Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
dinsdag 15 november 2011 om 07:57
dinsdag 15 november 2011 om 08:26
dinsdag 15 november 2011 om 08:48
dinsdag 15 november 2011 om 10:33
Mogguh!
Ik ben een mega bezem lijst aan het maken.
Morgen ben ik een dagje alleen thuis en ga ik tekeer
Komt 'ie:
- administratie opruimen
- haar verven
- was
- was opruimen
- zolder uitzoeken en opruimen
- kledingkasten opnieuw indelen
- glas naar de glasbak
En dan wilde ik nog speelgoed en kleding naar de kringloop doen, maar zal ik die apart houden voor de ruilmeet? Misschien dat er voor Fus en Zoeb iets tussen zit qua speelgoed?
Ik ben een mega bezem lijst aan het maken.
Morgen ben ik een dagje alleen thuis en ga ik tekeer
Komt 'ie:
- administratie opruimen
- haar verven
- was
- was opruimen
- zolder uitzoeken en opruimen
- kledingkasten opnieuw indelen
- glas naar de glasbak
En dan wilde ik nog speelgoed en kleding naar de kringloop doen, maar zal ik die apart houden voor de ruilmeet? Misschien dat er voor Fus en Zoeb iets tussen zit qua speelgoed?
dinsdag 15 november 2011 om 11:02
Mogguh
Van de bank maar weer. Vanochtend boodschappen gedaan (chili con carne vanavond) en een bezoekje van de familierechercheur gehad. Nee, nog steeds geen nieuws. Ik heb ijskoude voeten, zelfs als ik ze in een kleed wikkel (en nee, de cv staat niet onder de 20)
Kitty, ik kan eindelijk ook mijn nieuwe avatar zien. En jij hebt een leuk motto
Coe, lekker als Vriend even opschiet. Muis kwam als 9e in de finale en is ook als 9e geeindigd. Hij was allang blij dat hij geen 10e was
Zoeb, best balen met die automaat. Ben benieuwd hoeveel anderen zij nog heeft gewezen op onvoldoende saldo voordat ze door kreeg dat het aan het apparaat lag.
Fuss, Gold, MissM, zwaai naar jullie.
Ik moet straks een gesprek met de intern begeleidster op school (over Muis) en ik moet het gasfornuis schoonmaken en de afwas doen. Moet ook de vloer aanvegen, de was opvouwen, een was ophangen, een was erin doen en ook ophangen.
Van de bank maar weer. Vanochtend boodschappen gedaan (chili con carne vanavond) en een bezoekje van de familierechercheur gehad. Nee, nog steeds geen nieuws. Ik heb ijskoude voeten, zelfs als ik ze in een kleed wikkel (en nee, de cv staat niet onder de 20)
Kitty, ik kan eindelijk ook mijn nieuwe avatar zien. En jij hebt een leuk motto
Coe, lekker als Vriend even opschiet. Muis kwam als 9e in de finale en is ook als 9e geeindigd. Hij was allang blij dat hij geen 10e was
Zoeb, best balen met die automaat. Ben benieuwd hoeveel anderen zij nog heeft gewezen op onvoldoende saldo voordat ze door kreeg dat het aan het apparaat lag.
Fuss, Gold, MissM, zwaai naar jullie.
Ik moet straks een gesprek met de intern begeleidster op school (over Muis) en ik moet het gasfornuis schoonmaken en de afwas doen. Moet ook de vloer aanvegen, de was opvouwen, een was ophangen, een was erin doen en ook ophangen.
dinsdag 15 november 2011 om 15:40
dinsdag 15 november 2011 om 17:29
Ja hij had het aangesmeerd,gewoon volgestopt met zooi.
Toen ik daar wat van zei werd ie pissig,dat ik het dan zelf maar moest doen.Ja hallo,dat is jouw werk.Wat een eikel zeg.
Hij weigert om beter werk af te leveren dus heb ik de wb maar weer gebeld(wat een zeikerd zullen ze denken daar)
Morgen komt er weer iemand kijken...om moedeloos van te worden dus,ik heb op deze manier echt geen zin om nog iets te doen.
Tot vanavond...
Toen ik daar wat van zei werd ie pissig,dat ik het dan zelf maar moest doen.Ja hallo,dat is jouw werk.Wat een eikel zeg.
Hij weigert om beter werk af te leveren dus heb ik de wb maar weer gebeld(wat een zeikerd zullen ze denken daar)
Morgen komt er weer iemand kijken...om moedeloos van te worden dus,ik heb op deze manier echt geen zin om nog iets te doen.
Tot vanavond...
dinsdag 15 november 2011 om 18:13
dinsdag 15 november 2011 om 18:51
Ik heb het ook gelezen (en vandaag kwam de familierechercheur langs). Straks even naar digistem kijken (wist niet eens dat dat bestond). Zoebie, ik laat wel even op de BH zien waar het over gaat.
Coe, wat een gedoe zeg, over je muur. Zolang het achter de radiateur zit mag je niet kritisch zijn van de wb, helaas.
Heeft de AA je nog lastiggevallen, Zoeb?
En MissM, vrij nu?
Ik heb niet veel gedaan maar wel net genoeg om me niet unheimisch te voelen vanwege rommel. Morgen twee vrije kinderen. Jij ook, Coe? Overmorgen de ander.
Coe, wat een gedoe zeg, over je muur. Zolang het achter de radiateur zit mag je niet kritisch zijn van de wb, helaas.
Heeft de AA je nog lastiggevallen, Zoeb?
En MissM, vrij nu?
Ik heb niet veel gedaan maar wel net genoeg om me niet unheimisch te voelen vanwege rommel. Morgen twee vrije kinderen. Jij ook, Coe? Overmorgen de ander.
dinsdag 15 november 2011 om 19:17