Mode & Beauty alle pijlers

Jurkje bruiloft

17-11-2011 12:48 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Binnenkort heb ik een bruiloft. Ik heb een mooie jurk, maar die heb ik nog nooit met een panty oid gedragen, dus ik vraag me af: doe je daar een zo zwart en ondoorzichtig mogelijke panty onder of juist een wat doorschijnende zodat je je benen er nog wel wat doorheen ziet?

Bedankt!

Het jurkje (denk er een zwart jasje bij): http://www.zalando.nl/one ... anpid=1572215321681802240

Het jasje: http://www.stepswebshop.nl/product/640/joy_colbert.aspx
Hangt helemaal van het jurkje af... foto?
Plaatje mislukt, zie link in de OP.
Het eerste wat je noemt, is meer een legging/maillot dan een panty.

Het ligt natuurlijk een beetje aan je jurk. Is het een fijne of een grove stof? Is het een lange of een korte jurk? enz enz.

Een neutrale panty, dus huidskleurig kan, een donkeren, zwarte panty kan. Je kunt vervolgens ook nog kiezen tussen een matte of een glimmende panty...

Veel keuze dus ;) Het ligt dus echt aan 't jurkje... Misschien even een foto plaatsen of een goede omschrijving?

Suc6!
Ik zou zelf een doorschijnende huidskleurige met parelglans eronder doen als je ook al donkere of paarse schoenen draagt.
Ja, ik heb donkere schoenen erbij. Is huidskleurig wel geschikt voor als het zo koud is? Het lijken dan blote benen en dat vind ik meer in de zomer horen..?
Grafiet, 20 denier. Al te licht is niet zo geschikt in dit seizoen. draag je ook nog iets over het jurkje om je armen te bedekken? zo ja, in welke kleur?
Het is een echt zomerjurkje dus daar lijkt mij een zwarte, dikke panty helemaal niet mooi bij staan. Sowieso geen zwart doen; past niet bij het jurkje.

Ik zou voor de huidkleurige gaan, óf een panty precies in één van de kleuren die ook in het jurkje terugkomt, bijv. blauw, en daar dan een zelfde kleur jasje bij zoeken. Dat maakt het meer één geheel en ook wat fleuriger.
Zeker met donkere schoenen zou ik voor een dunne grafieten of nearly black panty gaan en niet te glanzend. Ik vind van die wittige glimbenen niet charmant, al helemaal niet in de herst inderdaad!
Het is een leuke jurk maar niet voor dit seizoen.

Ik zou voor iets anders gaan shoppen.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Dit is geen jurkje voor dit seizoen. En ik vind het jurkje erg kort. En wat draag je eroverheen?
Daarom is het ook mooi en feestelijk om met een glans te doen. Ik zou er zelf geen zwart jasje bij aandoen. Misschien een paarse bolero bij de Steps scoren? Of is het een kort zwart jasje? Ik heb een beeld van een zwaar langer jasje voor me...
Ik vind het ook echt een zomerjurkje. Heb je nog andere opties?
Parelgrijs 15 denier.
Ik vind het ook niet mooi met dit weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zwarte panty, huidskleurig kan echt niet meer zo diep in de herfst.
Brrr, veel te koud met die blote rug. Zelfs als je er iets over doet.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Als je het jurkje echt aan wilt, doe dan een enigzins donkere dunne panty, donkere schoenen en dat jasje en fleur het op met een warme tint sjaal die terugkomt in het jurkje (bv dieppaars). Een soort herfstbloemthema (tja). Zelf zou ik ook liever een wat bedekkendere jurk in een donkerder tint aantrekken, maar als dat niet gaat... veel plezier iig!

Vind het ook wel erg zomers, het is ook best een kort jurkje. Ik zou geen zwarte panty doen, maar iets lichters.
Panty, schoenen en jasje in een van de kleuren van de jurk lijkt me eigenlijk het mooist, maar dan kun je waarschijnlijk voordeliger een andere jurk kopen.
quote:pepexx schreef op 17 november 2011 @ 13:02:

Het is een leuke jurk maar niet voor dit seizoen.

Ik zou voor iets anders gaan shoppen.

Ik ben net even de stad in geweest, alle winkels hangen al vol met feestkleding. Bij de H&M heb je al iets leuks voor 3 tientjes.

Hoeveel jasjes en panty's je ook draagt bij dit jurkje: het blijft een bloot zomerjurkje.

Als ik jou was, zou ik nog even snel de stad in duiken!!
quote:borderwalk schreef op 17 november 2011 @ 13:23:

Panty, schoenen en jasje in een van de kleuren van de jurk lijkt me eigenlijk het mooist, maar dan kun je waarschijnlijk voordeliger een andere jurk kopen.Juistem!
Ik vind zwart niet zo mooi bij dit jurkje, zwart kan helaas niet altijd overal bij.
quote:Tyanna schreef op 17 november 2011 @ 13:00:

Ja, ik heb donkere schoenen erbij. Is huidskleurig wel geschikt voor als het zo koud is? Het lijken dan blote benen en dat vind ik meer in de zomer horen..?Tja, dit IS een zomerjurkje. En dat blijft het, ook met een zwarte panty....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven