ff kletsen over verbroken relaties

10-11-2011 15:42 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik weet dat er al zooooveel topics hierover zijn geschreven, maar ik wilde nu zelf ook even mijn verhaal kwijt.

Het is nu al iets meer dan een maand geleden dat mijn vriend het heeft uitgemaakt. Hij beoefent een sport waarmee hij wel eens naar het buitenland moest gaan. Ik had hier geen problemen mee. Ik zag hem wat minder, maar so what? Out of the blue maakt hij het ineens uit, nadat we een discussie hadden over de tijd dat we elkaar in de week zagen. We hebben nog heel ff sms contact gehad en nu heb ik 'm al meer dan een maand niet meer gesproken. Ik heb 'm nog een brief gestuurd, maar hier heeft hij niet meer op gereageerd. Maakt ook niet uit, ik heb 't gestuurd zodat ik mijn gevoel kwijt ben. De ene dag voel ik me super, maar de andere dag (zoals vandaag) voel ik me behoorlijk klote! Ik heb genoeg afleiding e.d. Het doet alleen zoveel pijn..:(
everything happens for a reason
Wat een ass. Is hij daar iemand anders tegengekomen? Dit is verre van netjes. Op z'n minst wil je natuurlijk weten waarom hij het uitmaakt.
Jaaa inderdaad.. Ik heb geen hoop, maar ik zou ook niet hoe ik zou of moet reageren als ie weer terug komt. Hij zei toen hij t uitmaakte dat ik me geen zorgen moest maken dat ie nu met een andere meisje iets zou beginnen. Wat ie overigens zelf moet weten of ie dat doet of niet. Hij zei dat ie gewoon minder tijd had en dat ie 't gewoon niet anders kon.. Ik was echt kapot ervan!
Niet mee eens Beauke. Je denkt dat weten waarom iets oplost, maar eigenlijk doet het er niet toe. Het is over, hij heeft het uitgemaakt en laat ook niets meer van zich horen.

Dan wordt het tijd om te accepteren en te leren niets meeer te verwachten van hem, niet te gaan zitten hopen dat hij wel bij draait.

Tijd om de draad op te pakken en voor jezelf te gaan.
Rot situatie voor je.

Weet ook even niet wat te zeggen.

Maar in ieder geval sterkte en een hug.
Beter te laat dan over tijd.
quote:zwartezwanen schreef op 10 november 2011 @ 15:51:

Niet mee eens Beauke. Je denkt dat weten waarom iets oplost, maar eigenlijk doet het er niet toe. Het is over, hij heeft het uitgemaakt en laat ook niets meer van zich horen.

Dan wordt het tijd om te accepteren en te leren niets meeer te verwachten van hem, niet te gaan zitten hopen dat hij wel bij draait.

Tijd om de draad op te pakken en voor jezelf te gaan.

Flauwkul. Je mag best boos zijn als iemand je zonder tekst en uitleg dumpt. Dat wil namelijk niet zeggen dat je niet verdergaat met je eigen leven of het niet accepteert.

Jij bent alweer een paar stappen verder. Als iemand je zonder tekst en uitleg dumpt hoef je niet meteen zoals jou te reageren.
Ik heb ook geaccepteerd dat het over is, maar dat neemt de pijn niet weg. Ik heb dit al een keer eerder meegemaakt. Toen werd mijn relatie van 15 maanden verbroken alleen toen heb ik t op de verkeerde manier aangepakt, door te blijven smsen en bellen. Nu weet ik dat dat al helemaal niks uithaalt.
quote:blinkie123 schreef op 10 november 2011 @ 15:52:

Rot situatie voor je.

Weet ook even niet wat te zeggen.

Maar in ieder geval sterkte en een hug. dankjewel!!
Heb helaas weinig advies waar je wat aan hebt ben ik bang aangezien ik zelf nog compleet in de dip zit na een vebroken relatie (eergisteren), maar wil je wel even heel veel sterkte wensen een dikke [img]knuffel [/img]geven!
quote:Romantic schreef op 10 november 2011 @ 16:30:

Heb helaas weinig advies waar je wat aan hebt ben ik bang aangezien ik zelf nog compleet in de dip zit na een vebroken relatie (eergisteren), maar wil je wel even heel veel sterkte wensen een dikke [afbeelding]geven!Oohhh wat vervelend zeg! Wat is er precies gebeurd als ik vragen mag? We hebben in ieder geval steun aan elkaar. Dikke terug!
quote:puntjeeee schreef op 10 november 2011 @ 16:32:

[...]

Oohhh wat vervelend zeg! Wat is er precies gebeurd als ik vragen mag? We hebben in ieder geval steun aan elkaar. Dikke terug!

Lang verhaal in het kort: vriend/ex twijfelde teveel over samenwonen & kids dat ik de knoop maar voor hem heb doorgehakt en ben vertrokken.... Hadden 3 jaar relatie en al een aantal keer samengewoond waarbij hij elke keer op een bepaald moment ging twijfelen en er weer een punt achter zette...

En ondanks alles hou ik nog steeds van die sukkel!!

Hoe gaat het nu met jou? Wel een megaklap wat je gehad moet hebben als het zo plotseling is gegaan!
quote:Romantic schreef op 10 november 2011 @ 16:38:

[...]

Hoe gaat het nu met jou? Wel een megaklap wat je gehad moet hebben als het zo plotseling is gegaan!

Wat knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt moet ik zeggen! Als ie inderdaad nu al twijfelt over samenwonen en kids dan hebben jullie denk ik allebei wel een ander beeld van de toekomst.. Dan lijkt me dat echt een dilemma om te moeten kiezen tussen een toekomst samen met kids of zonder.

Het gaat opzich wel goed, alleen ik heb van die enorme stemmingswisselingen. Ik huil eigenlijk helemaal niet erom en ik laat 't ook niet merken aan mijn omgeving. Ik lach, alleen vanbinnen ga ik echt KAPOT! Het was inderdaad een enorme klap! Doordat ik echt lang over 't verwerken van mijn andere ex vriend heb gedaan (lees: meer dan een jaar) was ik nogal terughoudend met een nieuwe vriend. Alleen hij heeft me zo overtuigd. T voelde echt goed met hem, dat ik me aan mijn gevoel heb overgegeven. Alleen is dat nu zo zuur, dat t dan alsnog uit is gegaan.. Ik ben nu weer mijn vertrouwen kwijt in de liefde..
Mijn ex en ik zijn al heel lang uit elkaar. Ik heb hem een half jaar geleden voor het laatst gezien en nog steeds ben ik er nog niet helemaal overheen. zo'n verbroken relatie is gewoon heel erg:( maar laten we ervoor gaan, onszelf terug vinden en weer liefde te vinden als we er klaar voor zijn!
Hoi Hoi!!!

Mijn relatie is ook 2,5 maand geleden uitgegaan. Ik was er ook echt kapot van.

T was wel mijn eigen keuze. Ik kon niet anders.

Terwijl ik nog heel veel van hem hield.

Mijn vriend had ook last van bindingsangst volgens mij...wou ook niet praten over toekomst en samenwonen.

Niet dat ik dat nu al wou, maar ik wou er wel eens over praten.

Hij wou alles eerst zelf. Zelf een baan, huis, auto etc.

Dat kan natuurlijk, maar je moet er wel een goed gesprek over kunnen voeren. Dat kon bij hem nooit. Hij werd altijd boos, gefrustreerd als ik er af en toe over begon. Hij zag totaal geen ' ons' in het plaatje.

Op een gegeven moment is er nog veel meer gebeurd tussen ons, waardoor ik het niet meer zag zitten.

En dat terwijl ik nog altijd SUPER gek op hem was.

Dubbel is dat dan vind ik.

Maar goed, het komt vast wel weer goed !
Wat rot Puntjeee! Kan me indenken dat je vertrouwen wel een beetje weg is na dit alles... Vooral omdat het compleet onverwachts en zonder reden gebeurd. Is dan ook wel heel lastig om het vertrouwen in de man weer terug te krijgen, maar hoop echt dat er op den duur een man in je leven komt die je kan bewijzen dat er wel eerlijke en oprechte mannen bestaan die je niet zomaar laten staan!

Ben zelf door alles ook mn vertrouwen wel een beetje kwijt, maar probeer het toch wel als zijn ding te zien en het vooral niet bij mezelf te zoeken en erop te vertrouwen dat er ook mannen bestaan die waar je wel op kunt bouwen.

Mijn ex verklaarde 2 maanden geleden nog meerdere malen in bijzijn van vrienden dat we aan kinderen gingen beginnen (wil(de) heel graag kinderen) waarna hij zich een maand later toch weer had bedacht..... En dat was niet de eerste keer in de afgelopen jaren... Maar wel de laatste! Ondanks al het verdriet nu sta ik nog wel achter mn beslissing.

Hoe lang zijn jullie samen geweest?
Hee puntjeeee,

Mij is ongeveer hetzelfde gebeurd.

Mijn vriend heeft ook onze relatie "out of the blue" verbroken.

Nog steeds weet/begrijp ik niet waarom.

In het begin nadat de relatie uit was hadden we nog wel contact, nu niet meer. En hij reageert ook niet meer op mijn mails/smsjes.

Daar ben ik ook maar mee gestopt, want het haalt niets uit, en voel me net een wanhopige stalker.

Het niet weten waarom is zo klote.

Maar van de andere kant denk ik :"Zou het iets uitmaken als ik dat wist?". Hij wil niet met me samen zijn. En reageert niet eens meer. Dat zegt genoeg, maar het maakt me ook boos, omdat ik denk, hee gast, je hebt wel een relatie met me gehad, kun je dan minstens het fatsoen/lef opbrengen om te zeggen wat er is??.

(hij heeft de relatie via sms verbroken, daarna nog wel gemaild waarin stond dat hij het lastig vond om een relatie te hebben(is dat een reden, vraag ik mij dan af..)

Maargoed, het heeft allemaal weinig zin, het afvragen enz.

Toch mis ik hem.

En had ik eruit willen komen met hem.

Van de andere kant; waarom wil ik in godsnaam samenzijn met een vent die me per sms dumpt, en ertussenuitnaait omdat het "lastig" is, en niks meer van zich laat horen.

Ik lijk wel gek.

Toch heb ik er nog steeds verdriet van.

En betrap ik mijzelf erop dat ik me blijf afvragen..waarom?

en zelfs de wil heb om het beter te maken en goed te maken als ik maar wist wat zijn reden/de last was.

Ik zit in verdriet, gemis, onwetendheid. Stiekem wachtend op dat hij toch nog iets laat horen. Ik blijf erin hangen.

Maar ook boosheid. Dat hij me zomaar laat zitten.

Er niks aan doet/deed. Gewoon pleite is gegaan.

zo'n vent wil ik toch zeker niet?!.

nee.

maar toch verdriet.
p.s. alle meiden en vrouwen hier heel veel sterkte en ((knuffel))
X
Romantic: nouja zeg! dat ie dat dan wel erg gemeen dat ie dat eerst in t bijzijn van iedereen verklaard en zich dan weer bedenkt! Dat is ook niet echt eerlijk tegenover jou. Ik hoop dat we allebei iemand zullen vinden die wel eerlijk en oprecht is, die voor ons door 't vuur gaat. En dat wens ik iedere vrouw toe!

We waren nog niet zo heel lang samen, pas 8 maanden. Maar toch.. Het heeft wel een hele impact op me gehad.

daeneryss Ik moet er ook bij vertellen dat mijn vriend het via sms heeft uitgemaakt. En ik had eigenlijk nog wel verwacht dat ie t recht in mijn gezicht zou vertellen. Ik geef je gelijk in het feit dat 't als je weet waarom het uit is, het iets makkelijker zou maken. Want nu heb je de hele tijd om iets over te BLIJVEN twijfelen. Of valt dat bij jou wel mee? Nu heb ik dat wel iets minder, ik heb t nu wel gewoon geaccepteerd, dat ie voor hemzelf wel een reden had om t uit te maken.. En ja eigenlijk herken ik me precies in jou verhaal. Ik kon het zelf wel geschreven hebben. Apart!

schuilnaamhebber: Het is waar, dat als je elkaar blijft zien of contact houdt 't een stuk moeilijker is om 't los te laten. Want zo heb je altijd een gevoel dat je niet meer de kans hebt om je erover heen te zetten of zelfs met een andere man te daten. Zo zie ik dat tenminste. Laten we met z'n allen het beste ervan maken!!
jongens, iemand die mij kan helpen. Ik begin me na al die tijd dat t uit is, nu wel heeeel erg slecht te voelen! Ik mis 'm verschrikkelijk, ik wou dat ik een keer fatsoendelijk afscheid van 'm kon nemen. De laatste keer.. Dit voelt zo onafgemaakt. Wat moet ik doen HELP!
Kan je hem niet bellen dan? Om te vragen om erover te praten? Ja ik zeg ook maar wat hoor. Sterkte ermee! Ik weet maar al te goed hoe je je voelt. Echt klote gevoel is dat!!!
@Puntjeee

Zit zelf in precies hetzelfde schuitje, maar blijf mezelf voorhouden dat ik geen contact meer ga zoeken.

Hij heeft immers besloten dat hij niet meer met je verder wil en dat nog wel op de lullige manier van een sms. Denk dat jij/wij genoeg respect voor onszelf moeten hebben dat we nu niet (in mijn geval weer ) achter hen aan gaan lopen 'om het af te ronden'. Want denk dat na de afronding je weer vragen blijft houden, je nog meer naar hem verlangt en het nog weer zwaarder gaat worden....

Dus nu even doorbikkelen, doorzetten en alles eraan doen om jezelf te weerhouden contact met hem te gaan zoeken is mijn advies!
Hele dikke knuffel van mij en heel veel sterkte!
@ SweetWoman1981 Neee.. Ik weet dat dit niks gaat uithalen. Ik heb ook zijn nummer, hyves, facebook en twitter e.d. verwijderd, zo moet ik extra veel moeite doen om hem ''te kunnen vinden'' als t ware. Dit werkt wel. Alleen ik heb op een dag een paar keer een ENORME dip, waarin ik m zoooo vreselijk mis. Maar die verdwijnt dan en dan krijg ik die dip na 2 uur weer... Echt vreselijk. Er zijn ook momenten op een dag dat ik t gevoel heb alsof ik m nooit heb gekend, dan voel ik me super. Heeel irritant.

@Romantic: Jaaa precies.. Ik vind oook dat ik de eer aan mezelf moet houden, want t is wel heel erg lullig om t op deze manier te verbreden. Mijn omgeving vind dat hij geen ruggengraat heeft en daar hebben ze wel gelijk in! Maar in ieder geval, ontzettend bedankt voor je lieve berichtje! Iedereen trouwens.

Iemand trouwens ervaring met hulp zoeken wegens liefdesverdriet?
Je omgeving ziet het ook wat neutraler en rationeleren... maar waarschijnlijk denk jij er na een paar maanden net zo over ha ha

Super dat je ondanks dat je er zoveel moeite mee hebt toch geen contact met hem zoekt! Ik heb zelf afgesproken met vriendin dat als ik toch in de extreme neiging kom ik haar eerst bel... Misschien een idee?

Geen ervaring met hulp zoeken voor liefdesverdriet...

Knuffel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven