Entertainment alle pijlers

Ik wil Bram terug!

12-11-2011 12:19 258 berichten
Ik mis Brahahaham
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 12 november 2011 @ 12:38:

zou het Paard een dressuurpaard zijn? Die loopt zo netjes in de maat en is aardig wat muziek gewend natuurlijk Iig een paar dat gewend is aan menigtes en muziek
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zijn stem klinkt aardig het zelfde. Viel vriendin ook al op.

En ach, Sint heeft een verjongingskuur gehad.
He, een Gamma in Dordt
O daar is L. Rozewater
Volgens mij is dat de kerk op de dijk in Papendtecht, heb daar vlakbij gewoond.
quote:molly74 schreef op 12 november 2011 @ 12:43:

Geinig nummer, met deze tekst!

Hoe Sint net ergens zei "Há, ... " (nog-wat-ben-ik-vergeten) Dat was een echte Kees-kreet. Toen herkende ik hem wel. Maar toch... hij heeft me net toch wel van het geloof laten vallen.

Oh, het paard is onrustig, die heeft iets in de gaten. Euh... dat het een andere kont is die op zijn rug zit?'t Is ook een ander paard
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
o god hebben ze hem echt zo genoemd Star?
Ander paard ook Molly
Ik vind het een

Leuke sint
Loat goan!!!
Ja zo heet gammameneer
Ik moet zeggen dat SinterKees me tot nu toe heel erg meevalt. Gelukkig maar want ik ging bijna huilen toen ik hoorde dat Bram het niet meer deed. Bram zal voor mij altijd Sinterklaas blijven maar hij heeft een goede opvolger. Idd nog wat erg kwiek maar dat went wel.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zit me nu af te vragen, wie door bram vervangen is, waarschijnlijk is toen over Bram zo ongeveer hetzelfde gezegd als over deze klaas. En als deze het 25 jaar volhoudt, zeggen de kinderen van nu dan weer hetzelfde. Alles komt weer terug ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ha, Dickie vd Toorn is er ook weer bij!
Is dat Adje die piet?
Ik heb niet gekeken dus heb niet gezien hoe kwiek hij is. Maar ik denk wel dat hij het in zich heeft om ook scherp te zijn. Alleen live op tv, de eerste keer, zal hij zich wat meer inhouden denk ik. Als hij nu iets zegt of doet kan hij dat niet meer terugnemen. Bij Paul de Leeuw of Ik hou van Holland kan dat eventueel wel, daar wordt wel in geknipt als het nodig is.
Misschien is het wel een mooie wisseling die bij de tijd van nu past. Bij de snelle kinderen van tegenwoordig, bij internet, gamen, etc.

Vraagje: als Bram 25 jaar Sint is geweest, dan was ik 10 of 11 toen hij begon. Maar voor mij is dít de enige echte. Terwijl ik blijkbaar met een andere man opgegroeid ben. Wie was het dan vóór Bram?
Dit is niet live lijkt me?
Oh nee, geen Papendrecht..
quote:Star schreef op 12 november 2011 @ 12:46:

Is dat Adje die piet?Adje is inderdaad een Piet. Ik vind het Sinterklaasjournaal ook altijd zo grappig, want ik zit altijd Pieten te raden.
de klok op kerktoren loopt een uurtje achter

oh, en is de dordtse burgervader heau?
quote:eleonora schreef op 12 november 2011 @ 12:46:

Ha, Dickie vd Toorn is er ook weer bij!

Ja! Dank je, kon hem wel plaatsen maar geen naam bedenken.

Die is ook leuk!
Nee, dat was duidelijk een eerdere opname.
quote:Star schreef op 12 november 2011 @ 12:47:

Dit is niet live lijkt me?zie klok opmerking
Wat mij betreft is Dieuwertje aan vervanging toe.

Daar ben ik toch wel zó klaar mee.

Kan ook dat ik de zogenaamde paniekverhaaltjes zat ben. Dat het altijd fout gaat en zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven