Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
agut. bunch ilsk heeft nog steeds haar ultieme speelgoedopruimproduct nog niet gevonden.
Speciale ondergoed binnen. Zit heerlijk stevig! Hoop dat dit me helpt!
quote:DJ.Momo schreef op 09 november 2011 @ 14:01:

Hoi Pien! was het leuk met de ADHD'er? Als het nog eens voorkomt dat ik op woensdag vrij/thuis ben, kom je na afloop maar s koffie drinken, mkay?Lijkt me gezellig!!
Char: welke heb je besteld dan?? Linkje??

Ik mag morgen weer naar de vk, benieuwd wat ze gaat zeggen, vooral van al die buikpijn...
http://www.moedermelkisgo ... 2v0o947u52l5kto59qb0jsk63
Echt een aanrader. Heb gevoel dat ik buik meer bij me draag ipv dat ie hangt. Klinkt beetje vreemd...
He meiden, wat een buikpijn toch allemaal! Ik leef met jullie mee.

Vanaaf in recordtijd en zonder geel gevaarte een pot verorberd! Jahoeeeee.

Morgenochtend opa en oma dag op kdv, ben heel benieuwd :-)
(Ohja, en gewoon TWEE bammen op kdv verslonden)
A leert het wel Moom! Goed bezig! En idd, wat een buikpijnen hè?
Goed bezig die A. !!! Zie je, ook de rotclown gaat vervelen tijdens het eten !

M. was vandaag bij mijn moeder. Heeft zich als een engeltje gedragen, heeeeel netjes zitten eten (2,5 boterham) etc. Terwijl ze hier s'ochtends niet wou eten, alleen maaar neeeee zat te gillen en de draak uit zat te hangen
Fan, wat herkenbaar, S was maandag bij schoonouders voorbeeldig geweest en hier? Alles is Nee! En krijsen als ze dr zin niet krijgt!
Erg he Char !!! word er soms zo moe van !!!

Maar verder is ze wel lief hoor
Hier is ze ook wel lief hoor, maar soms?!? Krijg er nog net geen punthoofd van...

Maar ach, zal wel weer zo'n fase zijn?
Hahha, ja deze fase duurt tot dat ze 14 zijn of zo? Hahahaha.
Ja zoiets en dan de pubertijd! Haha. Staat ons nog wat te wachten
Oh Fan en Char: heeeeeel herkenbaar! Hier was vandaag ook alles NEE, en overal mee gooien, en gillen.

Ze is een dikke schat hoor, maar af en toe... Grrrrrr...

En dat goed eten bij anderen en daar netjes gedragen... oh zo herkenbaar!

Ach het hoort erbij, gaat ooit wel eens over!

Char, zal zo es op je site kijken. Zal morgen even met de vk overleggen wat zij nog wil dat ik ga doen..
Jeetje wat een rust hier zeg.. Waar is iedereen!??
Ik lig al in bed, zitten wou niet goed meer...
Hier! hihi

Goh, herkenbaar,dat mee, gooien en gillen..

ben ook benieuwd wat ze zeggen deb, balen dat je zo'n last hebt.. char ook..

Vandaag naar inloopuur CB geweest. S drinkt nog steeds erg moeilijk, laat veel voeding langs haar mond lopen, net of ze niet goed slikt en de voeding te snel naar binnen loopt. Heb het telefoonnummer van een kinder logopediste gekregen. Die moet ik morgen even bellen en dan komt ze een keer naar S haar mondje kijken en kijken hoe ze drinkt.

Foto's van S haar kamer op hyves, kamer is nog niet klaar dus.. maar ja, ze slaapt er ook nog niet ;)
Zit MasterChef te kijken boven op bed. Vent zit met vrienden beneden te gamen. Er is een nieuw spelletje uit. Heb een zware dag achter de rug. Morgen meer dus!
Ik ga morgen weer pokkelpic maken! Nu slapen. Trusten allemaal!

Oh ja, Duuv, wat vervelend dat S niet zo goed drinkt! Hopelijk makkelijke oplossing!
Evening!

Heb vanavond heerlijk met H een lampionnetje geknutseld (nou ja, ik heb vooral geknutseld, H heeft een beetje gevingerverfd).

Maar ben er wel tevreden over

Vanmiddag eerst nog een hele zoektocht naar een lichtje voor de lampion... nu heb ik er een en of alle batterijen zijn leeg of dat ding doet het niet, grrr Heb nu oplaadbare batterijen in de oplader zitten... ben benieuwd.

Leo,

ik had vorig jaar wel een sjaal, maar bijna nooit gebruikt, vind het niet zo praktisch, H had wel een hoogsluitende jas, voor dit jaar ben ik voor een colsjaal gegaan, vind ik veel praktischer.

En muts wil ze dit jaar niet op hebben, zit nog te denken om nog een muts met touwtje te gaan kopen dan kan ze hem niet aftrekken.

Duuv, drinken gaat dus nog niet optimaal met S? Is ze wel goed gegroeid?

Hopelijk heeft de logopedist een oplossing.

Gezellig becks, vent dus voorlopig even onder de pannen met zijn spel?

Goed, verder ben ik even vergeten wat ik allemaal heb gelezen.
Hahaha, dat spel zal hier ook wel gespeeld worden Becks... hij is er in ieder geval al heel de avond mee bezig
Morgen..

wat een rotnacht.. hopelijk hebben jullie beter geslapen.
Helaas Duuf, ook hier een niet al te beste nacht. Meneertje gaat om 4 uur huilen maar stopt daar vanzelf mee. Maar om 5 uur weer en nu duurde het toch wel wat langer dus er naar toe, geen idee wat er is. Even in de schommelstoel, huilen is over. Na een minuut of 5 weer in zijn bedje, huilen weer maar dat das normaal. Alleen duurde het nu ook weer iets langer dan normaal (lees 3 minuten) dus even bij ons in bed. En dan is het altijd meteen weer over hè?! Kletspraat weer dus toen mijn wekker ging om 6 uur hem maar weer teruggelegd en nu slaapt hij als een roosje! Al met al dus vanaf 4 uur in de weer. Zijn geen grapjes dit!! Nu maar ontbijten/douchen/aankleden en hop naar het werk. Ben benieuwd, want daar ben ik ook al 3 dagen niet geweest......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven