tekst voor tatoeage pols

15-11-2011 22:35 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva leden,

Ik wil graag een tatoeage laten zetten op mijn pols met een mooie tekst die betrekking heeft op mijn dochter k., Haar naam komt er ook bij met waarschijnlijk een vlinder. Iemand mooie teksten in de aanbieding. Wel oneliners anders past ie niet... Alvast bedankt allemaal.
Ik leef in mn eigen wereld, maar dat geeft,niet ze kennen me daar:)
Als je een tattoo zo belangrijk vindt, dan weet je zelf toch wel iets?

Ik hou niet van tattoos. Maar als ik het al zou doen zou ik alleen een K doen.

Kayleigh is een vrij lange naam. Als daar ook nog een vlinder bij komt en misschien nog tekst, is het altijd zichtbaar.

Ik vraag me af of je dat beseft en of je dan ook beseft dat het niet altijd representatief is.

Ik zou dus een mooie letter K doen en dan op een plek waar een horlogebandje overheen kan.
@ BGB: je bent er nog, fieuw, en heerlijk weer je inbreng

@ TO: kan je zelf echt niets bedenken? Niet sarcastisch bedoeld, maar heb je bv nooit een zin gehad in je hele leven die je toch wel is blijven hangen? Iets waar je zelf waarde aan hebt gehad? Dat lijkt me persoonlijker ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waar is ... (mag ik niet meer zeggen zeker met de nieuwe regel?)

Ik had net iets bedacht in de trant van Life laugh love, namelijk live love, love life. Die heb ik eens ergens gelezen en vond ik wel mooi, maar ik heb niet echt tattoos in die stijl.
quote:flutzel schreef op 15 november 2011 @ 23:17:

Waar is ... (mag ik niet meer zeggen zeker met de nieuwe regel?)

Ik had net iets bedacht in de trant van Life laugh love, namelijk live love, love life. Die heb ik eens ergens gelezen en vond ik wel mooi, maar ik heb niet echt tattoos in die stijl.Mooi.
Moet het trouwens echt een oneliner zijn??

Je kan ook met BV chinese tekens werken... Liefde is bv maar 1 teken en ik veronderstel dat dat wel iets is wat je altijd voor je dochter zal hebben, wat zij voor jou zal hebben, en wat dus zowel voor jou als voor haar waarde heeft.
http://rodeo.net/tattoologist/page/20/

Hier kom je - vind ik - echt wel mooie tegen. Gewoon even een paar uur voor gaan zitten, Marije.
En de geboortedatum?

Niet wat je zoekt, maar wel leuk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2011 @ 23:17:

[...]

Mooi.

Ja vond ik toen ook, vandaar dat hij bleef hangen.

Even offtopic (half) : Jij weet ook niet toevallig over wie ik het heb? Ook tattoos, vrouwelijk, body suit? Ze is toch niet weg?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 november 2011 @ 23:18:

[afbeelding]Waa-rom wil een mens dit toch op zijn lijf verankerd hebben? Why?!?!
quote:SeptemberGirl schreef op 15 november 2011 @ 23:21:

[...]

Waa-rom wil een mens dit toch op zijn lijf verankerd hebben? Why?!?!Geen idee; waag er een mailtje aan.
Ik heb ook nog even gezocht of de naam Kayleigh een betekenis heeft waar je iets mee kunt, maar de naam betekent 'slank'.

Daar kun je denk ik niet zoveel mee.
quote:SeptemberGirl schreef op 15 november 2011 @ 23:21:

[...]

Waa-rom wil een mens dit toch op zijn lijf verankerd hebben? Why?!?!Dan heb je mij nog niet gezien die tattoo is in mijn ogen best wel mooi en goed gezet. Maar ieder zijn ding toch, is helemaal niets mis mee Wie had die spreuk ook weer:' the only difference between tattooed people and not tattooed people, is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos...' Zoiets ongeveer geloof ik. Goede spreuk.
quote:flutzel schreef op 15 november 2011 @ 23:25:

[...]

Dan heb je mij nog niet gezien die tattoo is in mijn ogen best wel mooi en goed gezet. Maar ieder zijn ding toch, is helemaal niets mis mee Wie had die spreuk ook weer:' the only difference between tattooed people and not tattooed people, is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoos...' Zoiets ongeveer geloof ik. Goede spreuk.

Het interesseert mij ook niks dat iemand een lelijke tattoo heeft. Maar ik wil 'm wel delen met de rest!

Rosanne Hertzberger heeft vorige week een mooi stuk geschreven: Tatoeages, de ultieme minachting van het lichaam
quote:flutzel schreef op 15 november 2011 @ 23:18:

Moet het trouwens echt een oneliner zijn??

Je kan ook met BV chinese tekens werken... Liefde is bv maar 1 teken en ik veronderstel dat dat wel iets is wat je altijd voor je dochter zal hebben, wat zij voor jou zal hebben, en wat dus zowel voor jou als voor haar waarde heeft.Heeft iemand die site onder zijn/haar favorieten staan met foto's van mensen die een chinese tattoo hebben laten zetten terwijl ze geen bal verstand van chinees hebben en nu willen weten of de tekens ook kloppen en dan bv ipv 'hoop geloof en liefde', 'ik was dronken' op hun lijf hebben staan.
quote:borderwalk schreef op 15 november 2011 @ 23:31:

[...]

Heeft iemand die site onder zijn haar favorieten staat met mensen die een chinese tattoo hebben laten zetten terwijl ze geen bal verstand van chinees hebben en nu willen weten of de tekens ook kloppen en dan bv ipv 'hoop geloof en liefde', 'ik was dronken' op hun lijf hebben staan.Ja dat hoor ik ook wel meer hahaha, ik heb gelukkig wel alles goed laten nakijken door mensen die chinees spreken enz. Ik weet gelukkig precies wat er staat je zou toch denken (ik dan toch) dat mensen echt wel serieus onderzoek doen of andere nodige zaken voor iets op hun lichaam te laten zetten? Laat me dan maar wantrouwend zijn, maar nakijken en doen zal ik
quote:SeptemberGirl schreef op 15 november 2011 @ 23:29:

[...]

Het interesseert mij ook niks dat iemand een lelijke tattoo heeft. Maar ik wil 'm wel delen met de rest!

Rosanne Hertzberger heeft vorige week een mooi stuk geschreven: Tatoeages, de ultieme minachting van het lichaamMag je gerust doen , jij hebt ook je recht om je mening te uiten hoor, ik zeg niet dat je dat niet mag , zolang je maar weet dat de getattoeerde persoon zich daar ook niet al teveel van aantrekt omdat hij/zij hem voor zichzelf gezet heeft en niet voor anderen (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven