Verontrustende eerste keer?

12-11-2011 19:21 17 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij niet normaal, maar wie weet wat je allemaal uitgespookt hebt. Je was niet toevallig ongesteld?
Nee hoor, niet verontrustend. Bij de eerste keer dat je sex hebt bloeden sommige vrouwen heel erg en anderen helemaal niet. Verschilt per vrouw.

Ik weet niet wat je bedoeld met iets raken... Bedoel je je baarmoedermond ofzo? In principe bloed die niet (tenzij er sprake is van een ziekte oid) en echt, als je partner tegen je baarmoedermond aankomt doet dat best wel heftig pijn in je buik, dat voel je echt wel.

Ik denk dus niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor!
nicolientje2410 wijzigde dit bericht op 12-11-2011 19:25
Reden: Typefoutje
% gewijzigd
En de derde en vierde keer? Anders zeker even langs de huisarts. Altijd doen bij bloedverlies tijdens seks!
quote:hatseklats schreef op 12 november 2011 @ 19:23:

Lijkt mij niet normaal, maar wie weet wat je allemaal uitgespookt hebt. Je was niet toevallig ongesteld?Nee, ik was niet ongesteld en hij was voorzichtig.
quote:daydream schreef op 12 november 2011 @ 19:25:

En de derde en vierde keer? Anders zeker even langs de huisarts. Altijd doen bij bloedverlies tijdens seks!Nee, alleen de twee eerste keren. De keren daarna heb ik niet meer gebloed.
ik bloedde ook een paar dagen na de eerste keer, schrok me rot destijds.. de tweede keer niet meer, en dat is alweer 12 jaar geleden..

Ik zou me er niiet teveel zorgen over maken, maar als je blijft bloeden bij een 3e keer of vaker zou ik je huisarts even bellen..
quote:citygirlx schreef op 12 november 2011 @ 19:26:

[...]

Nee, alleen de twee eerste keren. De keren daarna heb ik niet meer gebloed.dan zou ik me totaal geen zorgen maken als ik jou was, en lekker genieten vanaf nu
quote:noodles schreef op 12 november 2011 @ 19:27:

[...]

dan zou ik me totaal geen zorgen maken als ik jou was, en lekker genieten vanaf nu Eens.
quote:citygirlx schreef op 12 november 2011 @ 19:25:

[...]

Nee, ik was niet ongesteld en hij was voorzichtig.Mocht je er last van blijven houden, en dan bedoel ik niet over een periode van maanden, maar van weken, ga even langs de huisarts. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn en bloedverlies tijdens de sex is wel iets om in de gaten te houden.
Lees je eerst eens wat beter in voordat je aan de slag gaat! Pffff.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Is de OP leeggebloed?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 12 november 2011 @ 21:19:

Is de OP leeggebloed?Yep
quote:himalaya schreef op 12 november 2011 @ 21:19:

Is de OP leeggebloed?oh oh, en nu?
Het is nog makkelijk te achterhalen waar de OP uit bestond.

Anyway, lees je inderdaad eerst eens in, voordat je grote-mensen-dingen gaat doen. Dan had je geweten dat je KAN bloeden bij de eerste keer seks.

Niet zo panisch doen.
Hoe kun je nou twee eerste keren hebben?

Je hebt gewoon de eerste keer seks en dan de tweede keer.

Waarom is de op weg?
Efkes een serieuze reactie

Ik heb ook een hele tijd gebloed na sex en nee, dat was niet mijn eerste keer, ook niet mijn eerste twee keren,...het is in een periode geweest.

Gynae heeft toen onderzoek gedaan en het was héél erg onschuldig: gewoon een gevoelige baarmoederwand waarin bij het minste iets "knapt" en er wat bloed vrijkomt. Héél onschuldig.

Dus als je meerdere keren bloedt, geen zorgen maken, geen overhaaste paniek, maar gewoon wel even laten nakijken hoeft niks ergs te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven