Entertainment alle pijlers

Ik wil Bram terug!

12-11-2011 12:19 258 berichten
Ik mis Brahahaham
Volgens mij is dat opgenomen op een avond, net leek het wat schemerig te worden
Alle reacties Link kopieren
Burgemeester is een moppie hè?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dieuwertje gaat op in het decor met haar trui
quote:Star schreef op 12 november 2011 @ 12:54:

Ik vind die burgermeester leukNah?! Hahahahahaha!
Leo
quote:molly74 schreef op 12 november 2011 @ 12:47:

Misschien is het wel een mooie wisseling die bij de tijd van nu past. Bij de snelle kinderen van tegenwoordig, bij internet, gamen, etc.

Vraagje: als Bram 25 jaar Sint is geweest, dan was ik 10 of 11 toen hij begon. Maar voor mij is dít de enige echte. Terwijl ik blijkbaar met een andere man opgegroeid ben. Wie was het dan vóór Bram?

Toen was het Adrie van Oorschot, dat was voor mij DE echte sint, sinds bram is gekomen was ik van mijn sintgeloof af

Ben aan het werk, kan niet zien hoe deze sint het nu doet......

De "echte" sint 1979
Ze moeten gewoon meneer Aart weer terug laten komen, die deed het veel beter dan Dieuwertje en toen geloofde ik die panieksituaties ook echt. Of ik geloofde toen nog echt, dat kan ook.
Aart Staartjes was ook helemaal mijn tijd
quote:Starshine schreef op 12 november 2011 @ 12:53:

[...]

dan hebben ze wel mazzel dat het in beide opnames mooi weer is.

Of nemen ze twee versies op; een met zonnig weer en een met grijs weer?

Scherp!

Sint is wel weinig in beeld vandaag. Misschien om hem nog wat instructies te geven en hem te wijzen op wat goed/niet goed ging daarvoor?
Intocht zelf is gewoon live hoor. Wel sneu voor al die kinderen die staan te wachten op Sinterklaas.
Meneer Aart ja, die deed het vroegah! Maar toen vond ik dat raar want Meneer Aart woonde in Sesamstraat en werkte niet bij de NOS
De burgemeester doet 't inderdaad wel heel goed.....als burgemeester.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Wel leuk, want ik zit nu in de trein en mis de intocht.

Maar door jullie blijf ik toch een beetje bij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arno_Brok voor diegene die meer willen weten over de burgemeester
quote:Pippin schreef op 12 november 2011 @ 12:55:

Volgens mij is dat opgenomen op een avond, net leek het wat schemerig te worden of vanmorgen vroeg mss? zodat het weer beetje hetzelfde is?
quote:Emmm schreef op 12 november 2011 @ 12:57:

Ze moeten gewoon meneer Aart weer terug laten komen, die deed het veel beter dan Dieuwertje en toen geloofde ik die panieksituaties ook echt. Of ik geloofde toen nog echt, dat kan ook. het zal dat laatste wel zijn ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Toen ik nog geloofde, was Adrie van Oorschot dus Klaas maar voor mij was Bram toch echt Sinterklaas hoor. Ik kan me Adrie dus helemaal niet herinneren. Dus het zal met deze Klaas ook wel goed komen.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Die stem is wel heul goed!
quote:Pippin schreef op 12 november 2011 @ 12:58:

Meneer Aart ja, die deed het vroegah! Maar toen vond ik dat raar want Meneer Aart woonde in Sesamstraat en werkte niet bij de NOS ik vond het ook zo jammer dat Rick niet meer de verslaggever is (er was onenigheid of zo)
Aaaah Sint heeft wel een beetje verstand van paarden.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
De vorige burgemeester was helemaal een schat van een man, met van die guitige pretoogjes.

Hè, ik mis mijn oude stadje, zat even te kijken, woonde vlakbij de route en had opeens natte oogjes... of komt dat omdat ik zo blij ben dat ik vanavond mijn schoen weer mag zetten ?

Jammer dat Feliciaatje nog te klein is, anders waren we er toch even naar toe gegaan........
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Liep Bob Fosko er nou ook weer?
quote:DJ.Momo schreef op 12 november 2011 @ 12:59:

[...]

of vanmorgen vroeg mss? zodat het weer beetje hetzelfde is?

Dat kan ook natuurlijk. Misschien is dat wel logischer.

Zijn de Sintliedjes niet ook toe aan een update? Ze zijn wel heel ouderwets aan 't worden. Die van 'nu het weer zo lelijk is'
En ik hartje Jeroen ook.
Oooh, ik moet echt uitzending gemist gaan kijken straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven