Ik wil Bram terug!
zaterdag 12 november 2011 om 13:14
zaterdag 12 november 2011 om 13:15
Leuke anekdote: Ooit zaten de kinderen van mijn broer lief te spelen achter de bank. De tv stond aan, op een willekeurig programma halverwege het jaar. Bram werd daar toevallig (als zichzelf) geïnterviewd. De kinderen van mijn broer hadden geen zicht op de tv. Maar opeens schiet de oudste achter de bank omhoog en roept 'Hé, ik hoor Sinterklaas!' Met grote teleurstelling natuurlijk toen hij niets bekends zag op tv.
Maar die stem... die was dus zó kenmerkend!
Zouden de iets oudere kinderen iets bemerken? Ik zal eens navragen bij de kinderen hier uit de buurt, wat ze ervan vonden e.d.
Maar die stem... die was dus zó kenmerkend!
Zouden de iets oudere kinderen iets bemerken? Ik zal eens navragen bij de kinderen hier uit de buurt, wat ze ervan vonden e.d.
zaterdag 12 november 2011 om 13:25
quote:Emmm schreef op 12 november 2011 @ 13:14:
@Pippin: mijn vader was vroeger Sinterklaas op de basisschool. En mijn zusjes, broertje en ik vonden het altijd zo toevallig dat we altijd op schoot van Sinterklaas mochten bij de klassenfoto. Ik ben daardoor wel van mijn geloof gevallen, want ik herkende zijn stem en schoenen... dat is slordig van je vader. een echte sint heeft speciale sint-accesoires: andere bril, horloge, schoenen!
@Pippin: mijn vader was vroeger Sinterklaas op de basisschool. En mijn zusjes, broertje en ik vonden het altijd zo toevallig dat we altijd op schoot van Sinterklaas mochten bij de klassenfoto. Ik ben daardoor wel van mijn geloof gevallen, want ik herkende zijn stem en schoenen... dat is slordig van je vader. een echte sint heeft speciale sint-accesoires: andere bril, horloge, schoenen!
zaterdag 12 november 2011 om 13:25
Ben benieuwd of we Sinterkees ook gaan zien bij Paul de Leeuw en andere programma's. Of dat hij dat nog een beetje heeft afgehouden dit jaar.
Mijn conclusie: Ja, ik mis Bram met zijn statigheid en vaderlijk gemopper op de Pieten. Maar Stefan heeft het zeker niet slecht gedaan. Over een aantal jaar weten we weer niet beter.
Mijn conclusie: Ja, ik mis Bram met zijn statigheid en vaderlijk gemopper op de Pieten. Maar Stefan heeft het zeker niet slecht gedaan. Over een aantal jaar weten we weer niet beter.