wat moet ik doen

11-11-2011 08:49 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, en deze week is er iets vreemds gebeurt.

Een vriendin van mij zit op een datingsite, zij surft wel eens rond, en kwam dus een foto tegen van een bekende, diegene is voor mij heel bekend als in ex. Maar bij de foto hoort uiteraard ook een nickname, en dit is dan weer de naam van mijn huidige partner. (volgen jullie het nog). Ik heb het zelf even bekeken en ook erg vreemd, heb mijn ex gevraagd ben jij dit? Hij heeft hier meteen op gereageerd met nee, en ook zijn huidige partner ingelicht hierover.

Daarna ben ik de profielomschrijving ed eens goed door gaan lezen en kan eigenlijk niks anders ervan maken, dat dit dus MIJN huidige partner is.

Ik vind dit heel moeilijk en ook best schokkend, en twijfel al de hele week wat moet ik doen, moet ik het hem gewoon vragen? De kans dat hij gaat ontkennen is best groot. Of moet ik hem onvoorbereid de foto en profiel onder zijn neus schuiven dan zie ik meteen zijn echte reactie. (als hij schrikt weet ik genoeg).

pffff is het raar dat dit een mens zo aangrijpt?
dubbel
quote:yette schreef op 11 november 2011 @ 13:24:

In beschonken toestand flirten, vind ik echt héél iets anders dan doelbewust op zoek zijn naar een sexdate. Ik zie persoonlijk geen enkel verband tussen het een en het ander.

Eens.

In beschonken toestand vallen mijn remmingen weg en wil ik ook nogal eens aan het flirten slaan. Maar ik zou echt niet stiekem doelbewust op zoek gaan naar een sexdate.
Ik zou toch echt gewoon dat ip-adres checken, en hem vervolgens gewoon vragen of dat profiel van hem is. Weet je meteen of hij liegt.
quote:iksammie schreef op 11 november 2011 @ 11:10:

[...]

Ik geloof mijn ex ja, daar hij dit ook meteen met zijn partner heeft besproken nadat ik het aan hem vroeg, hij zou ons sowieso niet opzettelijk uit elkaar willen drijven, en als hij het wel was, zou hij het tegen mij zeker gezegd hebben.

De mensen in mijn omgeving ehm tja kan ze allemaal langs maar zie geen enkele reden waarom hun ons nou zo graag uit elkaar zouden willen hebben bij wijze van grap, terwijl ze zelf net getrouwd/samenwonen/kids hebben en krijgen.

Doordat hij wel eens geprobeert heeft een ander te versieren zou dit geen heel vreemd gevolg zijn, omdat niemand erachter zou kunnen komen op deze manier.

De keer dat hij dat deed, was met alle bekenden eromheen (ook erg dom)

En weet je zeker dat je ex het met zijn vrouw heeft besproken.

Want Stel, het is wel degelijk je ex die graag wat meer spanning in zijn leven zoekt en een profiel heeft aangemaakt. ( Lijken je ex en je huidige partner qua karakter op elkaar? zou het profiel op je ex kunnen slaan?). Ez wilde niet te googelen zijn, dus gebruikt ie een fake-naam, maar wel zijn eigen foto. Zou die dan echt aan jou toegeven dat hij op die site staat? Ging je ex vreemd toen ie nog met jou was?

Als ik zelf een profiel zou aanmaken, zou ik namelijk een foto van George Clooney downloaden, ook zodat de lezer meteen zou weten dat het niet mijn echte foto was.( Anders is er wel degelijk kans op teleurstelling en afhaken, omdat je toch op de foto afgaat, juist bij een sexdatingsite, tenzij je direct ziet dat de foto niet echt kan zijn). Ik acht de kans groter dat het toch je ex is, die niet wil dat jij weet dat hij het is, dan dat het je vriend is.

Geloof je toch dat het je vriend is, spreek hem dan aan, maar zonder te beschuldigen. Zeg dan iets als "Kijk vriendjelief, vriendin X heeft een profiel van " jou"gevonden op datingsite, is dat niet grappig?" Aan zijn reactie merk je dan vanzelf of ie zich betrapt voelt of echt van niks weet.
Ik weer heel zeker dat het mijn ex niet is. Heb zijn partner er ook over gesproken. Vanavond ga ik het aan hem voorleggen, heb t ip adres als opgevraagd, hoop dat ik die krijg. Dit meld ik hem ook, dus als hij het is kan hij het moeilijk ontkennen. Is hij het niet dan geloof ik hem en ga nog eens met ex praten.
Was nog niet klaar. Dat ik met ex ga praten om te kijken wat we kunnen doen tegen het gebruik van zijn foto
misschien is het een echt profiel aangemaakt door je ex. met zijn eigen foto en zijn eigen tekst, en lijkt zijn leven gewoon heel erg op het leven van je hudige vriend?
[quote]iksammie schreef op 11 november 2011 @ 11:04:

[...]

Mijn ex is idd geen lelijke vent, en de foto die gebruikt is, ziet hij er gewoon goed uit. Totaal tegenovergestelde van wat mijn partner is.quote]

TO, heb je je man hierover al gesproken? Wat zei hij over deze hele situatie? En heb je het Ip-adres nog gekregen?
En TO, hoe is het?
quote:maaique schreef op 11 november 2011 @ 08:52:

Profiel aanmaken, reageren op zijn profiel en afspreken.

HoppaInderdaad. Zo zou ik het ook aanpakken.
quote:lionlily schreef op 11 november 2011 @ 09:13:

[...]

Hoezo, wijsmaken?! Het is toch je partner? Er zou toch iets van vertrouwen moeten zijn binnen die relatie? En zo niet, waarom zijn ze dan bij elkaar. Hij wordt gewoon al schuldig bevonden op deze manier. Je weet gewoon niet of het geen hele nare grap van iemand is... En dan heb je al veel kapot gemaakt, denk ik.Tja, normaal wel, maar er zijn genoeg gevallen waarin iemand toch niet helemaal eerlijk is, getuige de topics hier alleen al. Waarom zo naief zijn te denken dat er niets aan d ehand is en hij alles wel eerlijk zal vertellen? Een beetje je ogen openhouden en ik dit geval even mailen, kan geen kwaad.
quote:maximamma79 schreef op 14 november 2011 @ 13:03:

[...]

Tja, normaal wel, maar er zijn genoeg gevallen waarin iemand toch niet helemaal eerlijk is, getuige de topics hier alleen al. Waarom zo naief zijn te denken dat er niets aan d ehand is en hij alles wel eerlijk zal vertellen? Een beetje je ogen openhouden en ik dit geval even mailen, kan geen kwaad.

Als je dat meeneemt in elke relatie, vriendschap of elk contact, kun je beter opsluiten en niemand meer zien of spreken. Wantrouwen mag je best, als je WEET dat iemand niet te vertrouwen is. Maar dat weet TO niet, daar heeft hij nog nooit blijk van gegeven. Waarom zou je uitgaan van het ergste? Dan geef je iemand eigenlijk een kleinere kans, je hebt al een veroordeling gegeven...

Maar goed, IK zit gewoon niet zo in elkaar, iedereen moet het op zijn eigen manier doen.
Eerlijk gezegd vind ik de vriendin die dit profiel "toevallig" tegen is gekomen tussen al die duizenden profielen en meteen naar jou toe rent wel verdacht...zij is namelijk de verbindende factor tussen jullie allemaal.

Kan me natuurlijk vreselijk vergissen maar toch zou ik haar ook meer info vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven