Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
sardegna foto!!! gek he dat ze dan ineens niet meer kruipen! Wel wijs hoor!

Oudste is weer beter, kreeg met het uur meer praatjes

En J werd met het uur snotteriger. Hij had vanmiddag maar een uur geslapen en net kon hij niet in slaap komen hij kon zijn speen niet inhouden zo verstopt zat hij zielig!

Veel dampo en een ui onder zijn bed...

Man kwam vanmiddag thuis met migraine nouja als iedereen eind van de week maar weer beter zijn.

vrijdag sint maarten big event hier in de straat en zaterdag komt sinterklaas aan! Vanmiddag de sint doos tevoorschijn gehaald met spelletjes, muziek, verkleedkleding, handpoppen helemaal leuk heb ze niet meer gehoord de rest van de middag!
Oja de sintdoos!! Goed dat je het zegt
Haaaai, volgens mij ben ik weer bijgelezen!

Bengel, alvast Ik ga zo op hyves lezen.

Viool, wat goed van dviool bij judo! Knap hoor!!

Amalia, vandaag voor het eerst aan de slag?? Ben benieuwd hoe het is.

Sardegna, wat leuk, dat lmeisje nu echt loopt. En haar 1e schoentjes! Schattig! En klein idd, maatje 20.

Rs, oudste weer helemaal beter? Hier ook een oudste spriet. Ik moet zeggen, dat ik er nu even niet zoveel meer aan doe. Door de medicatie heeft hij geen hongergevoel, wat het extra lastig maakt. Maar idd, probeer volle producten te gebruiken (nu gruwelt oudste daarvan, dus dat lukt hier niet) en ze eten hier volkoren brood. Hij eet 's ochtends en 's middag met moeite een boterham. Ik vind het ook lastig, hoor...

Leuk idee, trouwens, zo'n Sintdoos!

Tieger, hoe is dat nu met jouw oudste? Met het eten??

Uma, hoe is het bij jou???

Ik zal zo even verhaal op hyves doen over oudste.

R. is trouwens druk aan het oefenen met lopen. Sinds vorige week doet ze steeds een aantal stapjes los. Leuk!!!
Knap rikst die dochter van jou!

Werken was gezellig . Koud wel dat buiten spelen.
Rw volle produkten : weerribben volle kwark is echt geweldig. Romig, vol, voedzaam

Roomboter.

Crème fraiche met kwark

En natuurlijk volle melk
Vond het ook koud net op de fiets ! Arme ootje voorop. Windscherm en baby slaapsteden van m'n fiets gesloopt. :( asocialen

Net kruidnootjes met thee met de jongens. Wat zijn ze leuk ! Ben echt trots op ze.

Morgen zwemmen. En kan weer met de bugaboo. Zitting is bezorgd. Ze kijkt nu weer naar mijn kant, beter, ook qua wind en contact. Toch vind ik de bugaboo bee niet ideaal. Vond ik de easywalker ook niet ( moet ik nog opknappen )

Maar bee is wel wendbaar. En kan helemaal plat ( heb ik nu ook niks aan, te groot nu voor slapen onderweg )
Okee. Eerste hapje en tandje had ik ook opgeslagen in iPhone :( fijn
Meiden! Goeiemorgen!

Ben hier momennteel (te) weinig, heb de pc heel weinig aan. Lekkere drukte hier! Ik ben zo aan het genieten! Heb het gevoel dat er een deken aan hormonen van me afgevallen is, haha.

Umini is wel veel ziek de laatste tijd en kan er niet zoveel kanten mee op, ze jengelt vooral veel. Vanmiddag ff naar de huisarts oren laten checken. Moet r echt goed in de gaten houden, ze tijgert heel snel de kamer door, superschattig! Alleen het brabbelen begin ik wel te missen, volgns mij hadden er al lang dingen als 'tatatata' en 'babababa' uit moeten komen :-)

Bengel heb je berichtje op hyves gelezen, ga zo nog even terug. Hoop wel dat je gewoon blijft, ben hier zelf immers ook met vlagen meer of minder!

Rikst jij hebt ook al zo'n vlotte tante, nu al loslopen! Wat gaat het hard met drie dreumesen hier zeg, ongelooflijk. Dan worden ze ineens wel heel snel groot!

RS fijn dat oudste weer wat beter is, niks aan als ze ziek zijn. En hij is idd niet zwaar zeg! Denk dat oudste hier (januari 5) tegen de 20 kg weegt, geen idee hoe lang ze is.

Sardegna, foto! Leuk zeg, zo'n lopend meisje.

Amalia sorry, even helemaal gemist, wat ga je voor werk doen? Spannend weer zeg, nadat je er een tijdje uit bent geweest. Ooh lees het al, psz, leuk!!! Ben heel benieuwd hoe je dat bevalt.

Viool kan merken dat je iphone weer heel is, ben nou nog maar een paar pagina's terug aanbeland

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Aaah Umini is weer wakker, daar heb ik nu ff nog geen zin in. Hopelijk slaapt ze nog even verder want ze kan het wel gebruiken.

Laters!
K moest ineens aan Amalia en de bouwvakker scène denken toen m'n buurvrouw boos voor m'n deur stond met een kartonnen doos die had ik naast de container gezet i p v erin.

En ze zette me echt wel klem haha. Dat de buurt ook mijn verantwoording was. Ja dus ik kon haar niet anders dan gelijk geven. Hoppa m'n eerste tik voor wangedrag, ja op m'n zesendertigste

Best goed van haar. Maar ik heb ook even een aso vibe om me heen, geloof ik.

Ootje lekker gezwommen .

Hoe gaat Aatje op zwemmen en kleine S van Tieger? Was R ook niet ?

Uma kan je merken dat ik terug ben ?

Vraag: tweedehands little people ... Voor 15 euro heb ik een hele boerderij. Dat is toch leuk ???

Of kan dat ook erg lelijk worden? M'n kinderen hebben dit speelgoed nooit gehad maar het leek me op zich toch leuk speelgoed voor deze leeftijd.

Merk dat ik het moeilijk vind wat te kopen.

Ik kocht bij mviool houten treindingen.

Ik hou niet van heel veel divers . Met een Sint invasie van vijf soorten speelgoed maak je deze mama niet blij

Sardegna heb je filmpje van L die loopt ?

Heb hier een hele nieuwe mexx jas maat 80 paars- grijs geruit. Is dat niet iets voor l ?

Geen idee of dat je smaak is. Het is een manteltje en vrij netjes maar leuk bijvoorbeeld op een spijkerbroek.

Vorig jaar gekocht maar ootje heeft maat 74 en dat zit prima. Groter daar zwemt ze in.
Daag, lieve dames! Kom even langswaaien. 't Is hier even druk geweest, dinsdag bij Uma in de buurt geweest voor twee bedrijfsbezoeken voor mn werk, en daarvoor de hele dag op pad geweest. Verder nog druk aan het solliciteren, heb nu nog twee dingen lopen en ben vooral aan het rondkijken. Er spelen nu een aantal niet zo leuke dingen op het werk, dat ik steeds meer de behoefte heb om weg te gaan. Maar goed, eerst wat anders.

Met de kinderen gaat het goed, jongste gaat steeds meer stappen, en heeft daar de grootste lol in. Zegt nu ook iets dat op keuken lijkt, en schudt daarbij haar hoofd, als teken dat ze er niet in mag. Niet dat ze zich daaraan houdt

Voor middelste hebben we volgende week intakegesprek op school, ben benieuwd hoe ze het vindt en of ze nog een keertje mag wennen voor de kerst. Praten gaat ook steeds beter, ook voor anderen is ze steeds duidelijker.

Over oudste en eten... Eigenlijk hebben we niet zo heel veel gedaan. Je kunt kijken naar dingen zoals chocolapasta, extra kaas, dat soort dingen, en de volle producten. Niet te zuinig met het beleg en de boter, en beter roomboter dan halvarine.

Maar inmiddels is hij zover dat hij zonder problemen zijn bord leegeet, en soms nog een tweede of zelfs derde keer opschept. Dat is ook wel te merken, hij schiet de lengte in, in de herfstvakantie bij de schoolarts was hij 113 cm en 17 kilo.

Jongste heeft trouwens geen zwemles hoor, oudste wel. Dit vindt het geweldig, het duurt hem nog steeds te kort en de week te lang.

Nu nog even gauw wat doen!
Ook iemand hier die ook beetje het antroposofische speelgoed aan bied ( bijv de mooie prentenboeken met aquarellen of hout, vilt, seizoenstafel popjes ??) vind het wel leuk om dat dus ook aan te schaffen. Heb nog wel wat boekjes ervan. Vind de bloemenpopjes ook erg lief!

@tieger nog druk bezig met werk!

Fijn dat het goed gaat met eten daar! En wat spannend de middelste naar school toe.
Blegh, uitgeschakeld met koorts, buikgriep. Kom even dag zeggen. Gisteren wel hele dag op werk gebleven, nu echt knock out, gelukkig vriend eerder thuis dus die kon met de kinderen eten en is nu St. Maarten lopen.

Zwaai naar iedereen.

Lekkere egopost

Morgen beter hoop ik, dan kom ik weer bijlezen.
@sardegna beterschap !

Fijn dat man de tocht kon doen. St. Maarten dat doen we hier niet...
Oh, wat leuk... Zit nu bij de zwemles van oudste, en ze gaan nu echt drijven zonder hulpdingen en zo. Ziet er zo stoer uit :-)
Leuk Tieger!

Zitten in cafe komt vrouw naar ootje toe. Let wel:

Ze heeft een roze jas, roze muts, roze sjaal en roze maillot !!!!!

" is het een jongen of meisje ??"

Zegt mn man " nee een homo en hij is er erg vroeg achter gekomen "
Whaaaaahaaahaaaa, Ik lig in een deuk om Vioolman!! Goeie reactie. En wat een muts, zeg, die vrouw...

Tieger, wat leuk, oudste zonder drijvers in het zwembad! Goed!!
En ik me maar af vragen waarom dat mens tegenover mijn tafeltje me zo pinnig en zuur zat aan te kijken. Want toen ze wegliep kwam ik net terug van een kinderstoel zoeken.

Buiten kreeg ik echt een lach aanval toen ik dat hoorde.

Trip trap

Ootje Klimt uit de trip trap d w z ze zet haar been op zit vlak en gaat staan zich vasthoudend aan de tafel.

Dit is niet veilig maar het tuigje dat ik nu heb vind ik ook niet zo. Volgens mij kan ze daar ook in verstrikken, ook niet veilig.

Hebben jullie trip trap tuigje ???

Of een stoelverkleiner ???

Ik kan natuurlijk ook een kussen erin maken dat ze strak zit ???
Viool, dat is niet veilig idd. Wij hebben het triptrap tuigje, dat zit strak (genoeg) aangesloten om haar borst, en aan de achterkant zo kort dat ze iets voorover kan buigen, maar er niet uit kan klimmen. Ze kan bij wijze van spreke nog 5 cm omhoog, maar verder niet.

Sardegna, beetje opgeknapt alweer?
Zucht, iets te snel op versturen geklikt...

Uma, hoe was het bij de huisarts, iets wijzer geworden?

Hoe gaat het overal met de sinterklaasdrukte? Hier zijn ze al helemaal in de sferen, oudste is vanmiddag druk aan het verkleden geweest, heeft de Sintdoos uitgepakt, en vanavond fanatiek zitten zingen bij zijn schoen. Tegelijkertijd is hij niet gezellig, luisteren ze totaal niet, tot je boos wordt. Zo niet gezellig
Oja tieger hier herken ik iets van de afgelopen basisschooljaren maar door die Sint ellende met moeilijke kinderen ben ik nu heen, bij mij komt t gedoe rond oud en nieuw. Faaaase 's mantra sardegna faaaaase. Fijn hè die fases :(
Vooral dat niet luisteren..... Dat was altijd in nov- dec en ergens januari werd het weer beter
Viool ik zal je aan m'n zus koppelen: heel erg vrije school, ecoplaza en antroposofisch . Zoek je kadotips? Ik kan het haar vragen.

Ik heb geen triptraptuigje. Verkleiner is er ook uit. Ze staat nog in de hoogste stand. lastig eruit te tillen ;vooral met schoenen!) maar als ik haat lager zet klimt ze eruit.

Verder weet ik het niet meer, sorry.

Schoentjes staan gevuld hier in huis, ben benieuwd naar de snoetjes morgen

Gister St. Maarten optocht gedaan met snoep delen op het einde. Oudste wilde liever langs de deuren maar daar had ik geen zin in. Ze zijn nog wel even bij opa en oma langs geweest, lief.

Ik ga naar bed! kinderen zullen morgen wel vroeg wakker zijn met die schoenspanning

Oja mijn jongste is een draak... vre-se-lijk!!!

Ik zal op de pc wat meer uitbreiden maar oh oh wat een portret. Nu is ze ook niet helemaal lekker en huilt veel. Dat dendert dus door haat divagehuil heen. Ze is natuurlijk heel lief, liefste meisje van de wereld enzo maar.... Mag ik behang?? Ja, nu al! 17 mnd!! belooft wat...
Haat=haaR natuurlijk!!!!
Hallo dames!

Gisteren een super intocht gehad de kinderen hebben onwijs genoten. We kenden heel veel pieten dat was heel grappig die wisten dus de namen van de kinderen. Die verbazing op die gezichtjes bij het noemen van hun namen echt geweldig!

J vond het ook leuk vooral de muziek.

Viool ik heb hier altijd een seizoenstafel (in ons geval een vensterbank ;0))

Die vilten poppetjes zijn mooi ik heb ze een tijdje zelf gemaakt erg leuk. Ik heb hier veel hout vooral bij eerste in het begin alleen maar, maar nu is het allemaal redelijk overspoeld door plastic spul, J zijn lievelingsspeelgoed op dit moment zijn twee laptops van vtech (foto volgt)

tieger leuk he dat verkleden is hier ook favoriet. Hier zijn ze ook soms vervelend heeft vooral te maken met dat ze moe zijn. Oudste nog van herstellen buikgriep, dochter is heel vaak moe ik moet nog een keer naar de dokter ermee.

amalia o die dochter van jou klinkt leuk maar pittig! Hoe reageren de jongens op haar als ze een driftbui heeft? Hier is J vooral een stuntkip, heel zijn hoofd is altijd blauw hij heeft nu 2 bulten op zijn voorhoofd, 1 op zijn rechterwang en boven linkeroog en allemaal van verschillende vallen! Echt hebben die anderen nooit zo erg gehad! Ik krijg iedere keer een hartverzakking.

viool dat tuigje, hier klimt J er ook uit, ik blijf er gewoon bij is volgensmij het veiligst.

sargega beterschap!

viiol little people is leuk! Die boerderij hebben wij ook word erg veel mee gespeeld kun je gerust kopen!

uma fijn dat het goed met je gaat! Heb je al haar oren laten checken? WIl ik bij J ook nog doen, ook omdat hij nog steeds zo weinig praat.

nou lekker chronologisch verhaal ik lees van beneden naar boven
Leuke foto's op hyves!

Ik heb net een jaarkalender gemaakt voor schoonouders voor sint kado met allemaal leuke foto's is een aanrader! Via hema.nl

Ik ga er ook nog een voor mijn moeder maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven