begint ie hier iets later, zo rond kwart over zes. Ik kan dr dan ook niet meer overtuigen, dat ze nog moet slapen en madam zet t dan op een gillen. Altijd leuk om die tijd. Als ze dan bij ons in bed ligt, begint meteen t gezeur van "telesiesie aan"...."we-el"......"mij pietje piejaat kijken". Zucht, jammer dat ze nog niet kan klokkijken. Van mij mag ze best tv kijken als wij nog liggen te soezen, alleen "snapt" ze nog niet dat die uitzendingen zich ook aan een bepaalde tijd houden.....

Shop ze (leuke dingen of gewoon de dagelijkse reut?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven