37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik mis mijn mede-blondie! Waar is dat kind??? We zouden gaan trouwen! -trekt pruillipgezicht- :(
Tot de 2de bedoel je?
Ja pcies. En ik had een foutje gemaakt. Haar laatste post dateert van de 4de voor zover ik na heb kunnen gaan. En wel hier

Even opsporing verzocht en de politie mailen: Poppedop wordt vermist!
Ik heb ook weer tijd gevonden om te posten... drukke baan en daarna nog boodschappen doen, koken, honden uitlaten, sporten kost allemaal behoorlijk wat tijd.

Ik denk dat Xalliesuper dit topic niet meer serieus neemt en dat ze daarom niet post. Of misschien heb ik wat verkeerd gezegd, ik weet het niet.

@ Sim

Het klopt dat ik teveel nadenk en dat komt vooral omdat ik natuurlijk geen zelfvertrouwen heb. Dat er iets mis moet zijn met mij dat staat vast. Ik let heel veel op de interacties in mijn omgeving om zo proberen ontdekken wat het grootste probleem is aan mij. Soms denk ik wel eens dat ik de kans niet krijg om mijn innerlijk te vertonen.

Sommige mensen kijken mij wel eens per ongeluk aan en dan meteen weg dus oogcontact maken is sowieso een moeilijke opgave. Ik snap heel goed wat je bedoeld met "klik hebben met iemand ". Ik heb dat zo vaak gezien bij mijn vrienden vroeger die altijd contact legde met meisjes. Ik heb vaak gezien hoe een klik ontstond van dichtbij, ik probeerde hetzelfde te doen als mijn vrienden maar die methodes werken bij mij niet. Ik vermoed dat ik er misschien onaantrekkelijk uitzag. Het kan van alles zijn. Meer dan vaak heb ik het gevoel dat ik de kans niet krijg om mijn innerlijk te tonen.

Ik weet alleen niet of het verandering teweeg had kunnen brengen als je die wijsheid 20 jaar eerder had gehad. Volgens mij veranderen vrouwen ook na mate ze ouder worden en kan je dat niet echt meer vergelijken met elkaar. Ik denk ook omdat je geen kind had en verder alles waarschijnlijk goed voor elkaar had dat je dan ook aantrekkelijker word, tel daarbij op dat vrouwen er steeds minder goed gaan uitzien en zo minder macht hebben over mannen. Ik vind het toch leuk voor je, maar ik weet niet of ik het wel zou willen nog.

Bij mij voelt het meer dat ik dat veel heb gemist in mijn 20, nu hoeft het van mij niet zo nodig meer allemaal. Ik wilde altijd graag een toekomst opbouwen met iemand en nu heb ik dat dus zelf gedaan en heb ik er eigenlijk geen behoefte meer aan een vrouw. Ook omdat ik gewend ben om alleen te zijn zo lang al dat de verandering veel te groot wordt als ik iemand ontmoet.

Succes met het vinden van een vriendin en bedankt voor je mooie post.
Hallo schatjes en Sexy in het bijzonder!!!

Ik ben er weer whahahahaha

Ik had problemen met mijn toetsenbord van mijn laptop, dat moest ik vervangen hij deed het niet meer en kon er niet meer op.

Is nu gelukt. Ben zoo blij.... whoooeeewooeeeew hehe

Had je me gemist schatje wat liefff
quote:justme_37 schreef op 10 november 2011 @ 22:34:

Het klopt dat ik teveel nadenk en dat komt vooral omdat ik natuurlijk geen zelfvertrouwen heb. Dat er iets mis moet zijn met mij dat staat vast. Ik let heel veel op de interacties in mijn omgeving om zo proberen ontdekken wat het grootste probleem is aan mij. Soms denk ik wel eens dat ik de kans niet krijg om mijn innerlijk te vertonen.

Soms kun je veel te lang nadenken over wat het probleem is, en dan kan het obsessieve vormen aannemen. Ik heb daarom vaak geen zin om het probleem op te lossen. Ik zocht liever afleiding, hoewel het probleem onderhuids blijft dooretteren.

quote:Sommige mensen kijken mij wel eens per ongeluk aan en dan meteen weg dus oogcontact maken is sowieso een moeilijke opgave. Ik snap heel goed wat je bedoeld met "klik hebben met iemand ". Ik heb dat zo vaak gezien bij mijn vrienden vroeger die altijd contact legde met meisjes. Ik heb vaak gezien hoe een klik ontstond van dichtbij, ik probeerde hetzelfde te doen als mijn vrienden maar die methodes werken bij mij niet. Ik vermoed dat ik er misschien onaantrekkelijk uitzag. Het kan van alles zijn. Meer dan vaak heb ik het gevoel dat ik de kans niet krijg om mijn innerlijk te tonen.Ik heb dat ook zo ervaren. Alleen denk ik dat de situatie waarin anderen zich bevinden (dus tussen jongen of man en meisje of vrouw) hetzelfde is waar ik mij bevind (met meisje of vrouw), terwijl er verschillen zijn in de situatie of tussen hun en mijn gedragingen. Dan wordt het meisje of vrouw door hen aangetrokken en niet door mij. Ik was te jong en niet sociaal vaardig genoeg om te weten wat het meisje werkelijk denkt. Of het meisje doet alsof ze verliefd was op mij, en is daadwerkelijk verliefd op anderen. Dat heb ik als autist zijnde, nooit goed van vrouwen kunnen begrijpen. Ik zie een vrouw, zij bestudeert me, bekijkt me van top tot teen, en dan weet ik nog niet wat er in haar hoofd omgaat. Ze geeft te weinig bloot (figuurlijk uiteraard). Vroeger vroeg ik me af waarom ze dat deed. Daarna is het voor mij gewoon als: zij doet dat, punt. Je afvragen waarom ze dat doet, kost te veel energie. Dus haar gedrag is betekenisloos, of bijna irritant. Als een vrouw een andere man bekijkt, kost het veel minder moeite om te weten wat ze denkt. Zij vindt die man leuk of aantrekkelijk. Ik sla soms de plank mis, maar als ze dat gedrag tegenover mij vertoont, sla ik de plank altijd mis.
World of Warcraft: Legion
Hey Xallie!
Het is ook moeilijk om over de onderwerpen mee te praten op dit forum, het voelt alsof mijn persoonlijkheid stil staat vanaf mijn 18de omdat ik nooit een sociale leven heb gekend en dat mijn karakter dus ook niet verder kan groeien. Het enige wat ik al die jaren heb gedaan is observeren. Het is allemaal vrij ernstig en die schade kan denk niet meer ingehaald worden. Maar ja het is niet anders, het is nu eenmaal zo gelopen.
Hey Zammm!

Alles kids?
quote:xalliesuper schreef op 11 november 2011 @ 18:32:

Had je me gemist schatje wat liefff

Welcome back babe

Ben zo blij!!! Mijn Popsicle is er weer
Ja, alles kits achter de rits!
Dus je miste me heel erg... En toen heb je een zoekactie op touw gezet...

Wat is popsicle ? want dat klinkt als sick...
quote:xalliesuper schreef op 11 november 2011 @ 20:24:

Dus je miste me heel erg... En toen heb je een zoekactie op touw gezet...

[afbeelding]

[afbeelding]Yep.... Vraag maar aan Zammm!
quote:xalliesuper schreef op 11 november 2011 @ 20:25:

Wat is popsicle ? want dat klinkt als sick... Dat ben jij schat (een popsicle is een soort waterijsje, maar ook een koosnaampje voor een meisje, je moet het ook zien als een afwisseling voor Poppedop, Pop, Poppetje, Popje, Poppedingetje, Poppekindje e.d.)
Deze is ook ingezet

Tjeetje... kosten noch moeite worden gespaard...
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 11 november 2011 @ 20:53:

Tjeetje... kosten noch moeite worden gespaard... Voor m'n meisje doe ik alles bro....
Goed om te weten...
quote:xalliesuper schreef op 11 november 2011 @ 21:00:

Goed om te weten...
quote:sexysexual schreef op 11 november 2011 @ 21:01:

[...]

Thank you woman

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven