Entertainment alle pijlers

Het spijt me...

20-10-2011 21:40 1284 berichten
Volgende week donderdagavond begint het programma 'Het spijt me!' Na een pauze, van ongeveer 18 jaar, komt er een restart van het programma. Overigens nu gepresenteerd door onze überbabe John, alleen dat is het kijken al meer dan waard...

Jammer dat mensen deze mediavorm nodig hebben om een, vaak jarenlange, ruzie/misverstand proberen op te lossen.

Wie kijkt vanaf volgende week naar het programma en wil op dit topic gezellig hierover meepraten?

Tot volgende week!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nastik schreef op 10 november 2011 @ 21:06:

Oei, Sekoentela Slsssssssssssssssssssst.Ja zoiets ja
waar gáát dit over!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Haha rosanna goeie vraag, oh privezaken..
quote:rosanna08 schreef op 10 november 2011 @ 21:07:

waar gáát dit over! Ik begrijp het niet en ik snap ook niet waar het over gaat.
Beter te verstaan
Deze versta ik een beetje. Een beetje. Door het gegiebel heen.
Je weet toch
Nu traantje.

Kom op. We willen het echte verhaal!
Teveel teveel
Pffff wat is er nouhouuuuuu
Ze is wel fan van Eenhoorntjes.
Zussen gingen samen met partners naar Suriname. Partner van Sekoentela krijgt ruzie met Sandra. Sekoentela laat beide excuus aanbieden. Sekoentela klaagt over het kleine huis in Suriname wat Sandra geregeld heeft en waar ze niet met zoveel mensen kunnen leven. Sandra boos. Terug in Nederland verteld één van de twee alles aan de familie in Nederland waardoor het nu een grote ruzie is.
quote:creed schreef op 10 november 2011 @ 21:16:

Zussen gingen samen met partners naar Suriname. Partner van Sekoentela krijgt ruzie met Sandra. Sekoentela laat beide excuus aanbieden. Sekoentela klaagt over het kleine huis in Suriname wat Sandra geregeld heeft en waar ze niet met zoveel mensen kunnen leven. Sandra boos. Terug in Nederland verteld één van de twee alles aan de familie in Nederland waardoor het nu een grote ruzie is.Zo das knap
quote:rosanna08 schreef op 10 november 2011 @ 21:04:

Tuttebel!! Hallo daar
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:creed schreef op 10 november 2011 @ 21:16:

Zussen gingen samen met partners naar Suriname. Partner van Sekoentela krijgt ruzie met Sandra. Sekoentela laat beide excuus aanbieden. Sekoentela klaagt over het kleine huis in Suriname wat Sandra geregeld heeft en waar ze niet met zoveel mensen kunnen leven. Sandra boos. Terug in Nederland verteld één van de twee alles aan de familie in Nederland waardoor het nu een grote ruzie is.Jij kent de familie , ik kreeg het er niet uit hoor.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Nastik schreef op 10 november 2011 @ 21:12:

Ze is wel fan van Eenhoorntjes.Ja en die staan ook op een hele mooie tafel
De deur stond letterlijk altijd open. Is wel wat koud hè, zo hier in Nederland. Ze had haar beter een sleutel kunnen geven.
Haha, nee ik ken ze niet.
quote:tbl1966 schreef op 10 november 2011 @ 21:22:

De deur stond letterlijk altijd open. Is wel wat koud hè, zo hier in Nederland. Ze had haar beter een sleutel kunnen geven.Toen zijn die paarden dus ook naar binnen gehuppeld.
quote:creed schreef op 10 november 2011 @ 21:22:

Haha, nee ik ken ze niet.Of ben je Sekuntoela?!
quote:Nastik schreef op 10 november 2011 @ 21:25:

[...]

Toen zijn die paarden dus ook naar binnen gehuppeld.Hahaha jaaa
Oeh Sjon wordt dominant, dat ga je nu doen. Stoer hoor.
Nee, ik ben geen Sekoentela. Ben een kaaskop.

Had John dit niet beter met Natasja kunnen oplossen. Bonje met de buren. Samen lekker koken, eten, alles weer goed.
ze geeft geen antwoord he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:creed schreef op 10 november 2011 @ 21:28:

Nee, ik ben geen Sekoentela. Ben een kaaskop.

Had John dit niet beter met Natasja kunnen oplossen. Bonje met de buren. Samen lekker koken, eten, alles weer goed.Goed idee. Dit is een ongelijke strijd, die een is verbaler veel sterker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven