echodense darmen.
donderdag 21 juli 2011 om 17:49
Ik heb afgelopen week mijn 20 weken echo gehad, en ben doorgestuurd naar het wkz voor onderzoek. De kleine heeft echodense darmen ook wel witte darmen genoemd.
Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben, en hoe is het afgelopen bij jullie?
De verloskundige zei dat ik me geen zorgen moest maken, maar je weet hoe dat gaat, dat doe ik natuurlijk wel
Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben, en hoe is het afgelopen bij jullie?
De verloskundige zei dat ik me geen zorgen moest maken, maar je weet hoe dat gaat, dat doe ik natuurlijk wel
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
woensdag 2 november 2011 om 07:31
zondag 13 november 2011 om 13:08
Ja 2 jongens. De oudste is 6 dus die gaat lekker naar school en de jongste gaat vanaf a.s donderdag 2 ochtenden naar de pz en dan smiddag's naar een gastouder. Maar opzich red ik me prima, ik ben het gewend ze om me heen te hebben en over het algemeen zijn het makkelijke kinders .
Ik heb de datum gehad hoef niet zo heel lang meer te sjouwen haha.
Hoe is het bij jullie?
Ik heb de datum gehad hoef niet zo heel lang meer te sjouwen haha.
Hoe is het bij jullie?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
dinsdag 6 december 2011 om 14:09
woensdag 7 december 2011 om 22:59
donderdag 8 december 2011 om 11:04
donderdag 8 december 2011 om 21:28
Dat loste zichzelf op, hij dronk steeds meer op het kdv. Er zijn kinderen die niets drinken, die halen de boel 's avonds en 's nachts weer in.
Ze slaapt niet door, heeft ze wel een paar keer gedaan. Ze is net over naar het ledikantje vanuit de wieg en het lijkt of ze daaraan moet wennen. Maar ze ligt naast me, drinkt en erna vallen we weer in slaap.
Ze slaapt niet door, heeft ze wel een paar keer gedaan. Ze is net over naar het ledikantje vanuit de wieg en het lijkt of ze daaraan moet wennen. Maar ze ligt naast me, drinkt en erna vallen we weer in slaap.