beffen

06-11-2011 18:03 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou mensen ik gooi het maar eens in de groep!

Mijn vriend wil me niet beffen omdat ie dat gewoon niet wil ,ik probeer het wel eens te bespreken maar hij wil dat niet en zegt ik heb dat nooit gedaan en zal dat ook nooit doen (we zijn veertigers)

Ik merk dat het me frustreerd omdat ik het mis en hem wel pijp en plezier...eigenlijk hebben we alleen sex wannneer (3 keer per maand hooguit) en hoe hij het wil.....

Vorige week had ik er genoeg van en heb gezegd ,bekijk het maar ik pijp jou ook niet meer dan ga je wel voelen wat ik ook al twwen en half jaar moet missen!

MIjn vraag ik dus eigenlijk beft de gemiddelde minnaar eigenlijk wel??
quote:hans66 schreef op 10 november 2011 @ 13:24:

Bemoeial,

Dan kun je ook tegen hem zeggen: "Luister, ik ga gewoon niet likken (c.q. pijpen) aan je pik." Eens zien hoe hij dan reageert.

Nee, want dat is infantiel las ik net. Nou sorry, maar als mijn vriend me niet zou beffen, kan ie ook z'n eigen lul gaan zuigen, dahaaagg ;)

Ja sorry, maar als ik lees hoe trots hij (jouw bf he) is dat elke vrouw hem op z'n wenken bedient en hij zelf niks wil doen, denk ik; bad material!
Iemand die na het herhaaldelijk aangeven van een ander het probleem nog niet ziet en er ook niets aan wil doen (en overigens nog eens respectloze opmerkingen maakt) is de hele relatie toch niet waard?

En ja dan pijp je hem niet, alsof als hij dan een keer toch maar een likje waagt jij er van kunt genieten...
Ik zou het jammer vinden als ik vanaf nu nooit meer gebeft zou worden, maar ik zou het oneindig veel erger vinden om seks te hebben die alleen om de ander draait, waarin de ander bepaalt wat, wanneer en hoe en waarin die ander niet zijn (of haar) best doet om mij helemaal gek te maken en heerlijk te laten klaarkomen. Helemaal gek maken en heerlijk laten klaarkomen kan ook zonder likken, als partner daar problemen mee heeft. Dat kan met vingers en speeltjes en met een piemel, maar vraagt wel inlevingsvermogen en zin om te plezieren en te reageren op de ander. Als dat ontbreekt dan vind ik de seks niet leuk. Dan hoeft de hele relatie van mij niet. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand die zich in bed zo opstelt buiten bed opeens wel een leuke, lieve en meelevende partner is. (mijn ervaring is dat gedrag in en buiten bed wel overeen komen)
Je kan toch zorgen dat er wel iemand is die je wel wil beffen?

Je moet er niet een al te groot probleem van maken, je moet er creatief mee omgaan. Ik heb er wel een mannetje voor
Als ik jou was @bemoeial zou ik inderaad gewoon een vriend (erbij) zoeken waar je gewoon lekker mee kan vrijen, die ook gewoon wil beffen. Er zijn volgens mij voldoende mannen die wel zoiets bij je willen doen.

Ik snap eerlijk gezegd niet dat jouw vriend dat niet wil doen, het lijkt net of hij vies van je is. Als je van elkaar hou en lekker vrij, dan is het als man juist leuk "werk" om een vrouw lekker te verwennen op die manier.
Nou mijn huidige vriendin wil juist niet gebeft worden terwijl ik het wel heel lekker vind om te doen. Pijpen is ze ook niet dol op, maar we hebben verder wel lekkere sex.

Ik fantaseer weleens om me door een andere vrouw te laten pijpen omdat ik het wel mis, maar ja....duivels dilemma
snap er ook niks van....volgens mij heeft ie gewoon een intimiteitsprobleem waar hij zelf geen last van heeft maar ik wel,kussen,knuffelen etc eigenlijk vind ie het allemaal maar niks, GVD wat een pech is dat geweest om verliefd te worden op deze man
Kan hij aangeven waarom hij je liever niet beft. En dan geen antwoorden als 'ik vind het gewoon niets'.
Nee dat kan hij verder niet aangeven,alleen ik hou er niet van,vind het niks.

Wel heeft ie een keer in een dronken bui gezegd je wil toch niet dat ik het bed onder kots? hij vind een vagina dus vies denk ik.Ik was me 2 maal per dag en ben een vrouw die zich heel goed verzorgd en vorige mannen in mijn leven befte mij met plezier.

Toen ik dit later zei (van je zei dit en dat dus je word er misselijk van) ontkende hij het ...ja wat moest ie anders?

heb hem ook gezegd dat een piemel ook zo smaakt en je als het ware even ergens doorheen moet,ik ervaar dat anders omdat ik meestal niet vies ben van mijn partners lichaam en ook lichamelijk ben ingesteld,hij dus niet..

Ik word er moe van en onzeker ,dit doet mijn eigenwaarde geen goed
Zo blijft het dus een beetje onduidelijk. Hmmm.

Ik zou toch minstens een concrete reden willen weten. Misschien kun jij je er dan ook een beter beeld van vormen, en het misschien wel makkelijker naast je neer leggen.
Ik vind het toch heel vreemd hoor bemoeial waarom je vriend je niet lekker wil beffen. Hij lijkt gewoon ahw vies van je. Het ligt niet aan jou, dus aan je eigenwaarde moet je absoluut niet twijfelen.

Ik zou gewoon, zoals ik eerder al schreef, gewoon een vriend erbij zoeken, of deze vriend inruilen voor een ander. Iemand die je wel kan geven wat je wil en wat eigenlijk gewoon normaal is om te doen.

Van deze man heb je wat het beffen betreft niets meer te verwachten. Als hij het al ooit zou doen, dan zou het een verplicht nummertje van hem worden, daar beleef je denk ik ook niet veel plezier aan.
quote:bemoeial schreef op 11 november 2011 @ 20:48:

Nee dat kan hij verder niet aangeven,alleen ik hou er niet van,vind het niks.

Wel heeft ie een keer in een dronken bui gezegd je wil toch niet dat ik het bed onder kots? hij vind een vagina dus vies denk ik.Ik was me 2 maal per dag en ben een vrouw die zich heel goed verzorgd en vorige mannen in mijn leven befte mij met plezier.

Toen ik dit later zei (van je zei dit en dat dus je word er misselijk van) ontkende hij het ...ja wat moest ie anders?

heb hem ook gezegd dat een piemel ook zo smaakt en je als het ware even ergens doorheen moet,ik ervaar dat anders omdat ik meestal niet vies ben van mijn partners lichaam en ook lichamelijk ben ingesteld,hij dus niet..

Ik word er moe van en onzeker ,dit doet mijn eigenwaarde geen goedBeffen hoort er gewoon bij en het is lekker vooral om je vrouw te laten genieten. Als je dit een steeds groter probleem gaat vinden, dan weet je denk ik zelf wel waar het op uit zal draaien uiteindelijk. Succes.
Ik zou als ik jou was inderdaad maar zorgen dat je niets tekort komt.

Ik kan me absoluut niet in hem verplaatsen, ik heb het vanaf dag 1 lekker gevonden om mijn vrouw te beffen, dat vind ik nog steeds.

Alleen bij "incidentele scharrels" doe ik het niet uit veiligheidsoverwegingen maar dat is een ander verhaal.
Ik snap het ook niet, Mr1983. De enige reden om niet te willen beffen, is tegenvallende intieme hygiëne, of de associatie dat plassen daar dicht in de buurt is. Maar bij een schone vagina hoef je geen urine te proeven. Of onbekendheid met orale seks: dat de man niet weet dat de vrouw daar opgewonden van zou kunnen raken.

Wat is dan nog het probleem? Voor mij is dat probleem er dan gewoon niet.
World of Warcraft: Legion
je hebt het heel goed gedaan!!!

dan kan hij het ook eens merken hoe dat is!!!
quote:nokiafan schreef op 06 november 2011 @ 18:11:

Ik vind het erg kinderachtig van je om te zeggen: Jij beft mij niet, dus pijp ik jou niet (meer). Zo reageren alleen kleuters.

Onzin, aangezien een volwassen vrouw dat middel ook aangrijpt!

Gaat erom dat ze gefrustreerd is en niet weet hoe dit op te lossen, ze dit maar zegt.

Om aan te nemen dat het dan maar een kleuter is?

Jammer, voor die dame is het een groot probleem!
quote:bemoeial schreef op 06 november 2011 @ 18:03:

Nou mensen ik gooi het maar eens in de groep!

Mijn vriend wil me niet beffen omdat ie dat gewoon niet wil ,ik probeer het wel eens te bespreken maar hij wil dat niet en zegt ik heb dat nooit gedaan en zal dat ook nooit doen (we zijn veertigers)

Ik merk dat het me frustreerd omdat ik het mis en hem wel pijp en plezier...eigenlijk hebben we alleen sex wannneer (3 keer per maand hooguit) en hoe hij het wil.....

Vorige week had ik er genoeg van en heb gezegd ,bekijk het maar ik pijp jou ook niet meer dan ga je wel voelen wat ik ook al twwen en half jaar moet missen!

MIjn vraag ik dus eigenlijk beft de gemiddelde minnaar eigenlijk wel??Is het een Surinamer? Die staan er om bekend dat ze niet aan cunninlingus doen
ik kan mannen die dat niet doen echt niet uitstaan, heb het zelf gelukkig nooit meegemaakt maar ken wel wat meiden met hetzelfde probleem die na een paaqr jaar nog steeds niet gebeft zijn maar idd wel 'moeten' pijpen. Kan ik me zwaar aan irriteren, wat een homogedrag kom op joh je ben toch een vent dan moet je genieten van een kutje en niet vies van zijn.
Vind ik een goeie vraag of ie Surinamer is maar neen dat is ie niet...ik heb dat inderdaad gelezen (heb een en ander afgestruind op het net)

Hij valt wel in de catogorie "'stoere mannen beffen niet"'

Mijn vriend is een man die altijd gekregen heeft van vrouwen wat ie wou zonder veel terug te hoeven doen...

Ik vind het echt erg en eigenlijk meer omdat ik bang ben dat hij mij dus niet helemaal wil dan dat ik het ook wel erg mis natuurlijk.

Ik ben gefrustreerd en denk als ik dat meteen had geweten/begrepen er na een maand of 3 een streep onder had gezet.

In ons laatste gesprek hieover heb ik ook gezegd als het uitraakt tussen ons en je leert iemand anders kennen advieseer ik je om het vrij snel te zeggen want ik vind echt dat je de ander daarin te kort doet en daar moet je eerlijk in zijn.

Het heeft met volledige overgave temaken
@bemoeial. Ik blijf van mening dat een echte vent beffen ziet als iets geweldigs. Ik vind het persoonlijk heel leuk en spannend om te doen. Het is inderdaad in een relatie moeilijk om in te schatten hoe iemand in bed echt is en in bed blijft. Bij het begin kan het geweldig zijn, maar op een bepaald moment heeft de ander helemaal geen zin of alleen maar zin in bepaalde dingen. De sex behoefte van de één is ook anders dan een ander.

In een goede relatie zou je in mijn beleving goed met elkaar kunnen praten, goed met elkaar kunnen vrijen en verder een aantal gemeenschappelijke dingen moeten hebben.

Je moet zelf een afweging maken, of bij je vriend blijven en het accepteren, of kappen of iemand vinden waarmee je wel een 200% sex relatie kan opbouwen (naast je huidige relatie). Ik weet niet wat je wil ?
ýep ik weet het....

Feit is dat ik er dus toch zoveel last van heb dat het me met tijden erg bezig houd,ik voel me ook een soort van bedrogen op een bepaalde manier.

Ik denk dat ik met mezelf een tijd moet afspreken om te bslissen wat ik doe want verandering zal er niet in komen dat weet ik zeker!

Trouwens dat zou ook niet werken want niemand wil gebeft worden door een man met tegezin.

Ik heb veel aan de reakties op dit forum en het bevestigd wat ik eigenlijk al wist,dat het toch best vreemd is .....
Het is moeilijk, zelf heb ik een vriendin die gewoon 200% aansluit bij mij, maar qua sex gewoon niks meer wil. Dan is het ook een kwestie van een keuze maken. Of zo doorleven, of een vriendin erbij nemen voor de sex of een nieuwe relatie zoeken. Zelf ben ik nu bezig met vriendin erbij nemen voor de sex, maar gevoelsmatig denk ik dat ik beter een nieuwe relatie kan zoeken.

Je voel je inderdaad bedrogen, je blijf er ahw mee bezig. Zelf heb ik mij ook voorgenomen om dit jaar een beslissing te nemen. Als ik wel sex heb met mijn vriendin, dan merk ik aan alles dat het een verplicht nummer is. Dan heb je een tweede keer echt geen zin meer. Dus dat sluit ook aan bij jouw gevoel.
Goh wat rot! maar waarom wil ze dat dan niet meer,hoelang hebben jullie een relatie?

Ik ben zelf 25 jaar samen geweest met mijn ex....nooit problemen gekend op dat gebied en ook nooit bedacht dat dit dus niet altijd vanzelfsprekend goed is...
Wij zijn 14 jaar met elkaar en plots had ze geen enkele zin meer. Frequentie ging van 3 keer in de week naar 0. Snap nog steeds niet waarom, als ik er over praat dan geeft ze aan er geen zin meer in te hebben. Dit is nu al een jaar gaande. Ik vind het gewoon niks eerlijk gezegd.

Maar ook bij andere mensen in mijn omgeving komt het veel voor. Dus wat dat betreft heb jij het nog niet eens slecht getroffen dat je vriend alleen niet wil beffen. Maar ik kan mij voorstellen dat je gewoon 200% een goede relatie wil hebben en dus ook lekker wil worden gebeft.
Tja vreemd als het verder goed loopt tussen jullie.

Is het haar wel duidelijk hoe jammer je dit vind? en inderdaad het klopt dat het veel voor komt deze problemen....

Wat mijn verhaal betreft het is niet alleen het beffen hoor,we vrijen ong 1 keer in de maand(hij vind dat genoeg) en dat vind ik ook best raar we zijn pas 2 en half jaar samen en in het begin was het ong een keer per week.

Een half jaar geleden is ie naar de huisarts geweest maar die heeft hem gezond verklaard en dus daar is de kous mee af.met hem is niks aan de hand en ik ben een vrouw en moet dus nergens last van hebben.

Als ik dit zo opschrijf denk ik weer ik moet er gewoon mee ophouden,er zijn mannen zat die mij wel willen...waarom genoegen nemen met een halve koek terwijl ik ook een hele kan krijgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven