The Never Ending Question 84
zaterdag 12 november 2011 om 21:40
lottekeNL, 30 minuten geleden
Ja. En ik vertel ook eigenlijk nooit iets door. Behalve aan vriend, of soms (als ik het ook kwijt moet) aan mensen die die persoon dan weer niet kennen
Je vertelt het wel aan je vriend, dus m.i. vertel je het wel door. Ik begrijp sowieso niet dat veel mensen alles doorspelen aan hun partner. Alsof dat niet telt ofzo.
Ja. En ik vertel ook eigenlijk nooit iets door. Behalve aan vriend, of soms (als ik het ook kwijt moet) aan mensen die die persoon dan weer niet kennen
Je vertelt het wel aan je vriend, dus m.i. vertel je het wel door. Ik begrijp sowieso niet dat veel mensen alles doorspelen aan hun partner. Alsof dat niet telt ofzo.
I am surrounded by morons
zaterdag 12 november 2011 om 23:43
quote:Je vertelt het wel aan je vriend, dus m.i. vertel je het wel door. Ik begrijp sowieso niet dat veel mensen alles doorspelen aan hun partner. Alsof dat niet telt ofzo.Ik bedoel, ik vertel nooit iets door aan betrokkenen. Voor mijn partner heb ik geen geheimen, die wens ik ook niet te hebben, daar houden mensen maar rekening mee als ze mij iets vertellen. Als het petty zaken zijn interesseren die hem ook totaal niet, dus die zal ik hem ook niet vertellen.
Nu weer OT
Eh nee, in mijn geval niet in ieder geval. Ik zat gewoon een film te kijken, en het is zaterdagavond dus andere mensen forummen wellicht ook wat minder.
Wat is de laatste echt goeie film die jij hebt gezien?
Nu weer OT
Eh nee, in mijn geval niet in ieder geval. Ik zat gewoon een film te kijken, en het is zaterdagavond dus andere mensen forummen wellicht ook wat minder.
Wat is de laatste echt goeie film die jij hebt gezien?
zondag 13 november 2011 om 00:45
zondag 13 november 2011 om 13:53
zondag 13 november 2011 om 13:59
zondag 13 november 2011 om 17:02
quote:lottekeNL schreef op 12 november 2011 @ 23:43:
[...]
Ik bedoel, ik vertel nooit iets door aan betrokkenen. Voor mijn partner heb ik geen geheimen, die wens ik ook niet te hebben, daar houden mensen maar rekening mee als ze mij iets vertellen. Als het petty zaken zijn interesseren die hem ook totaal niet, dus die zal ik hem ook niet vertellen.Moet ieder voor zich weten natuurlijk, maar daar begrijp ik echt niks van. Als een vriendin mij in vertrouwen neemt, zal ik dat nooit of te nimmer aan iemand doorspelen, ook niet aan mijn vriend. Maar goed, back ontopic!
[...]
Ik bedoel, ik vertel nooit iets door aan betrokkenen. Voor mijn partner heb ik geen geheimen, die wens ik ook niet te hebben, daar houden mensen maar rekening mee als ze mij iets vertellen. Als het petty zaken zijn interesseren die hem ook totaal niet, dus die zal ik hem ook niet vertellen.Moet ieder voor zich weten natuurlijk, maar daar begrijp ik echt niks van. Als een vriendin mij in vertrouwen neemt, zal ik dat nooit of te nimmer aan iemand doorspelen, ook niet aan mijn vriend. Maar goed, back ontopic!
I am surrounded by morons