Entertainment alle pijlers

Ik wil Bram terug!

12-11-2011 12:19 258 berichten
Ik mis Brahahaham
het begint nu een beetje te wennen. Hij is alleen wel héél jolig. Dat kan hij prima aanpassen.
Oh, da's dus het verhaal achter dat boek. Dank je. Mooie metafoor in ieder geval. Ik heb geen kinderen dus ik volg niet altijd wat het verhaal erachter is. Dat heb ik ieder jaar, haha.
Ben benieuwd naar de speech!
Alle reacties Link kopieren
@Pippin: mijn vader was vroeger Sinterklaas op de basisschool. En mijn zusjes, broertje en ik vonden het altijd zo toevallig dat we altijd op schoot van Sinterklaas mochten bij de klassenfoto. Ik ben daardoor wel van mijn geloof gevallen, want ik herkende zijn stem en schoenen...
Bram had Jeroen op zijn kop gegeven voor het slordig omgaan met het boek
Zo'n eind is dat niet hoor! Lijkt verder dan het is maar is misschien 800 m tot 1000 m..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Leuke anekdote: Ooit zaten de kinderen van mijn broer lief te spelen achter de bank. De tv stond aan, op een willekeurig programma halverwege het jaar. Bram werd daar toevallig (als zichzelf) geïnterviewd. De kinderen van mijn broer hadden geen zicht op de tv. Maar opeens schiet de oudste achter de bank omhoog en roept 'Hé, ik hoor Sinterklaas!' Met grote teleurstelling natuurlijk toen hij niets bekends zag op tv.

Maar die stem... die was dus zó kenmerkend!

Zouden de iets oudere kinderen iets bemerken? Ik zal eens navragen bij de kinderen hier uit de buurt, wat ze ervan vonden e.d.
Idd Lunax
quote:Lunax schreef op 12 november 2011 @ 13:14:

Bram had Jeroen op zijn kop gegeven voor het slordig omgaan met het boek Ja, die was vaderlijk geweest inderdaad, beetje norsig.
Gods t werkt allemaal niet, ik reageerde op iemand maar hij doet nie wat ik wil
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Lunax schreef op 12 november 2011 @ 13:14:

Bram had Jeroen op zijn kop gegeven voor het slordig omgaan met het boek idd.. die had geen kadootjes gekregen
Ik mis Bram en Aart ook nog... Ik vind overigens wel dat ie het goed doet, maar iets te jolig en hij is ook iets te fit (bewegelijk), maar daar kan ie aan werken.
Nou alweer af? Amper Sint gezien
huh? Geen speech?
quote:Star schreef op 12 november 2011 @ 13:12:

Ben benieuwd naar de speech!Geen speech
Ik heb alleen even snel gehoord dat kinderen schoen mochten zetten en dat was het.
Pippin

Misschien wilde sinterkees dat nog niet.
Vond het leuk dit jaar. Mijn kinderen (4 en 3) hebben genoten. Vieze Kees wordt echt hun Sint zoals dr. Bram dat voor mij was!
Ik mis Bram eigenlijk helemaal niet. Ik vind het weer een waardige sinterklaas. Hij is jolig, maar dat is toch ook erg leuk! Hij is pas 46, Bram was 76 in het laatste jaar.

Stefan de Walle is een waardige opvolger.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 12 november 2011 @ 13:05:

Tuurlijk is de intocht live. Ik was er zelf bij vorig jaar, toen Bram het nog deed. Geweldig om eens mee te maken!ging om de stukjes in averecht.
Was inderdaad toch leuk dit jaar. Het was vlotter dan anders, minder traag, en dat mocht inmiddels ook wel vind ik.
Tot nu toe vind ook niemand dat Sinterkees verschrikkelijk is hoor Tuorrebout.
Bram is te oud geworden. That's life...
quote:Emmm schreef op 12 november 2011 @ 13:14:

@Pippin: mijn vader was vroeger Sinterklaas op de basisschool. En mijn zusjes, broertje en ik vonden het altijd zo toevallig dat we altijd op schoot van Sinterklaas mochten bij de klassenfoto. Ik ben daardoor wel van mijn geloof gevallen, want ik herkende zijn stem en schoenen... dat is slordig van je vader. een echte sint heeft speciale sint-accesoires: andere bril, horloge, schoenen!
Ben benieuwd of we Sinterkees ook gaan zien bij Paul de Leeuw en andere programma's. Of dat hij dat nog een beetje heeft afgehouden dit jaar.

Mijn conclusie: Ja, ik mis Bram met zijn statigheid en vaderlijk gemopper op de Pieten. Maar Stefan heeft het zeker niet slecht gedaan. Over een aantal jaar weten we weer niet beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven