Chanel lipgloss
maandag 14 november 2011 om 22:20
Goedenavond allemaal,
Ik ben op zoek naar een mooie lipgloss. Ik ben blond, heb een lichte huidskleur en blauwe ogen (de ene dag meer groenig, de andere dag echt blauw). Nu had ik zelf het idee dat een koraalkleurige lipgloss wel mooi bij mij zou staan maar hou niet van die plakkerige lippen. Is Chanel een goed merk qua lipgloss of weet iemand een merk wat qua kleur goed blijft zitten zonder het gevoel van "plaklippen"? Ik heb al veel geprobeerd maar heb nog niks gevonden wat echt prettig was om te dragen.
Ik ben op zoek naar een mooie lipgloss. Ik ben blond, heb een lichte huidskleur en blauwe ogen (de ene dag meer groenig, de andere dag echt blauw). Nu had ik zelf het idee dat een koraalkleurige lipgloss wel mooi bij mij zou staan maar hou niet van die plakkerige lippen. Is Chanel een goed merk qua lipgloss of weet iemand een merk wat qua kleur goed blijft zitten zonder het gevoel van "plaklippen"? Ik heb al veel geprobeerd maar heb nog niks gevonden wat echt prettig was om te dragen.
maandag 14 november 2011 om 22:48
Ah 2-0 voor Mac Lipgloss plakt idd altijd een beetje maar ik heb ooit een hele fijne gehad (het merk weet ik natuurlijk niet meer) en die plakte echt een stuk minder. Ik vind t altijd vies als je haar helemaal aan je lippen blijft plakken. Helemaal bij een hele dure lipgloss dan verwacht ik dat gewoon niet (al kan ik misschien ook wel verkeerde verwachtingen hebben hoor).
dinsdag 15 november 2011 om 19:35