wat moet ik doen

11-11-2011 08:49 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en deze week is er iets vreemds gebeurt.

Een vriendin van mij zit op een datingsite, zij surft wel eens rond, en kwam dus een foto tegen van een bekende, diegene is voor mij heel bekend als in ex. Maar bij de foto hoort uiteraard ook een nickname, en dit is dan weer de naam van mijn huidige partner. (volgen jullie het nog). Ik heb het zelf even bekeken en ook erg vreemd, heb mijn ex gevraagd ben jij dit? Hij heeft hier meteen op gereageerd met nee, en ook zijn huidige partner ingelicht hierover.

Daarna ben ik de profielomschrijving ed eens goed door gaan lezen en kan eigenlijk niks anders ervan maken, dat dit dus MIJN huidige partner is.

Ik vind dit heel moeilijk en ook best schokkend, en twijfel al de hele week wat moet ik doen, moet ik het hem gewoon vragen? De kans dat hij gaat ontkennen is best groot. Of moet ik hem onvoorbereid de foto en profiel onder zijn neus schuiven dan zie ik meteen zijn echte reactie. (als hij schrikt weet ik genoeg).

pffff is het raar dat dit een mens zo aangrijpt?
Van wat ik heb begrepen van die site is het heel normaal dat mensen andere foto's neerzetten ivm privacy, (omdat ze getrouwd oid zijn) en later pas de echte foto's laten zien.

Maar hoezo beschuldig ik hem als ik die foto gewoon onder zijn neus duw, kan toch gewoon vragen wat is dit? Of ben jij dit??

Ik heb mijn ex gevraagd of hij het is, daar ga je eerst heen omdat het zijn foto is. Daarbij hebben we thuis deze week geen tijd gehad voor elkaar of om te praten. Hij is elke avond weg geweest, dus vanavond zal ik het dan toch moeten vragen.
Ik zou je vriend als laatste verdenken. Een profiel met de foto van een ander is in elk geval niet om mee te daten.

Misschien is het toch je ex en hoopt hij ermee weg te komen door een niet zo slim gekozen valse naam?

Maar nog voor de hand liggender lijkt me je vriendin. Heb je daar al eens aan gedacht? Of misschien een andere gemeenschappelijke kennis met een naar gevoel voor humor.
quote:lionlily schreef op 11 november 2011 @ 09:13:

[...]

Je weet gewoon niet of het geen hele nare grap van iemand is... En dan heb je al veel kapot gemaakt, denk ik.

Ik denk dat we beiden bedoelen dat TO er voor kan kiezen er eerst achter zien te komen of dit een grap is (wat me wel waarschijnlijk lijkt). Want misschien is op de man af confronteren wel juist hetgene wat veel kapot maakt.

En dat hoeft niet met een nep-profiel, maar kan toch ook onder je echte naam? Je hoeft niet terug te liegen, zeg maar.
Voor wat zou een kennis zoiets doen proberen een van de 2 gezinnen uit elkaar te rukken, want er zijn namelijk ook nog kinderen bij betrokken. En een ex van een van de 2 (is toch vreemd mijn ex heeft alweer 7 jaar een relatie en ik alweer 5). Dan is er iemand in de tussentijd niet goed bij zijn of haar hoofd geworden.
quote:iksammie schreef op 11 november 2011 @ 09:26:

Van wat ik heb begrepen van die site is het heel normaal dat mensen andere foto's neerzetten ivm privacy, (omdat ze getrouwd oid zijn) en later pas de echte foto's laten zien.

** Ja hoor en daarom plaatst ie eerst een foto van jouw ex, dat is namelijk logisch

Maar hoezo beschuldig ik hem als ik die foto gewoon onder zijn neus duw, kan toch gewoon vragen wat is dit? Of ben jij dit??

** Als je zelf niet ziet dat dat beschuldigend overkomt, zul je het nooit begrijpen

Ik heb mijn ex gevraagd of hij het is, daar ga je eerst heen omdat het zijn foto is.

** Ow echt, wat kan jou het boeien in eerste instantie dat hij met zijn knar op een site staat?

Daarbij hebben we thuis deze week geen tijd gehad voor elkaar of om te praten. Hij is elke avond weg geweest, dus vanavond zal ik het dan toch moeten vragen.Hoe moeilijk is het om het verhaal te melden wat je vriendin heeft gezien etc etc.....
Juist, Aardappel! Gewoon je eigen naam gebruiken en schrijven dat je het een lullige aktie vindt.
Inderdaad gewoon naar hem toestappen en informeren of hij er iets van snapt. N.a.v. zijn reactie kan je verder praten toch? Probeer ondertussen niet teveel in je hoofd te halen. Lijkt me inderdaad niet waarschijnlijk dat iemand de foto van een ex van zijn vrouw in combinatie met zijn eigen naam gaat gebruiken, of hij moet erg dom zijn.
quote:iksammie schreef op 11 november 2011 @ 09:31:

Voor wat zou een kennis zoiets doen proberen een van de 2 gezinnen uit elkaar te rukken, want er zijn namelijk ook nog kinderen bij betrokken. En een ex van een van de 2 (is toch vreemd mijn ex heeft alweer 7 jaar een relatie en ik alweer 5). Dan is er iemand in de tussentijd niet goed bij zijn of haar hoofd geworden.Dat is nou precies waarom ik nog eens met je vriendin zou gaan praten! Misschien heeft zij dat ding wel in elkaar gezet en hoopte ze dat je er vanzelf achter kwam. Toen dat niet zo was, besloot ze jou zelf maar in te lichten ...
quote:yette schreef op 11 november 2011 @ 09:35:

[...]

Dat is nou precies waarom ik nog eens met je vriendin zou gaan praten! Misschien heeft zij dat ding wel in elkaar gezet en hoopte ze dat je er vanzelf achter kwam. Toen dat niet zo was, besloot ze jou zelf maar in te lichten ...

Ik kan me niet indenken dat mijn vriendin dit zou doen. Er zou geen enkel aanwijsbare reden voor zijn. We kennen elkaar al zolang, ze heeft ook geen oogje op hem omdat het totaal niet haar type is.

Ik vind het gewoon een moeilijke situatie, want even tussen neus en lippen in een kwartiertje tijd bespreek je zoiets niet lijkt me, dus het even melden lijkt me geen geweldig idee.

Dat ik voor dom uitgemaakt wordt vind ik jammer, want het is logisch dat ik die foto zou laten zien, en hem dan vraag weet jij wat dit is. Wat is daar voor beschuldiging aan?
Je kent je vent toch ook al lang? Waarom verdenk je hem dan wel?
yette heeft wel een punt... heb je een reden om hem niet te vertrouwen?
Ik zeg niet dat je dom bent, maar je schijnt het enkel te willen zien dat gesprekje, als een beschuldiging!

En dat bespreken kan zelfs in minder dan een kwartiertje!

Hoe lastig is het nou om te zeggen:

Kijk ns wat mijn vriendin op internet vond. Zo raar, een foto van mijn ex, met jouw gegevens erbij op een datingsite!
quote:iksammie schreef op 11 november 2011 @ 09:55:

[...]

Ik vind het gewoon een moeilijke situatie, want even tussen neus en lippen in een kwartiertje tijd bespreek je zoiets niet lijkt me, dus het even melden lijkt me geen geweldig idee.

Dat is alleen zo als je ervan uit gaat dat het je partner is op die site. Dat ik voor dom uitgemaakt wordt vind ik jammer, want het is logisch dat ik die foto zou laten zien, en hem dan vraag weet jij wat dit is. Wat is daar voor beschuldiging aan?Je impliceert dan dat hij weet wat dat is.
quote:aardappelhoofd schreef op 11 november 2011 @ 10:00:

yette heeft wel een punt... heb je een reden om hem niet te vertrouwen?

Ehm er is in het verleden wel iets voorgevallen ja. Niet met een ander in bed beland, maar wel bekenden proberen te versieren toen hij stomdronken was.

Het feit dat hij veel weg is in de avond (ik weet wat hij aan t doen is, maar ben nou ook weet niet zo dat ik dat ga checken) maakt het er ook niet makkelijker op om hem niet te verdenken, en als hij de foto van mijn ex zou gebruiken overziet hij gewoon de gevolgen ervan niet. Hij is niet dom maar doet eerst voor hij denkt.
Als je het hem op een aardige niet-beschuldigende manier gaat vragen zal hij ongetwijfeld zeggen dat hij er niks van weet. Ik zou proberen om er echt achter te komen, anders zit je je hele leven met deze twijfel.

Toen ik nog met mijn ex was heb ik na vermoedens van vreemdgaan een keylogger op de computer geinstalleerd, daarmee kun je achteraf alles nalezen wat er getypt is op de PC. Dat was misschien niet netjes maar wel heel verhelderend!
quote:thijs72 schreef op 11 november 2011 @ 10:09:

Als je het hem op een aardige niet-beschuldigende manier gaat vragen zal hij ongetwijfeld zeggen dat hij er niks van weet. Ik zou proberen om er echt achter te komen, anders zit je je hele leven met deze twijfel.

Toen ik nog met mijn ex was heb ik na vermoedens van vreemdgaan een keylogger op de computer geinstalleerd, daarmee kun je achteraf alles nalezen wat er getypt is op de PC. Dat was misschien niet netjes maar wel heel verhelderend!Nadeel is dat hij dus weinig tot niet thuis achter de pc zit, ja om de krant te lezen ofzo, maar daar ben ik altijd bij, dus zou het al via zijn mobiel of pc op het werk moeten zijn, en daar kom ik uiteraard nooit bij of achter!
Maar waarom in hemelsnaam zou je vriend d foto van je ex gebruiken? Is toch totaal onlogisch?
Ik haak af hoor.....

Snap gewoon echt niet waarom er nu geadviseerd wordt over keyloggers en fake profiel aanmaken, terwijl je het in normale omstandigheid ter sprake kan brengen?

helemaal dit verhaal.... kan me niet voorstellen dat een vent een profiel aanmaakt met de foto van een ex van huidige partner.
Kan je niet zijn mailadres opgeven bij ' ww vergeten' en kijken of er op zijn mail dan iets binnenkomt?
met communicatie kom je een heel eind,

probeer het eens uit op je partner.
quote:Kier_V schreef op 11 november 2011 @ 10:15:

Ik haak af hoor.....

Snap gewoon echt niet waarom er nu geadviseerd wordt over keyloggers en fake profiel aanmaken, terwijl je het in normale omstandigheid ter sprake kan brengen?

helemaal dit verhaal.... kan me niet voorstellen dat een vent een profiel aanmaakt met de foto van een ex van huidige partner.

Een keylogger geloof ook niet dat ik dat zou doen, heeft geen zin. Ik heb de optie fake profiel overwogen van de week maar ervan af gezien.

Goed maar als het mijn vent dan niet is, moet het dan een toevallig samenloop van omstandigheden zijn?? Iemand die die foto gebruikt, profielomschrijving wat duidelijk hem is heeft en dan ook nog een zijn naam gebruikt. Toeval dat er iemand anders in dit land dit doet? Toeval geloof ik helaas niet echt in.
quote:Danayla schreef op 11 november 2011 @ 10:17:

Kan je niet zijn mailadres opgeven bij ' ww vergeten' en kijken of er op zijn mail dan iets binnenkomt?Tja volgende punt sinds hij gehacked is weet ik zijn ww niet meer voor de mail :(
quote:iksammie schreef op 11 november 2011 @ 10:19:

[...]

Een keylogger geloof ook niet dat ik dat zou doen, heeft geen zin. Ik heb de optie fake profiel overwogen van de week maar ervan af gezien.

Goed maar als het mijn vent dan niet is, moet het dan een toevallig samenloop van omstandigheden zijn?? Iemand die die foto gebruikt, profielomschrijving wat duidelijk hem is heeft en dan ook nog een zijn naam gebruikt. Toeval dat er iemand anders in dit land dit doet? Toeval geloof ik helaas niet echt in.

Geen toeval, iemand die een kutgeintje uithaalt.

Waarom zou je vriend de foto van je ex gebruiken? Lijken ze heel erg op elkaar? Heb jij foto's van je ex op de pc staan? En waarom zou ie de foto van iemand anders gebruiken, maar wel zichzelf beschrijven?

Als ik het goed begrepen heb gaat het om een soort van vreemdgaan site, meestal is uiterlijk dan wel erg belangrijk hoor.
quote:iksammie schreef op 11 november 2011 @ 10:19:

[...]

Toevallig is het natuurlijk niet.

Daarom zeg ik al een paar keer, iemand haalt een geintje uit.

Stel nou dat jouw vent echt aan het hengelen is bij andere dames, dan gooit ie toch geen foto van jouw ex bij zijn profiel?

Dat is toch helemaal niet logisch!
Maak sowieso een printscreen ervan, straks wordt het ontkennen en is profiel "opeens" weggehaald

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven