Favo Hema vlaai

12-11-2011 14:20 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week moet ik voor +/- 20 mensen taart/ vlaai bestellen en zag dat de Hema lekkere heeft. Hebben jullie een favoriet? Of een afrader?
quote:nlies schreef op 12 november 2011 @ 15:37:

[...]

Tttss alle visite opgegeten? Zit je dit jaar zonder visite met vlaai?;)Ja lekker! Dit jaar extra veel vlaai voor mij alleen
Hema geeft geen lekkere bodem, vind ik.

Lekkere smaken; rijstevlaai ( met of zonder kers), yoghurt, en verder alles met bladerdeeg bodem. Mmm
Bananenvlaai van multivlaai.

Lekkuuuuuuuuurrrrrrr
Ja en?
Bekijk de site maar bezorgen ze ook in een plaats waar geen vestiging is? Kan het zo sel niet vinden? Multivlaai klinkt erg goed, en jullie suggesties helemaal, banaan en die brownie...
Hangt er denk ik vanaf hoe ver jouw plaats van die vestiging af is.
quote:BeschuitjeAardbei schreef op 12 november 2011 @ 14:25:

Vanille slagroomvlaai!! :-)

Helemaal mee eens!!

Ik trakteer elk jaar op deze vlaai van de Hema en iedereen vindt hem heerlijk.
quote:Cateautje schreef op 12 november 2011 @ 15:42:

Ja, ik ga ook naar Multivlaai. Zijn echte Limburgse vlaaien en niet te versmaden. Mijn favoriet is de rijstevlaai met slagroom.Gatver.
Ik had laatst de chocoladebol taart van Hema. Was lekker. Niet echt taart, meer cake. Maar dan wel echt lekkere cake.
De rijstevlaai van Hema is VIES, eigenlijk zijn alle vlaaien daar maar zo zo.

De gewone taarten zijn dan al stukken beter, maar niet te vergelijken met die van de bakker.

En voor vlaaien idd Multivlaai!
Bij Supervlaai natuurlijk! Bestaan er ook andere vlaaienwinkels dan?
Vanille slagroom is ook mijn favoriet.

En haal vaak vlaaien bij de Hema ik vind ze heerlijk en ik moet voor mijn verjaardag meestal 6 vlaaien halen en bij de multivlaai ben ik dan zeker 20 euro duurder uit dus dat vind ik zonde. Haal ze lekker bij de Hema

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven